abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin dinsdag 25 december 2012 @ 16:47:46 #1
35723 crew  GGMM
pi_120760598

quote:
Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.

In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*

Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.

In: ¤26.655.000

Uit: ¤6.500.000

* = per 1 januari 2013.

SPOILER: Europese topniveau
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!
Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_120760612
Goeie TT, die wou ik net ook plaatsen. :)
pi_120760864
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 16:47 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat heeft dat met m'n punt te maken? :? Jij lult echt maar wat he.
Misschien moet je trachten je punt iets duidelijker te maken.

Wat bedoel je? Ja, ik ben blij dat een groot talent er voor kiest om naar PSV te komen in plaats van naar Inter Milan. Voor PSV goed, maar ook gewoon voor hem en het voetbal goed dat spelers niet op jonge leeftijd naar topclubs vertrekken maar een gezonde carriereladder beklimmen.

In die zin is het ook goed dat Eriksen twee jaar geleden bij Ajax is gebleven. Maar verder snap ik je punt kennelijk niet, dus doe je best en leg het uit?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Forum Admin dinsdag 25 december 2012 @ 17:01:53 #4
35723 crew  GGMM
pi_120760896
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:00 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Misschien moet je trachten je punt iets duidelijker te maken.

Wat bedoel je? Ja, ik ben blij dat een groot talent er voor kiest om naar PSV te komen in plaats van naar Inter Milan. Voor PSV goed, maar ook gewoon voor hem en het voetbal goed dat spelers niet op jonge leeftijd naar topclubs vertrekken maar een gezonde carriereladder beklimmen.

In die zin is het ook goed dat Eriksen twee jaar geleden bij Ajax is gebleven. Maar verder snap ik je punt kennelijk niet, dus doe je best en leg het uit?
In dat topic gebruikte je het feit dat hij ook naar Inter kon als een argument dat het dus een groot talent was. Nu bij Eriksen doe je net alsof het niks betekent als grote clubs interesse in je hebben. Je spreekt jezelf een beetje tegen.

Hopelijk snap je het nu.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_120760983
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

In dat topic gebruikte je het feit dat hij ook naar Inter kon als een argument dat het dus een groot talent was. Nu bij Eriksen doe je net alsof het niks betekent als grote clubs interesse in je hebben. Je spreekt jezelf een beetje tegen.

Hopelijk snap je het nu.
Nee, jij snapt mij niet. Het betekende 2 jaar geleden wel degelijk iets dat er interesse was van grote clubs. Maar als die interesse er nu nog was, dan waren er wel grote biedingen geweest en die zijn er kennelijk niet. Als een club nu 15 miljoen voor Eriksen biedt, dan staat hij morgen nog ergens een huis te kopen in het buitenland. Zeker met nog maar 1,5 jaar contract.

Hiljemark is vrijwel net zo oud als Eriksen (paar maanden jonger) en in hem is wel een topclub genoeg geïnteresseerd om een bod uit te brengen. Dat zegt allemaal niets, want ook hij kan nu gewoon op zijn max zitten, al geloof ik dat niet. Grote verschil is dat hij constant is in zijn prestatie, waar Eriksen enorme piekwedstrijden afwisselt met enorme dalen. Soms een 9, soms een 4.
  Forum Admin dinsdag 25 december 2012 @ 17:12:03 #6
35723 crew  GGMM
pi_120761052
Ah, er is nu geen concrete interesse in Eriksen dus is hij geen talent en in die Zweed is Inter -die niet bepaald bekend staat om het aantrekken van talenten- geïnteresseerd en dus is hij het wel. Maar eigenlijk betekent het helemaal niks.

Blijf het een vreemde redenatie vinden als je het niet erg vindt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 25 december 2012 @ 17:24:53 #7
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120761227
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:07 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nee, jij snapt mij niet. Het betekende 2 jaar geleden wel degelijk iets dat er interesse was van grote clubs. Maar als die interesse er nu nog was, dan waren er wel grote biedingen geweest en die zijn er kennelijk niet. Als een club nu 15 miljoen voor Eriksen biedt, dan staat hij morgen nog ergens een huis te kopen in het buitenland. Zeker met nog maar 1,5 jaar contract.

Hiljemark is vrijwel net zo oud als Eriksen (paar maanden jonger) en in hem is wel een topclub genoeg geïnteresseerd om een bod uit te brengen. Dat zegt allemaal niets, want ook hij kan nu gewoon op zijn max zitten, al geloof ik dat niet. Grote verschil is dat hij constant is in zijn prestatie, waar Eriksen enorme piekwedstrijden afwisselt met enorme dalen. Soms een 9, soms een 4.
Hoe kom je erbij dat er geen interesse is van topclubs voor Eriksen, zal alleen maar groter zijn omdat het prijskaartje zakt door contractduur.
pi_120762282
Ik sprak Adam gisteren en zei dat hij alleen maar naar Ajax moest gaan en niet naar PSV!!!

Dat heeft hij zelf liever ook, grote kans dat hij komt *O*
  dinsdag 25 december 2012 @ 19:56:10 #9
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_120763588
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 december 2012 18:45 schreef Sala-adin het volgende:
Ik sprak Adam gisteren en zei dat hij alleen maar naar Ajax moest gaan en niet naar PSV!!!

Dat heeft hij zelf liever ook, grote kans dat hij komt *O*
Gelukkig man _O_ , ik was al bang dat hij niet zou komen omdat de broer van mijn neef z'n baas een kennis heeft die zei dat hij naar PSV wil.
Snelle Egel
  dinsdag 25 december 2012 @ 20:01:15 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120763686
:) Wel een speler die ik graag bij Ajax zou zien als vervanger van Eriksen
pi_120764350
Als Maher naar PSV zou gaan zou ik er schijtziek van zijn.
pi_120764511
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 20:01 schreef Tarado het volgende:
:) Wel een speler die ik graag bij Ajax zou zien als vervanger van Eriksen
Ajax heeft al erg veel potentie op die plek lopen alleen, en Az zal geheel logisch toch weer minstens 5 miljoen willen vangen.
pi_120765013
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Maher naar PSV zou gaan zou ik er schijtziek van zijn.
Ik ook, geweldige speler. Hoewel je het met Marokkanen nooit weet helaas.
pi_120765210
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2012 20:57 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik ook, geweldige speler. Hoewel je het met Marokkanen nooit weet helaas.
Deze Marokkaan heeft wel een goede mentaliteit hoor :) Ben ik van overtuigd.
pi_120765677
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Deze Marokkaan heeft wel een goede mentaliteit hoor :) Ben ik van overtuigd.
Hij hangt iig niet rond met van die kutgasten
pi_120770744
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat er geen interesse is van topclubs voor Eriksen, zal alleen maar groter zijn omdat het prijskaartje zakt door contractduur.
Als dat zo is, dan vertrekt hij deze winterstop nog. Zo niet, dan is er geen interesse. Eriksen is niets bijzonders en dat ziet heel Europa, behalve een handjevol Ajax-supporters en lijstjessamenstellers die uitgaan van 2 jaar oude scoutingsrapporten.

Eriksen scoort niet veel, levert weinig assists, pakt zelden een bal af. Wat doet hij dan zo verschrikkelijk goed dat hij 15 of 20 miljoen waard is? Mertens is voor psv belangrijker dan Eriksen voor Ajax. Is die dan 25 miljoen waard?
pi_120771255
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2012 23:55 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Als dat zo is, dan vertrekt hij deze winterstop nog. Zo niet, dan is er geen interesse. Eriksen is niets bijzonders en dat ziet heel Europa, behalve een handjevol Ajax-supporters en lijstjessamenstellers die uitgaan van 2 jaar oude scoutingsrapporten.

Eriksen scoort niet veel, levert weinig assists, pakt zelden een bal af. Wat doet hij dan zo verschrikkelijk goed dat hij 15 of 20 miljoen waard is? Mertens is voor psv belangrijker dan Eriksen voor Ajax. Is die dan 25 miljoen waard?
levert weinig assists? Wat sla jij toch steeds de plank mis.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_120771310
quote:

[..]

:') _O-
pi_120772092
quote:

[..]

Transfermarkt.de

Eriksen
Marktwert: 16.000.000 ¤

Mertens
Marktwert: 12.000.000 ¤
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_120774402
PSV mag Maher hebben. Ajax koopt voor dat zelfde geld wel een paar jonge groeibriljanten die het tienvoudige op gaan leveren.
  Forum Admin woensdag 26 december 2012 @ 01:57:32 #21
35723 crew  GGMM
pi_120774963
quote:

[..]

De tering. Je reacties worden steeds debieler.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_120775195
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 01:30 schreef Devv het volgende:
PSV mag Maher hebben. Ajax koopt voor dat zelfde geld wel een paar jonge groeibriljanten die het tienvoudige op gaan leveren.
Is dit dan een definitief afscheid van de Toekomst volgens jou?
BFF met GGMM
pi_120775967
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 02:10 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Is dit dan een definitief afscheid van de Toekomst volgens jou?
De komende jaren wel, omdat er door de oude-nieuwe situatie alleen nog maar Lukokis voortvloeien.
Die tijd moeten we gaan overbruggen met Fishertjes, Eriksentjes, Andersentjes.. :)
Groot fan van User Wotte
pi_120776877
Eriksen deze zomer verpatsen voor een miljoentje of 15. Zelfde vlag gaat op voor Alderweireld.

Djuri en Maher terughalen. Extra linksback wanneer Blind naar Everton of iets dergelijks gaat.
pi_120776894
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:

[..]

De tering. Je reacties worden steeds debieler.
Kijk naar het MVP klassement. Daar staat Eriksen er helemaal niet zo best voor. Maar reageer vooral niet inhoudelijk hoor. Houdt vooral vast aan de mythe.
pi_120776907
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 00:24 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Transfermarkt.de

Eriksen
Marktwert: 16.000.000 ¤

Mertens
Marktwert: 12.000.000 ¤
:')

Type dan niets. Dat is toch geen argument man. Dat is hetzelfde als zeggen dat hij in FM erg goed is.
pi_120777077
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 09:06 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Type dan niets. Dat is toch geen argument man. Dat is hetzelfde als zeggen dat hij in FM erg goed is.
Wat betreft marktwaarde gaat het er vooral om wat je laat zien tegen topclubs. Een keer lekker wegdraaien tegen man city levert meer op dan twee doelpunten en twee assists tegen Roda. Kan je onterecht vinden, maar zo werkt het. Andy van der Meyde werd verkocht op 1 goede actie, zo ongeveer.
pi_120777207
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 09:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Wat betreft marktwaarde gaat het er vooral om wat je laat zien tegen topclubs. Een keer lekker wegdraaien tegen man city levert meer op dan twee doelpunten en twee assists tegen Roda. Kan je onterecht vinden, maar zo werkt het. Andy van der Meyde werd verkocht op 1 goede actie, zo ongeveer.
Kan wel zo zijn, maar dat is niet waar we het hier over hebben. Ik wil ook zeker niet beweren dat Mertens een topspeler is (alles behalve) maar feit is wel dat aan hem meer goals te danken zijn dan aan Eriksen. Mertens is geen 12 miljoen waard (het idee alleen al) en Eriksen is geen 16 miljoen waard. Beide gedachten zijn even belachelijk.

Als Eriksen al meer waard is (en door die hype rondom hem zal dat best zo zijn), dan is hij max 6 waard en Mertens max 4. En dan tel ik de 1,5 jaar contract van Eriksen niet eens mee. Affelay leverde met een aflopend contract nog 5 miljoen op, en Affelay was veel verder dan Eriksen nu toen hij vertrok. In tegenstelling tot Eriksen drukte hij wel elke wedstrijd zijn stempel.
  woensdag 26 december 2012 @ 09:54:02 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120777238
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 09:50 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Kan wel zo zijn, maar dat is niet waar we het hier over hebben. Ik wil ook zeker niet beweren dat Mertens een topspeler is (alles behalve) maar feit is wel dat aan hem meer goals te danken zijn dan aan Eriksen. Mertens is geen 12 miljoen waard (het idee alleen al) en Eriksen is geen 16 miljoen waard. Beide gedachten zijn even belachelijk.

Als Eriksen al meer waard is (en door die hype rondom hem zal dat best zo zijn), dan is hij max 6 waard en Mertens max 4. En dan tel ik de 1,5 jaar contract van Eriksen niet eens mee. Affelay leverde met een aflopend contract nog 5 miljoen op, en Affelay was veel verder dan Eriksen nu toen hij vertrok. In tegenstelling tot Eriksen drukte hij wel elke wedstrijd zijn stempel.
Als Eriksen van de zomer vertrekt zal hij tussen de 10 en 15 opbrengen denk ik
pi_120777241
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 09:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als Eriksen van de zomer vertrekt zal hij tussen de 10 en 15 opbrengen denk ik
pi_120777250
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 09:54 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Je had geen dommere reactie kunnen geven. Best knap.
  woensdag 26 december 2012 @ 09:55:47 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120777253
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 09:54 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Noteer het maar, praten we in juli wel verder :)
pi_120779306
Herstel Boilesen bij jong Ajax / Ajax I gaat zeker tot eind maart duren.
pi_120779360
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 12:08 schreef tammepiet het volgende:
Die jongen kun je beter afschrijven denk ik. Lijkt me niet echt geschikt voor het topvoetbal. Te blessuregevoelig.
pi_120779750
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 12:10 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Die jongen kun je beter afschrijven denk ik. Lijkt me niet echt geschikt voor het topvoetbal. Te blessuregevoelig.
Net als Siggy. Risico van het vak als je alleen maar fragiele mannetjes scout.
pi_120779778
quote:

[..]

Is er tegen die tijd volgens mij een jaar uit geweest. Loopt nu al wel rondjes op de Toekomst dus denk dat ze hem heel voorzichtig brengen.

Erg lomp om hem destijds tegen Manchester thuis in te laten vallen.
pi_120781512
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 09:50 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Jij kijkt alleen naar de acties van Eriksen die opvallen en beoordeelt hem daar op. Blijkbaar zie je niet dat zo beetje elke aanval over hem gaat en hij daarom de belangrijkste man is van het veld. Soms haalt hij zelfs de bal bij de verdediging op als het niet loopt om later weer een beslissende pass op Boerrigter/de Jong te geven.
pi_120781996
74 Christian Eriksen Midfielder Ajax Denmark 20

Eriksen staat gewoon hoger dan Modric en Sneijder in die top 100 _O_
pi_120782104
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 12:23 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Slechte troll ben je zeg :')

Voor welke club ben je eigenlijk?
pi_120782117
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 13:38 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Slechte troll ben je zeg :')

Voor welke club ben je eigenlijk?
PSV _O-
pi_120782184
quote:

[..]

Zei je dit over Heitinga destijds ook?
  woensdag 26 december 2012 @ 13:41:39 #42
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120782216
quote:

[..]

Bullshit hij werd te vroeg gebracht na zijn eerste blessure. Was van Nistelrooy dan ook niet geschikt voor topvoetbal?
pi_120782456
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Bullshit hij werd te vroeg gebracht na zijn eerste blessure. Was van Nistelrooy dan ook niet geschikt voor topvoetbal?
Of Robben... :P
  woensdag 26 december 2012 @ 14:15:00 #44
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120783298
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 13:48 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Of Robben... :P
Bij Robben zou het me niet verbazen als hij vroeger aan de peds heeft gezeten. Die werd al zo vroeg kaal en dat in combinatie met zoveel spierschuringen is gewoon heel verdacht
pi_120783537
quote:
De Jong 'MVP' van de eredivisie in 2012

Siem de Jong is, gemeten over 2012, de meest waardevolle speler in de eredivisie. De aanvoerder is de enige Ajacied in de toptien, maar hij eist dan ook gelijk de koppositie voor zich op in het klassement dat Voetbal International samenstelde.

Slimste
De Jong scoorde weliswaar niet zo vaak als Sanharib Malki van Roda JC, maar gaf wel veel meer assists. Malki maakte 24 doelpunten, De Jong was 18 keer trefzeker. Malki gaf alleen slechts een assists, waar De Jong 12 keer aangever was.

Alles bij elkaar opgeteld blijkt De Jong waardevoller dan Dries Mertens en Jeremain Lens. De Jong komt tot in totaal 30 punten, terwijl de PSV'ers dat aantal net niet halen. Lens is trouwens topscorer wat assists betreft met 17 stuks.

Het is voor De Jong de tweede officieuze onderscheiding in korte tijd, want recent werd hij door zijn voorganger bij Ajax, Jan Vertonghen, nog 'uitgeroepen' tot slimste speler van de eredivisie.
pi_120785277
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:23 schreef Tyron het volgende:

[..]

We onderschatten Siem.
pi_120788193
Hij is alleen geen aanvoerder, tenminste niet binnen de lijnen.
pi_120789191
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 12:08 schreef tammepiet het volgende:
Op zich toch niets vreemds ? Eerst 2 maanden bij Jong Ajax klaar stomen en dan aansluiten bij Ajax 1.
Ik had ook niet verwacht dat ie na anderhalf jaar geen wedstrijd meer gespeelt te hebben direct bij Ajax 1 zou aansluiten.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_120789228
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 12:23 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Niet alleen maar hoor. En zonder deze 2 spelen we PSV ook van de mat dus komt goed.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_120795870
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 17:42 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Niet alleen maar hoor. En zonder deze 2 spelen we PSV ook van de mat dus komt goed.
Ach, zolang jullie ook punten blijven verspelen tegen de mindere goden zijn die onderlinge duels helemaal niet belangrijk. Bovendien komen we jullie nog een keer tegen. Het zal spannend blijven tot het einde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')