SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:21 schreef Specularium het volgende:
Madame Paon, laat je tieten eens zien.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:33 schreef sp3c het volgende:
[ afbeelding ]
sinds gister
game onEen geit melken? Mijn respect!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die beesten hebben zulke kleine speentjes dat ik daar geen raad mee weet.
Overigens gefeliciteerd.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
ik doe dat gewoonquote:Op woensdag 26 december 2012 00:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Een geit melken? Mijn respect!
Die beesten hebben zulke kleine speentjes dat ik daar geen raad mee weet.
Overigens gefeliciteerd.
Knap hoor.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik doe dat gewoon
geiten hebben namelijk ook liefde nodig
Schijnt zo. Kan me niet herinneren ooit geit gegeten te hebben. (geit gegeten, met een echte g!)quote:Op woensdag 26 december 2012 01:08 schreef sp3c het volgende:
gewoon beter je best doen broer!
maar je kan ze ook opeten ... ook lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |