quote:Op maandag 24 december 2012 22:00 schreef bojan het volgende:
Bodybuilding is de meest boeiende sport op deze aardplaneet.
quote:Op maandag 24 december 2012 22:05 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het gewoon idioot als je dit een sport noemtBeetje anabolen slikken en hele dag shakes zuipen.
Mooi wordt je er ook niet van (Oke, ieder zo zijn smaak)
Onwetenden.quote:Op maandag 24 december 2012 22:07 schreef Lubbert het volgende:
Is het wel sport? Je kunt ook spieren kweken met pillen.
Trainen?quote:Op maandag 24 december 2012 22:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wat is het sport-gedeelte dan? Ik vraag het me oprecht af, dus enlighten me!
quote:Op maandag 24 december 2012 22:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wat is het sport-gedeelte dan? Ik vraag het me oprecht af, dus enlighten me!
Trainen voor wat? Wat is de wedstrijd? Of is het een soort van hondenshow: het hele jaar kammen om vervolgens door een jury beoordeeld te worden? Want dat is niet echt een sport natuurlijk. Dat is een schoonheids-competitie.quote:
Klopt !quote:Op maandag 24 december 2012 22:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als bodybuilder ben je toch de alfa die zich van niets en niemand wat aantrekt ts?
Ja man.quote:Op maandag 24 december 2012 22:07 schreef Lubbert het volgende:
Slechts een excuus om naar glimmende mannen te kijken!quote:Op maandag 24 december 2012 22:21 schreef LXIV het volgende:
Bodybuilding is latente homoseksualiteit.
Waar kan je anabolen kopen trouwens heb er wel een paar nodig ik moet die spieren op pompen als een fietsbandquote:Op maandag 24 december 2012 22:05 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het gewoon idioot als je dit een sport noemtBeetje anabolen slikken en hele dag shakes zuipen.
Ja, hier komt het eigenlijk wel op neer.quote:Op maandag 24 december 2012 22:05 schreef Fok-it het volgende:
Panzerbaas, twee shakies ruilen tegen twee pillen?quote:Op maandag 24 december 2012 22:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, hier komt het eigenlijk wel op neer.
QFT.quote:Op maandag 24 december 2012 22:21 schreef LXIV het volgende:
Ja.quote:Op maandag 24 december 2012 22:05 schreef Fok-it het volgende:
Nee.quote:Op maandag 24 december 2012 22:07 schreef Lubbert het volgende:
Ja.quote:Op maandag 24 december 2012 22:07 schreef peleetje het volgende:
Bodybuilding is toch geen sport. Gewoon anabolen vreten en extreem veel met de gewichten in de weer zijn. En het resultaat... gasten die er enorm (over) gespierd uit zien maar die na 10meter rennen bekaf zijn.
Nee.quote:Op maandag 24 december 2012 22:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als bodybuilder ben je toch de alfa die zich van niets en niemand wat aantrekt ts?
Ja.quote:Op maandag 24 december 2012 22:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Trainen voor wat? Wat is de wedstrijd? Of is het een soort van hondenshow: het hele jaar kammen om vervolgens door een jury beoordeeld te worden? Want dat is niet echt een sport natuurlijk. Dat is een schoonheids-competitie.
Nee.quote:Op maandag 24 december 2012 22:21 schreef LXIV het volgende:
Inderdaad, zie die boeien dan gast.quote:Op maandag 24 december 2012 22:00 schreef bojan het volgende:
Ten tweede vinden ze het een belachelijke sport, wat helemaal niet zo is. Bodybuilding is de meest boeiende sport op deze aardplaneet.
Dus je hebt al met bodybuilders gepraat?quote:Op maandag 24 december 2012 22:34 schreef Bolleke_666 het volgende:
Btw, welke idioot gaat er dan ook bodybuilden.
Mijn ervaring is dat 9/10 van die gasten ook nog eens tamelijk simpel zijn.
Dit bedoel ik dus.quote:Op maandag 24 december 2012 22:35 schreef bojan het volgende:
[..]
Dus je hebt al met bodybuilders gepraat?
Fouad Abiad zie ik even door de kettingen heenquote:Op maandag 24 december 2012 22:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Inderdaad, zie die boeien dan gast.
[ afbeelding ]
Kijk dit bedoel ik nou.quote:Op maandag 24 december 2012 22:42 schreef fathank het volgende:
Pff bodybuildibg is echt hommo btje voor de spiegel met gewichten zwaaien en spuitje zetten shakies drinken die eruit zien als varkenssperma
pics van je dikke tieten gaarne daarna mag je wel aan mijn gespierde teen ruiken/likkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |