PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Wel een held so far trouwens Touré en Nani ook. Cech nog niet echt getestquote:Op maandag 24 december 2012 23:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb al iets met russische competitie
Nice. Cech is echt goedquote:Op maandag 24 december 2012 23:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wel een held so far trouwens Touré en Nani ook. Cech nog niet echt getest
2x Chelsea en 2 x Liverpool gaat niet gebeurenquote:Op maandag 24 december 2012 23:42 schreef detennismaster het volgende:
![]()
Team of the Week 15 Suggestions:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
strootmanquote:Op maandag 24 december 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
2x Chelsea en 2 x Liverpool gaat niet gebeuren
2x eredivisie gaat ook niet gebeuren
Strootman zou wel chill zijn voor eredivisie silver team.
Toornstra.quote:Op maandag 24 december 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
2x Chelsea en 2 x Liverpool gaat niet gebeuren
2x eredivisie gaat ook niet gebeuren
Strootman zou wel chill zijn voor eredivisie silver team.
Helaas.quote:
Hier staan ook nog wat leuke silvers bij:quote:Op maandag 24 december 2012 23:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Helaas.![]()
Als Vela nog silver was geweest.![]()
Waar vind je dit of heb je dit zelf bedacht?quote:Op maandag 24 december 2012 23:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hier staan ook nog wat leuke silvers bij:
[ afbeelding ]
Het leek er eerst ook op dat Trochowski en Sissoko 74-rated zouden worden.
Vind de silvers dit jaar toch wat tegenvallen. Vorig jaar waren Marlos en Shaarawy er nog maar dit jaar zijn er minder toppers.
EA forum silver lounge.quote:Op maandag 24 december 2012 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar vind je dit of heb je dit zelf bedacht?
En daar betaal je dan voorquote:
Zeg dan dat je zijn Brazzers wel even wil downloaden voor 'm.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:16 schreef vandermar het volgende:
Komt omdat mijn pa boven film zit te kijken die gestreamd wordt.
Lens heeft een betere visiequote:Op dinsdag 25 december 2012 00:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb twee teams, een eredivisie team en een ivoriaans team (mijn 1e team)
Eredivisie team verloor ik alles mee totdat ik Narsingh wisselde met Lens en nu win ik alles, hoe kan dat
Kijk naar de schot statistieken en je snapt mquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb twee teams, een eredivisie team en een ivoriaans team (mijn 1e team)
Eredivisie team verloor ik alles mee totdat ik Narsingh wisselde met Lens en nu win ik alles, hoe kan dat
Niet, Guidettiquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Wanneer wordt die jongen eens opgenomen?
[ afbeelding ]
Met wat voor team?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:29 schreef Spoortie het volgende:
Hoppa, bijna derde divisie 1 titel op rij binnen, gaat wel lekker zo.
Serie A teampje, gemiddelde rating van 79-80.quote:
maak even puush dan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:32 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Serie A teampje, gemiddelde rating van 79-80.
Screen lukt even niet;quote:
Franz?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Weet je wie een baas is? Beckenbauerzz
nouja, dat niet per se, maar ik heb soms het gevoel dat ik niet genoeg weet van de characters en dat vind ik dan een teleurstellingquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:03 schreef tochweerhenk het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat gevoel, dat als je een hele toffe serie hebt gezien of een comedieshow of iets en dat afgelopen is en dat je denkt verdomme dat was geweldig maar ik krijg in mijn leven nooit meer zoiets leuks te zien.
Tot ziens FUT marketquote:Mega Pack: 30 items (players of consumables), 18 of which are shiny rares. 700 FIFA Pts or 35K coins. #FUTmas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |