Plaatje is weg weet alleen geen nieuwe fotoquote:Op maandag 24 december 2012 20:40 schreef supersof het volgende:
Doe snel nieuw plaatje!!!!! die man is eng.
een kerstplaatjequote:Op maandag 24 december 2012 20:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Plaatje is weg weet alleen geen nieuwe foto
O, ik dacht dat jij er geen foto meer in wou zetten, nu heb ik er een persoonlijk favoriet ingezetquote:Op maandag 24 december 2012 20:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zoek jij er maar eentje dan zet ik die wel in de OP
hahahahaa is ook goedquote:Op maandag 24 december 2012 20:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, ik dacht dat jij er geen foto meer in wou zetten, nu heb ik er een persoonlijk favoriet ingezet
Die is wel tof ja,maar supersof wou iets met kerst.quote:Op maandag 24 december 2012 20:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, ik dacht dat jij er geen foto meer in wou zetten, nu heb ik er een persoonlijk favoriet ingezet
quote:Op maandag 24 december 2012 20:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die is wel tof ja,maar supersof wou iets met kerst.
dat kind kijkt alsof hij doorheeft wat er gebeurdquote:
Ja ja per ongelukquote:Op maandag 24 december 2012 21:01 schreef supersof het volgende:
ah noo, niet weer. per ongeluk mensen vriendschapsverzoeken sturen op fb =.=
haha ja een meisje die ik niet eens kenquote:
Gewoon verwijderen als ze heeft geaccepteerdquote:Op maandag 24 december 2012 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja een meisje die ik niet eens ken
heb verzoek geannuleerd, ook al krijgt ze wel een mailtje, maar ach.quote:Op maandag 24 december 2012 21:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon verwijderen als ze heeft geaccepteerd
Oh ja dat kan je ook doen natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2012 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
heb verzoek geannuleerd, ook al krijgt ze wel een mailtje, maar ach.
....quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 21:44 schreef AppelCake het volgende:
IK BEN GEPAKT!!
Miley Cyrus-sekspop valt uit jas van winkeldief
hahahahahahquote:Op maandag 24 december 2012 21:44 schreef AppelCake het volgende:
IK BEN GEPAKT!!
Miley Cyrus-sekspop valt uit jas van winkeldief
Sprekend.quote:Op maandag 24 december 2012 21:47 schreef AppelCake het volgende:
Er staat wel een mooie foto van mij bij.
[ afbeelding ]
staat eronderquote:Op maandag 24 december 2012 22:13 schreef AppelCake het volgende:
Oooooooooh! er is een nieuwe OP!
Wie heeft die gemaakt?
goedenavondquote:
quote:
Lol, hier was wel leuk. Samen met vriendin naar zo'n kerk vol met zingende negers en meerrrquote:Op maandag 24 december 2012 22:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik hoefde dit jaar niet te gaan!
Er zijn hier geen negers.quote:Op maandag 24 december 2012 22:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lol, hier was wel leuk. Samen met vriendin naar zo'n kerk vol met zingende negers en meerrr
Ook als iemand dood gaat, communie doet, of trouwt.quote:Op maandag 24 december 2012 22:18 schreef ChesterPerry het volgende:
Ga je alleen met kerst na de kerk?
Nee, ik denk wel zeker 10 keer per jaarquote:Op maandag 24 december 2012 22:18 schreef ChesterPerry het volgende:
Ga je alleen met kerst na de kerk?
wtffff communie, nooit van gehoord.quote:Op maandag 24 december 2012 22:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ook als iemand dood gaat, communie doet, of trouwt.
dat is als verwende kinderen nog meer cadeaus willen hebben.quote:
en dat heeft met de kerk te maken______?quote:Op maandag 24 december 2012 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is als verwende kinderen nog meer cadeaus willen hebben.
quote:
Oh.quote:Op maandag 24 december 2012 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is als verwende kinderen nog meer cadeaus willen hebben.
nee weet ik veelquote:Op maandag 24 december 2012 22:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
en dat heeft met de kerk te maken______?
Ik weet niet echt wat het nut is, maar als je de communie hebt gedaan mag je de hostie.quote:Op maandag 24 december 2012 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
nee weet ik veelhier in het dorp doen ze het maar ik weet nog steeds niet wat het is
lol dat is een koekje toch?quote:Op maandag 24 december 2012 22:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik weet niet echt wat het nut is, maar als je de communie hebt gedaan mag je de hostie.
Is dat de paus, en die gaat jou dan eens lekker onder handen nemen?quote:Op maandag 24 december 2012 22:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, koekjes zijn lekker.
De hostie is vies.
wat is een hostie dan. het klinkt vies.quote:Op maandag 24 december 2012 22:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, koekjes zijn lekker.
De hostie is vies.
quote:Op maandag 24 december 2012 22:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Is dat de paus, en die gaat jou dan eens lekker onder handen nemen?![]()
![]()
![]()
Dit is een hostie:quote:Op maandag 24 december 2012 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is een hostie dan. het klinkt vies.
do normal, menquote:Op maandag 24 december 2012 22:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoi, ik geef les in godsdienst hier.
quote:Op maandag 24 december 2012 22:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoi, ik geef les in godsdienst hier.
dankjequote:
smoken, drinken, rokenquote:
hoezo?quote:Op maandag 24 december 2012 22:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
vandaag alleen sigaret gerookt maar vandaag was echt een kut dag
whut?quote:
vertel heel het verhaal?quote:
ik schold iemand hem moeder uit nou oke leuk wel dan word die opeens boos gooi die mij op de grond gaat die trappen ik lach hem uit maar het deed wel erg pijn dan gaat hij op mijn zitten en mij in de gezicht slaan en dat deed pijnquote:
Klopt.quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 22:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik schold iemand hem moeder uit nou oke leuk wel dan word die opeens boos gooi die mij op de grond gaat die trappen ik lach hem uit maar het deed wel erg pijn dan gaat hij op mijn zitten en mij in de gezicht slaan en dat deed pijn
geef hem aan bij de politie dan!quote:Op maandag 24 december 2012 22:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik schold iemand hem moeder uit nou oke leuk wel dan word die opeens boos gooi die mij op de grond gaat die trappen ik lach hem uit maar het deed wel erg pijn dan gaat hij op mijn zitten en mij in de gezicht slaan en dat deed pijn
Dat heeft bij ons geen nut.quote:Op maandag 24 december 2012 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
geef hem aan bij de politie dan!
Waarom zou je iemand uitschelden? Waarom zou diegene je gelijk duwen? Je gaat met rare mensen om. Domme mensen.quote:
wie ben jij?quote:Op maandag 24 december 2012 22:56 schreef technicalx het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo slim als ik
die gene zegt elke dag ofzo tegen mij stop met blowen stop met dit stop met datquote:Op maandag 24 december 2012 22:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand uitschelden? Waarom zou diegene je gelijk duwen? Je gaat met rare mensen om. Domme mensen.
Die gast heeft issues maar hij heeft wel gelijk met het stoppenquote:Op maandag 24 december 2012 22:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
die gene zegt elke dag ofzo tegen mij stop met blowen stop met dit stop met dat
dus ik zei zo
mag dat niet van mama?
en dan word die boos en valt mij aan
nou hoi userquote:Op maandag 24 december 2012 22:57 schreef technicalx het volgende:
[..]
een user op het forum genaamd fok!
ja maar hij stuurt elke dag berichten met dingen als dit:quote:Op maandag 24 december 2012 22:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die gast heeft issues maar hij heeft wel gelijk met het stoppen
Stel jezelf voor!quote:
whahaquote:Op maandag 24 december 2012 22:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar hij stuurt elke dag berichten met dingen als dit:
Stop met blowen op een dag word je beroofd van je wiet
Stop met roken dalijk krijg je longkanker
stop met drinken dat is slecht voor je ontwikkeling
Is wel waar.quote:Op maandag 24 december 2012 22:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja dus?quote:Op maandag 24 december 2012 22:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoi Martijnquote:Op maandag 24 december 2012 22:59 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik ben Martijn en ik woon in Arnhem
ARNHEMquote:Op maandag 24 december 2012 22:59 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik ben Martijn en ik woon in Arnhem
nee dat zeg ik niet.. Ik bedoelde meer dat hij gelijk heeft met de dingen die hij zei. Dat ie je daarvoor gaat trappen is dan onterecht.quote:Op maandag 24 december 2012 23:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Moet hij mij dan helemaal slaan en trappen terwijl ik op de grond lig?
Misschien verdiende hij er wel eenquote:Op maandag 24 december 2012 23:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nee dat zeg ik niet.. Ik bedoelde meer dat hij gelijk heeft met de dingen die hij zei. Dat ie je daarvoor gaat trappen is dan onterecht.
arnhem is koel. jammer dat ik er niet meer woonquote:
Ja, maar het was wel overdreven want hij draaide helemaal door.quote:Op maandag 24 december 2012 23:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nee dat zeg ik niet.. Ik bedoelde meer dat hij gelijk heeft met de dingen die hij zei. Dat ie je daarvoor gaat trappen is dan onterecht.
Niet 1. Keihard tegen de rug trappen en alles. Klootzak.quote:Op maandag 24 december 2012 23:01 schreef technicalx het volgende:
[..]
Misschien verdiende hij er wel een
Ja inddquote:Op maandag 24 december 2012 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
arnhem is koel. jammer dat ik er niet meer woon
quote:
Ja altijd welquote:Op maandag 24 december 2012 23:01 schreef technicalx het volgende:
[..]
Misschien verdiende hij er wel een
had hij iets harder moeten slaan of schoppenquote:Op maandag 24 december 2012 23:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, maar het was wel overdreven want hij draaide helemaal door.
Maar voel er nu niks meer van
OF. Je kan nu nog gewoon stoppen he met rare mensen omgaan smoken roken drinken whatever. Maarja je luistert nietquote:Op maandag 24 december 2012 23:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, maar het was wel overdreven want hij draaide helemaal door.
Maar voel er nu niks meer van
Juist!quote:Op maandag 24 december 2012 23:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OF. Je kan nu nog gewoon stoppen he met rare mensen omgaan smoken roken drinken whatever. Maarja je luistert niet
Oké.quote:Op maandag 24 december 2012 23:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jij.
Moet
Je
Mond
Niet
Houden
Jij
Mag
Praten
Dan moet er een reden voor zijn, Die is er nu niet echt.quote:Op maandag 24 december 2012 23:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OF. Je kan nu nog gewoon stoppen he met rare mensen omgaan smoken roken drinken whatever. Maarja je luistert niet
Wat reden? Reden om te stoppen? Je leven wordt verneukt, lieve schatquote:Op maandag 24 december 2012 23:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan moet er een reden voor zijn, Die is er nu niet echt.
Oe lieve schat?quote:Op maandag 24 december 2012 23:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat reden? Reden om te stoppen? Je leven wordt verneukt, lieve schat
ja reden om te stoppen die gozer die mij sloeg is gek en rookt niet enz ik ben gewoon normaalquote:Op maandag 24 december 2012 23:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat reden? Reden om te stoppen? Je leven wordt verneukt, lieve schat
Geile slet hé?quote:Op maandag 24 december 2012 23:07 schreef technicalx het volgende:
[..]
Mijn mond gaat ervan open van jou miley :$
hopelijk zo hard dat je niet meer kan postenquote:Op maandag 24 december 2012 23:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Moet hij mij dan helemaal slaan en trappen terwijl ik op de grond lig?
Ja maar hij gaat nog steeds om met rare gasten...quote:Op maandag 24 december 2012 23:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja reden om te stoppen die gozer die mij sloeg is gek en rookt niet enz ik ben gewoon normaal
en ik zie net een paar snee'n lol
PROMquote:
ja ik kan er niks aan doen dat ik hier terecht ben gekomen daar is een goede reden voorquote:Op maandag 24 december 2012 23:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat nog steeds om met rare gasten...
Ben je nou echt zo fucking dom?
Uh nee. Jij hebt je leven in je handen, geen God ofzoquote:Op maandag 24 december 2012 23:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik kan er niks aan doen dat ik hier terecht ben gekomen daar is een goede reden voor
ooh ahaha. zeg maar hoi danquote:Op maandag 24 december 2012 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat is het nog steeds
Knap wijf jonguh die promisionquote:Op maandag 24 december 2012 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat is het nog steeds
Zo bedoel ik het niet.quote:Op maandag 24 december 2012 23:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Uh nee. Jij hebt je leven in je handen, geen God ofzo
dafuq?quote:Op maandag 24 december 2012 23:10 schreef technicalx het volgende:
[..]
Knap wijf jonguh die promision
Leg het eens uit? Vind je het niet slecht van jezelf dat je dit doet dan?quote:
Ben je martijn of stichting martijn?quote:Op maandag 24 december 2012 23:10 schreef technicalx het volgende:
[..]
Knap wijf jonguh die promision
Leven word beinvloed door veel dingen en dit is waar het op neer komt: De mensen die er voor moeten zorgen dat ik er niet aan begin, geven geen fuck om me.quote:Op maandag 24 december 2012 23:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Leg het eens uit? Vind je het niet slecht van jezelf dat je dit doet dan?
Ja en dan doe je dus zulke dingen? Alleen omdat je ouders je niet tegenhouden?quote:Op maandag 24 december 2012 23:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Leven word beinvloed door veel dingen en dit is waar het op neer komt: De mensen die er voor moeten zorgen dat ik er niet aan begin, geven geen fuck om me.
Nee, ik ben al met dit soort dingen bezig sinds mij 10de.quote:Op maandag 24 december 2012 23:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja en dan doe je dus zulke dingen? Alleen omdat je ouders je niet tegenhouden?
Waarom dan?quote:Op maandag 24 december 2012 23:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, ik ben al met dit soort dingen bezig sinds mij 10de.
Hopeloos geval dusquote:Op maandag 24 december 2012 23:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar vraag me af waarom. Dat z'n ouders niks doen vind ik toch maar vreemd hoor..quote:Op maandag 24 december 2012 23:15 schreef supersof het volgende:
lol probeer OF niet te laten stoppen ofzodat moet ie gewoon zelf doen met iemand die hij persoonlijk kent
ja is het ook, en dat snap ik ook niet. maar dringt niet tot hem door volgens mijquote:Op maandag 24 december 2012 23:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar vraag me af waarom. Dat z'n ouders niks doen vind ik toch maar vreemd hoor..
achja yolo allesquote:Op maandag 24 december 2012 23:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nou nouquote:
rockiequote:
echt hequote:
Ik vind alle users nu al leuk.quote:Op maandag 24 december 2012 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
echt hekomt er een keer een nieuwe
Alle users jou niet.quote:Op maandag 24 december 2012 23:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik vind alle users nu al leuk.
meteen de natuurlijke rangorde verstoordquote:Op maandag 24 december 2012 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
echt hekomt er een keer een nieuwe
nahquote:Op maandag 24 december 2012 23:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als ik normaal post dan mogen de meeste mij.
hahahaquote:Op maandag 24 december 2012 23:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
meteen de natuurlijke rangorde verstoord
Oke.quote:Op maandag 24 december 2012 23:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja dan welquote:Op maandag 24 december 2012 23:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Alles goed?quote:
Jazekerquote:
Hosselaarquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jazekergisteren bij Hypo thuis geweest
naar horen zeggen was ik goedgekeurd en was ik ook lief en had ik een goed gevoel voor humor
Met jou?
Hihiquote:
Mwa minderquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hihi
Mooihoe gaat het met die jongen trouwens?
Spreek je die nog weleens?
Awwwquote:
neequote:Op dinsdag 25 december 2012 00:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Awwwniet afgesproken met hem in de vakantie?
Ik denk dat ie weg is maar heb het ook beetje opgegevenquote:
Je kan het nogmaals proberen, niet te vaak, komt wanhopig over dit datquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie weg is maar heb het ook beetje opgegeven
hmm okequote:Op dinsdag 25 december 2012 00:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je kan het nogmaals proberen, niet te vaak, komt wanhopig over dit dat
jaquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:12 schreef timmmmm het volgende:
hoiiiii. fijn dat ik niet de enige ben die wakker is
hoiquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:12 schreef timmmmm het volgende:
hoiiiii. fijn dat ik niet de enige ben die wakker is
ik kon niet eens doei zeggen net hahaquote:
Het is kerst?quote:
over een paar uur lekker etenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:17 schreef Kimberliedje het volgende:
Goedenacht! Hoe is jullie kerst tot dusver?
Kerstigquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:17 schreef Kimberliedje het volgende:
Goedenacht! Hoe is jullie kerst tot dusver?
Toppie!quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:17 schreef timmmmm het volgende:
DAT WIST IK DAT WIST IK!
Kerstavond: avondje FOK!ken en posts ruimen
Als dat geen leuke kerst betekent![]()
Groen is sexy. Jeweetsquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:18 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Waarom ben jij groen? Ik hou niet van groen.
Trusten Sofjequote:
Omdat ik conflict help hier op jong. Nu kan ik zingen we waren groeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, groen als gras.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:19 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Groen is groen. Niet sexy. Groen.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ik conflict help hier op jong. Nu kan ik zingen we waren groeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, groen als gras.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:21 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, tijd om naar bed te gaan. Trusten
Nu al?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:21 schreef Vinniiee het volgende:
Zeg dat dan meteen jong! Niet zo moeilijk doen. Wel jammer dat Hero dood is.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ik conflict help hier op jong. Nu kan ik zingen we waren groeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, groen als gras.
Brinkman?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:22 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen jong! Niet zo moeilijk doen. Wel jammer dat Hero dood is.
Ach. Een beetje man..quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht 3 uurtjes geslapen
ik ga ook. slaap lekker vinquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weltrusten vrindquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:21 schreef Vinniiee het volgende:
Oh oh sorryquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben toch al druk bezig met mijn kostelijke woordgrapjes!
Je weet wat ze zeggen he!quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tegenwoordig zwemt ie in een burka. Zien er allemaal hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb hem gezocht, maar ik kon Nemo niet finden
Ik was zaterdag nogal lam van SR, zondag brak en opgebleven om iemand verhaal te laten doen, en de hele dag gewerkt vandaag.quote:
Trustenquote:
Trustenquote:
Was 't maar zo'n feestquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:24 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen he!
's Avonds een vent, 's morgens twee vrouwen.
Slaapsequote:
Zo van; La la la la la laaaaaaaa.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:26 schreef timmmmm het volgende:
Hoe gaat een kimber liedje trouwens? Kimber, timber, limber. Je kan er in ieder geval goed op rijmen
Oh nvm las verkeerquote:
Thanksquote:
gewoon raam open en laten lopenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik moet plassen maar heb geen zin om naar de wc te gaan
Nee toch?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE!
ICE CUBE IS DOOOD!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee hij leeft nog het was een neppe nieuws site
Ik voel me bijna altijd blij en fastastisch, op het moment dat een rapper dood gaat niet meer.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je wel eens een oneffen kut gevoeld dan?
Er stond dat er een rapper dood was staat dit er boven: This is a fake articel. As far we know nothing happend to himquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je wel eens een oneffen kut gevoeld dan?
Zolang het Jay-Z, Kanye West (of Eminem) niet is boeit het me geen ene flikker of er een rapper dood is.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Er stond dat er een rapper dood was staat dit er boven: This is a fake articel. As far we know nothing happend to him
Jij ook!quote:
Bijna alle rappers die rappen over gangsters gaan dood.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zolang het Jay-Z niet is boeit het me geen ene flikker of er een rapper dood is.
Jay-Z is braaf en leeft nog lang en gelukkig met Beyoncé en Blue Ivy (born living under evil, illuminati's very youngest)quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Bijna alle rappers die rappen over gangsters gaan dood.
2pac biggie smalls eazy-e en alles..
Ik weet niet of de betreffende kut droog of nat was, maar gezien het feit dat het OF is die hem voelde, vermoed ik dat je gelijk hebtquote:
jay-zquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jay-Z is braaf en leeft nog lang en gelukkig met Beyoncé en Blue Ivy (born living under evil, illuminati's very youngest)
oh ja daar let ik niet op, het is laat enzoquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee er stond iets over een dode rapper
ja had het weer weg gehaaldquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ja daar let ik niet op, het is laat enzo
Racist.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
OmgevallenFlat_______10000000x meer dan Jay-Z en Kanye West bij elkaar.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet of de betreffende kut droog of nat was, maar gezien het feit dat het OF is die hem voelde, vermoed ik dat je gelijk hebt
ah oke manquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja had het weer weg gehaald
Ieloemienadiequote:Op dinsdag 25 december 2012 01:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jay-Z is braaf en leeft nog lang en gelukkig met Beyoncé en Blue Ivy (born living under evil, illuminati's very youngest)
Omdat neger een benaming is voor zwarte mensen maar je mag gewoon bruine tegen hem zeggen en geld ook zo voor blanke en joden is een ras geen kleurquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom zijn negerzoenen wel racistisch maar jodenkoeken en blanke vla niet?
ik eis nu dat ze blanke vla ook anders gaan noemen want ik voel me gediscrimineerd door die naamquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat neger een benaming is voor zwarte mensen maar je mag gewoon bruine tegen hem zeggen en geld ook zo voor blanke en joden is een ras geen kleur
Zwart of wit?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Negerzoenen zijn lekker en daarom racistisch.
Dat zei zo'n gast op school
witte mensen mag je blanke noemen net als je een neger zwarte mag noemenquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik eis nu dat ze blanke vla ook anders gaan noemen want ik voel me gediscrimineerd door die naam
Geelquote:
Ik hou ook van negers zoenen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Negerzoenen zijn lekker en daarom racistisch.
Dat zei zo'n gast op school
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat neger een benaming is voor zwarte mensen maar je mag gewoon bruine tegen hem zeggen en geld ook zo voor blanke en joden is een ras geen kleur
je mag een bruine niet neger of zwarte noemen want dan komt er een heisa dat het racistisch is, de reden dus waarom negerzoenen nu zoenen hetenquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
witte mensen mag je blanke noemen net als je een neger zwarte mag noemen
Maar als ze blanke bijvoorbeeld doos noemen dan is het weer racistisch
heten de witte eigenlijk blankenzoenen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je mag een bruine niet neger of zwarte noemen want dan komt er een heisa dat het racistisch is, de reden dus waarom negerzoenen nu zoenen heten
HAHAHAquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik werk bij het bureau voor racisme dus ik weet hoe alles in elkaar zit
Ik weet het even niet meer, maar blanke valt niet onder racisme. Tenzij alle blanke nu gaan protesteren dat het racisme is..quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je mag een bruine niet neger of zwarte noemen want dan komt er een heisa dat het racistisch is, de reden dus waarom negerzoenen nu zoenen heten
Dat was toch een reclamestunt van de fabrikant toen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jijquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jammer dat u mijn werk niet respecteert.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind neger ook racistisch. Daarom hou ik het altijd bij roetmop
weetikveel, sinterklaas is racistisch, negerzoenen zijn racistisch maar blanke vla en jodenkoeken zijn wel normaalquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
heten de witte eigenlijk blankenzoenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |