Je kan er ook om gaan janken maar daar is geen mens mooier van geworden dus ook jij niet .quote:
hoe Loedersquote:Op zondag 30 december 2012 00:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je kan er ook om gaan janken maar daar is geen mens mooier van geworden dus ook jij niet .
Net gegeten dus weer goed.quote:
Vol kan niet want ergens komt het er vanzelf wel weer uit en kan er weer wat bijquote:Op zondag 30 december 2012 00:13 schreef sp3c het volgende:
ik ben echt al wekenlang aan het eten voor mijn gevoel ... vol = vol hoor
Persen dan, erop gaan zitten en dan wachten heeft geen effect (raaaaar verjaardagstopic heb jij )quote:
zolang het een gezellig topic is/blijf ben ik al tevredenquote:Op zondag 30 december 2012 00:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Persen dan, erop gaan zitten en dan wachten heeft geen effect (raaaaar verjaardagstopic heb jij )
hoe wist jij dat ik vroeger graag de libelle van mijn moeder lasquote:Op zondag 30 december 2012 10:58 schreef Kentoet het volgende:
Gezien de gemiddelde snelheid van dit topic, zullen mensen je nog maanden feliciteren.
jaren hoop ikquote:Op zondag 30 december 2012 10:58 schreef Kentoet het volgende:
Gezien de gemiddelde snelheid van dit topic, zullen mensen je nog maanden feliciteren.
Een en al mensenkennis en doortastendheid.quote:Op zondag 30 december 2012 11:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
hoe wist jij dat ik vroeger graag de libelle van mijn moeder las
Ik kijk ook. Den Uyl en Dolle Mina... maar jij denkt natuurlijk weer ergens anders aan.quote:Op zondag 30 december 2012 21:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nederland 2, andere tijden... Hoe een land in één generatie onherkenbaar kan veranderen
Ik denk aan het complete plaatje.quote:Op zondag 30 december 2012 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk ook. Den Uyl en Dolle Mina... maar jij denkt natuurlijk weer ergens anders aan.
Ik wist niet dat men er toen al zo troosteloos tegenaan keek, die Bijlmer.quote:Op zondag 30 december 2012 21:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik denk aan het complete plaatje.
Die lofzang op de Bijlmer bv
De melkboer daar!
Dergelijke experimenten waren in Frankrijk al mislukt.quote:Op zondag 30 december 2012 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wist niet dat men er toen al zo troosteloos tegenaan keek, die Bijlmer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |