Ik hoor net dat je je aanvoerder niet mag wisselen. Vandaar dat Clasie speelt.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar als ik je goed begrijp snapt Koeman er dus helemaal geen pepernoot van dat Vormer geen kansen krijgt? Want Clasie kon je in die vorm makkelijk wisselen. En je hebt het wel de hele tijd over Vilhena, maar daarvoor speelde FUCKING LEERDAM daar man. Dan moet je je echt zorgen gaan maken als Vormer zijnde
Dankje, fijn dat je eens kan reageren zonder te beledigen of te schelden.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je beweert dat BMI op dit moment beter dan Mathijsen is, ben je echt hartstikke achterlijk.
Nogmaals, kijk z'n track-record er ff op na. De 2 jaar bij Feyenoord alleen al zijn bijzonder indrukwekkend te noemen.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kijk even zijn transfers bij Ajax na dan weet je genoeg. Ook bij Feyenoord gaat het weer die kant op. Mark my words.
Ronald koeman en guus hiddink.quote:Op woensdag 26 december 2012 02:55 schreef Devv het volgende:
Is er wel eens een manager bij PSV geweest die wel begaan was met de jeugd?
Zoals ik al zei: zonder geld is Van Geel een prima TD. Maar met geld gaat het weer de verkeerde kant op. Dat zie je dit jaar alweer met dat kleine beetje geld.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nogmaals, kijk z'n track-record er ff op na. De 2 jaar bij Feyenoord alleen al zijn bijzonder indrukwekkend te noemen.
Dat zagen we ja. Toen die jongen gewisseld werd tegen Heerenveen stortte heel Feijenoord in.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:15 schreef tompsv18 het volgende:
Maar als ik je goed begrijp snapt Koeman er dus helemaal geen pepernoot van dat Vormer geen kansen krijgt? Want Clasie kon je in die vorm makkelijk wisselen
Haha en je negeert mijn tweede argument.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zagen we ja. Toen die jongen gewisseld werd tegen Heerenveen stortte heel Feijenoord in.
Praat geen poep. Beter houd je je mond over voetbal als je het spelletje niet snapt.
Laat mensen gewoon een mening hebben.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zagen we ja. Toen die jongen gewisseld werd tegen Heerenveen stortte heel Feijenoord in.
Praat geen poep. Beter houd je je mond over voetbal als je het spelletje niet snapt.
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: zonder geld is Van Geel een prima TD. Maar met geld gaat het weer de verkeerde kant op. Dat zie je dit jaar alweer met dat kleine beetje geld.
Clasie is aanvoerder, speelde vorig seizoen fantastisch. Zo'n speler kun je er als trainer niet makkelijk uithalen. Vooralsnog zakt hij niet door de ondergrens, dus geen zwaarwegende redenen om je aanvoerder dan rucksichtloss te passeren.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er zal wel een reden zijn waarom hij op de bank zit is het niet? Niet omdat die Clasie nou al weken weergaloos staat te ballen in ieder geval.
Pelle en Janmaat zijn de enige die kunnen overtuigen van de aankopen/gehuurde spelers dit jaar. Wellicht dat Mathijssen daar dit seizoen nog bij komt, maar BMI is beter. De rest is middelmaat of gewoon puur slecht. (Immers, Elabdalloui, Vormer, Goossens)
Omdat hij toen geblesseerd was aap. En ik reageer niet op je omdat je op onze goede argumenten weigert te reageren, waaruit blijkt dat je totaal geen zin hebt deze discussie daadwerkelijk op hoog niveau uit te spelen.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:18 schreef tompsv18 het volgende:
LEERDAM speelde daar eerst heel lang, toen kreeg die o zo geweldige Vormer van je ook geen kansen.
Vormer was helemaal niet de hele tijd geblesseerd. Ga je nou ook nog dingen verzinnen om je gelijk te halenquote:Op woensdag 26 december 2012 14:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat hij toen geblesseerd was aap. En ik reageer niet op je omdat je op onze goede argumenten weigert te reageren, waaruit blijkt dat je totaal geen zin hebt deze discussie daadwerkelijk op hoog niveau uit te spelen.
O WACHT DAT IS LOGISCH WANT DIE DISCUSSIE VERLIES JE
Eens, al doet die man in Amsterdam het jammer genoeg ook heel goed.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Koeman Gastel BronckhorstBeste technische staf van Nederland sinds jaren.
Je zoudenken dat PSV-ers dat laatste wel zouden snappen. Zie van Bommel met z'n ondermaatse prestaties dit seizoen.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In tegenstelling wat iedereen denkt hoort Vormer niet op de plek van Clasie, dat is 1. Twee: je haalt je aanvoerder er nogal lastig uit hé.
Idiote PSV'ers die dit niet snappen..
Ik sta 3 keer per week op Varkenoord en heb hem in de tijd dat Leerdam op het veld stond meer niet dan wel op het veld gezien, maar JIJ zal het wel weten jaquote:Op woensdag 26 december 2012 14:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vormer was helemaal niet de hele tijd geblesseerd. Ga je nou ook nog dingen verzinnen om je gelijk te halen? Triest, triester, triest zullen we maar zeggen. Zo ken ik je weer ouwe reus.
Die gast is helemaal achterlijk joh.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zoudenken dat PSV-ers dat laatste wel zouden snappen. Zie van Bommel met z'n ondermaatse prestaties dit seizoen.
Lijkt wel .netwerk.to hier qua niveau discussiëren.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb geen interesse in dat inferieure clubje. Neem het mee naar het eigen topic.
Haha ga vooral lekker door joh. In eerste instantie mijn argument negeren, omdat je even niet weet wat je moet zeggen. En dan kom je nu met deze bullshit aan. Het moet niet gekker worden. Je begint steeds lachwekkender te worden pikkie.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik sta 3 keer per week op Varkenoord en heb hem in de tijd dat Leerdam op het veld stond meer niet dan wel op het veld gezien, maar JIJ zal het wel weten ja.
Donder op joh imbeciel.
Er zit een bepaalde transitie tussen aanpassingsperiode (ten tijde van spelen Leerdam) en een betere speler voor je hebben (ten tijde van Vilhena/Clasie/Immers). Dat niet snappen getuigt van bar weinig inzicht in een teamproces.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar als ik je goed begrijp snapt Koeman er dus helemaal geen pepernoot van dat Vormer geen kansen krijgt? Want Clasie kon je in die vorm makkelijk wisselen. En je hebt het wel de hele tijd over Vilhena, maar daarvoor speelde FUCKING LEERDAM daar man. Dan moet je je echt zorgen gaan maken als Vormer zijnde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |