Razor ken ik, maargoed, daar zijn er 1000 vanquote:Op woensdag 26 december 2012 12:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In die server zitten o.a. thrasher, bibkop, razor, moonboy. Maar kom de server niet in, moet eerst van alles downloaden en hij kickt mij daarom telkens
PW is niks voor mij, ik moet eerst weer in de game komen voordat ik iemand raak denk. Ik werd nou binnen 10 seconden 2x afgemaakt, dus ik ga eerst maar even wat oefenen op gewone servers voordat ik weer wat pro's aan durfquote:Op woensdag 26 december 2012 12:14 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Razor ken ik, maargoed, daar zijn er 1000 van
Ik haat dat gedownload elke keer bij ET
Soms deed ie dat met 1,3 kb/s!
-SH
Veel plezier verder. Maar het joinen is dus gelukt?quote:Op woensdag 26 december 2012 12:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
PW is niks voor mij, ik moet eerst weer in de game komen voordat ik iemand raak denk. Ik werd nou binnen 10 seconden 2x afgemaakt, dus ik ga eerst maar even wat oefenen op gewone servers voordat ik weer wat pro's aan durf
Na een keer of 5 a 6 is het joinen gelukt jaquote:Op woensdag 26 december 2012 12:25 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Veel plezier verder. Maar het joinen is dus gelukt?
-SH
ETquote:Op woensdag 26 december 2012 13:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Na een keer of 5 a 6 is het joinen gelukt ja
Lag niet zozeer aan ET, meer aan de server die gewoon erg lastig deed. Andere server moest ik ook een aantal maps downloaden, maar werd ik niet telkens gekickedquote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 26 december 2012 19:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Lag niet zozeer aan ET, meer aan de server die gewoon erg lastig deed. Andere server moest ik ook een aantal maps downloaden, maar werd ik niet telkens gekicked
Yes sir!quote:
blijft iedere dag leuk!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:08 schreef ThaTim het volgende:
Ik wil dit spel weer spelen, al is het voor paar dagen/weekjes. Is het nog leuk of zit het vol met aimbotters/maphackers?
Minstens 4 uur per dag hierquote:
Ja hier ook, vaak hele dagen. Uit school meteen met vrienden online. Clanmeetings bij een vriend thuis met veel bier en frituurquote:
Ik was alleenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:10 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja hier ook, vaak hele dagen. Uit school meteen met vrienden online. Clanmeetings bij een vriend thuis met veel bier en frituur
Bij mij speelde heel de vriendengroep van de middelbare school het. Ik was zeker niet de beste, maar kon het wel aardig. Jammer dat het nu niet meer goed te spelen isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik was alleen
Maar daarom was ik ook zo geweldig goed
Ik heb nog nooit iets gehad waar ik echt de beste in was en ik kende niemand nergens die beter is, behalve Panzerwar.
Hij vangt geen servers meerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:14 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Bij mij speelde heel de vriendengroep van de middelbare school het. Ik was zeker niet de beste, maar kon het wel aardig. Jammer dat het nu niet meer goed te spelen is
Het lot van elk goed-moddable gratis oud spel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:17 schreef hmmmz het volgende:
Heb het een tijdje terug nog eens geprobeerd, maar bijna alles is met bots of helemaal kapot gemaakt met mods en addons.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |