quote:Op maandag 24 december 2012 23:42 schreef Silenus het volgende:
Zo dit was weer een leuke uitzending .
thx, jij ook!quote:
Dit.quote:Op dinsdag 25 december 2012 07:58 schreef amaranta het volgende:
Ik ben afgehaakt na die snor in Canada. Iik was erg moe
amaranta is nog een jong besje heurquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:35 schreef Silenus het volgende:
Awww, onze ouwe besjes konden het niet volhouden tot zo laat, wat liefffff!
ik vond het wel erg leuk en inderdaad op 12 januari is AYNIL erweerquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
amaranta is nog een jong besje heur![]()
Nee, er waren ook veel saaie stukjes. Misschien dat ik in de herhaling nog voor het einde ga zitten
Ik ben maandag 33 geworden <3quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
amaranta is nog een jong besje heur![]()
Nee, er waren ook veel saaie stukjes. Misschien dat ik in de herhaling nog voor het einde ga zitten
Lekker vwiefke!quote:Op donderdag 27 december 2012 19:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
je bent immers zo jong als dat je je voelt![]()
Ik voel me vief!
ik ben ouder dan jij denk ikquote:Op donderdag 27 december 2012 19:14 schreef amaranta het volgende:
je bent immers zo jong als dat je je voelt![]()
Ik voel me vief!
Klinkt leuk! Ik heb er zin in.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:48 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
De nieuwe reeks van ‘All You Need Is Love’ wordt ingeluid met een aantal serenades. Een seizoen waarbij de vonken van het scherm spatten. Lukt het Robert om een stel te herenigen of blijkt hun breuk definitief?
In de Lila Liefdeslounge grijpen vier personen hun kans om hun geliefde toe te spreken. Meester Lesley en Juf Lois werden vorig seizoen door Robert bij elkaar gebracht en zijn nog steeds gelukkig. Nu proberen ze twee andere lovebirds een zetje te geven. En we zien hoe Robert samen met Oma Henny afreist naar Australië om haar te herenigen met haar dochter en kleinkinderen. Vijf vrijgezelle juffen zijn op zoek naar een man. Het toeval wil dat tien vrijgezelle mannen uit het dorp Maria Heide ook op zoek zijn naar de liefde van hun leven. Robert brengt hen bijeen en wie weet vindt een aantal zijn/haar match. Tussen al deze bijzondere herenigingen en romantische ontmoetingen door, zorgen Nick & Simon voor een muzikaal intermezzo.
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |