SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ikke niet want tuin!quote:Op maandag 24 december 2012 21:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als er brand uitbreekt en ik spring naar beneden sla ik te pletter![]()
![]()
Nee openquote:Op maandag 24 december 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dan? Is SR dicht? Eindelijk!
Jaquote:Op maandag 24 december 2012 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan is het tijd voor het appeltje![]()
![]()
Ik vang je op in mijn stevige armenquote:Op maandag 24 december 2012 21:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als er brand uitbreekt en ik spring naar beneden sla ik te pletter![]()
![]()
![]()
![]()
Toedels!quote:Op maandag 24 december 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, ik ga effe gamen. Mazzel en tot straks!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
1 van jou en toen was deze al 6 seconden open hoorquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Call of Duty 2?quote:Op maandag 24 december 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, ik ga effe gamen. Mazzel en tot straks!![]()
![]()
damn dit gaat bizar snel"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ow kakquote:Op maandag 24 december 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 van jou en toen was deze al 6 seconden open hoor
Netjes van je!![]()
![]()
Dankjequote:Op maandag 24 december 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vang je op in mijn stevige armen![]()
![]()
![]()
![]()
smoothquote:Op maandag 24 december 2012 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik bij jou komen gamen? Ik heb een eigen joystick.
![]()
Hier zitten nu 3 pubers te gamen
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij moet echt nodig hequote:Op maandag 24 december 2012 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik bij jou komen gamen? Ik heb een eigen joystick.
![]()
![]()
Elk jaarquote:Op maandag 24 december 2012 21:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vind je het echt zo spannend?![]()
![]()
Ik vind het engquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Die finale vind ik ook altijd wel een kippenvel momentje hoor!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
* PeuRac gooit een doos tissues over de schuttingquote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Had ik je niet geloofdquote:Op maandag 24 december 2012 21:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En als ik nu serieus was... wat dan?![]()
![]()
Niet de enige dusquote:Op maandag 24 december 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die finale vind ik ook altijd wel een kippenvel momentje hoor!* LovelyLady vangt ze opquote:Op maandag 24 december 2012 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac gooit een doos tissues over de schutting![]()
![]()
Hihi, wie weet als m'n relatie eindigtquote:Op maandag 24 december 2012 21:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of als je was gaan dm;'en misschien wel.
![]()
![]()
Wel mooi dat de overheid nu weer een miljoentje of wat aan buitenlandse steun kan schrappen, die is nu mooi opgebracht in vrijwilligheid.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
subtiele hint ditquote:Op maandag 24 december 2012 21:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of als je was gaan dm;'en misschien wel.
![]()
![]()
Daar ga ik niet op hopenquote:Op maandag 24 december 2012 21:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hihi, wie weet als m'n relatie eindigt.
![]()
Godver dat was geen HINT, dat was gewoon een feit want ze dm'de niet dus nam ik het niet al te serieusquote:.
![]()
Volgens mij rijden de dj's nu langs de groepsfotoplek
[b]AirwiN schreef [/b]
Welke groepsfoto?quote:Op maandag 24 december 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij rijden de dj's nu langs de groepsfotoplek![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Godver dat was geen HINT, dat was gewoon een feit want ze dm'de niet dus nam ik het niet al te serieus.
oh sorry
Hoef je niet meteen te gaan schelden GODVER![]()
Ja diequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Huppel, bevestig even dat ik vaak scheldquote:Op maandag 24 december 2012 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]oh sorry
Hoef je niet meteen te gaan schelden GODVER.
![]()
Hij is een Brabander, hij deed dat de hele tijdquote:Op maandag 24 december 2012 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]oh sorry
![]()
Dank je kerel!quote:Op maandag 24 december 2012 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij is een Brabander, hij deed dat de hele tijd![]()
![]()
![]()
godverdomme he, altijd dat scheldenquote:Op maandag 24 december 2012 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]oh sorry
Ik doe alleen als ik niet in bijzijn ben van de kinderenquote:Op maandag 24 december 2012 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Huppel, bevestig even dat ik vaak scheld.
Dat voelt af en toe zo lekker
Nou jesusquote:Op maandag 24 december 2012 21:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
godverdomme he, altijd dat schelden![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij is een Brabander, hij deed dat de hele tijdBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Heeft jezus het weer gedaanquote:Op maandag 24 december 2012 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe alleen als ik niet in bijzijn ben van de kinderenDat voelt af en toe zo lekker
[..]
Nou jesus![]()
![]()
Goed punt, er zitten wel een aantal kinders hierquote:Op maandag 24 december 2012 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe alleen als ik niet in bijzijn ben van de kinderenDat voelt af en toe zo lekker
.
![]()
Ik vind het wel grappigquote:Op maandag 24 december 2012 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het valt me serieus niet eens op.
![]()
![]()
Huppel die dacht dat ik 15 wasquote:Op maandag 24 december 2012 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed punt, er zitten wel een aantal kinders hier.
![]()
![]()
Klinkt natuurlijk nergens naar een scheldende brabanderquote:Op maandag 24 december 2012 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij is een Brabander, hij deed dat de hele tijd
[b]AirwiN schreef [/b]
Van mij mag iedereen met alles schelden.
Ik zag nog een partij triest fragment dat michiel veenstra (zo heet hij toch?) even lekker uitgescholden werd op de radio tijdens SR...Rustig aan.![]()
Denk dat het wel poezelig klinkt.quote:Op maandag 24 december 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkt natuurlijk nergens naar een scheldende brabanderBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Bakkus jonguh!quote:Op maandag 24 december 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkt natuurlijk nergens naar een scheldende brabander![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed punt, er zitten wel een aantal kinders hier.
Babyfacequote:
Mooiboi![]()
Zo'n nep limburger.quote:Op maandag 24 december 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkt natuurlijk nergens naar een scheldende brabander![]()
![]()
Ik vond het wel grappigquote:Op maandag 24 december 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkt natuurlijk nergens naar een scheldende brabanderJa, maar das internet hequote:Op maandag 24 december 2012 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, totdat het misgaat he zoals net dus, LoLa vuurspugend.
![]()
![]()
Ik voel je broeder, ik werd ook 24 geschatquote:Op maandag 24 december 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul nietIk had me niet geschoren
![]()
![]()
Oja, inderdaadquote:Op maandag 24 december 2012 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik voel je broeder, ik werd ook 24 geschat![]()
![]()
Al die lampjes
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee je kale plekje moest bijgroeien he?quote:Op maandag 24 december 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul nietIk had me niet geschoren
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee je kale plekje moest bijgroeien he?![]()
![]()
[..]
Welk plekje?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
[..]
Onder de gordel dit!![]()
Bij Gall&Gall stond volgens mij een bordje dat ze tot 25 jaar om je ID kunnen vragen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
Mij vragen ze de laatste tijd weer steeds vaker om mijn ID.
Alsof ik 15 ben.![]()
Dat doen ze bij mij niet meerquote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij Gall&Gall stond volgens mij een bordje dat ze tot 25 jaar om je ID kunnen vragen..
![]()
Ik heb geen kerstboomquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
vijf en moederneukend twintig!quote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij Gall&Gall stond volgens mij een bordje dat ze tot 25 jaar om je ID kunnen vragen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Jaquote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
vijf en moederneukend twintig!![]()
![]()
En hoe bepalen ze dan of je onder die 25 zit???quote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij Gall&Gall stond volgens mij een bordje dat ze tot 25 jaar om je ID kunnen vragen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ojaquote:Op maandag 24 december 2012 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vin heeft die foto nog wel van zijn bakkebaard. Wacht even huppel
![]()
![]()
Ze vragen het niet, ik loop altijd direct naar de sterke drankquote:Op maandag 24 december 2012 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wordt je daar in ieder geval niet zo jong geschat.
![]()
Schatten.quote:Op maandag 24 december 2012 21:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
En hoe bepalen ze dan of je onder die 25 zit???![]()
Ik ga dopjes sparen en daar dan volgend jaar een lampjesslinger van maken voor in de boom!quote:Op maandag 24 december 2012 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je al je legen HJ's in kunnen hangen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ookquote:Op maandag 24 december 2012 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze vragen het niet, ik loop altijd direct naar de sterke drank.
![]()
![]()
Ga je me weer appen?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar dan alleen maar HJ-dopjes.quote:Op maandag 24 december 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dopjes sparen en daar dan volgend jaar een lampjesslinger van maken voor in de boom!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Uiteraardquote:Op maandag 24 december 2012 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dan alleen maar HJ-dopjes.
[b]AirwiN schreef [/b]
HJ-boomquote:Op maandag 24 december 2012 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je al je legen HJ's in kunnen hangen.![]()
dus![]()
in de usa is dat 35, tenzij je een rekening opent bij de bar met je credit cardquote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
vijf en moederneukend twintig!"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik vind Rival zn Heineken-boom ook wel vet geniaal hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar ehm,
Dan vraagt zo een grietje van 15 je om een ID, die kan zelf toch ook wel zien dat je een heel stukje ouder bent als haar?Rustig aan.![]()
Sexy hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee blijkbaar nietquote:Op maandag 24 december 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ehm,
Dan vraagt zo een grietje van 15 je om een ID, die kan zelf toch ook wel zien dat je een heel stukje ouder bent als haar?![]()
![]()
Hmmm ik kreeg in de USA geen enkele vraag over ID in de kroeg....quote:Op maandag 24 december 2012 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in de usa is dat 35, tenzij je een rekening opent bij de bar met je credit cardProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Er werken geen grietjes van 15 in de Gall&Gall.quote:Op maandag 24 december 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ehm,
Dan vraagt zo een grietje van 15 je om een ID, die kan zelf toch ook wel zien dat je een heel stukje ouder bent als haar?![]()
Ik haal het in de hoogvliet en albert heyn enzo.quote:Op maandag 24 december 2012 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er werken geen grietjes van 15 in de Gall&Gall.Rustig aan.![]()
Die zijn verplicht dat te vragen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik haal het in de hoogvliet en albert heyn enzo.![]()
Als jij modern gaat doen!!quote:
Ik hoor uit de woonkamer: kom we stoppen met gamen, we gaan Walking dead kijken. Beetje opvoeding voor jullie!!
Ik ben trots
[b]AirwiN schreef [/b]
De AH heeft hier vrijwel niks.quote:Op maandag 24 december 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik haal het in de hoogvliet en albert heyn enzo.![]()
Die met de lantaarnpaal voor in de tuinquote:Op maandag 24 december 2012 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Matig weer, dalijk kan ik je huis niet vinden.![]()
![]()
Jep, dat denk ik wel ja,quote:Op maandag 24 december 2012 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die zijn verplicht dat te vragen.
De kasse mevrouw ging ook excusen maken omdat ze het vroeg.Rustig aan.![]()
danquote:Op maandag 24 december 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ehm,
Dan vraagt zo een grietje van 15 je om een ID, die kan zelf toch ook wel zien dat je een heel stukje ouder bent als haar?
dus![]()
Ja, dat is niet goed genoegquote:Op maandag 24 december 2012 21:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die met de lantaarnpaal voor in de tuin.
![]()
Ik heb gemist dat Roel op zn bek ging
[b]AirwiN schreef [/b]
Die is mooi jaquote:Op maandag 24 december 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je die zwart-witte foto op FB gezien van hun 3 + Corton?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bier wel, maar ik haal nooit bier.quote:Op maandag 24 december 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah hier wel redelijk wat biertjes.![]()
Ja die is echt zo mooiquote:Op maandag 24 december 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je die zwart-witte foto op FB gezien van hun 3 + Corton?![]()
![]()
Venlo he, daar staat zeker 1 huisquote:Op maandag 24 december 2012 21:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waar de lampen boven en beneden aan zijn..
![]()
Nee twee. Die van ons heeft de lantaarnpaal in de tuin.quote:Op maandag 24 december 2012 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Venlo he, daar staat zeker 1 huis.
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 21:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee twee. Die van ons heeft de lantaarnpaal in de tuin.![]()
![]()
![]()
Ik zat in de auto toen ik het op de radio hoordequote:Op maandag 24 december 2012 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, wie heeft gezien dat Giel op hakken moest lopen?
dus helaas gemist
misschien is er nog een vidje van![]()
Vast welquote:Op maandag 24 december 2012 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zat in de auto toen ik het op de radio hoorde
dus helaas gemist
misschien is er nog een vidje van![]()
![]()
Ze gaan toch geen hoogtepuntjes van de buitendj's laten zien he?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zit daar serieus de hele tijd op te wachtenquote:Op maandag 24 december 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze gaan toch geen hoogtepuntjes van de buitendj's laten zien he?![]()
![]()
Meer dan 12 miljoen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga ffies wat lekker te eten scoren...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik niet als je het niet erg vindquote:Op maandag 24 december 2012 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit daar serieus de hele tijd op te wachten
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, dat snap ikquote:Op maandag 24 december 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet als je het niet erg vind![]()
![]()
Nou nou nouquote:Op maandag 24 december 2012 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jij moet ze letterlijk van je afslaan.... Verschil he.
![]()
Dat is elk jaar nog gelukt.quote:Op maandag 24 december 2012 21:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
En nu moeten ze volgend jaar weer meer, want anders valt het tegen..![]()
Volgend jaar geef ik wel 40 euro voor een zoenquote:Op maandag 24 december 2012 21:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
En nu moeten ze volgend jaar weer meer, want anders valt het tegen..
[b]AirwiN schreef [/b]
Zou goed kunnenquote:Op maandag 24 december 2012 21:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Doh, logisch, anders waren ze al lang gekapt.![]()
![]()
Mooi bedrag om aan anticonceptie in ontwikkelingslanden te gaan investeren....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je had timur gewoon vol op de bek moeten pakken. Die is toch lekker eh.. of viel dat in het echt wat tegenquote:Op maandag 24 december 2012 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgend jaar geef ik wel 40 euro voor een zoen![]()
![]()
Ja man, wat is het toch fijn je doelstelling niet te halen....quote:Op maandag 24 december 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
Lijkt me wel eens fijn als het een keer niet lukt wel.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 21:32 schreef fietsie het volgende:
Mooi bedrag om aan anticonceptie in ontwikkelingslanden te gaan investeren....
Rustig aan.![]()
Dat deed ze ookquote:Op maandag 24 december 2012 21:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je had timur gewoon vol op de bek moeten pakken. Die is toch lekker eh.. of viel dat in het echt wat tegen![]()
![]()
Het is niet eens een doelstelling.quote:Op maandag 24 december 2012 21:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja man, wat is het toch fijn je doelstelling niet te halen....
De doelstelling is zoveel mogelijk geld ophalen, niet een hoger bedrag als voorgaande jaren.Rustig aan.![]()
Zn snor prikkeldequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Deels mee eensquote:Op maandag 24 december 2012 21:32 schreef fietsie het volgende:
Mooi bedrag om aan anticonceptie in ontwikkelingslanden te gaan investeren....
Zo nu even een bak ijs naar binnen werkenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Negativiteit, ik negeer het. Snap je nu waarom? Ik word er moedeloos van en wil het dus niet opzoeken.quote:Op maandag 24 december 2012 21:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is niet eens een doelstelling.
De doelstelling is zoveel mogelijk geld ophalen, niet een hoger bedrag als voorgaande jaren.![]()
Ze wilden toch iets doen aan de kansen voor babies? Begin is dan om te zorgen dat er niet onzinnig veel van zijn...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Uhm, dit is dus geen negeren! Just sayin!quote:Op maandag 24 december 2012 21:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Negativiteit, ik negeer het. Snap je nu waarom? Ik word er moedeloos van en wil het dus niet opzoeken.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
betweterquote:Op maandag 24 december 2012 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm, dit is dus geen negeren! Just sayin!![]()
Een kusje is niet vol op de bek pakkenquote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, dat is nog het ergequote:Op maandag 24 december 2012 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm, dit is dus geen negeren! Just sayin!.
![]()
Nee, true.quote:Op maandag 24 december 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een kusje is niet vol op de bek pakken.
![]()
Dat dusquote:Op maandag 24 december 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een kusje is niet vol op de bek pakken.
[b]AirwiN schreef [/b]
taalnazi zegt danquote:Op maandag 24 december 2012 21:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is niet eens een doelstelling.
De doelstelling is zoveel mogelijk geld ophalen, niet een hoger bedrag als voorgaande jaren.
dus![]()
Je weet niet eens waarom ik dat zeg.quote:Op maandag 24 december 2012 21:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Negativiteit, ik negeer het. Snap je nu waarom? Ik word er moedeloos van en wil het dus niet opzoeken.
Ik vind het goed dat ze zoveel mogelijk geld ophalen, een hoger bedrag als voorgaande jaren moeten scoren vind ik gewoon een fout idee hebben, en daar zijn ze het bij 3fm ook over eens.
Als ze een keer geen hoger bedrag ophalen gaat die druk er allicht wat af om steeds hoger te moeten komen.Rustig aan.![]()
Ja, wij wel. We konden net 75 cent per inwoner missen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
Maar wat hebben we het slecht he in Nederland?![]()
Zoent hij ook met mannen?quote:Op maandag 24 december 2012 21:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij bood zich nog wel gratis aan![]()
![]()
Ik wilde niet eens een zoen. Ik moest wel omdat CA chicken was!quote:Op maandag 24 december 2012 21:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij bood zich nog wel gratis aanIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je reageert er zelf op, andersquote:Op maandag 24 december 2012 21:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Negativiteit, ik negeer het. Snap je nu waarom? Ik word er moedeloos van en wil het dus niet opzoeken..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Volgende keer ga ik achter C_A staan, zo een subtiel duwtje in de rug moet genoeg zijn.quote:Op maandag 24 december 2012 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde niet eens een zoen. Ik moest wel omdat CA chicken was!![]()
![]()
Ja maar Timurquote:Op maandag 24 december 2012 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde niet eens een zoen. Ik moest wel omdat CA chicken was!![]()
![]()
![]()
Ja, er zijn er genoeg in nederland die het slecht hebben.quote:Op maandag 24 december 2012 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
Maar wat hebben we het slecht he in Nederland?
Alleen scoort dat wat minder bij zo'n actie waarschijnlijk.![]()
We hebben iig vrijwillig laten zien dat er nog flinke belastingstijgingen mogelijk zijn zoquote:Op maandag 24 december 2012 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
Maar wat hebben we het slecht he in Nederland?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb niks gegeven.quote:Op maandag 24 december 2012 21:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, wij wel. We konden net 75 cent per inwoner missen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 21:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
We hebben iig vrijwillig laten zien dat er nog flinke belastingstijgingen mogelijk zijn zo
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, er zijn er genoeg in nederland die het slecht hebben.
Alleen scoort dat wat minder bij zo'n actie waarschijnlijk.
dus![]()
En vaak afwezigquote:Op maandag 24 december 2012 21:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zorg in Afrika is gratis trouwens
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar hadden we het vanmiddag ook over idd. Eigen land is niet interessant.quote:Op maandag 24 december 2012 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen scoort dat wat minder bij zo'n actie waarschijnlijk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
daarom steunde ik de Q-music aktiequote:Op maandag 24 december 2012 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen scoort dat wat minder bij zo'n actie waarschijnlijk."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Juist!quote:Op maandag 24 december 2012 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen scoort dat wat minder bij zo'n actie waarschijnlijk.
Ti's daarom ook de reden dat ik niet doneer.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Wat was dat dan?quote:Op maandag 24 december 2012 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daarom steunde ik de Q-music aktieRustig aan.![]()
Ja precies.quote:Op maandag 24 december 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hadden we het vanmiddag ook over idd. Eigen land is niet interessant.![]()
Het mooiste vond ik nog die kids vanmiddag die heel serieus zeiden:
Bel nu naar 3FM voor babysterfte!
Ik wilde bijna gaan bellen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja en nee. Te weinig artsen/verpleegkundigen. Vaak is er wel iets van een zorgcentrum in de buurt.quote:![]()
Nou ja, ik doneer sowieso niet. Maar ik zou eerder voor een Nederlandse actie gaan dan voor fucking Afrikaanse baby's.quote:Op maandag 24 december 2012 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Juist!
Ti's daarom ook de reden dat ik niet doneer.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Helaas heeft daar de volkswijsheid "veel kinderen zorgen voor een inkomen als je bejaard bent" nog teveel waarde --> overbevolking --> problemenquote:Op maandag 24 december 2012 21:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja en nee. Te weinig artsen/verpleegkundigen. Vaak is er wel iets van een zorgcentrum in de buurt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben ook meer voor het principe pas kinderen krijgen als je ze kunt voeden.quote:Op maandag 24 december 2012 21:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helaas heeft daar de volkswijsheid "veel kinderen zorgen voor een inkomen als je bejaard bent" nog teveel waarde --> overbevolking --> problemenRustig aan.![]()
waarom heeft een nederlander meer recht op zorg dan een afrikaan?quote:Op maandag 24 december 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik doneer sowieso niet. Maar ik zou eerder voor een Nederlandse actie gaan dan voor fucking Afrikaanse baby's.dus![]()
Ff mn wc schoonmaken!
[b]AirwiN schreef [/b]
Nog ff snel een actie voor jou optuigen?quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Jep. Maar waarom alle zorg gratis aanbieden. Laat de rijken iig betalen voor de zorg aldaar...quote:Op maandag 24 december 2012 21:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helaas heeft daar de volkswijsheid "veel kinderen zorgen voor een inkomen als je bejaard bent" nog teveel waarde --> overbevolking --> problemen![]()
Heeft die niet, maar eigen belang eerst he.quote:Op maandag 24 december 2012 21:40 schreef Evie het volgende:
[..]
waarom heeft een nederlander meer recht op zorg dan een afrikaan?
Daarnaast is het niet een structurele oplossing dus het gaat afrika ook niet uit de brand helpen.Rustig aan.![]()
Dat gebeurt toch ook.quote:Op maandag 24 december 2012 21:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jep. Maar waarom alle zorg gratis aanbieden. Laat de rijken iig betalen voor de zorg aldaar...
Wij betalen alle zorg daar al![]()
Kun je dat concept ook aan mijn eega uitleggen ?quote:![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Daar hebben die baby boomers kinderen en kleinkinderen voor gekregen.. om hun puin te ruimen en pensioen te betalenquote:Op maandag 24 december 2012 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben ook meer voor het principe pas kinderen krijgen als je ze kunt voeden.
dus![]()
Ben jij zo een smeerpijp dan?quote:Op maandag 24 december 2012 21:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je dat concept ook aan mijn eega uitleggen ?![]()
![]()
![]()
Dus ik moet geld geven voor iets dat een land zelf prima moet kunnen regelen met al het geld dat er al heengegaan is?quote:Op maandag 24 december 2012 21:40 schreef Evie het volgende:
[..]
waarom heeft een nederlander meer recht op zorg dan een afrikaan?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Donderdag, vrijdag, maandag werken. Daarna heb ik alle tijd, want werkloos. Of morgen/overmorgen/het weekend.quote:Op maandag 24 december 2012 21:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nou hup dan.. wat zijn de plannen voor de komende dagen?![]()
wil er na de kerst pas weer over nadenkenquote:Op maandag 24 december 2012 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog ff snel een actie voor jou optuigen?
dus![]()
Ja, maar ik bedoel dus dat ze het zelf gaan betalen. Ze moeten toch naar een soort van verzorgingsstaat toe werken. Mijn zus is multimiljonair in dat land en krijgt ook ieder spuitje van 50 cent betaaldquote:Op maandag 24 december 2012 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch ook.
Wij betalen alle zorg daar al![]()
![]()
Nee -ik- moet het nu steeds doenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Afrika wordt nog steeds wel een beetje genaaid hoor,quote:Op maandag 24 december 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus ik moet geld geven voor iets dat een land zelf prima moet kunnen regelen met al het geld dat er al heengegaan is?
Fair trade bestaat niet voor niks.Rustig aan.![]()
Oh, waarom werkloos?quote:Op maandag 24 december 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Donderdag, vrijdag, maandag werken. Daarna heb ik alle tijd, want werkloos. Of morgen/overmorgen/het weekend.![]()
![]()
Dat is ook niet zo moeilijk met die valuta's daarquote:Op maandag 24 december 2012 21:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ja, maar ik bedoel dus dat ze het zelf gaan betalen. Ze moeten toch naar een soort van verzorgingsstaat toe werken. Mijn zus is multimiljonair in dat land en krijgt ook ieder spuitje van 50 cent betaald
Rustig aan.![]()
Dan ben je alweer te laat met het inspelen op de valse sentimenten die mensen nu juist ervaren.quote:Op maandag 24 december 2012 21:42 schreef Evie het volgende:
wil er na de kerst pas weer over nadenken
Hallo je kan het zelf ook doenquote:Op maandag 24 december 2012 21:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je dat concept ook aan mijn eega uitleggen ?![]()
![]()
![]()
Niet eens daarom. Het is gewoon een bodemloze put.quote:Op maandag 24 december 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heeft die niet, maar eigen belang eerst he.
Daarnaast is het niet een structurele oplossing dus het gaat afrika ook niet uit de brand helpen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jawel, ze verkiest mij boven jou.quote:Op maandag 24 december 2012 21:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey, had je mijn reactie niet gezien![]()
Goed punt wel.quote:Op maandag 24 december 2012 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, ze verkiest mij boven jou.![]()
Precies Samzz, dat is ook het probleem. Waar ,men in europa vanaf 1600-1800 lessen getrokken heeft uit ontwikkelen en deze ook kon verspreiden naar kolonieen, zijn er gewoon delen van de wereld die dat lerend vermogen nog steeds prijsgeven aan lokale dictatoriale machthebbers (van dorpsoudste tot "politici").quote:Op maandag 24 december 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus ik moet geld geven voor iets dat een land zelf prima moet kunnen regelen met al het geld dat er al heengegaan is?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Duhuh. Het is helemaal niet wenselijk dat Afrika welvarend wordt.quote:Op maandag 24 december 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Afrika wordt nog steeds wel een beetje genaaid hoor,
Fair trade bestaat niet voor niks.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk met die valuta's daar![]()
Maar ze heeft een huis gekocht voor 3.000 euro. Megagroot![]()
![]()
Dat zeg ik, niet structureel. / het verbeterd niks.quote:Op maandag 24 december 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet eens daarom. Het is gewoon een bodemloze put.Rustig aan.![]()
Welquote:Op maandag 24 december 2012 21:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey, had je mijn reactie niet gezien![]()
![]()
wel eens over nagedacht dat niet heel de wereld zo luxe kan leven als wij... en dat het westen wel eens regimes aan de macht helptquote:Op maandag 24 december 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Afrika wordt nog steeds wel een beetje genaaid hoor,
Fair trade bestaat niet voor niks.Is wel zo handig. Als er structurele oplossingen zouden zijn voor daar.. zouden wij het hier heeeel heeel warm onder de voetjes moeten krijgen
dus![]()
Het uitleggen doe ik wekelijks, het schoonmaken 2x per week...quote:Op maandag 24 december 2012 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hallo je kan het zelf ook doenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
jammer dan ik ga niet zielig bedelen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je alweer te laat met het inspelen op de valse sentimenten die mensen nu juist ervaren.dus![]()
Ik kom al bijna..quote:Op maandag 24 december 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerste rondje is van jou, snap je wel he.
[..]
Nou, kom dan.
![]()
Primaquote:Op maandag 24 december 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerste rondje is van jou, snap je wel he.
[..]
Nou, kom dan.
![]()
![]()
Oh mijn god. Iemand op FB: "Ben over 3 dagen jarig, wilden jullie vast weten ^^"
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar als het goed is heeft uitzendbureau nog wat voor me![]()
![]()
Attention whoring in progressquote:Op maandag 24 december 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
Oh mijn god. Iemand op FB: "Ben over 3 dagen jarig, wilden jullie vast weten ^^"
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
![]()
![]()
![]()
Dus je stuurt koel en droog "nee" terug?quote:Op maandag 24 december 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat belooft watquote:Op maandag 24 december 2012 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo, en dan doe ik niet eens mijn best.
![]()
![]()
Nogalquote:Er stuurde al iemand droog "Ok."quote:Op maandag 24 december 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus je stuurt koel en droog "nee" terug?![]()
![]()
En ik wilde net wat donerenquote:Op maandag 24 december 2012 21:45 schreef Evie het volgende:
[..]
jammer dan ik ga niet zielig bedelen.![]()
Post deze als reactie:quote:Op maandag 24 december 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
"K." is nog korterquote:Op maandag 24 december 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat soort dingen zet ik ook altijd neer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |