abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 december 2012 @ 14:16:00 #101
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_120783326
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:15 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Maar als ik je goed begrijp snapt Koeman er dus helemaal geen pepernoot van dat Vormer geen kansen krijgt? Want Clasie kon je in die vorm makkelijk wisselen. En je hebt het wel de hele tijd over Vilhena, maar daarvoor speelde FUCKING LEERDAM daar man. Dan moet je je echt zorgen gaan maken als Vormer zijnde _O-
Ik hoor net dat je je aanvoerder niet mag wisselen. Vandaar dat Clasie speelt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 26 december 2012 @ 14:16:24 #102
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_120783338
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Als je beweert dat BMI op dit moment beter dan Mathijsen is, ben je echt hartstikke achterlijk.
Dankje, fijn dat je eens kan reageren zonder te beledigen of te schelden. :')
pi_120783356
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:13 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: kijk even zijn transfers bij Ajax na dan weet je genoeg. Ook bij Feyenoord gaat het weer die kant op. Mark my words.
Nogmaals, kijk z'n track-record er ff op na. De 2 jaar bij Feyenoord alleen al zijn bijzonder indrukwekkend te noemen.
pi_120783357
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:15 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

KGB? :D Wie is dat? :P
Koeman, Gastel, Bronckhorst.
pi_120783361
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 02:55 schreef Devv het volgende:
Is er wel eens een manager bij PSV geweest die wel begaan was met de jeugd?
Ronald koeman en guus hiddink.
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
  woensdag 26 december 2012 @ 14:17:32 #106
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_120783369
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Koeman, Gastel, Bronckhorst.
Op die fiets, okay duidelijk. :)
pi_120783372
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nogmaals, kijk z'n track-record er ff op na. De 2 jaar bij Feyenoord alleen al zijn bijzonder indrukwekkend te noemen.
Zoals ik al zei: zonder geld is Van Geel een prima TD. Maar met geld gaat het weer de verkeerde kant op. Dat zie je dit jaar alweer met dat kleine beetje geld.
pi_120783379
quote:
Maar als ik je goed begrijp snapt Koeman er dus helemaal geen pepernoot van dat Vormer geen kansen krijgt? Want Clasie kon je in die vorm makkelijk wisselen
Dat zagen we ja. Toen die jongen gewisseld werd tegen Heerenveen stortte heel Feijenoord in.

Praat geen poep. Beter houd je je mond over voetbal als je het spelletje niet snapt.
pi_120783395
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:17 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat zagen we ja. Toen die jongen gewisseld werd tegen Heerenveen stortte heel Feijenoord in.

Praat geen poep. Beter houd je je mond over voetbal als je het spelletje niet snapt.
Haha en je negeert mijn tweede argument.

LEERDAM speelde daar eerst heel lang, toen kreeg die o zo geweldige Vormer van je ook geen kansen. Hoe de fuck kan dat man. Verzin eens iets :D
pi_120783407
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:17 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Laat mensen gewoon een mening hebben.
Dit, dus.
pi_120783409
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:17 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: zonder geld is Van Geel een prima TD. Maar met geld gaat het weer de verkeerde kant op. Dat zie je dit jaar alweer met dat kleine beetje geld.
:'). Vilhena bijgetekend, Vrij bijgtekend, BMI bijgetekend, Clasie bijgetekend.

Gehaald: twee internationals (Mathijsen en Janmaat) en ideale 13e man. Verder de topspits van Nederland en de meestscorende middenvelder van Nederland.

Dit alles gedaan met minder dan 1,5 miljoen euro.

:W :W :W :W :W

Tyft op joh imbeciel.
pi_120783423
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:14 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Er zal wel een reden zijn waarom hij op de bank zit is het niet? Niet omdat die Clasie nou al weken weergaloos staat te ballen in ieder geval.

Pelle en Janmaat zijn de enige die kunnen overtuigen van de aankopen/gehuurde spelers dit jaar. Wellicht dat Mathijssen daar dit seizoen nog bij komt, maar BMI is beter. De rest is middelmaat of gewoon puur slecht. (Immers, Elabdalloui, Vormer, Goossens)
Clasie is aanvoerder, speelde vorig seizoen fantastisch. Zo'n speler kun je er als trainer niet makkelijk uithalen. Vooralsnog zakt hij niet door de ondergrens, dus geen zwaarwegende redenen om je aanvoerder dan rucksichtloss te passeren.

Pelle, Janmaat, Vilhena, Clasie, Boeitius, Kongolo, de Vrij, BMI en Vormer zijn gewoon materiaal dat goed genoeg is voor minimaal de top van de Eredivisie en voor veel van deze spelers moet een mooie subtopper in het buitenland ook lukken.
pi_120783436
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:18 schreef tompsv18 het volgende:

LEERDAM speelde daar eerst heel lang, toen kreeg die o zo geweldige Vormer van je ook geen kansen.
Omdat hij toen geblesseerd was aap. En ik reageer niet op je omdat je op onze goede argumenten weigert te reageren, waaruit blijkt dat je totaal geen zin hebt deze discussie daadwerkelijk op hoog niveau uit te spelen.

O WACHT DAT IS LOGISCH WANT DIE DISCUSSIE VERLIES JE
pi_120783453
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:15 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

KGB? :D Wie is dat? :P
Koeman Gastel Bronckhorst _O_ Beste technische staf van Nederland sinds jaren.
pi_120783467
@GotenSSJ: Sorry dat ik op jou enigszins geprikkeld reageer. Die TomPSV is zo achterlijk dat je geïrriteerd gaat reageren op elke PSV'er, terwijl jij de discussie wél op normaal niveau aanwil. Dus even bij deze; zo is het niet bedoelt. :).
pi_120783470
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Omdat hij toen geblesseerd was aap. En ik reageer niet op je omdat je op onze goede argumenten weigert te reageren, waaruit blijkt dat je totaal geen zin hebt deze discussie daadwerkelijk op hoog niveau uit te spelen.

O WACHT DAT IS LOGISCH WANT DIE DISCUSSIE VERLIES JE
Vormer was helemaal niet de hele tijd geblesseerd. Ga je nou ook nog dingen verzinnen om je gelijk te halen :D? Triest, triester, triest zullen we maar zeggen. Zo ken ik je weer ouwe reus.
pi_120783473
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Koeman Gastel Bronckhorst _O_ Beste technische staf van Nederland sinds jaren.
Eens, al doet die man in Amsterdam het jammer genoeg ook heel goed.
pi_120783487
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

In tegenstelling wat iedereen denkt hoort Vormer niet op de plek van Clasie, dat is 1. Twee: je haalt je aanvoerder er nogal lastig uit hé.

Idiote PSV'ers die dit niet snappen. :').
Je zoudenken dat PSV-ers dat laatste wel zouden snappen. Zie van Bommel met z'n ondermaatse prestaties dit seizoen.
pi_120783488
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:21 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Vormer was helemaal niet de hele tijd geblesseerd. Ga je nou ook nog dingen verzinnen om je gelijk te halen :D? Triest, triester, triest zullen we maar zeggen. Zo ken ik je weer ouwe reus.
Ik sta 3 keer per week op Varkenoord en heb hem in de tijd dat Leerdam op het veld stond meer niet dan wel op het veld gezien, maar JIJ zal het wel weten ja :').

Donder op joh imbeciel.
pi_120783499
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je zoudenken dat PSV-ers dat laatste wel zouden snappen. Zie van Bommel met z'n ondermaatse prestaties dit seizoen.
Die gast is helemaal achterlijk joh.
pi_120783504
Nog meer aankopen? Heeft de Gemeente Hebben jullie nog niet genoeg ge kocht ofzo?
pi_120783507
Ik heb geen interesse in dat inferieure clubje. Neem het mee naar het eigen topic.
Dit, dus.
pi_120783530
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb geen interesse in dat inferieure clubje. Neem het mee naar het eigen topic.
Lijkt wel .netwerk.to hier qua niveau discussiëren.
Land of the free. Home of the brave.
pi_120783536
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik sta 3 keer per week op Varkenoord en heb hem in de tijd dat Leerdam op het veld stond meer niet dan wel op het veld gezien, maar JIJ zal het wel weten ja :').

Donder op joh imbeciel.
Haha ga vooral lekker door joh. In eerste instantie mijn argument negeren, omdat je even niet weet wat je moet zeggen. En dan kom je nu met deze bullshit aan. Het moet niet gekker worden. Je begint steeds lachwekkender te worden pikkie.
pi_120783551
quote:

[..]

Maar als ik je goed begrijp snapt Koeman er dus helemaal geen pepernoot van dat Vormer geen kansen krijgt? Want Clasie kon je in die vorm makkelijk wisselen. En je hebt het wel de hele tijd over Vilhena, maar daarvoor speelde FUCKING LEERDAM daar man. Dan moet je je echt zorgen gaan maken als Vormer zijnde _O-
Er zit een bepaalde transitie tussen aanpassingsperiode (ten tijde van spelen Leerdam) en een betere speler voor je hebben (ten tijde van Vilhena/Clasie/Immers). Dat niet snappen getuigt van bar weinig inzicht in een teamproces.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')