quote:Op maandag 24 december 2012 22:00 schreef bojan het volgende:
Bodybuilding is de meest boeiende sport op deze aardplaneet.
quote:Op maandag 24 december 2012 22:05 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het gewoon idioot als je dit een sport noemtBeetje anabolen slikken en hele dag shakes zuipen.
Mooi wordt je er ook niet van (Oke, ieder zo zijn smaak)
Onwetenden.quote:Op maandag 24 december 2012 22:07 schreef Lubbert het volgende:
Is het wel sport? Je kunt ook spieren kweken met pillen.
Trainen?quote:Op maandag 24 december 2012 22:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wat is het sport-gedeelte dan? Ik vraag het me oprecht af, dus enlighten me!
quote:Op maandag 24 december 2012 22:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wat is het sport-gedeelte dan? Ik vraag het me oprecht af, dus enlighten me!
Trainen voor wat? Wat is de wedstrijd? Of is het een soort van hondenshow: het hele jaar kammen om vervolgens door een jury beoordeeld te worden? Want dat is niet echt een sport natuurlijk. Dat is een schoonheids-competitie.quote:
Klopt !quote:Op maandag 24 december 2012 22:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als bodybuilder ben je toch de alfa die zich van niets en niemand wat aantrekt ts?
Ja man.quote:Op maandag 24 december 2012 22:07 schreef Lubbert het volgende:
Slechts een excuus om naar glimmende mannen te kijken!quote:Op maandag 24 december 2012 22:21 schreef LXIV het volgende:
Bodybuilding is latente homoseksualiteit.
Waar kan je anabolen kopen trouwens heb er wel een paar nodig ik moet die spieren op pompen als een fietsbandquote:Op maandag 24 december 2012 22:05 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het gewoon idioot als je dit een sport noemtBeetje anabolen slikken en hele dag shakes zuipen.
Ja, hier komt het eigenlijk wel op neer.quote:Op maandag 24 december 2012 22:05 schreef Fok-it het volgende:
Panzerbaas, twee shakies ruilen tegen twee pillen?quote:Op maandag 24 december 2012 22:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, hier komt het eigenlijk wel op neer.
QFT.quote:Op maandag 24 december 2012 22:21 schreef LXIV het volgende:
Ja.quote:Op maandag 24 december 2012 22:05 schreef Fok-it het volgende:
Nee.quote:Op maandag 24 december 2012 22:07 schreef Lubbert het volgende:
Ja.quote:Op maandag 24 december 2012 22:07 schreef peleetje het volgende:
Bodybuilding is toch geen sport. Gewoon anabolen vreten en extreem veel met de gewichten in de weer zijn. En het resultaat... gasten die er enorm (over) gespierd uit zien maar die na 10meter rennen bekaf zijn.
Nee.quote:Op maandag 24 december 2012 22:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als bodybuilder ben je toch de alfa die zich van niets en niemand wat aantrekt ts?
Ja.quote:Op maandag 24 december 2012 22:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Trainen voor wat? Wat is de wedstrijd? Of is het een soort van hondenshow: het hele jaar kammen om vervolgens door een jury beoordeeld te worden? Want dat is niet echt een sport natuurlijk. Dat is een schoonheids-competitie.
Nee.quote:Op maandag 24 december 2012 22:21 schreef LXIV het volgende:
Inderdaad, zie die boeien dan gast.quote:Op maandag 24 december 2012 22:00 schreef bojan het volgende:
Ten tweede vinden ze het een belachelijke sport, wat helemaal niet zo is. Bodybuilding is de meest boeiende sport op deze aardplaneet.
Dus je hebt al met bodybuilders gepraat?quote:Op maandag 24 december 2012 22:34 schreef Bolleke_666 het volgende:
Btw, welke idioot gaat er dan ook bodybuilden.
Mijn ervaring is dat 9/10 van die gasten ook nog eens tamelijk simpel zijn.
Dit bedoel ik dus.quote:Op maandag 24 december 2012 22:35 schreef bojan het volgende:
[..]
Dus je hebt al met bodybuilders gepraat?
Fouad Abiad zie ik even door de kettingen heenquote:Op maandag 24 december 2012 22:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Inderdaad, zie die boeien dan gast.
[ afbeelding ]
Kijk dit bedoel ik nou.quote:Op maandag 24 december 2012 22:42 schreef fathank het volgende:
Pff bodybuildibg is echt hommo btje voor de spiegel met gewichten zwaaien en spuitje zetten shakies drinken die eruit zien als varkenssperma
pics van je dikke tieten gaarne daarna mag je wel aan mijn gespierde teen ruiken/likkenquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 22:46 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
pics van je dikke tieten gaarne daarna mag je wel aan mijn gespierde teen ruiken/likken
Vooral die jouw moeder mij vanavond gaat gevenquote:Op maandag 24 december 2012 22:05 schreef Ricardo1989 het volgende:
Niks mis met beetje aandacht aan je lichaam
LOLquote:Op maandag 24 december 2012 23:04 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Vooral die jouw moeder mij vanavond gaat geven
Heb je tips om je armen te trainen ben op een punt gekomen dat 10 kilo gewichten niks meer voorstelt en er geen spiergroei plaats vindquote:Op maandag 24 december 2012 23:06 schreef Jahr00n het volgende:
al die vieze ecto's en ranzige obese vetkleppen hier afgeven op mannen die wel fatsoenlijk hun atletische lichaam behouden.zo kk treurig blijf lekker wow spelen met je vieze ecto armpjes van 20 cm
lid worden van een gym en zwaarder gaanquote:Op maandag 24 december 2012 23:12 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Heb je tips om je armen te trainen ben op een punt gekomen dat 10 kilo gewichten niks meer voorstelt en er geen spiergroei plaats vind
Ik wil wel maar weetje wat het is teveel mensen in de sportschool en het is een goedkope waar veel mensen komen vaak is alles bezet ik denk dat ik 20 kilo halters ga kopen en thuis ga trainen sportschool schiet niet op bedankt voor de top jahroon heldquote:Op maandag 24 december 2012 23:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lid worden van een gym en zwaarder gaan
Ricardo is een mooie naamquote:Op maandag 24 december 2012 23:13 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Met je 'moderne' hipsternaam
Dan heb je over een tijd hetzelfde probleem.quote:Op maandag 24 december 2012 23:14 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Ik wil wel maar weetje wat het is teveel mensen in de sportschool en het is een goedkope waar veel mensen komen vaak is alles bezet ik denk dat ik 20 kilo halters ga kopen en thuis ga trainen sportschool schiet niet op bedankt voor de top jahroon held
Die ben je toch al zelf aan het kweken?quote:
buttpiratequote:Op maandag 24 december 2012 23:44 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat bodybuilden met spuitjes in de reet en ingeolied voor een jury je spieren aanspannen is mijn ding ook niet, maar redelijk op je voeding letten en een keer of 2 per week naar de sportschool gaan is altijd gezond.
En ja, als je dan vrij intensief sport kan je met de juiste voeding en schema's redelijk gespierd worden ; die laffe dakratten die hier dan zitten te bitchen op ''gespierde mensen'' zullen de eerste zijn die met een volgescheten broek terug naar de zolderkamer rennen als ze een keer aangesproken worden door een, in hun ogen, ''bodybuilder'' pure afgunst is 't.
Met je verstopte aderen
Dikke pens
Puistenkop
WoW
Zolderkamer
Half fok beledigen
Heb je weer wat nieuws gelezen, teringjong? Met je tokkienaam. En je mislukte amateurclub.quote:
gaat ie ey?quote:Op maandag 24 december 2012 23:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heb je weer wat nieuws gelezen, teringjong? Met je tokkienaam. En je mislukte amateurclub.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
buttpirate gesignalieerdquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:12 schreef Jahr00n het volgende:
als ik ricardo zou heten had ik eerst m' n ouders kapot gemaakt en daarna was ik voor de trein gaan liggen.
wat een verschrikkelijk aids is die naam zeg
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:12 schreef Jahr00n het volgende:
als ik ricardo zou heten had ik eerst m' n ouders kapot gemaakt en daarna was ik voor de trein gaan liggen.
Verdomme.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:12 schreef Jahr00n het volgende:
Zo onzeker over je eigen geaardheid dat je het lichaam van een ander van hetzelfde geslacht niet mooi kan vinden?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:25 schreef esv7 het volgende:
[..]
Zo onzeker over je eigen geaardheid dat je het lichaam van een ander van hetzelfde geslacht niet mooi kan vinden?
quote:
Omdat ik Ricardo Heet? Hoe heet jij dan boertjequote:
Als t dan moet maar op de tweedequote:Op maandag 24 december 2012 23:33 schreef bojan het volgende:
Wat vinden jullie het mooiste mannenlichaam?
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
3. [ afbeelding ]
Kerel, jij snapt er helemaal niets van he?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:32 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Omdat ik Ricardo Heet? Hoe heet jij dan boertje
Met de staart tussen de benen kiest onze Rico het hazenpad.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:34 schreef Ricardo1989 het volgende:
Ik ben klaar hier stelletje buttpirates adios
Dat zijn mannen met een kut.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:37 schreef Saucerian het volgende:
Wat nog erger is.... vrouwelijke bodybuilders. Kijk en huiver.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou poe poe, 27 kilootjes. Komt misschien nog wel van pas als ze kratten pils mag tillenquote:
Volgens mij 50kg weet ik niet zeker, zie ik menig poster in dit topic niet nadoen(buiten wow).quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:42 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Nou poe poe, 27 kilootjes. Komt misschien nog wel van pas als ze kratten pils mag tillen
het zijn geen kilo's maar lbquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:46 schreef esv7 het volgende:
[..]
Volgens mij 50kg weet ik niet zeker, zie ik menig poster in dit topic niet nadoen(buiten wow).
50kg cleanen is niet zo moeilijk. Dat doe ik als overhead press.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:46 schreef esv7 het volgende:
[..]
Volgens mij 50kg weet ik niet zeker, zie ik menig poster in dit topic niet nadoen(buiten wow).
Ricardo, wat voor een tokkie naam is dat dan.quote:
Je kijkt naar de verkeerde:quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:37 schreef Saucerian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:52 schreef Victor_J het volgende:
Ey Duke Nukem, gebruik je ook 10 kg groeihormonen potten enzo?
quote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:18 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Hier worden alle meisjes nat van. Laat ze maar kletsen TS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Herkenbaar.Neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind dit echt een mooie build.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:18 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
*rent naar de plee om op het gemak het kerstdiner uit te kotsen*quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:37 schreef Saucerian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een slappe ecto.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:18 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf, eerst geld vragen en dan afwijzen, ik voel me gebruiktquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vreemde hobby's heb je, ik pas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |