Top 20 denk ik. Waar zie je nog spelers die op snelheid en met techniek tegenstanders passeren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:16 schreef KingRoland het volgende:
wtf robben 66. los van die blessures zijn al zijn wedstrijden incl de gemiste strafschoppen en de strafschoppen die hij gemaakt heeft al zijn wedstrijden toch uitstekend? imo top 10 of minstens 20.
belachelijke lijst dit ook...
Ik haat alles wat met City te maken heeft maar Yaya is echt een vreselijk goede voetballer.quote:
PSVquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Top 20 denk ik. Waar zie je nog spelers die op snelheid en met techniek tegenstanders passeren.
Mertens, Depay, Lens, Wijnaldum (alleen vergeet hij de bal mee te nemen, of struikelt hij er over).quote:
Robben heeft op de meest bepalende momenten voor zijn eigen carriere en zijn teams gewoon heel hard gefaald (ik vind het niet leuk om te zeggen, het is een prachtige voetballer). Hij had de winnende op het WK op zijn slof en had de champions league kunnen winnen. Een goede voetballer moet ook prijzen binnen halen. Ik zou geen grof geld voor Robben neerleggen, zijn opbrengst is echt heel laag (ook vanwege de blessures, en dat mag je best meerekenen)quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:16 schreef KingRoland het volgende:
wtf robben 66. los van die blessures zijn al zijn wedstrijden incl de gemiste strafschoppen en de strafschoppen die hij gemaakt heeft al zijn wedstrijden toch uitstekend? imo top 10 of minstens 20.
belachelijke lijst dit ook...
Hij heeft Bayern naar de CL finale geschoten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:44 schreef WJMW het volgende:
[..]
Robben heeft op de meest bepalende momenten voor zijn eigen carriere en zijn teams gewoon heel hard gefaald (ik vind het niet leuk om te zeggen, het is een prachtige voetballer). Hij had de winnende op het WK op zijn slof en had de champions league kunnen winnen. Een goede voetballer moet ook prijzen binnen halen. Ik zou geen grof geld voor Robben neerleggen, zijn opbrengst is echt heel laag (ook vanwege de blessures, en dat mag je best meerekenen)
quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Eriksen staat meer dan terecht boven Modric en dergelijke en zou niet mistaan in de top 10.
Ja en hij heeft het in de finale verknald, net zoals dat hij in de finale van het WK een 100% kans in de negentigste minuut kreeg. Als je op zulke momenten presteert ben je een absolute topper.Nogmaals ik vind Robben een geweldige voetballer maar zijn blessures en zijn inefficiėntie maken hem tot net een niveau lager als de echte absolute toppers.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij heeft Bayern naar de CL finale geschoten.
Gefaald? hij bracht Bayern de landstitel ervan uitgaan dat deze hele lijst over het hele seizoen is beoordeeld. Hij bracht Oranje tegen uruguay en slowkije na de finale maar het enigste is de finale? hij bracht bayern naar de CL finale , dat telt ook mee als individueel. Jij zegt een Goede Voetballer moet ook prijzen binnen halen maar heeft messi dat gedaan als je praat over teamsverband dit jaar? ja juist ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:44 schreef WJMW het volgende:
[..]
Robben heeft op de meest bepalende momenten voor zijn eigen carriere en zijn teams gewoon heel hard gefaald (ik vind het niet leuk om te zeggen, het is een prachtige voetballer). Hij had de winnende op het WK op zijn slof en had de champions league kunnen winnen. Een goede voetballer moet ook prijzen binnen halen. Ik zou geen grof geld voor Robben neerleggen, zijn opbrengst is echt heel laag (ook vanwege de blessures, en dat mag je best meerekenen)
Dit jaar, wellicht. Maar Messi heeft meerdere keren in chamionsleague finales gescoord en heeft er op zijn 25e al drie gewonnen waarin hij een hoofdrol speelde.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gefaald? hij bracht Bayern de landstitel ervan uitgaan dat deze hele lijst over het hele seizoen is beoordeeld. Hij bracht Oranje tegen uruguay en slowkije na de finale maar het enigste is de finale? hij bracht bayern naar de CL finale , dat telt ook mee als individueel. Jij zegt een Goede Voetballer moet ook prijzen binnen halen maar heeft messi dat gedaan als je praat over teamsverband dit jaar? ja juist ja.
Zelfde situatie met Messi als je over prijzen praat.
Ik weet niet wat hij precies probeert aan te duiden op die lijst? Niet iedereen met een Ajax-verleden want Robben heeft 'ie ook vetgedrukt. Als hij iedereen bedoelt die ooit op de Nederlandse velden heeft gespeeld mist hij inderdaad Zlatan maar ook Moussa Dembele.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |