Ik heb een keer een note van remlof gekregen om een kankerplaatje wat ik postte. Ik vond het wel geestig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:57 schreef Specularium het volgende:
Is het hier lachen met kanker?
Want dan doe ik gewoon mee.
erg idd, krijg je van die kindertjes die denken dat met sportvereniging Electronic Arts bedoeld wordquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:53 schreef Kees22 het volgende:
Ik zag net een foto op facebook van een vriendin. Een kind van een jaar of drie gebogen over een iDinges.
Wat wij geleerd hebben zijn concrete handelingen, wat dit kind leert zijn virtuele handelingen.
Ik krijg opeens begrip voor de NRA in de VSvA. Nou ja, een deel dan.
scheelde me wel tijdquote:
Ik had een keer bijna kanker van witlof, ook zoiets.quote:Op zondag 30 december 2012 00:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb een keer een note van remlof gekregen om een kankerplaatje wat ik postte. Ik vond het wel geestig.
Ik heb er nog last van, blijkt maar weer
Je kan er ook om gaan janken maar daar is geen mens mooier van geworden dus ook jij niet .quote:
hoe Loedersquote:Op zondag 30 december 2012 00:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je kan er ook om gaan janken maar daar is geen mens mooier van geworden dus ook jij niet .
Net gegeten dus weer goed.quote:
Vol kan niet want ergens komt het er vanzelf wel weer uit en kan er weer wat bijquote:Op zondag 30 december 2012 00:13 schreef sp3c het volgende:
ik ben echt al wekenlang aan het eten voor mijn gevoel ... vol = vol hoor
Persen dan, erop gaan zitten en dan wachten heeft geen effect (raaaaar verjaardagstopic heb jij )quote:
zolang het een gezellig topic is/blijf ben ik al tevredenquote:Op zondag 30 december 2012 00:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Persen dan, erop gaan zitten en dan wachten heeft geen effect (raaaaar verjaardagstopic heb jij )
hoe wist jij dat ik vroeger graag de libelle van mijn moeder lasquote:Op zondag 30 december 2012 10:58 schreef Kentoet het volgende:
Gezien de gemiddelde snelheid van dit topic, zullen mensen je nog maanden feliciteren.
jaren hoop ikquote:Op zondag 30 december 2012 10:58 schreef Kentoet het volgende:
Gezien de gemiddelde snelheid van dit topic, zullen mensen je nog maanden feliciteren.
Een en al mensenkennis en doortastendheid.quote:Op zondag 30 december 2012 11:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
hoe wist jij dat ik vroeger graag de libelle van mijn moeder las
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |