Plaatje is weg weet alleen geen nieuwe fotoquote:Op maandag 24 december 2012 20:40 schreef supersof het volgende:
Doe snel nieuw plaatje!!!!! die man is eng.
een kerstplaatjequote:Op maandag 24 december 2012 20:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Plaatje is weg weet alleen geen nieuwe foto
O, ik dacht dat jij er geen foto meer in wou zetten, nu heb ik er een persoonlijk favoriet ingezetquote:Op maandag 24 december 2012 20:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zoek jij er maar eentje dan zet ik die wel in de OP
hahahahaa is ook goedquote:Op maandag 24 december 2012 20:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, ik dacht dat jij er geen foto meer in wou zetten, nu heb ik er een persoonlijk favoriet ingezet
Die is wel tof ja,maar supersof wou iets met kerst.quote:Op maandag 24 december 2012 20:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, ik dacht dat jij er geen foto meer in wou zetten, nu heb ik er een persoonlijk favoriet ingezet
quote:Op maandag 24 december 2012 20:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die is wel tof ja,maar supersof wou iets met kerst.
dat kind kijkt alsof hij doorheeft wat er gebeurdquote:
Ja ja per ongelukquote:Op maandag 24 december 2012 21:01 schreef supersof het volgende:
ah noo, niet weer. per ongeluk mensen vriendschapsverzoeken sturen op fb =.=
haha ja een meisje die ik niet eens kenquote:
Gewoon verwijderen als ze heeft geaccepteerdquote:Op maandag 24 december 2012 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja een meisje die ik niet eens ken
heb verzoek geannuleerd, ook al krijgt ze wel een mailtje, maar ach.quote:Op maandag 24 december 2012 21:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon verwijderen als ze heeft geaccepteerd
Oh ja dat kan je ook doen natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2012 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
heb verzoek geannuleerd, ook al krijgt ze wel een mailtje, maar ach.
....quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 21:44 schreef AppelCake het volgende:
IK BEN GEPAKT!!
Miley Cyrus-sekspop valt uit jas van winkeldief
hahahahahahquote:Op maandag 24 december 2012 21:44 schreef AppelCake het volgende:
IK BEN GEPAKT!!
Miley Cyrus-sekspop valt uit jas van winkeldief
Sprekend.quote:Op maandag 24 december 2012 21:47 schreef AppelCake het volgende:
Er staat wel een mooie foto van mij bij.
[ afbeelding ]
staat eronderquote:Op maandag 24 december 2012 22:13 schreef AppelCake het volgende:
Oooooooooh! er is een nieuwe OP!
Wie heeft die gemaakt?
goedenavondquote:
quote:
Lol, hier was wel leuk. Samen met vriendin naar zo'n kerk vol met zingende negers en meerrrquote:Op maandag 24 december 2012 22:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik hoefde dit jaar niet te gaan!
Er zijn hier geen negers.quote:Op maandag 24 december 2012 22:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lol, hier was wel leuk. Samen met vriendin naar zo'n kerk vol met zingende negers en meerrr
Ook als iemand dood gaat, communie doet, of trouwt.quote:Op maandag 24 december 2012 22:18 schreef ChesterPerry het volgende:
Ga je alleen met kerst na de kerk?
Nee, ik denk wel zeker 10 keer per jaarquote:Op maandag 24 december 2012 22:18 schreef ChesterPerry het volgende:
Ga je alleen met kerst na de kerk?
wtffff communie, nooit van gehoord.quote:Op maandag 24 december 2012 22:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ook als iemand dood gaat, communie doet, of trouwt.
dat is als verwende kinderen nog meer cadeaus willen hebben.quote:
en dat heeft met de kerk te maken______?quote:Op maandag 24 december 2012 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is als verwende kinderen nog meer cadeaus willen hebben.
quote:
Oh.quote:Op maandag 24 december 2012 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is als verwende kinderen nog meer cadeaus willen hebben.
nee weet ik veelquote:Op maandag 24 december 2012 22:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
en dat heeft met de kerk te maken______?
Ik weet niet echt wat het nut is, maar als je de communie hebt gedaan mag je de hostie.quote:Op maandag 24 december 2012 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
nee weet ik veelhier in het dorp doen ze het maar ik weet nog steeds niet wat het is
lol dat is een koekje toch?quote:Op maandag 24 december 2012 22:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik weet niet echt wat het nut is, maar als je de communie hebt gedaan mag je de hostie.
Is dat de paus, en die gaat jou dan eens lekker onder handen nemen?quote:Op maandag 24 december 2012 22:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, koekjes zijn lekker.
De hostie is vies.
wat is een hostie dan. het klinkt vies.quote:Op maandag 24 december 2012 22:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, koekjes zijn lekker.
De hostie is vies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |