Waarom?quote:
Sterktequote:Op dinsdag 25 december 2012 20:36 schreef msacras het volgende:
@promi ja klopt. Vandaag alleen met gezin, die weten van de situatie en begrijpen dus waarom ik niet altijd gezellig erbij ben. Maar morgen met de rest van de familie, die dat niet weten en het dus niet begrijpen. Ik zie er nu al tegen op..
Dus?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat je een 17-jarig klein bruin meisje bent!
Okequote:
Op hoeveel minuten zuurstoftekort bij de geboorte gok jij? Ik denk minimaal drie.quote:
Wat lul jij nou weer?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Op hoeveel minuten zuurstoftekort bij de geboorte gok jij? Ik denk minimaal drie.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Op hoeveel minuten zuurstoftekort bij de geboorte gok jij? Ik denk minimaal drie.
Oh, verkeerde gelezenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, hij vraagt aan jou hoeveel minuten zuurstof te kort ik had bij mijn geboorte.
Ik zeg 4,5.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dom mensch, maar hoeveel gok je nou?
RTL4 als het goed is. Veel plezier met kijkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Oooohis die op tv? Oeh dan gaat die nu aan!
Klopt. Tv is aanquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
RTL4 als het goed is. Veel plezier met kijken
Ze zijn inderdaad wel grappig. Denk dat ik het ook maar aan zetquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt. Tv is aan
Dankje, gaat wel lukken hehe. Die films
Hij doet het nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan? Voor het feedback topic
en nu?quote:
Die eerste, maar dan beetje kleur nog!quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
En welke kleuren prefereren jullie?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:14 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die eerste, maar dan beetje kleur nog!
Bubble, want die lijkt op deze dingetjes!quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Welke vind je het mooist?
• Bubble
• Ribbon
• Stitched
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die heb ik ook geprobeerd na te makenquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Bubble, want die lijkt op deze dingetjes!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die heb ik ook geprobeerd na te maken
Dankjequote:
Thanksquote:
ja kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:36 schreef msacras het volgende:
@promi ja klopt. Vandaag alleen met gezin, die weten van de situatie en begrijpen dus waarom ik niet altijd gezellig erbij ben. Maar morgen met de rest van de familie, die dat niet weten en het dus niet begrijpen. Ik zie er nu al tegen op..
Foeiquote:
Die Harriefilms heb ik al te vaak gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoiquote:
Merry christmas gr grquote:
Leuke cadeaus gehad?quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Die Harriefilms heb ik al te vaak gezien.Ik ook, maar ik moet aan de hele familie uitleggen wat er op t beeld gebeurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."waarom helpt Voldemort Harry? Wie is dat? Waarom beweegt Hermelien niet?"
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet aan de hele familie uitleggen wat er op t beeld gebeurt"waarom helpt Voldemort Harry? Wie is dat? Waarom beweegt Hermelien niet?"
Wat slecht zeg.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet aan de hele familie uitleggen wat er op t beeld gebeurt"waarom helpt Voldemort Harry? Wie is dat? Waarom beweegt Hermelien niet?"
"Ga dat verdomme boek lezen" is zeker niet heel aardig om tegen oma te zeggen?quote:
Neequote:Op dinsdag 25 december 2012 22:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
"Ga dat verdomme boek lezen" is zeker niet heel aardig om tegen oma te zeggen?
Shit, dat wordt de rest van de avond Pottervertaler zijn.quote:
Je kan ook niks zeggenquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
Shit, dat wordt de rest van de avond Pottervertaler zijn.
Omdat baasquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:38 schreef Faux. het volgende:
Wacht, waarom kan Perkamentus door de onzichtbaarheidsmantel kijken?
Hiquote:
Buikje rond gegeten?quote:
quote:
quote:
Mooiquote:
quote:
Al mee gespeeld ookquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al mee gespeeld ookBazigste cadeau tot nu toe in men leven
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Ik ben er ook voor 1 aan t sparen
quote:
Moet je doen, echt leuk dingquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Ik ben er ook voor 1 aan t sparen
hahaquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je doen, echt leuk dingTwijfelde ook of ik hem straks mee naar school neem maar ben bang dat ik hem weer laat vallen in de trein ofzo
Moet nu alleen nog even een manier zien te vinden om films te downloaden ermeequote:
streamenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet nu alleen nog even een manier zien te vinden om films te downloaden ermee
Ja maar slechte kwaliteit hequote:
Ga home alone kijkenquote:
zoiets als dropbox ofzo?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar slechte kwaliteit heschijnen ook apps te zijn dat je gewoon gelinkt kan worden naar de films die op je laptop staan ofzo. maar ik ben niet zo handig ermee
Ja. alleen stond er wel bij dat je laptop dan ook aan moest staan.. ja wat heb je er dan aan, gaat er toch juist om dat je dat dan kan gebruiken als je niet op je laptop wil kijkenquote:
ahhh.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. alleen stond er wel bij dat je laptop dan ook aan moest staan.. ja wat heb je er dan aan, gaat er toch juist om dat je dat dan kan gebruiken als je niet op je laptop wil kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |