SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ikke niet want tuin!quote:Op maandag 24 december 2012 21:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als er brand uitbreekt en ik spring naar beneden sla ik te pletter![]()
![]()
Nee openquote:Op maandag 24 december 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dan? Is SR dicht? Eindelijk!
Jaquote:Op maandag 24 december 2012 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan is het tijd voor het appeltje![]()
![]()
Ik vang je op in mijn stevige armenquote:Op maandag 24 december 2012 21:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als er brand uitbreekt en ik spring naar beneden sla ik te pletter![]()
![]()
![]()
![]()
Toedels!quote:Op maandag 24 december 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, ik ga effe gamen. Mazzel en tot straks!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
1 van jou en toen was deze al 6 seconden open hoorquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Call of Duty 2?quote:Op maandag 24 december 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, ik ga effe gamen. Mazzel en tot straks!![]()
![]()
damn dit gaat bizar snel"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ow kakquote:Op maandag 24 december 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 van jou en toen was deze al 6 seconden open hoor
Netjes van je!![]()
![]()
Dankjequote:Op maandag 24 december 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vang je op in mijn stevige armen![]()
![]()
![]()
![]()
smoothquote:Op maandag 24 december 2012 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik bij jou komen gamen? Ik heb een eigen joystick.
![]()
Hier zitten nu 3 pubers te gamen
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij moet echt nodig hequote:Op maandag 24 december 2012 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik bij jou komen gamen? Ik heb een eigen joystick.
![]()
![]()
Elk jaarquote:Op maandag 24 december 2012 21:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vind je het echt zo spannend?![]()
![]()
Ik vind het engquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Die finale vind ik ook altijd wel een kippenvel momentje hoor!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
* PeuRac gooit een doos tissues over de schuttingquote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Had ik je niet geloofdquote:Op maandag 24 december 2012 21:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En als ik nu serieus was... wat dan?![]()
![]()
Niet de enige dusquote:Op maandag 24 december 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die finale vind ik ook altijd wel een kippenvel momentje hoor!* LovelyLady vangt ze opquote:Op maandag 24 december 2012 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac gooit een doos tissues over de schutting![]()
![]()
Hihi, wie weet als m'n relatie eindigtquote:Op maandag 24 december 2012 21:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of als je was gaan dm;'en misschien wel.
![]()
![]()
Wel mooi dat de overheid nu weer een miljoentje of wat aan buitenlandse steun kan schrappen, die is nu mooi opgebracht in vrijwilligheid.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
subtiele hint ditquote:Op maandag 24 december 2012 21:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of als je was gaan dm;'en misschien wel.
![]()
![]()
Daar ga ik niet op hopenquote:Op maandag 24 december 2012 21:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hihi, wie weet als m'n relatie eindigt.
![]()
Godver dat was geen HINT, dat was gewoon een feit want ze dm'de niet dus nam ik het niet al te serieusquote:.
![]()
Volgens mij rijden de dj's nu langs de groepsfotoplek
[b]AirwiN schreef [/b]
Welke groepsfoto?quote:Op maandag 24 december 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij rijden de dj's nu langs de groepsfotoplek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |