Waarom?quote:
Sterktequote:Op dinsdag 25 december 2012 20:36 schreef msacras het volgende:
@promi ja klopt. Vandaag alleen met gezin, die weten van de situatie en begrijpen dus waarom ik niet altijd gezellig erbij ben. Maar morgen met de rest van de familie, die dat niet weten en het dus niet begrijpen. Ik zie er nu al tegen op..
Dus?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat je een 17-jarig klein bruin meisje bent!
Okequote:
Op hoeveel minuten zuurstoftekort bij de geboorte gok jij? Ik denk minimaal drie.quote:
Wat lul jij nou weer?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Op hoeveel minuten zuurstoftekort bij de geboorte gok jij? Ik denk minimaal drie.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Op hoeveel minuten zuurstoftekort bij de geboorte gok jij? Ik denk minimaal drie.
Oh, verkeerde gelezenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, hij vraagt aan jou hoeveel minuten zuurstof te kort ik had bij mijn geboorte.
Ik zeg 4,5.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dom mensch, maar hoeveel gok je nou?
RTL4 als het goed is. Veel plezier met kijkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Oooohis die op tv? Oeh dan gaat die nu aan!
Klopt. Tv is aanquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
RTL4 als het goed is. Veel plezier met kijken
Ze zijn inderdaad wel grappig. Denk dat ik het ook maar aan zetquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt. Tv is aan
Dankje, gaat wel lukken hehe. Die films
Hij doet het nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan? Voor het feedback topic
en nu?quote:
Die eerste, maar dan beetje kleur nog!quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
En welke kleuren prefereren jullie?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:14 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die eerste, maar dan beetje kleur nog!
Bubble, want die lijkt op deze dingetjes!quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Welke vind je het mooist?
• Bubble
• Ribbon
• Stitched
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die heb ik ook geprobeerd na te makenquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Bubble, want die lijkt op deze dingetjes!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die heb ik ook geprobeerd na te maken
Dankjequote:
Thanksquote:
ja kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:36 schreef msacras het volgende:
@promi ja klopt. Vandaag alleen met gezin, die weten van de situatie en begrijpen dus waarom ik niet altijd gezellig erbij ben. Maar morgen met de rest van de familie, die dat niet weten en het dus niet begrijpen. Ik zie er nu al tegen op..
Foeiquote:
Die Harriefilms heb ik al te vaak gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoiquote:
Merry christmas gr grquote:
Leuke cadeaus gehad?quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Die Harriefilms heb ik al te vaak gezien.Ik ook, maar ik moet aan de hele familie uitleggen wat er op t beeld gebeurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."waarom helpt Voldemort Harry? Wie is dat? Waarom beweegt Hermelien niet?"
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet aan de hele familie uitleggen wat er op t beeld gebeurt"waarom helpt Voldemort Harry? Wie is dat? Waarom beweegt Hermelien niet?"
Wat slecht zeg.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet aan de hele familie uitleggen wat er op t beeld gebeurt"waarom helpt Voldemort Harry? Wie is dat? Waarom beweegt Hermelien niet?"
"Ga dat verdomme boek lezen" is zeker niet heel aardig om tegen oma te zeggen?quote:
Neequote:Op dinsdag 25 december 2012 22:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
"Ga dat verdomme boek lezen" is zeker niet heel aardig om tegen oma te zeggen?
Shit, dat wordt de rest van de avond Pottervertaler zijn.quote:
Je kan ook niks zeggenquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
Shit, dat wordt de rest van de avond Pottervertaler zijn.
Omdat baasquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:38 schreef Faux. het volgende:
Wacht, waarom kan Perkamentus door de onzichtbaarheidsmantel kijken?
Hiquote:
Buikje rond gegeten?quote:
quote:
quote:
Mooiquote:
quote:
Al mee gespeeld ookquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al mee gespeeld ookBazigste cadeau tot nu toe in men leven
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Ik ben er ook voor 1 aan t sparen
quote:
Moet je doen, echt leuk dingquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Ik ben er ook voor 1 aan t sparen
hahaquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je doen, echt leuk dingTwijfelde ook of ik hem straks mee naar school neem maar ben bang dat ik hem weer laat vallen in de trein ofzo
Moet nu alleen nog even een manier zien te vinden om films te downloaden ermeequote:
streamenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet nu alleen nog even een manier zien te vinden om films te downloaden ermee
Ja maar slechte kwaliteit hequote:
Ga home alone kijkenquote:
zoiets als dropbox ofzo?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar slechte kwaliteit heschijnen ook apps te zijn dat je gewoon gelinkt kan worden naar de films die op je laptop staan ofzo. maar ik ben niet zo handig ermee
Ja. alleen stond er wel bij dat je laptop dan ook aan moest staan.. ja wat heb je er dan aan, gaat er toch juist om dat je dat dan kan gebruiken als je niet op je laptop wil kijkenquote:
ahhh.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. alleen stond er wel bij dat je laptop dan ook aan moest staan.. ja wat heb je er dan aan, gaat er toch juist om dat je dat dan kan gebruiken als je niet op je laptop wil kijken
Dat is alleen voor documenten enzo toch?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ahhh.
Je kan ook google drive downloaden op laptop en ipad. Vervolgens de films die je wilt kijken daarop zetten en dan zie je hem ook op je ipad verschijnen.
kan ook met filmsquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is alleen voor documenten enzo toch?
Nais.quote:
Je kan ook films erop downloadenquote:
How come?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
zo ben weer thuis en ben er blij mee want ik heb weer eens koppijn
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
veel chocola gegeten bij me oma...
kadoo`kes uitgepakt en lekker gegetenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:28 schreef JRRY het volgende:
merryy xmas
wat hebben de fok!kers gedaan vandaag?
Wat is patat?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee kerstdiner was patat en roladce
Naar de opa en oma van vriendin. Leuke mensen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kadoo`kes uitgepakt en lekker gegeten![]()
En jij?
frietquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee kerstdiner was patat en roladce
Nee je woont in Schiedam.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik woon in rotterdam, daar is het patat.
Ik neem hem wel mee voor je, mag je er ook op spelenquote:
kipquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Naar de opa en oma van vriendin. Leuke mensen.
En heel veel kip gegeten![]()
Nee, het is gewoon overal friet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik woon in rotterdam, daar is het patat.
Zoek je ruziequote:Op dinsdag 25 december 2012 23:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon overal friet.
Ja, ik geloof het wel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik neem hem wel mee voor je, mag je er ook op spelen
[..]
kip
en toegelaten tot de familie?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee. Patat isquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
jaaquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik neem hem wel mee voor je, mag je er ook op spelen
Hier zo in de buurt is een patatkraam die heet Patatkraam + naam en hij noemt z'n patat noemt hij friet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan moet je hem klappen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hier zo in de buurt is een patatkraam die heet Patatkraam + naam en hij noemt z'n patat noemt hij friet.
awwh knufquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:33 schreef Faux. het volgende:
Ik ben in een gevoelige bui. Op naar R&P.
Haters zullen haten.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Iemand is helemaal boos op mij
Koel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je zoekt ruzie met de verkeerde knul.
quote:
quote:
Ok.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb het over iemand op WA
Ik blijf niet lang koel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Koel.
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze is wel lekker.![]()
trusteuhquote:
Wat een zaadsmaak heb jij zegquote:
Hij is 14, wat verwacht je dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een zaadsmaak heb jij zegMiley Cyrus, Kim Kardashian, seriously..
geil je ook op Britney Bitch?'
Nee?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best ordinaire smaak heeft Appel ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. nou toen ik 14 was..quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Best ordinaire smaak heeft Appel ja.
Doe mij maar Beyoncé of Rihannaa
Toen?quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
appelcake is gay heb ik gehoord van betrouwbare bronnen
Ga weg met je negerinnen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Best ordinaire smaak heeft Appel ja.
Doe mij maar Beyoncé of Rihannaa
Zelf dingen verzinnen telt niet als bron, knul.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
appelcake is gay heb ik gehoord van betrouwbare bronnen
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zelf dingen verzinnen telt niet als bron, knul.
Ik heb het van je ouders gehoord!quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zelf dingen verzinnen telt niet als bron, knul.
Toen had ik een betere smaakquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik snap echt niet wat mensen er nou zo leuk aan vinden.
Ik heb wel een wijf dat zich afentoe uitkleed voor de webcam, daar blijft het ook bij.
Wacht gewoon tot je een meisje heb en haal dan alles in.
Avril Lavignequote:Op dinsdag 25 december 2012 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen had ik een betere smaak![]()
Avril
Gewoon geen van beiden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Liever Bieber dan One Direction, al zijn ze allebij bagger.
Dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Serieus, ik trek me nooit af.
doet gino zeker voor je?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Band en artiest. Beiden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
One Direction is 5 personen, JB maar 1.
Terwijl er nakend een wijf op de webcam zit. Ik geloof allebei nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Haha. Dat jou vader je elke dag anaal vernederd, moet je niet op mij afreageren.
Doe normaal.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Haha. Dat jou vader je elke dag anaal vernederd, moet je niet op mij afreageren.
Heb ik naakt gezegd?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Terwijl er nakend een wijf op de webcam zit. Ik geloof allebei niet
ik ga altijd op mijn webcam zitten als ik naakt benquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Terwijl er nakend een wijf op de webcam zit. Ik geloof allebei niet
quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik snap echt niet wat mensen er nou zo leuk aan vinden.
Ik heb wel een wijf dat zich afentoe uitkleed voor de webcam, daar blijft het ook bij.
Wacht gewoon tot je een meisje heb en haal dan alles in.
Webcam in je poep?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga altijd op mijn webcam zitten als ik naakt ben
Ga er dan gewoon niet op in?quote:
Voelt dat nou lekker?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n emo verkiest boven een lekkere vrouw met vlees aan de botten en vrouwelijke vormen. Wat dat betreft valt ze nog wel mee, maar veel te emo en haar gezicht is niet perfect.quote:
Uitkleden betekend tegenwoordig helemaal naakt?quote:
wat is er nu bepaald mooi aanquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
mooi toch dat hij zich zo boos kan maken om een reactie op FOK!?
dat is niet naakt?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Uitkleden betekend tegenwoordig helemaal naakt?
Dat bedoel ik niet. Beha uit, dat soort dingen.
En het is een negerin, haters gaan haten.
Er bestaan geen perfecte vrouwen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n emo verkiest boven een lekkere vrouw met vlees aan de botten en vrouwelijke vormen. Wat dat betreft valt ze nog wel mee, maar veel te emo en haar gezicht is niet perfect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beha uit = naakt?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Uitkleden betekend tegenwoordig helemaal naakt?
Dat bedoel ik niet. Beha uit, dat soort dingen.
En het is een negerin, haters gaan haten.
veelquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat is er nu bepaald mooi aan
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n emo verkiest boven een lekkere vrouw met vlees aan de botten en vrouwelijke vormen.
Je ziet wie ik quote toch?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
jawel of vroeg je het aan promision
Nicequote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er bestaan geen perfecte vrouwen.hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
onbedekte tieten?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
naakt (bijvoeglijk naamwoord)
1
zonder kleren
2
onbedekt
3
niet verhuld: dat is de naakte waarheid
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er bestaan geen perfecte vrouwen.Qua uiterlijk, wel. Persoonlijkheid niet nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 26 december 2012 00:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Poep is Vlaams voor kontgat en alles.
in mijn poepquote:Op woensdag 26 december 2012 00:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Poep is Vlaams voor kontgat en alles.
Ken jij haar persoonlijk dan? Spoiler ook bekeken?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Qua uiterlijk, wel. Persoonlijkheid niet nee.
Qua uiterlijk ook nietquote:Op woensdag 26 december 2012 00:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Qua uiterlijk, wel. Persoonlijkheid niet nee.
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
meestal blow ik 3x op 1 dag maar tijdens feestdagen niet.
Jij zwerft buiten rond.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]ik doe maar paar x per week, vieze junk.
Het `Ik blow al voor men 16de hihiaho'' gesprek is weer losgebarstenquote:
haha ja elke dag weerquote:Op woensdag 26 december 2012 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het `Ik blow al voor men 16de hihiaho'' gesprek is weer losgebarsten
40 cm in slappe toestandquote:Op woensdag 26 december 2012 00:03 schreef Vinniiee het volgende:
Gaan we nu een "wie heeft de grootste e-penis?" wedstrijd doen?
ik sowiesoquote:Op woensdag 26 december 2012 00:03 schreef Vinniiee het volgende:
Gaan we nu een "wie heeft de grootste e-penis?" wedstrijd doen?
wat een bullshit argumentenquote:
We kunnen kiezen, vechten of blowen!quote:Op woensdag 26 december 2012 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het `Ik blow al voor men 16de hihiaho'' gesprek is weer losgebarsten
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
he nestalgie jij hoort toch bij hun
vandaag kiezen we iets anders want het is kerstquote:Op woensdag 26 december 2012 00:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
We kunnen kiezen, vechten of blowen!
haha ruim assortiment welquote:Op woensdag 26 december 2012 00:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
blowend vechtenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee, ik hou van blond haar met zo'n kleurig ding erin.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Rihanna's pittige kapsel is ook mooi.
En Beyoncés ook.
maar boos ben je leukerquote:Op woensdag 26 december 2012 00:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
IK ga gezellig posten want ik heb heel erg uitgekeken naar kerst
Friet.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Patat eten terwijl we blowend vechten
Ach, handig als je je riem keer vergeten bentquote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb een 80cm riem nodig, dus dat werkt nietquote:Op woensdag 26 december 2012 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, handig als je je riem keer vergeten bent
Immitatie van een fokker?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:05 schreef promisionxexposed het volgende:
ik neuk god in zn ariequote:Op woensdag 26 december 2012 00:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij kent mij niet dus je mag niet oordelen enkel god mag dat
fackin lelijk. Brunettesquote:Op woensdag 26 december 2012 00:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik hou van blond haar met zo'n kleurig ding erin.
Zoiets dus:
-edit beter voorbeeld
[ afbeelding ]
We? Jullie zijn samen?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
yup
We lachen jullie stiekem gewoon uit
shit moet ik in de hoek staan?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nu zal je gestraft worden.
Nee je gaat naar de hel.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
shit moet ik in de hoek staan?
Britneys haar zit wel leuk in ddezequote:Op woensdag 26 december 2012 00:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik hou van blond haar met zo'n kleurig ding erin.
Zoiets dus:
-edit beter voorbeeld
[ afbeelding ]
mwa god houdt wel van een avontuurtjequote:Op woensdag 26 december 2012 00:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nu zal je gestraft worden.
Redheadsquote:
Nee, gebukt, zodat God jou in je arie kan nemen.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
shit moet ik in de hoek staan?
Nee.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Britneys haar zit wel leuk in ddeze
Ja wel `leuke'' gingers.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, gebukt, zodat God jou in je arie kan nemen.
ja maar dat ben jijquote:Op woensdag 26 december 2012 00:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had toch echt iets anders gedaanMaar goed
Hetzelfdequote:Op woensdag 26 december 2012 00:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Het is kerst man geniet van het moment
Red is redquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |