PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Wel een held so far trouwens Touré en Nani ook. Cech nog niet echt getestquote:Op maandag 24 december 2012 23:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb al iets met russische competitie
Nice. Cech is echt goedquote:Op maandag 24 december 2012 23:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wel een held so far trouwens Touré en Nani ook. Cech nog niet echt getest
2x Chelsea en 2 x Liverpool gaat niet gebeurenquote:Op maandag 24 december 2012 23:42 schreef detennismaster het volgende:
![]()
Team of the Week 15 Suggestions:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
strootmanquote:Op maandag 24 december 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
2x Chelsea en 2 x Liverpool gaat niet gebeuren
2x eredivisie gaat ook niet gebeuren
Strootman zou wel chill zijn voor eredivisie silver team.
Toornstra.quote:Op maandag 24 december 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
2x Chelsea en 2 x Liverpool gaat niet gebeuren
2x eredivisie gaat ook niet gebeuren
Strootman zou wel chill zijn voor eredivisie silver team.
Helaas.quote:
Hier staan ook nog wat leuke silvers bij:quote:Op maandag 24 december 2012 23:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Helaas.![]()
Als Vela nog silver was geweest.![]()
Waar vind je dit of heb je dit zelf bedacht?quote:Op maandag 24 december 2012 23:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hier staan ook nog wat leuke silvers bij:
[ afbeelding ]
Het leek er eerst ook op dat Trochowski en Sissoko 74-rated zouden worden.
Vind de silvers dit jaar toch wat tegenvallen. Vorig jaar waren Marlos en Shaarawy er nog maar dit jaar zijn er minder toppers.
EA forum silver lounge.quote:Op maandag 24 december 2012 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar vind je dit of heb je dit zelf bedacht?
En daar betaal je dan voorquote:
Zeg dan dat je zijn Brazzers wel even wil downloaden voor 'm.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:16 schreef vandermar het volgende:
Komt omdat mijn pa boven film zit te kijken die gestreamd wordt.
Lens heeft een betere visiequote:Op dinsdag 25 december 2012 00:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb twee teams, een eredivisie team en een ivoriaans team (mijn 1e team)
Eredivisie team verloor ik alles mee totdat ik Narsingh wisselde met Lens en nu win ik alles, hoe kan dat
Kijk naar de schot statistieken en je snapt mquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb twee teams, een eredivisie team en een ivoriaans team (mijn 1e team)
Eredivisie team verloor ik alles mee totdat ik Narsingh wisselde met Lens en nu win ik alles, hoe kan dat
Niet, Guidettiquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Wanneer wordt die jongen eens opgenomen?
[ afbeelding ]
Met wat voor team?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:29 schreef Spoortie het volgende:
Hoppa, bijna derde divisie 1 titel op rij binnen, gaat wel lekker zo.
Serie A teampje, gemiddelde rating van 79-80.quote:
maak even puush dan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:32 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Serie A teampje, gemiddelde rating van 79-80.
Screen lukt even niet;quote:
Franz?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Weet je wie een baas is? Beckenbauerzz
nouja, dat niet per se, maar ik heb soms het gevoel dat ik niet genoeg weet van de characters en dat vind ik dan een teleurstellingquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:03 schreef tochweerhenk het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat gevoel, dat als je een hele toffe serie hebt gezien of een comedieshow of iets en dat afgelopen is en dat je denkt verdomme dat was geweldig maar ik krijg in mijn leven nooit meer zoiets leuks te zien.
Tot ziens FUT marketquote:Mega Pack: 30 items (players of consumables), 18 of which are shiny rares. 700 FIFA Pts or 35K coins. #FUTmas
Damn.. ik zou even langs het ziekenhuis gaan, checken of je hier geen aids van gekregen hebtquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:14 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is zo'n 15k aan value
Pic or it didnt happenquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:21 schreef TBakkert het volgende:
RONALDOOO!O!O!O!O!OO!O!O!O!O! OMIJNGOD!
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:24 schreef Confetti het volgende:
Ferdinand en Santana![]()
![]()
Een ezel stoot zich niet..toch wel. Misschien krijg ik nu Ronaldo
Is voor jou snel terug verdiend toch?quote:
Nee, niet meer. Mijn trukendoos is leeg.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is voor jou snel terug verdiend toch?
natuurlijk didn't it happenquote:
Tijd om nieuwe truukjes te leren dan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:28 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee, niet meer. Mijn trukendoos is leeg.
quote:
Omdat het team pas woensdag bekend wordt gemaakt ongeduldige :we:quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom is er nog geen IF Pelle?
Zijn UP moet minstens 75 zijn
Die kitquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:14 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is zo'n 15k aan value
Wordt pas leuk als 'ie +25 pace krijgt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
En ook Tevez er nog even bij wat is dezequote:
Of zoals Traorequote:Op dinsdag 25 december 2012 01:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wordt pas leuk als 'ie +25 pace krijgt.
ja jammer van de formatie maarja zie er eentje voor 125k gaanquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sick! Heb je die net open gemaakt?
Mijn meest scorende silver heeft maar 17 pace meerquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Liever een overpowerde 74 rated spelerquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
Pacehoerquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als DS2 hier niet constant zou spammen hoeveel hij voor zijn Ajax en Feyenoord kits kreeg zou ik hem er voor 150/200c opgezet hebbenquote:
Krijgt ie weinig blowjobs denk ikquote:
Doet me denke aan zo'n programma, iets van love in the wild ofzo.quote:
bednaktquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doet me denke aan zo'n programma, iets van love in the wild ofzo.
Moesten ze handschoenen of iets dergelijks kopen, zegt die man zo van: 'ja je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen he'. Zegt die chick zo van: 'ja die hebben grote handschoenen nodig'. En dat bloedserieus. Ja dat vond ik grappig en wilde ik even delen.
Ik scheur uit m'n broek.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doet me denke aan zo'n programma, iets van love in the wild ofzo.
Moesten ze handschoenen of iets dergelijks kopen, zegt die man zo van: 'ja je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen he'. Zegt die chick zo van: 'ja die hebben grote handschoenen nodig'. En dat bloedserieus. Ja dat vond ik grappig en wilde ik even delen.
quote:
Snap niet dat hij nog een podium krijgt op TV met die geluidenquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:02 schreef Tim86 het volgende:
Klieft maakte weer vieze geluiden tijdens VI
discard waardequote:Op dinsdag 25 december 2012 02:17 schreef Rijst het volgende:
Prijs van Taarabt daalt als een baksteen
IF Mbokaniquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:24 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/2710186/
Dit team ga ik maken haha
er staat bluray, dus probeer hetquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:29 schreef Rijst het volgende:
Kan de PS3 zulke bestanden afspelen?
[ afbeelding ]
lucho linker cdm johquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:24 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/2710186/
Dit team ga ik maken haha
http://www.sos-pc.eu/?p=292quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:29 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Die stats van hem zijn echt ziek. Hoge strength en pace. Ik vergeleek hem met Gomez (Bayern). Hij is gewoon beter..quote:
Hmm wil een CDM die kan verdedigen. Moutinho is al meer de creatorquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:29 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
jawel, juist daardoor kan je geen 9 chem halenquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als een speler 9 chem heeft maakt positie en formatie niks meer uit toch?
9 chem is de max ja, maar dat haal je niet met rode formatie of positiequote:Op dinsdag 25 december 2012 02:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als een speler 9 chem heeft maakt positie en formatie niks meer uit toch?
Mijn 4-3-3 CAM Wijnaldum heeft 9 chem dan is hem CM maken zonde van geld tochquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jawel, juist daardoor kan je geen 9 chem halen
Jaquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Mijn 4-3-3 CAM Wijnaldum heeft 9 chem dan is hem CM maken zonde van geld toch
streamen is handiger denk ik, maar weet niet of dat makkelijk is bij PS3quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wow bedanktHoop dat het converteren niet te lang duurt.
MKV op de usb laten afspelen dat werkt toch nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Op je USB stick doen, en dan in je PS3. Vervolgens de map met het bestandje openen. Als het goed is zie je nu niks.Driehoekje en dan alles weergeven om hem zichtbaar te maken.
Als het zo niet lukt gewoon PS3 Server ofzo downloaden. Kan je het meteen vanaf je PC/laptop streamen naar je PS3.
Weet je dan wel hoe het kan op de xbox? Volgens mij ondersteunt de xbox geen mkv.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
streamen is handiger denk ik, maar weet niet of dat makkelijk is bij PS3
Oh dat weet ik niet eigenlijk..gebruik dan aviquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weet je dan wel hoe het kan op de xbox? Volgens mij ondersteunt de xbox geen mkv.
De films die ik moet downloaden worden alleen uitgebracht in Blurayquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet eigenlijk..gebruik dan avi
welke?quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
De films die ik moet downloaden worden alleen uitgebracht in Bluray
Chinese films voor de familie. Weinig seeders dus downloaden gaat langzaam. Had die shit eerder moeten fixen maar ik moest weer de hele avond Fifa spelenquote:
Gerrard als wide cam? Heb nog niet met 4231 gespeeld, maar lijkt me handiger daar een dribblepace cam te zettenquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:48 schreef TBakkert het volgende:
omdat Taarabt zo aan het dalen is, dit?
[ afbeelding ]
Sessegnon misschien?quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gerrard als wide cam? Heb nog niet met 4231 gespeeld, maar lijkt me handiger daar een dribblepace cam te zetten
Ja zou kunnen. Ik speel niet met golds, ga nu met dat team weer een keer doen maar misschien alleen tegen fokkers. Maar lijkt me wel meer een wide cam typequote:
oké dankjequote:Op dinsdag 25 december 2012 02:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja zou kunnen. Ik speel niet met golds, ga nu met dat team weer een keer doen maar misschien alleen tegen fokkers. Maar lijkt me wel meer een wide cam type
Doet hetquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:40 schreef n0ir het volgende:
Met PS3 Media Server kan je volgens mij gewoon in realtime converteren en streamen.
kan dacht ik ook naar de xbox met dat programm
heb je ze verkocht?quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:00 schreef Toefjes het volgende:
Ik had het net erg druk toen ik de coins aan het verkopen was, er was visite net binnengekomen, maar super dat jullie mijn betrouwbaarheid benadrukten![]()
Ik zal je mijn rekeningnummer even dm'en, 100 euro will do the job.quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:00 schreef Toefjes het volgende:
Ik had het net erg druk toen ik de coins aan het verkopen was, er was visite net binnengekomen, maar super dat jullie mijn betrouwbaarheid benadrukten![]()
Ja, voor een zacht prijsje van 10 euro per 100K. Vond ik leuk. Heb nog 1,1 miljoen, dat is toch 110 euro. Ongelooflijk dat je zoveel geld met FUT kunt verdienen, had hiervoor al voor 75 euro verkochtquote:Op dinsdag 25 december 2012 03:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
heb je ze verkocht?
als jij bij AZ aan het roer stond, zou het financieel veel beter gaan
quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, voor een zacht prijsje van 10 euro per 100K. Vond ik leuk. Heb nog 1,1 miljoen, dat is toch 110 euro. Ongelooflijk dat je zoveel geld met FUT kunt verdienen, had hiervoor al voor 75 euro verkocht
quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal je mijn rekeningnummer even dm'en, 100 euro will do the job.
Doe anders lekker een bronzen teampje om de tijd te doden tot na de TOTY crashquote:Op dinsdag 25 december 2012 03:10 schreef TBakkert het volgende:
ik ben dus nu mijn geld weer aan het uitgeven aan een team, eigenlijk zou ik dat niet doen, want de prijzen dalen
of ik verkoop mijn team weer vlak voor die crash, want ik wil wel weer echt even spelen, al 2 weken niet gedaanquote:Op dinsdag 25 december 2012 03:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doe anders lekker een bronzen teampje om de tijd te doden tot na de TOTY crash
Dit is al een crash. En bij TOTY komt er nog een grotere crash. Je kunt eigenlijk zeggen dat de prijzen alleen maar blijven dalen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
of ik verkoop mijn team weer vlak voor die crash, want ik wil wel weer echt even spelen, al 2 weken niet gedaan
trouwens; IF Taarabt of Suarez?
ik wacht tot een week voor de TOTY, dan verkoop ik allesquote:Op dinsdag 25 december 2012 03:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit is al een crash. En bij TOTY komt er nog een grotere crash. Je kunt eigenlijk zeggen dat de prijzen alleen maar blijven dalen.
En met de UP releases komt er ook nog wel een kleinere crash aan trouwensquote:Op dinsdag 25 december 2012 03:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit is al een crash. En bij TOTY komt er nog een grotere crash. Je kunt eigenlijk zeggen dat de prijzen alleen maar blijven dalen.
Upgrade. Vaak zijn die spelers die meerdere IFs hebben. Die krijgen dan een normale kaart met de stats van een van de IFs. Bijvoorbeeld Cazorla krijg de rating van zijn SIF omdat hij constant beter speelt dan wat verwacht was.quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:21 schreef TBakkert het volgende:
ik speel nog niet zo lang FUT, wat is UP?![]()
Pellequote:Op dinsdag 25 december 2012 03:20 schreef ThadCastle het volgende:
Ik moet toch maar even gaan bedenken wel zilveren spelers (van waarde) een UP kunnen krijgen. Bijvoorbeeld Diame van West Ham die volgens mij erg goed speelt.
Bij PSV zouden Strootman, Waterman, Lens en Matavz wel een UP verdienen. Matavz is sws beter dan 74, Lens zou 80 moeten zijn ofzo. Strootman is met 79 ook underrated. En waterman doet het ook beter dan een 68 rated keeperquote:Op dinsdag 25 december 2012 03:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pellerest zal mij een zorg zijn. Hoewel Martins Indi ook wel een UP zou kunnen krijgen omdat hij internatiol is, twee keer scoorde voor NL en op de laatste paar wedstrijden na een heel goed seizoen heeft. Jammer dat het waarschijnlijk een LB zal worden
Sowieso in de aanvallende linie bij PSV. 60 goals halverwege is ziekelijk. Pelle en Bony komen uiteraard ook in aanmerking lijkt mequote:Op dinsdag 25 december 2012 03:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij PSV zouden Strootman, Waterman, Lens en Matavz wel een UP verdienen. Matavz is sws beter dan 74, Lens zou 80 moeten zijn ofzo. Strootman is met 79 ook underrated. En waterman doet het ook beter dan een 68 rated keeper
Bij Feyenoord zouden Janmaat en Vilhena ook wel een upje kunnen krijgen.
en dan kan het ook zo zijn dat een zilveren speler een UP naar goud krijgt?quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Upgrade. Vaak zijn die spelers die meerdere IFs hebben. Die krijgen dan een normale kaart met de stats van een van de IFs. Bijvoorbeeld Cazorla krijg de rating van zijn SIF omdat hij constant beter speelt dan wat verwacht was.
en Maher mag wel minimaal 4* skills hebbenquote:Op dinsdag 25 december 2012 03:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sowieso in de aanvallende linie bij PSV. 60 goals halverwege is ziekelijk. Pelle en Bony komen uiteraard ook in aanmerking lijkt me
Ja dat zou idd kunnen. Als je een beetje anticipeert kun je er veel coins mee verdienen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en dan kan het ook zo zijn dat een zilveren speler een UP naar goud krijgt?
quote:
genaaid?quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:38 schreef pascal08 het volgende:
Ik ga voorlopig even geen FUT meer spelen.
Mag ik je coins hebben?quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:38 schreef pascal08 het volgende:
Ik ga voorlopig even geen FUT meer spelen.
Lijkt wel of de hele gameplay weer anders is. Ik had elke wedstrijd rond de 70% balbezit, maar tot scoren kwam ik niet. Ik heb 5/5 potjes verloren sinds ik Milito heb geupgrade. Bestaat handicap dan toch?quote:
Niet doen, IF Koscielny is geldverspilling.quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:47 schreef Rijst het volgende:
Ik ga IF Koscielny en IF Collocini ook halen
Waarom dat?quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet doen, IF Koscielny is geldverspilling.
Omdat hij kut is. Zijn normale is niet slechter en ik heb beide gehad.quote:
Was vorig jaar ook nooit van hem een fan geweest. Maar kqa stats verschillen de NIF en IF wel veel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat hij kut is. Zijn normale is niet slechter en ik heb beide gehad.
Ga jij er in investeren dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat zou idd kunnen. Als je een beetje anticipeert kun je er veel coins mee verdienen.
Kijk wel als het dichterbij komt, of eventueel snel reageren en spelers kopen die getransfered worden of van silver naar gold worden geupgrade.quote:
Ik vond het niets, kaboul is veel en veel beter.quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook nooit van hem een fan geweest. Maar kqa stats verschillen de NIF en IF wel veel.
Aggression+7 (wat heel belangrijk is voor een verdediger)
Stand tackle +7
interceptions +7
Marking +7
quote:Op dinsdag 25 december 2012 04:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kijk wel als het dichterbij komt, of eventueel snel reageren en spelers kopen die getransfered worden of van silver naar gold worden geupgrade.
ik had IF Busquets. Helaas maar 26k waardquote:
Donequote:Op dinsdag 25 december 2012 08:20 schreef poker4lifee het volgende:
Toefjes dm je email maar weer als je wilt, iemand die 100k wil als het goed is, vast dat ie later nog meer wilt
Heb gezegd dat je voor 13/100k verkoopt dus ik zou daar aan vasthouden als ik jou was
Bedankt voor het posten van deze waarschuwing. Het heeft mij er van weerhouden om zo'n pakje te kopenquote:Op dinsdag 25 december 2012 09:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was mijn eerste en mijn laatste.
Jij ook. En natuurlijk iedereen hier een vrolijke en gelukkige kerstviering. Ik ga morgen pas naar familie. Vandaag gewoon fappen.quote:
Mag ik het ook zeggen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:37 schreef Rijst het volgende:
Lindgren. Hoevedl is Taarabt nu op de ps3?
Ik durfde niet.quote:
Ohjee, voor hoeveel?quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha nee ik wil dat hij het zegtHij had hem giser voor de crash gekocht
Oei, die kan heel lang gaan wachten tot de prijs weer omhoog gaatquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet niet. Iig duurder dan hij nu is. Maver had 80k betaald.
Goedemorgen....quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij ook. En natuurlijk iedereen hier een vrolijke en gelukkige kerstviering. Ik ga morgen pas naar familie. Vandaag gewoon fappen.
Goldpack als daily gift? Toe maar, ik had een mini bronze packquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:46 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Goedemorgen....
Mooie witte feestdagen toegewenst... ................../
Dit was me daily gift
[ afbeelding ]
Maar ik heb al jullie packs gezien...genoeg reden dat GEEN 35k pack ga halen!
Jaja.....Heb ook nog packs op ander account staan.... Maar door unassigned (meer dan 50) f*cking healingcards kan ik die niet openen... Ben die trouwens wel gewoon aan het verkopen voor startprijs 150... De ene pak ik winst op en de andere verlies.... So be it!quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goldpack als daily gift? Toe maar, ik had een mini bronze pack![]()
Jullie ook een gelukkige kerst daar
Same to you!quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Een heel vrolijk kerstfeest mannen.
Ik merk het inderdaad ook al.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik durf nog steeds niet zo'n pack te openenDit heeft indirect ook invloed op de prijzen van silvers omdat er ook silvers in die mega packs kunnen zitten. Dit is dus niet goed
Laagste bin 'gewoon' is 42k. Ik had 'm voor 58k als ST, valt dus wel mee.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha nee ik wil dat hij het zegtHij had hem giser voor de crash gekocht
Ik heb eigenlijk me gouden team nog gehoudenquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:01 schreef Toefjes het volgende:
Wel raar eigenlijk om op een crash af te wachten als Eto'o nog geen 9K kost. Alle goedkopere spelers lijken al een soort van bodemprijs bereikt te hebben. Nu de dure spelers nog
Kom op verjaardag, mijn zusje is jarig.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat moet ik nu doen heel de dag ipv Serious Request kijken.![]()
Goed idee. Wat wilt ze hebben voor haar verjaardag?quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kom op verjaardag, mijn zusje is jarig.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kom op verjaardag, mijn zusje is jarig.
Niemand van boven de 20. Sorry.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed idee. Wat wilt ze hebben voor haar verjaardag?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
![]()
Zet het bier maar koud, ik ben er zo.
op de xbox zie ik nu al bins van 40k en zelfs net al een paar lager,quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:22 schreef leoon. het volgende:
Gister twee Taarabt's gekocht voor 55k. Nu met tranen in m'n ogen spijt
Ach, valt nog mee dat ze nu voor 45k BIN er op staan...
Ik ga mee!!!!quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed idee. Wat wilt ze hebben voor haar verjaardag?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niemand van boven de 20. Sorry.
[..]
Hoe oud is je zusje?quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niemand van boven de 20. Sorry.
[..]
Je mag wel langskomen, maar niet als cadeau. Weet ik veel, wat geef je een meisje van 17 behalve alle seks-gerelateerde items? Ik heb haar zelf een playmobil parkeergarage gegeven, maar die is stiekem voor mijzelf.quote:
Nee, ik kom niet als kado, dat zou natuurlijk raar zijn. Maar je moet wel wat meenemen natuurlijk als iemand jarig isquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je mag wel langskomen, maar niet als cadeau. Weet ik veel, wat geef je een meisje van 17 behalve alle seks-gerelateerde items? Ik heb haar zelf een playmobil parkeergarage gegeven, maar die is stiekem voor mijzelf.
Had beter packs kunnen kopenquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
op de xbox zie ik nu al bins van 40k en zelfs net al een paar lager,
Staat er wel een kerstontbijtje klaar? Niet dat je echt al je geld erin stopt bedoel ik.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:36 schreef Maver24 het volgende:
ik heb een 35k pakje geopend
Nasri erin
ik heb et geopend met me eigen coinsquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Staat er wel een kerstontbijtje klaar? Niet dat je echt al je geld erin stopt bedoel ik.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb et geopend met me eigen coins, ga geen 700 fifa points betalen voor een pack,
Met Gunning krijg je niet genoeg chemistry zeker?quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:44 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje jammer van die lcb maar hij schijnt wel goed te zijn en hij heeft peees
Nopequote:Op dinsdag 25 december 2012 11:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met Gunning krijg je niet genoeg chemistry zeker?
Dat ding heeft de disc gewoon opgeslokt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wtf, mijn BOII zit vast in de PS3.Krijg hem er met geen mogelijkheid meer uit.
IK WIL FIFA SPELEN
Goed bezigquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
In mijn eerste poging om dat silver balls toernooi te winnen heb ik gelijk gewonnenTegen een Bundesliga/Pro League team met best wel dure silvers, o.a. Kouyate en Donk maar toch 2-1 gewonnen
Snap ik, die is boos omdat je dat kut spel erin hebt gestopt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat ding heeft de disc gewoon opgeslokt.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Das neem ik aan PS3?quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:55 schreef Rijst het volgende:
Iemand heeft alle Taarabt onder de 37k opgekocht. Dat waren er nog best veel.
Ik ga Pokemon Heartgold weer spelen.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wtf, mijn BOII zit vast in de PS3.Krijg hem er met geen mogelijkheid meer uit.
IK WIL FIFA SPELEN
Wanneer komt de nieuwe PS3 uit?quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Haal dan een xbox.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
Wanneer komt de nieuwe PS3 uit?
0 drawsquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
235-0-61, het meeste is bronze en met silvers verlies ik meer dan met bronzes.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
Wanneer komt de nieuwe PS3 uit?
Ja ik heb een goed filmpje gevonden hoe je die CD eruit kan krijgen, maar ik moet eerst de juiste schroevendraaier vinden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ff openschroeven of googlen?
anders een nieuwe xbox kopen over een jaartje
Kun je niet eject kiezen in het PSmenu?quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja ik heb een goed filmpje gevonden hoe je die CD eruit kan krijgen, maar ik moet eerst de juiste schroevendraaier vinden.
Als je dat ding openschroeft kan je net zo goed een E3 flasher halen en die meteen installerenquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja ik heb een goed filmpje gevonden hoe je die CD eruit kan krijgen, maar ik moet eerst de juiste schroevendraaier vinden.
Ik wacht wel tot IF Adriano stijgt, hij is nu maar 15kquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je volgens mij gewoon winst op hoor
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:14 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Kun je niet eject kiezen in het PSmenu?
Is dat een soort van jailbreak voor je ps3?quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je dat ding openschroeft kan je net zo goed een E3 flasher halen en die meteen installeren
Wordt gebruikt ja. Dan kan je naar lagere CFW downgraden en daaruit weer upgraden naar een hogere CFW die current is denk ik. Weet alleen niet of je je FW moet spoofen bij deze versie als je online wilt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee, helaas.
[..]
Is dat een soort van jailbreak voor je ps3?
ah oke toch netjesquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
235-0-61, het meeste is bronze en met silvers verlies ik meer dan met bronzes.
Knowledge is powerquote:
Oke, was dat Chinees?quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wordt gebruikt ja. Dan kan je naar lagere CFW downgraden en daaruit weer upgraden naar een hogere CFW die current is denk ik. Weet alleen niet of je je FW moet spoofen bij deze versie als je online wilt.
Met andere woorden, je kan dus een custom software eropzetten en spelletjes downloadenquote:
watquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wordt gebruikt ja. Dan kan je naar lagere CFW downgraden en daaruit weer upgraden naar een hogere CFW die current is denk ik. Weet alleen niet of je je FW moet spoofen bij deze versie als je online wilt.
Gewoon FW spoofen, kan je onlinequote:Op dinsdag 25 december 2012 12:24 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik had ooit zo'n USB jailbreak, maar ik wilde fifa weer online spelen
Nu is mijn FW te hoogquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon FW spoofen, kan je online
Heb ik ookquote:
Rood en paars?quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:28 schreef Fuszy het volgende:
Kledingtips
Kan je fel rood met een soort aubergine kleur combineren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |