twitter:Duckstadkrant twitterde op dinsdag 25-12-2012 om 12:02:47Duckstadse kersttoespraak uitgelekt. De burgemeester overweegt nu om voortaan geen goedkope pennen meer te gebruiken. reageer retweet
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:39 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Duckstadkrant twitterde op dinsdag 25-12-2012 om 12:02:47Duckstadse kersttoespraak uitgelekt. De burgemeester overweegt nu om voortaan geen goedkope pennen meer te gebruiken. reageer retweet
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:39 schreef Evertjan het volgende:
Nooit geprobeerd een andere browser op je smartphone te installeren? Opera Mini / Opera Mobile bijvoorbeeld? Kans is aanwezig dat het daarin wél werkt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
#liefdagboek...
ik heb een smartphone die is blijven hangen op het vmbo![]()
internetbrowser die het niet doet, langzaam aaaaaah!!!
Ik wil ook onderweg kunnen fokken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker uur!!!lekker faxen heel de dag echt genot
Ken je ook b-kanten van Foo Fighters? Spill en Fraternity enzo..quote:
Spill wel ja. Die andere niet echtquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ken je ook b-kanten van Foo Fighters? Spill en Fraternity enzo..
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:49 schreef wolfrolf het volgende:
Lijstje volgend uurNice, 4 bands die ik live heb gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker uur!!!(Foos,RHCP,Kaiser Chiefs & The Verve)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Lekker nummer is dat Spill, ik ontdekte ze laatst toen ik op youtube wat rond zat te klikkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:50 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Spill wel ja. Die andere niet echt
Hee het is nog kerst he, waar is jouw kerstige avatarquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker nummer is dat Spill, ik ontdekte ze laatst toen ik op youtube wat rond zat te klikken
Same. Ik kwam een beetje op de oude kant van foo fighters uit. Bazen zijn het.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker nummer is dat Spill, ik ontdekte ze laatst toen ik op youtube wat rond zat te klikken
Ik miste Davequote:Op dinsdag 25 december 2012 13:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee het is nog kerst he, waar is jouw kerstige avatar
Ik vind dat eerste selftitled album heel lekker, ken je Late! - Pocketwatch?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:52 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Same. Ik kwam een beetje op de oude kant van foo fighters uit. Bazen zijn het.
quote:
twitter:brammolenaaar twitterde op dinsdag 25-12-2012 om 13:35:20@Domien wat is er met je stem? Je klinkt als een pratende sigaret! reageer retweet
twitter:Domien twitterde op dinsdag 25-12-2012 om 11:37:35@hermandeperman Herman, DM me even je nummer, als je wilt.. reageer retweet
liever Liekequote:Op dinsdag 25 december 2012 13:56 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Denk dat hij eerst Herman wilde vragen:twitter:Domien twitterde op dinsdag 25-12-2012 om 11:37:35@hermandeperman Herman, DM me even je nummer, als je wilt.. reageer retweet
Ik heb hem helemaal op youtube gezet:quote:
Die luister ik ook netquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal op youtube gezet:
Late! = Dave Grohl, hij doet gitaar, drums en zang op het hele album, opgenomen in een garagebox in 1990-91 toen hij net bij Nirvana zat.
Dat nummer 'just another story about Skeeter Thompson' gaat over een bandmaat van Dave tijdens zijn periode in Scream die tekstquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:59 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Die luister ik ook net![]()
Deze vind ik ook zo geniaal.
Waar heb je het over? het is keigezelligquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hopen dat dit topic weer snel terug gaat naar het veilige TV, dit subforum is nu eerder een plek geworden voor zure mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |