quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:25 schreef dvr het volgende:
[..]
In Amerika wordt het geld uitgegeven door de FED (centrale bank). Maar wettelijk heeft de overheid nog wel het recht om platina munten uit te geven. Dus theoretisch zouden ze één platina muntje kunnen slaan waar op staat dat hij 1 biljoen dollar waard is, en die dan voor 1 biljoen reguliere dollars aan de FED verkopen. Met dat biljoen is het begrotingstekort dan weer een jaartje gedekt.
En let op, dan gaat er iets mis met die munt. Obama laat hem zien aan de pers, hij glipt uit z'n hand, stuiter, stuiter, stuiter, het riool in. De CIA-agent grijpt net mis. Een rat neemt hem tussen zijn tanden en rent er vandoor. Zo begint het avontuur.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:08 schreef Chakir64 het volgende:
Het grappige is dat ze het nog overwegen ook.
Oh, als jullie ze ontvangen, dan krijg ik ze, duidelijk.quote:Geachte xxxxxx,
Hartelijk dank voor uw e-mail. U heeft een vraag over Abbott Laboratories inc. Zodra wij de uit de spin-off te verkrijgen aandelen AbbVie van onze buitenlandse broker ontvangen worden deze direct in uw portefeuille gedeponeerd.
Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.
Net als KLM/Air-France.quote:
ik heb gisteren een (forse) positie genomen in KPNquote:
Ben eens op een seminar geweest voor opties strategieën. Legden ze in een middagje uit wat theta, delta en vega enzo waren. Interessant maar nooit echt gebruikt verder.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:50 schreef 123dudeguys het volgende:
http://www.lynx.nl/educatie Wie heeft zich ook ingeschreven?![]()
Easyjet doet het anders ook niet slechtquote:
Ik zou ze verkopen mits je er met een winst uit kan komen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:30 schreef AQuila360 het volgende:
Nu staan ze ook weer 6,5 % in de plus. Heeft iemand een idee of ik ze nu zal verkopen of niet...
Snel weg ermee voordat iemand doorheeft dat ze jaarlijks interen op hun vermogen, omdat de verliezen die via het vermogen afgeboekt worden groter zijn dan de winsten die ze presenteren. Imhoquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:30 schreef AQuila360 het volgende:
Nu staan ze ook weer 6,5 % in de plus. Heeft iemand een idee of ik ze nu zal verkopen of niet...
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:57 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Snel weg ermee voordat iemand doorheeft dat ze jaarlijks interen op hun vermogen, omdat de verliezen die via het vermogen afgeboekt worden groter zijn dan de winsten die ze presenteren. Imho
Gekocht op 11,20 euro dus wel een mooie winst maar ze hebben zo'n lekker dividendquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zou ze verkopen mits je er met een winst uit kan komen.
Had ze maar gehoudenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:44 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik heb gisteren een (forse) positie genomen in KPN![]()
Ik heb ze er net voor sluiting toch maar uitgegooid. die winst is in ieder geval veilig gesteld. Hopelijk kan ik ze morgen weer wat lager terugkopen. en anders winst = winst
Niet meer als hun solvabiliteit nog verder zakt, want die hangt zo ongeveer op de grens van de 170% waarvan Niek Hoek zegt dat ze dan in hun dividend gaan snijden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gekocht op 11,20 euro dus wel een mooie winst maar ze hebben zo'n lekker dividend
True, ik had ook KPN voor het ''lekkere dividend'' en dat is nu ook nix meer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:19 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Niet meer als hun solvabiliteit nog verder zakt, want die hangt zo ongeveer op de grens van de 170% waarvan Niek Hoek zegt dat ze dan in hun dividend gaan snijden.
Misschien omzeilen ze die klip wel, maar kopen voor het dividend is niet bepaald risicoloos in dit geval.
Delta Lloyd (en andere benelux verzekeraars) hebben de facto hetzelfde probleem als KPN: teveel concurrentie, marges die vet geknepen worden, een inwisselbaar product, en nauwelijks enig groeiperspectief binnen hun beperkte markt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
True, ik had ook KPN voor het ''lekkere dividend'' en dat is nu ook nix meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |