abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120847791
yaya toure op 9 :D
wtf is dit
pi_120875061
wtf robben 66. los van die blessures zijn al zijn wedstrijden incl de gemiste strafschoppen en de strafschoppen die hij gemaakt heeft al zijn wedstrijden toch uitstekend? imo top 10 of minstens 20.

belachelijke lijst dit ook...
graag op anoniem
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 december 2012 @ 09:55:44 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_120902185
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:16 schreef KingRoland het volgende:
wtf robben 66. los van die blessures zijn al zijn wedstrijden incl de gemiste strafschoppen en de strafschoppen die hij gemaakt heeft al zijn wedstrijden toch uitstekend? imo top 10 of minstens 20.

Top 20 denk ik. Waar zie je nog spelers die op snelheid en met techniek tegenstanders passeren.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 29 december 2012 @ 09:57:30 #54
67174 Dos37
Come on Twente
pi_120902219
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:42 schreef BlueRoom het volgende:
yaya toure op 9 :D
wtf is dit
Ik haat alles wat met City te maken heeft maar Yaya is echt een vreselijk goede voetballer.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_120904036
Wat een kutlijst.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_120904376
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 09:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

Top 20 denk ik. Waar zie je nog spelers die op snelheid en met techniek tegenstanders passeren.

PSV
pi_120904661
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:46 schreef Doublepain het volgende:

[..]

PSV
Mertens, Depay, Lens, Wijnaldum (alleen vergeet hij de bal mee te nemen, of struikelt hij er over).
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 december 2012 @ 12:29:26 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_120905640
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:46 schreef Doublepain het volgende:

[..]

PSV
:D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_120906137
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:16 schreef KingRoland het volgende:

Robben heeft op de meest bepalende momenten voor zijn eigen carriere en zijn teams gewoon heel hard gefaald (ik vind het niet leuk om te zeggen, het is een prachtige voetballer). Hij had de winnende op het WK op zijn slof en had de champions league kunnen winnen. Een goede voetballer moet ook prijzen binnen halen. Ik zou geen grof geld voor Robben neerleggen, zijn opbrengst is echt heel laag (ook vanwege de blessures, en dat mag je best meerekenen)
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
pi_120906645
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:44 schreef WJMW het volgende:

[..]

Robben heeft op de meest bepalende momenten voor zijn eigen carriere en zijn teams gewoon heel hard gefaald (ik vind het niet leuk om te zeggen, het is een prachtige voetballer). Hij had de winnende op het WK op zijn slof en had de champions league kunnen winnen. Een goede voetballer moet ook prijzen binnen halen. Ik zou geen grof geld voor Robben neerleggen, zijn opbrengst is echt heel laag (ook vanwege de blessures, en dat mag je best meerekenen)
Hij heeft Bayern naar de CL finale geschoten.
pi_120909613
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Eriksen staat meer dan terecht boven Modric en dergelijke en zou niet mistaan in de top 10.
:'( :'( :'(
pi_120909677
Haha waardeloze lijst....
Zal wel deels kloppen maar tja....

Chiellini en Vidal vind ik veel te laag staan, zeker een Chiellini hoort bij de allerbeste verdedigers ter wereld.

Eriksen op plaats 74 :'( :'(
Denk dat ze een 0 vergeten zijn en dat het 740e moest zijn.
pi_120911032
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:57 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Hij heeft Bayern naar de CL finale geschoten.
Ja en hij heeft het in de finale verknald, net zoals dat hij in de finale van het WK een 100% kans in de negentigste minuut kreeg. Als je op zulke momenten presteert ben je een absolute topper.Nogmaals ik vind Robben een geweldige voetballer maar zijn blessures en zijn inefficiėntie maken hem tot net een niveau lager als de echte absolute toppers.
pi_120911350
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:44 schreef WJMW het volgende:

[..]

Gefaald? hij bracht Bayern de landstitel ervan uitgaan dat deze hele lijst over het hele seizoen is beoordeeld. Hij bracht Oranje tegen uruguay en slowkije na de finale maar het enigste is de finale? hij bracht bayern naar de CL finale , dat telt ook mee als individueel. Jij zegt een Goede Voetballer moet ook prijzen binnen halen maar heeft messi dat gedaan als je praat over teamsverband dit jaar? ja juist ja.

Zelfde situatie met Messi als je over prijzen praat.
graag op anoniem
pi_120911522
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 14:57 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Gefaald? hij bracht Bayern de landstitel ervan uitgaan dat deze hele lijst over het hele seizoen is beoordeeld. Hij bracht Oranje tegen uruguay en slowkije na de finale maar het enigste is de finale? hij bracht bayern naar de CL finale , dat telt ook mee als individueel. Jij zegt een Goede Voetballer moet ook prijzen binnen halen maar heeft messi dat gedaan als je praat over teamsverband dit jaar? ja juist ja.

Zelfde situatie met Messi als je over prijzen praat.
Dit jaar, wellicht. Maar Messi heeft meerdere keren in chamionsleague finales gescoord en heeft er op zijn 25e al drie gewonnen waarin hij een hoofdrol speelde.
pi_120965196
Robben boven Lewandowski :')
Edensnator over 'n out
pi_120965260
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 07:49 schreef DonRaja het volgende:
Kompany zo hoog... :')
En terecht.

Vince the Prince _O_
zeg ik gewoon als Nederlander
Edensnator over 'n out
pi_120965528
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:03 schreef DrDentz het volgende:

[..]

en Zlatan!
Ik weet niet wat hij precies probeert aan te duiden op die lijst? Niet iedereen met een Ajax-verleden want Robben heeft 'ie ook vetgedrukt. Als hij iedereen bedoelt die ooit op de Nederlandse velden heeft gespeeld mist hij inderdaad Zlatan maar ook Moussa Dembele.
Edensnator over 'n out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')