kusquote:Op maandag 24 december 2012 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi Rolfjen ik hou enorm van je.
bedankt voor dit topic
gr gr
mmhhh lekkerquote:Op maandag 24 december 2012 21:55 schreef Evertjan het volgende:
ik zoek me geluk nu wel in de chocolade ijs
Ja op webcamsr12.tvquote:Op maandag 24 december 2012 21:59 schreef PG18 het volgende:
Zijn er ergens live beelden te vinden van hoe het daar nu is?
Van de opruiming ofzo?
Top-2000quote:Op dinsdag 25 december 2012 08:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Blij dat het afgelopen is. Prima om geld in te zamelen maar na 1 dag heb ik dat wel gehoord. Luister heel het jaar door 3FM, behalve tijdens SR. Nu door naar wat mooiers, de Top 2000!
Dit ja. Eindelijk echte muziekquote:Op dinsdag 25 december 2012 08:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Blij dat het afgelopen is. Prima om geld in te zamelen maar na 1 dag heb ik dat wel gehoord. Luister heel het jaar door 3FM, behalve tijdens SR. Nu door naar wat mooiers, de Top 2000!
Goed/slecht hangt natuurlijk af van je smaak.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:18 schreef epic_gram het volgende:
dafak, hoe kunnen mensen de top 2000 leuk vinden? Allemaal ouwe meuk, de verhouding goed/slecht is 20/80 ofzo. Bij SR is die verhouding 95/5Ik mis het wel. Jammer dat het al is afgelopen.
het is sowieso een smaakkwestie inderdaad. Ikzelf vind oude muziek ook erg vet, alleen dan andere muziek dan die in de top 2000 staat. (queenquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Goed/slecht hangt natuurlijk af van je smaak.
Je kan wel zeggen dat de top-2000 leuk is voor mensen die oude muziek leuk vinden en graag elk jaar hetzelfde willen horen. Het gevoel vasthouden, herkenbaarheid, dat soort dingen
Toegankelijkheid is het sleutelwoord denk ik. Ook zijn er natuurlijk veel mensen die gewoon de muziek op de achtergrond luisteren, zonder er bij na te denken. Niets mis mee, maar dan is herkenbaarheid en toegankelijkheid wel prettig.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:04 schreef epic_gram het volgende:
[..]
het is sowieso een smaakkwestie inderdaad. Ikzelf vind oude muziek ook erg vet, alleen dan andere muziek dan die in de top 2000 staat. (queen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:31 schreef 2cv het volgende:
Ik heb een beetje een leeg gevoel van binnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |