SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ja, het werkt weerquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:57 schreef Dagoduck het volgende:
ZOMFG OMFG ROFLCOPTERBBQSPEENWORSTPAARD!!!
FOK! is toch verneukt.
quote:
tvpquote:
Ga je poezen eens knuffelen ofzo het is kerstmisquote:
Hoeft niet, die krengen hebben elkaar al en knuffelen elkaar. Ik voel me buitengesloten!quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga je poezen eens knuffelen ofzo het is kerstmis
Nu echt pleite doeii
quote:
Of een geile MILFquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die is nu ook 40+ met een pittig kort kapsel!
Meidquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
M'n scrollbalkje rechts op FOK! is weg
/lief dagboekquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
M'n scrollbalkje rechts op FOK! is weg
Jij ook!quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:07 schreef Lamabal het volgende:
Mensen, ik moet ook is een keer kerst vieren.
Prettige kerst allemaal!
Ik gebruik tgenwoordig fotoemmerquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:17 schreef Plums het volgende:
Beledigd. Leuk zo'n stiefpa die je even mededeelt dat je 'een dikke reet' krijgt. Jeez man, kerstgevoel hier hoor.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:32 schreef wolfrolf het volgende:
Bijna schranstijd, nog even een post waar ik smakelijk om moest lachen (er is immers geen leuker vermaak dan leedvermaak)
[..]
Lul...quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:32 schreef wolfrolf het volgende:
Bijna schranstijd, nog even een post waar ik smakelijk om moest lachen (er is immers geen leuker vermaak dan leedvermaak)
[..]
Ja, morgen de volgende portie. We maken hier nooit een drama van kerst, lekker simpelquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hey Minthy al klaar met gourmetten?
Gehehequote:Op dinsdag 25 december 2012 17:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:58 schreef borisz het volgende:
Leuke uuropening.Ik las het verkeerd om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig, er zijn nog beschaafde mensen op dit forumquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zou in een standaard FOK!reactie kunnen roepen: FOTO! maar zo ben ik niet.
PICSquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:22 schreef alors het volgende:
[..]
Gehehe!
hallon trouwens, ik heb de jaarlijkse vleesschrans er weer opzitten. En nog steeds geen dikke reet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Bezoekje aan de buren een poging waard?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:12 schreef CindieY het volgende:
Hm, matig uurtje, zie ik. Jammer dat 't alweer 21:00 is geweest, anders ging ik even een afterdinnerdipje doen
Is me ook al eens gebeurd. Buikgriep, maar die kilo's zijn er daarna nooit meer aangekomen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:34 schreef alors het volgende:
Uur hierna is wel bovengemiddeld
5kg afvallen in 6 dagen lijkt me vrijwel onmogelijk. Zal eerder wel meer vocht hebben vastgehouden of zijn weegschaal is kapot.
Me dunkt is dat gewoon mogelijk hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:34 schreef alors het volgende:
5kg afvallen in 6 dagen lijkt me vrijwel onmogelijk. Zal eerder wel meer vocht hebben vastgehouden of zijn weegschaal is kapot.
Heb een keer norovirus gehad. Dat was een kilo of 7 in een week..quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:34 schreef alors het volgende:
daar ging een playback act voorafquote:
dan was je behoorlijk ziek lijkt me..quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb een keer norovirus gehad. Dat was een kilo of 7 in een week..
Begin november was ik met school weg, 20 uur geslapen in 6 nachten, alleen maar bier gedronken en niet heel veel gegeten, aan het eind van de week nog eens van vermoeidheid alles uitgekotst en van onderenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:34 schreef alors het volgende:
Ja maar dan verbruikt je lichaam als een malle en houdt je zelf niets binnen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb een keer norovirus gehad. Dat was een kilo of 7 in een week..
zweet ie nou zoveel of is dat nou licht dat schijnt op z'n hoofd?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
daar ging een playback act vooraf
volgens mij is het altijd 30 graden in het huisquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:49 schreef miieejj het volgende:
[..]
zweet ie nou zoveel of is dat nou licht dat schijnt op z'n hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |