op win7 draait ie als een malle met een lekker stabiele 125fpsquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:58 schreef Bombvis het volgende:
v54![]()
Misschien maar weer eens installeren, kijken of die nog beetje lekker wilt werken op Windows 8
Dat weet ik ja, daar heb ik hem vaak genoeg op gespeeld, maar op W8 heb ik hem nog niet geprobeerdquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
op win7 draait ie als een malle met een lekker stabiele 125fps
Inderdaad... van alle shooters die ik gespeeld heb, de hele call of duty serie, battlefield serie en medal of honor is er geen 1 die aan ET kan tippen. Cod 2 is ook wel een vermelding waard, echter heeft mij niet het grootse plezier gegeven wat ET heeft gedaan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:11 schreef TC_Artemis het volgende:
ET was tof! beste shooter die ik ooit heb gespeeld.
UJE, van UJE clan?? Vrienden van mij hebben nog in die clan gezeten... stelletje gekken bij elkaar xD. Vooral dat liedje van ze: UJE clan, UJE clan, UJE clan. Wolfenstein ETTTTTTT!quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
vorig deel: GAM / Wolfenstein: Enemy Territory
Blijft een bazenspel, ik durf gerust te zeggen: de beste online shooter die ik ooit gespeeld heb. ik speel het nog steeds op een van de enige overgebleven clean servers (geen gekke mods of downloads) en de nr1 op trackbase: fearless-assassins.com
ik hou vooral van de klassieke maps als goldrush en oasis maar sommige customs zijn ook baas zoals venice, UJE, MLBmaps en baserace (toen hij pas uitkwam)
en we gaan weer verder! v54 HALLO!
voor de nieuwe gamers: full download (gratis en legaal) inclusief etkey en punkbusterguid
http://fearless-assassins(...)ritory-full-version/
spetsnaz?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:12 schreef dekilo het volgende:
failed pure server check?
Iemand een idee?
Ja dat had ik ook! Daarom ben ik ook gestopt. Heb je al een fix?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:34 schreef Bombvis het volgende:
Ben ik de enige die een compleet lege serverlijst krijg als ik de game open? Ook als ik zoek met HLSW (ik mis The All-Seeing Eye nog altijd) kan ik geen servers vinden.
Edit: Oke, heb mij een beetje ingelezen en zie iets van een server fix, maar die werkt nog niet.. Mocht iemand anders een oplossing hebben, graag, dan ga ik nog even verder kutten ermee
De algemene fix staat hier, maar die wil voor mij nog niet werken. Ben dus nog druk zoekendequote:Op woensdag 26 december 2012 11:52 schreef SherlockHolmes het volgende:
Oh wat een spel, en ik was door 6 clans tegelijk gevraagd om hun Panzerwar server clan te joinen, wat was ik goed
Moet ik weer eens installeren, kijken of hij lekker werkt op W8.
[..]
Ja dat had ik ook! Daarom ben ik ook gestopt. Heb je al een fix?
-SH
Klinkt goed! Bedankt!quote:Op woensdag 26 december 2012 11:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De algemene fix staat hier, maar die wil voor mij nog niet werken. Ben dus nog druk zoekende
Ik heb nu Xfire gedownload (dat dat nog bestaat..) en daar kan ik 923 servers vinden, dus denk dat ik het maar via die manier ga doen. Je moet wel een account voor Xfire hebben, maar dat is niet zo gek veel werkquote:
Xfire, wat was dat ook al weerquote:Op woensdag 26 december 2012 12:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik heb nu Xfire gedownload (dat dat nog bestaat..) en daar kan ik 923 servers vinden, dus denk dat ik het maar via die manier ga doen. Je moet wel een account voor Xfire hebben, maar dat is niet zo gek veel werk
Zal eens kijken of ik er eentje kan vindenquote:Op woensdag 26 december 2012 12:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Xfire, wat was dat ook al weer
Zou je zo aardig kunnen zijn eventjes een panzerwar server proberen te joinen?
Dan ga ik het ook spelen namelijk
-SH
quote:Op woensdag 26 december 2012 12:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik er eentje kan vinden
TWC Panzerwar (Duitse server), staan er 2 en ik zit in die met laagste ping. Username is zelfde als hier.. Ik ga denk heel hard afgemaakt wordenquote:
TWCquote:Op woensdag 26 december 2012 12:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
TWC Panzerwar (Duitse server), staan er 2 en ik zit in die met laagste ping. Username is zelfde als hier.. Ik ga denk heel hard afgemaakt worden
In die server zitten o.a. thrasher, bibkop, razor, moonboy. Maar kom de server niet in, moet eerst van alles downloaden en hij kickt mij daarom telkensquote:Op woensdag 26 december 2012 12:10 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
TWC
Die gasten zijn echt goed, ik zat in hun clan, vraag eens of ze SherlockHolmes nog kennen ( zal wel niet)
Maar toch ownde ik iedereen, hoe heten ze?
-SH
Razor ken ik, maargoed, daar zijn er 1000 vanquote:Op woensdag 26 december 2012 12:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In die server zitten o.a. thrasher, bibkop, razor, moonboy. Maar kom de server niet in, moet eerst van alles downloaden en hij kickt mij daarom telkens
PW is niks voor mij, ik moet eerst weer in de game komen voordat ik iemand raak denk. Ik werd nou binnen 10 seconden 2x afgemaakt, dus ik ga eerst maar even wat oefenen op gewone servers voordat ik weer wat pro's aan durfquote:Op woensdag 26 december 2012 12:14 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Razor ken ik, maargoed, daar zijn er 1000 van
Ik haat dat gedownload elke keer bij ET
Soms deed ie dat met 1,3 kb/s!
-SH
Veel plezier verder. Maar het joinen is dus gelukt?quote:Op woensdag 26 december 2012 12:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
PW is niks voor mij, ik moet eerst weer in de game komen voordat ik iemand raak denk. Ik werd nou binnen 10 seconden 2x afgemaakt, dus ik ga eerst maar even wat oefenen op gewone servers voordat ik weer wat pro's aan durf
Na een keer of 5 a 6 is het joinen gelukt jaquote:Op woensdag 26 december 2012 12:25 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Veel plezier verder. Maar het joinen is dus gelukt?
-SH
ETquote:Op woensdag 26 december 2012 13:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Na een keer of 5 a 6 is het joinen gelukt ja
Lag niet zozeer aan ET, meer aan de server die gewoon erg lastig deed. Andere server moest ik ook een aantal maps downloaden, maar werd ik niet telkens gekickedquote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 26 december 2012 19:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Lag niet zozeer aan ET, meer aan de server die gewoon erg lastig deed. Andere server moest ik ook een aantal maps downloaden, maar werd ik niet telkens gekicked
Yes sir!quote:
blijft iedere dag leuk!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:08 schreef ThaTim het volgende:
Ik wil dit spel weer spelen, al is het voor paar dagen/weekjes. Is het nog leuk of zit het vol met aimbotters/maphackers?
Minstens 4 uur per dag hierquote:
Ja hier ook, vaak hele dagen. Uit school meteen met vrienden online. Clanmeetings bij een vriend thuis met veel bier en frituurquote:
Ik was alleenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:10 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja hier ook, vaak hele dagen. Uit school meteen met vrienden online. Clanmeetings bij een vriend thuis met veel bier en frituur
Bij mij speelde heel de vriendengroep van de middelbare school het. Ik was zeker niet de beste, maar kon het wel aardig. Jammer dat het nu niet meer goed te spelen isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik was alleen
Maar daarom was ik ook zo geweldig goed
Ik heb nog nooit iets gehad waar ik echt de beste in was en ik kende niemand nergens die beter is, behalve Panzerwar.
Hij vangt geen servers meerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:14 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Bij mij speelde heel de vriendengroep van de middelbare school het. Ik was zeker niet de beste, maar kon het wel aardig. Jammer dat het nu niet meer goed te spelen is
Het lot van elk goed-moddable gratis oud spel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:17 schreef hmmmz het volgende:
Heb het een tijdje terug nog eens geprobeerd, maar bijna alles is met bots of helemaal kapot gemaakt met mods en addons.
Ik wil weer terug naar hoe het vroeger wasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:22 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Het lot van elk goed-moddable gratis oud spel.
Misschien kunnen we geld inzamelen voor iemand om een server te hosten, met wachtwoord, zonder mods of bots, speciaal voor FOK!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:22 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik wil weer terug naar hoe het vroeger was![]()
![]()
![]()
Zou wel leuk zijn jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:23 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Misschien kunnen we geld inzamelen voor iemand om een server te hosten, met wachtwoord, zonder mods of bots, speciaal voor FOK!
Nu nog iemand die weet hoe dat moetquote:
/bind p playdeadquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:31 schreef hmmmz het volgende:
de 'g' binden aan selfkillen de kijkhoek groter zetten
v54quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:38 schreef hmmmz het volgende:
en al die commando's die je kon roepen. Al die knoppencombinaties uit je hoofd kennen
Enemy in disguise. Lange tijd gedacht dat ze enemy in the skies zeiden
die server is 1 groot lag festijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:04 schreef Lienzz het volgende:
[..]
blijft iedere dag leuk!
Ik speel zelf op deze server (XP save)
http://www.gametracker.com/server_info/8.9.4.227:27960/
Airstrike, geniaal, gewoon elke keer een muurtje maken van airstrike grenades en vergeet het maar.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:11 schreef _NZT_ het volgende:
Die map op het strand. Die was geniaal. Zolang niemand van Duitsers naar beneden het strand opsprong kon USA nooit winnen. Gewoon lekker ammo class (support???) zijn en die airstrike smoke grenades het strand op keilen... Wat heb ik toen genoten
Seawall battery heette die map! En die airstrikes jaquote:Op zondag 19 mei 2013 22:19 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Airstrike, geniaal, gewoon elke keer een muurtje maken van airstrike grenades en vergeet het maar.
Goeie vraag. Ik wacht ook even af wat de reacties hierop zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:25 schreef KoningStoma het volgende:
Ja. Zijn er geen fatsoenlijke servers, zonder bots of belachelijke rommel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |