Ik heb niets opgerookt, althans niets van jou? Ik kreeg wel nog wat mee naar huis van je.quote:Op maandag 24 december 2012 21:30 schreef Coos het volgende:
[..]
JaOp de een of andere manier moest ik overal, ook op Fok, weer opnieuw inloggen.
![]()
Trouwens Lies, heb jij mijn kerstboom opgerookt?
Ik las tampons in de OBquote:Op maandag 24 december 2012 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Tepelkwastjes? Dat zijn toch gewoon pompons in de OP?
Al die alcohol heeft hem tot een emotioneel wrak gemaakt.quote:Op maandag 24 december 2012 23:05 schreef Jian het volgende:
En no zit ie weer te blèèèèren, lach me gek
Waar is mijn kerstboom dan gebleven?quote:Op maandag 24 december 2012 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb niets opgerookt, althans niets van jou?
quote:Ik kreeg wel nog wat mee naar huis van je.
Alles doet het weer Lies, dus boeie...quote:En ik had niet uitgelogd want dat mocht niet van je.
Straks komt er weer een tranentrekker na de reclame, wordt weer gieren, hij jankt z'n eigen de pleurisquote:Op maandag 24 december 2012 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al die alcohol heeft hem tot een emotioneel wrak gemaakt.
Wat voor die ouwe heel gewoon is, is voor en ander heel bijzonder.quote:Op maandag 24 december 2012 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Al die alcohol heeft hem tot een emotioneel wrak gemaakt.
Je zei iets over zoveel inbraken dus ik denk dat iemand je kerstboom gestolen heeft.quote:Op maandag 24 december 2012 23:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar is mijn kerstboom dan gebleven?
[..]
[..]
Alles doet het weer Lies, dus boeie...
Dito.quote:
Zou ze de zucht nog herhalen?quote:Op maandag 24 december 2012 23:15 schreef Jian het volgende:
Jezus, de kerstboodschap van de Koningin is uitgelekt. Allemaal naar de schuilkelders
http://www.telegraaf.nl/b(...)gin_uitgelekt__.htmlquote:Op maandag 24 december 2012 23:15 schreef Jian het volgende:
Jezus, de kerstboodschap van de Koningin is uitgelekt. Allemaal naar de schuilkelders
quote:Op maandag 24 december 2012 23:15 schreef Jian het volgende:
expresquote:
Dan moet ze gewoon aan Oop vragen of hij de kersttoespraak een keer wil doen..quote:Op maandag 24 december 2012 23:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
expres, ze wil ook eens een rustige 1e kerstdag zonder al die NOS mensen in haar huisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |