Net bij m'n oma en opa geweest, gisteren heb ik bij m'n ouders gourmet + kado's gedaan. En nu zit ik eenzaam onder de kerstboom te krassen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
Moeten jullie niet verplicht kerst vieren ofzo?
Ja hier, nog niet bij de buurtjes.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Not An Addict hebben jullie net gehad toch?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:08 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Psst. Deze is ook zo vet he. En dan zie je dave achter de drums los gaanHier dan vanaf 2.40:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet hem ook echt genieten
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ja wij hebben 'm nuquote:
Met je hoofdquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:14 schreef Evertjan het volgende:
heb trouwens maar even mij vloer gedweild
Ik niet, maar dat komt omdat ik vrijwel niet schakelquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik een dezer dagen nog in 't verkeerde topic ga posten.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier dan vanaf 2.40:Gruwelijk die soloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet hem ook echt genieten
Lekker omnomnomquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:21 schreef Evertjan het volgende:
iemand nog een stukje kerstbrood met roomboter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |