Dat komt later. Al mooi dat ie er als 20jarige instaat. Met de top tien is weinig mis. Paar namen staan te hoog.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Eriksen staat meer dan terecht boven Modric en dergelijke en zou niet mistaan in de top 10.
Dat was van de onderlinge confrontatie inderdaad goed te zien...quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Eriksen staat meer dan terecht boven Modric en dergelijke en zou niet mistaan in de top 10.
Je geeft een prima draai aan dit topic.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft er mee te maken. Is een Engelse jury. Anders stond Bony er ook wel tussen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:04 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Dat was van de onderlinge confrontatie inderdaad goed te zien...
Eriksen is slechter dan al die spelers onder hem. Volgens mij is het beeld van Eriksen tegen Engeland iets te lang blijven hangen.
Dat wel iddquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:04 schreef heiden6 het volgende:
Echt duidelijk te merken dat het een Engelse lijst is.
Sneijder heeft dan ook geen goed jaar achter de rug , toch niet het 2de deel van het jaar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:04 schreef LuieSurinamer het volgende:
Ik ben geen fan van Sneyder, maar Eriksen boven Sneyder
quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Vind het nog meevallen. Ik als Nederlander had Rooney hoger gezet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:04 schreef heiden6 het volgende:
Echt duidelijk te merken dat het een Engelse lijst is.
Dat meen je niet... (ik zeg het niet alleen vanwege Rooney hoor, de PL-bias en Eriksen zo hoog alleen vanwege die wedstrijd tegen Engeland zijn lachwekkend).quote:
Ik vind het niet lachwekkend. Schweinsteiger boven Robben is lachwekkender.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat meen je niet... (ik zeg het niet alleen vanwege Rooney hoor, de PL-bias en Eriksen zo hoog alleen vanwege die wedstrijd tegen Engeland zijn lachwekkend).
Wie is Iniesta dan?quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:36 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Strootman is al tien keer beter slechter.
Nederland slechts 4 spelersquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:22 schreef tong80 het volgende:
So how does the list break down by nationality? 16 of the players are Spanish, 12 Brazilian and 10 German. There are 8 Argentinian players on the list and both Italy and France have seven footballers on the top 100.
Lul van een vent maar hij vult z'n taken zowat perfect in. Ozil zo hoog verbaast me, die heeft pas een rukjaar.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:00 schreef tochweerhenk het volgende:
14 Sergio Busquets Defender/midfielder Barcelona Spain 24
Hij doet zijn taak wel goed, maar op de 14e plek kom op zeg onooglijk dit hoor.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Lul van een vent maar hij vult z'n taken zowat perfect in. Ozil zo hoog verbaast me, die heeft pas een rukjaar.
Volgens mij is Busquets degene bij Barcelona met de hoogste zuiverheidsgraad in zijn passes. Ik heb hem nog niet op een foute pass kunnen betrappen dit seizoen. Messi verspeelt nog wel eens een bal hetzelfde geld voor Iniesta en Xavi maar Busquets heb ik dat nog niet zien doen. Ligt misschien ook aan zijn positie dat vooral het theatrale geval opvalt want dat vind ik wel een nadeel aan hem.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:34 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hij doet zijn taak wel goed, maar op de 14e plek kom op zeg onooglijk dit hoor.
Toevallig wel ja, dat was die vent die opwarmde in diamanten schoenenquote:Op woensdag 26 december 2012 05:58 schreef whissle het volgende:
69 Pierre-Emerick Aubameyang Forward St Etienne Gabon 23
![]()
iemand ooit van gehoord? staat boven veel algemeen bekend goede spelers.
kristalglas, maar nog steeds tof.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:52 schreef Maraten het volgende:
[..]
Toevallig wel ja, dat was die vent die opwarmde in diamanten schoenen
Staat in Frankrijk overigens wel bekend als een groot talent
quote:Op woensdag 26 december 2012 12:05 schreef Adames het volgende:
[..]
kristalglas, maar nog steeds tof.
quote:Op woensdag 26 december 2012 20:04 schreef X_zibiT het volgende:
Eriksen staat wel erg hoog. Hele mooie en talentvolle speler maar die heeft nog niets bewezen in een topcompetitie. Zal in de toekomst denk ik wel de top 20 bereiken.
Goeie verdediger met aanvallende actie bij de Engelse kampioen.quote:
Dat bedoelde ik. Valt wel mee met het chauvinisme.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Rooney die op een Engelse lijst 31ste staat.
en Zlatan!quote:Op woensdag 26 december 2012 19:51 schreef Piebe het volgende:
1 Lionel Messi Forward Barcelona Argentina 25
2 Cristiano Ronaldo Forward Real Madrid Portugal 27
3 Xavi Midfielder Barcelona Spain 32
4 Andres Iniesta Midfielder Barcelona Spain 28
5 Zlatan Ibrahimovic Forward PSG Sweden 31
6 Radamel Falcao Forward Atletico Madrid Colombia 26
7 Robin van Persie Forward Man Utd Netherlands 29
8 Andrea Pirlo Midfielder Juventus Italy 33
9 Yaya Toure Midfielder Man City Ivory Coast 27
10 Edinson Cavani Forward Napoli Uruguay 25
11 Sergio Aguero Forward Man City Argentina 24
12 Iker Casillas Goalkeeper Real Madrid Spain 31
13 Neymar Forward Santos Brazil 20
14 Sergio Busquets Defender/midfielder Barcelona Spain 24
15 Xabi Alonso Midfielder Real Madrid Spain 31
16 Thiago Silva Defender PSG Brazil 28
17 Mesut Ozil Midfielder Real Madrid Germany 24
18 David Silva Midfielder/forward Man City Spain 26
19 Bastian Schweinsteiger Midfielder Bayern Munich Germany 28
20 Gianluigi Buffon Goalkeeper Juventus Italy 34
21 Luis Suarez Forward Liverpool Uruguay 25
22 Sergio Ramos Defender Real Madrid Spain 26
23 Vincent Kompany Defender Man City Belgium 26
24 Gerard Pique Defender Barcelona Spain 25
25 Philipp Lahm Defender Bayern Munich Germany 29
26 Willian Midfielder Shakhtar Donetsk Brazil 24
27 Marco Reus Forward Borussia Dortmund Germany 23
28 Franck Ribery Midfielder Bayern Munich France 29
29 Manuel Neuer Goalkeeper Bayern Munich Germany 26
30 Ashley Cole Defender Chelsea England 32
31 Wayne Rooney Forward Man Utd England 27
32 Juan Mata Midfielder Chelsea Spain 24
33 Thomas Muller Forward Bayern Munich Germany 23
34 Mario Götze Midfielder/forward Borussia Dortmund Germany 20
35 Karim Benzema Forward Real Madrid France 24
36 Cesc Fabregas Midfielder Barcelona Spain 25
37 Oscar Midfielder Chelsea Brazil 21
38 Fernandinho Midfielder Shakhtar Donetsk Brazil 27
39 Javier Mascherano Defender/midfielder Barcelona Argentina 28
40 Gareth Bale Defender Tottenham Wales 23
41 Javier Zanetti Defender/midfielder Internazionale Argentina 39
42 Daniele De Rossi Midfielder Roma Italy 29
43 Dani Alves Defender Barcelona Brazil 29
44 Petr Cech Goalkeeper Chelsea Czech Republic 30
45 Mats Hummels Defender Borussia Dortmund Germany 24
46 Carles Puyol Defender Barcelona Spain 34
47 Angel Di Maria Midfielder Real Madrid Argentina 24
48 Carlos Tevez Forward Man City Argentina 28
49 Didier Drogba Forward Shanghai Shenhua Ivory Coast 34
50 Giorgio Chiellini Defender Juventus Italy 28
51 Marcelo Defender Real Madrid Brazil 24
52 Stephan El Shaarawy Forward Milan Italy 20
53 Toni Kroos Midfielder Bayern Munich Germany 22
54 Samuel Etoo Forward Anzhi Makhachkala Cameroon 31
55 Jordi Alba Defender/midfielder Barcelona Spain 23
56 Mario Gomez Forward Bayern Munich Germany 27
57 Arturo Vidal Midfielder Juventus Chile 25
58 Eden Hazard Midfielder Chelsea Belgium 21
59 James Rodriguez Midfielder Porto Colombia 21
60 Marouane Fellaini Midfielder Everton Belgium 25
61 Ramires Midfielder Chelsea Brazil 25
62 David Villa Forward Barcelona Spain 31
63 Klaas Jan Huntelaar Forward Schalke Netherlands 29
64 Nemanja Vidic Defender Man Utd Serbia 31
65 Joe Hart Goalkeeper Man City England 25
66 Arjen Robben Midfielder/forward Bayern Munich Netherlands 28
67 Mario Balotelli Forward Man City Italy 22
68 Mathieu Valbuena Midfielder Marseille France 28
69 Pierre-Emerick Aubameyang Forward St Etienne Gabon 23
70 Robert Lewandowski Forward Borussia Dortmund Poland 24
71 Hernanes Midfielder Lazio Brazil 27
72 Pedro Forward Barcelona Spain 25
73 Santi Cazorla Midfielder Arsenal Spain 28
74 Christian Eriksen Midfielder Ajax Denmark 20
75 Ezequiel Lavezzi Forward PSG Argentina 27
76 Joao Moutinho Midfielder Porto Portugal 26
77 Mario Mandžuki Forward Bayern Munich Croatian 26
78 Patrice Evra Defender Man Utd France 31
79 David Luiz Defender Chelsea Brazil 25
80 Luka Modric Midfielder Real Madrid Croatia 27
81 Victor Wanyama Defender/midfielder Celtic Kenya 21
82 Mapou Yanga-M'Biwa Defender Montpelier France 23
83 Hulk Forward Zenit St Petersburg Brazil 26
84 Darijo Srna Midfielder Shakhtar Donetsk Croatia 30
85 Emmanuel Mayuka Forward Southampton Zambia 22
86 John Terry Defender Chelsea England 32
87 Kwadwo Asamoah Midfielder Juventus
88 Leonardo Bonucci Defender Juventus Italy 25
89 Javier Pastore Midfielder PSG Argentina 23
90 Henrikh Mkhitaryan Midfielder/forward Shakhtar Donetsk Armenia 23
91 Moussa Dembele Midfielder Tottenham Belgium 25
92 Hatem Ben Arfa Midfielder/forward Newcastle France 25
93 Samir Nasri Midfielder Man City France 25
94 Shinji Kagawa Midfielder Man Utd Japan 23
95 Wesley Sneijder Midfielder Internazionale Netherlands 28
96 Pepe Defender Real Madrid Portugal 29
97 Marek Hamsik Midfielder Napoli Slovakia 25
98 Javi Martinez Defender/midfielder Bayern Munich Spain 24
99 Diego Forlan Forward Internacional Uruguay 33
100 Paulinho Midfielder Corinthians Brazil 24
Klopt niet. Aanvallend voegt ie juist helemaal niets toe. Scoort ook heel erg weinig, een heel enkele keer uit een corner.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie verdediger met aanvallende actie bij de Engelse kampioen.
Ok, je zit dichter bij de waarheid dan ik. Maar wel een topper.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt niet. Aanvallend voegt ie juist helemaal niets toe. Scoort ook heel erg weinig, een heel enkele keer uit een corner.
Wel een topverdediger overigens, kan het wel begrijpen dat ie op die plek staat.
Hij is aanvallend en technisch wel goed , maar hij mag van Mancini niet oprukken . In zijn Anderlecht tijd was hij juist veel aanvallender en verdedigend dan wat nonchalanter. Mancini heeft hem meer omgevormt tot een pure verdediger. Speelde trouwens in zijn beginperiode bij city soms ook VM. Aan de ene kant wel jammer dat hij aanvallend niks meer mag toevoegen , want soms kan hij toch wel iets heerlijk tevoorschijn toveren. Bij het nationaal elftal doet hij dit wel en brengt echt wel een meerwaarde aan dan. Heeft trouwens al 2 keer gescoord deze wk kwalificatie campagnequote:Op donderdag 27 december 2012 18:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt niet. Aanvallend voegt ie juist helemaal niets toe. Scoort ook heel erg weinig, een heel enkele keer uit een corner.
Wel een topverdediger overigens, kan het wel begrijpen dat ie op die plek staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door sausagin op 27-12-2012 21:42:04 ]sd
Top 20 denk ik. Waar zie je nog spelers die op snelheid en met techniek tegenstanders passeren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:16 schreef KingRoland het volgende:
wtf robben 66. los van die blessures zijn al zijn wedstrijden incl de gemiste strafschoppen en de strafschoppen die hij gemaakt heeft al zijn wedstrijden toch uitstekend? imo top 10 of minstens 20.
belachelijke lijst dit ook...
Ik haat alles wat met City te maken heeft maar Yaya is echt een vreselijk goede voetballer.quote:
PSVquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Top 20 denk ik. Waar zie je nog spelers die op snelheid en met techniek tegenstanders passeren.
Mertens, Depay, Lens, Wijnaldum (alleen vergeet hij de bal mee te nemen, of struikelt hij er over).quote:
Robben heeft op de meest bepalende momenten voor zijn eigen carriere en zijn teams gewoon heel hard gefaald (ik vind het niet leuk om te zeggen, het is een prachtige voetballer). Hij had de winnende op het WK op zijn slof en had de champions league kunnen winnen. Een goede voetballer moet ook prijzen binnen halen. Ik zou geen grof geld voor Robben neerleggen, zijn opbrengst is echt heel laag (ook vanwege de blessures, en dat mag je best meerekenen)quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:16 schreef KingRoland het volgende:
wtf robben 66. los van die blessures zijn al zijn wedstrijden incl de gemiste strafschoppen en de strafschoppen die hij gemaakt heeft al zijn wedstrijden toch uitstekend? imo top 10 of minstens 20.
belachelijke lijst dit ook...
Hij heeft Bayern naar de CL finale geschoten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:44 schreef WJMW het volgende:
[..]
Robben heeft op de meest bepalende momenten voor zijn eigen carriere en zijn teams gewoon heel hard gefaald (ik vind het niet leuk om te zeggen, het is een prachtige voetballer). Hij had de winnende op het WK op zijn slof en had de champions league kunnen winnen. Een goede voetballer moet ook prijzen binnen halen. Ik zou geen grof geld voor Robben neerleggen, zijn opbrengst is echt heel laag (ook vanwege de blessures, en dat mag je best meerekenen)
quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja en hij heeft het in de finale verknald, net zoals dat hij in de finale van het WK een 100% kans in de negentigste minuut kreeg. Als je op zulke momenten presteert ben je een absolute topper.Nogmaals ik vind Robben een geweldige voetballer maar zijn blessures en zijn inefficiëntie maken hem tot net een niveau lager als de echte absolute toppers.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij heeft Bayern naar de CL finale geschoten.
Gefaald? hij bracht Bayern de landstitel ervan uitgaan dat deze hele lijst over het hele seizoen is beoordeeld. Hij bracht Oranje tegen uruguay en slowkije na de finale maar het enigste is de finale? hij bracht bayern naar de CL finale , dat telt ook mee als individueel. Jij zegt een Goede Voetballer moet ook prijzen binnen halen maar heeft messi dat gedaan als je praat over teamsverband dit jaar? ja juist ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:44 schreef WJMW het volgende:
[..]
Robben heeft op de meest bepalende momenten voor zijn eigen carriere en zijn teams gewoon heel hard gefaald (ik vind het niet leuk om te zeggen, het is een prachtige voetballer). Hij had de winnende op het WK op zijn slof en had de champions league kunnen winnen. Een goede voetballer moet ook prijzen binnen halen. Ik zou geen grof geld voor Robben neerleggen, zijn opbrengst is echt heel laag (ook vanwege de blessures, en dat mag je best meerekenen)
Dit jaar, wellicht. Maar Messi heeft meerdere keren in chamionsleague finales gescoord en heeft er op zijn 25e al drie gewonnen waarin hij een hoofdrol speelde.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gefaald? hij bracht Bayern de landstitel ervan uitgaan dat deze hele lijst over het hele seizoen is beoordeeld. Hij bracht Oranje tegen uruguay en slowkije na de finale maar het enigste is de finale? hij bracht bayern naar de CL finale , dat telt ook mee als individueel. Jij zegt een Goede Voetballer moet ook prijzen binnen halen maar heeft messi dat gedaan als je praat over teamsverband dit jaar? ja juist ja.
Zelfde situatie met Messi als je over prijzen praat.
Ik weet niet wat hij precies probeert aan te duiden op die lijst? Niet iedereen met een Ajax-verleden want Robben heeft 'ie ook vetgedrukt. Als hij iedereen bedoelt die ooit op de Nederlandse velden heeft gespeeld mist hij inderdaad Zlatan maar ook Moussa Dembele.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |