Dat had ik ook al gemistquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zet maar een YT'je aan van dinsdagnacht dat ze er waren, dat is leuker
Zonder werkende smartphone ben je nergens.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
#liefdagboek...
ik heb een smartphone die is blijven hangen op het vmbo![]()
internetbrowser die het niet doet, langzaam aaaaaah!!!
Ik wil ook onderweg kunnen fokken!
Groeten aan je omaquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
daaag mensjes! Veel plezier en succes vandaag!
twitter:Duckstadkrant twitterde op dinsdag 25-12-2012 om 12:02:47Duckstadse kersttoespraak uitgelekt. De burgemeester overweegt nu om voortaan geen goedkope pennen meer te gebruiken. reageer retweet
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:39 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Duckstadkrant twitterde op dinsdag 25-12-2012 om 12:02:47Duckstadse kersttoespraak uitgelekt. De burgemeester overweegt nu om voortaan geen goedkope pennen meer te gebruiken. reageer retweet
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:39 schreef Evertjan het volgende:
Nooit geprobeerd een andere browser op je smartphone te installeren? Opera Mini / Opera Mobile bijvoorbeeld? Kans is aanwezig dat het daarin wél werkt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
#liefdagboek...
ik heb een smartphone die is blijven hangen op het vmbo![]()
internetbrowser die het niet doet, langzaam aaaaaah!!!
Ik wil ook onderweg kunnen fokken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |