abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120783564
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb geen interesse in dat inferieure clubje. Neem het mee naar het eigen topic.
Jullie begonnen zelf over Feijenoord hoor, wij kwamen dat rechtzetten. Met deze post, om exact te zijn:

quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 12:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit. Bovendien moeten we de aanpak van Feyenoord en Ajax niet gaan romantiseren, Feyenoord had simpel weg geen andere keus dan jeugd door te laten stromen en dit pakt voor hun voorlopig heel goed uit.
Feijenoord blijft namelijk bij dit beleid. Ja, het is door nood geboren, maar dit beleid BLIJFT WEL. In zoverre is er dus geen sprake van romantisering.
pi_120783590
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jullie begonnen zelf over Feijenoord hoor, wij kwamen dat rechtzetten. Met deze post, om exact te zijn:

[..]

Feijenoord blijft namelijk bij dit beleid. Ja, het is door nood geboren, maar dit beleid BLIJFT WEL. In zoverre is er dus geen sprake van romantisering.
Oké, op naar het volgende kampioenschap. Daag.
Dit, dus.
  woensdag 26 december 2012 @ 14:25:50 #128
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_120783600
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[..]

Ho ho, ik heb nooit beweerd dat Feyenoord dit niet zou blijven doen. Ik bedoel alleen te zeggen dat niet elke club ter wereld ineens het beleid van een Feyenoord of een Ajax moet gaan volgen omdat het toevallig voor beide nu goed uitpakt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_120783606
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:24 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Er zit een bepaalde transitie tussen aanpassingsperiode (ten tijde van spelen Leerdam) en een betere speler voor je hebben (ten tijde van Vilhena/Clasie/Immers). Dat niet snappen getuigt van bar weinig inzicht in een teamproces.
Maar het was toch de sterspeler van het geweldige Roda? Dan moet hij toch meteen kunnen spelen bij Feyenoord? Of is hij toch niet zo goed als jullie denken? Zou dat het misschien kunnen zijn? Ik denk het wel eigenlijk :)
pi_120783616
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:24 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Er zit een bepaalde transitie tussen aanpassingsperiode (ten tijde van spelen Leerdam) en een betere speler voor je hebben (ten tijde van Vilhena/Clasie/Immers). Dat niet snappen getuigt van bar weinig inzicht in een teamproces.
Buiten dat: hij had last van pijntjes. Ik kan het weten, ik heb godverdomme wekenlang rondgelopen op Varkenoord en in De Kuip met cameramensen bij me om 2 documentaires te schieten :'). Dan hoor en zie je nogal eens wat.

Zo wist ik ook eerder dan iedereen (inclusief de grote media) dat Rekik bijgetekend had. Gek hé, heb zijn nummer in mijn telefoon staan, net als een heel zooitje andere voetballers ^O^.

En dan komt tommiePSV12 hier vertellen dat Vormer geen last had van pijntjes/blessuretjes ten tijde van Leerdam. Wat de kanker weet hij er nou van, hij weet niet eens dat Mathijsen beter dan BMI speelt in dit Feijenoord op het moment :').
pi_120783617
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:18 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Haha en je negeert mijn tweede argument.

LEERDAM speelde daar eerst heel lang, toen kreeg die o zo geweldige Vormer van je ook geen kansen. Hoe de fuck kan dat man. Verzin eens iets :D
Zie mijn post
pi_120783643
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:25 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ho ho, ik heb nooit beweerd dat Feyenoord dit niet zou blijven doen. Ik bedoel alleen te zeggen dat niet elke club ter wereld ineens het beleid van een Feyenoord of een Ajax moet gaan volgen omdat het toevallig voor beide nu goed uitpakt.
Dat klopt, dat zeg ik ook niet. Ik wilde alleen vóór zijn dat iemand begon te gillen "ALS VAN GEEL GELD HEEFT GAAT HIJ WEER DOMME AANKOPUH DOEN!??!", wat TommiePSV12 hier overigens wel gilde daarnet _O-

Dat gaat dus gewoon niet meer gebeuren. Dat wil de club niet. De club wil centen, centen, centen en met dubbeltjes spelers halen, net zoals het nu gaat.
pi_120783647
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:21 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Vormer was helemaal niet de hele tijd geblesseerd. Ga je nou ook nog dingen verzinnen om je gelijk te halen :D? Triest, triester, triest zullen we maar zeggen. Zo ken ik je weer ouwe reus.
Duidelijke troll. Proberen we eens normaal te discussieren, frustreer jij die discussie weer volledig. :')
  woensdag 26 december 2012 @ 14:27:37 #134
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_120783651
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Buiten dat: hij had last van pijntjes. Ik kan het weten, ik heb godverdomme wekenlang rondgelopen op Varkenoord en in De Kuip met cameramensen bij me om 2 documentaires te schieten :'). Dan hoor en zie je nogal eens wat.

Zo wist ik ook eerder dan iedereen (inclusief de grote media) dat Rekik bijgetekend had. Gek hé, heb zijn nummer in mijn telefoon staan, net als een heel zooitje andere voetballers ^O^.

En dan komt tommiePSV12 hier vertellen dat Vormer geen last had van pijntjes/blessuretjes ten tijde van Leerdam. Wat de kanker weet hij er nou van, hij weet niet eens dat Mathijsen beter dan BMI speelt in dit Feijenoord op het moment :').
Dat was ik. Ik vind nog steeds dat je een speler als BMI centraal op moet stellen. Doet mijns inziens niet onder voor Mathijssen en je gaat dik cashen voor die jongen. :)
pi_120783653
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:26 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zie mijn post
Volgens je vriendje is hij geblesseerd. Nu zeggen jullie dus twee verschillen dingen? Wat is deze?
pi_120783663
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Duidelijke troll. Proberen we eens normaal te discussieren, frustreer jij die discussie weer volledig. :')
Ik ga gewoon mee in jullie trieste niveau. Dat je dat nu nog niet doorhebt zegt ook wel weer genoeg natuurlijk.
pi_120783674
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:27 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Dat was ik. Ik vind nog steeds dat je een speler als BMI centraal op moet stellen. Doet mijns inziens niet onder voor Mathijssen en je gaat dik cashen voor die jongen. :)
Was hij ook. BMI is beter op centraal dan linksback, dat klopt. BMI op linksback en Mathijsen centraal als teamgeheel is sterker dan BMI centraal, geen Mathijsen hebben, een Vrij die slechter speelt en :') Nelom :') op linksback.

uitstekende aankoop dus, zelfs als dat BMI "enigszins' slachtoffert.

maar zelfs dan moet je blij zijn met BMI op LB: daar speelt hij nu in het Nederlands Elftal ook, dus het heeft hem nog iets opgeleverd ook.
pi_120783675
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb geen interesse in dat inferieure clubje. Neem het mee naar het eigen topic.
Ga je anders weer lopen janken bij de heren mods/admins? Daar schijn je namelijk nogal een handje van te hebben he vieze rat. :') Ik hou niet van dat soort mensen, wees gewoon eerlijk en zeg waar 't op staat. Face to face.
pi_120783689
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:28 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ga je anders weer lopen janken bij de heren mods/admins? Daar schijn je namelijk nogal een handje van te hebben he vieze rat. :') Ik hou niet van dat soort mensen, wees gewoon eerlijk en zeg waar 't op staat. Face to face.
Heeft me twee keer een ban aangesmeerd _O- Echt een vies ventje.
pi_120783723
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:25 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Daar heb je ook een punt dat we niet ontkennen.
  woensdag 26 december 2012 @ 14:30:57 #141
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_120783748
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat gaat dus gewoon niet meer gebeuren. Dat wil de club niet. De club wil centen, centen, centen en met dubbeltjes spelers halen, net zoals het nu gaat.
Vraag blijft hoe lang dat nog goed gaat, zonder Guidetti en Pelle (Wat allebei puur gelukjes zijn in verschillende opzichten) hadden jullie vorig jaar en dit jaar een stuk minder punten gepakt en wellicht niet eens in de buurt van Europees voetbal gekomen. (Vorig jaar wellicht wel, maar dit seizoen niet denk ik, gezien het aantal belangrijke doelpunten van Pelle tot nu toe).

Wat als je volgend jaar weer geen spits hebt.. :P
pi_120783750
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

"Hij doet dus mag ik het ook ;( ;( ;("

NSB'en, kankerkinderachtig.
Ben jij Hagenees HMF? Zoniet, stop dan eens dat woord te gebruiken.
Land of the free. Home of the brave.
pi_120783751
Dat ze dat in het Feyenoord-topic doen. Het gaat hier over een mooie club uit Brabant, niet over de haven-zonen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_120783762
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:25 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Maar het was toch de sterspeler van het geweldige Roda? Dan moet hij toch meteen kunnen spelen bij Feyenoord? Of is hij toch niet zo goed als jullie denken? Zou dat het misschien kunnen zijn? Ik denk het wel eigenlijk :)
Waar slaat dit dan weer op? Nogmaals, mensen zijn geen robots. Nieuwe omgeving vergt aanpassing. De ene speler pikt dat binnen 2 wedstrijden op, de andere heeft daar 10 of soms wel een heel seizoen voor nodig. Maar je begint nu overduidelijk te trollen óf je hebt er écht geen verstand van. Ik denk dat 't een combinatie van beide is.
pi_120783764
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:30 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Het is hypocriet om daar wat over te zeggen als iemand anders uit dat teringtopic van jullie dat ook deed als hij de discussie niet kon winnen. Maar dat wisten wel al, dat Feyenoorders triest zijn. Alleen maar weer bevestigd.
Lief die afgunst
pi_120783786
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:27 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Gaat om het totaalplaatje. Feyenoord is belangrijk, daarna pas de persoonlijke ontwikkeling van de speler.
pi_120783796
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:30 schreef GotenSSJ het volgende:

Wat als je volgend jaar weer geen spits hebt.. :P
Ik mag hier niets over zeggen :X maar kan je 100% garanderen dat we die wel hebben, en een héle goede wat dat betreft.

Je leest het binnenkort wel in de media, maar als je een beetje opgelet hebt, weet je ongeveer wel wie/wat/waar en welk bedrag. :)
pi_120783798
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:27 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Volgens je vriendje is hij geblesseerd. Nu zeggen jullie dus twee verschillen dingen? Wat is deze?
Het ene sluit het andere ook niet uit. :)
pi_120783806
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Lief die afgunst
Waarheid mag toch gezegd worden. Helemaal niks mis mee.
pi_120783813
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:28 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik ga gewoon mee in jullie trieste niveau. Dat je dat nu nog niet doorhebt zegt ook wel weer genoeg natuurlijk.
Zou je maar meegaan met ons niveau. Dan zou je feiten benoemen ipv opzichtig proberen te provoceren. Ik vind het van onze kant vooralsnog een vrij nette discussie hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')