abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 december 2012 @ 23:11:39 #176
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120742214
quote:
3s.gif Op maandag 24 december 2012 23:09 schreef TUFKAL het volgende:
Doodwens is inderdaad uiterst sneu. Je kan Giel hoogstens een stevige griep wensen na zn vakantie, zodat hij nog even niet terug is met zn ochtendshow.
Of een ongeneselijke poliep.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120743147
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Of een ongeneselijke poliep.
Nee ik gun hem radio538
pi_120747174
Mensen die niet (willen) doneren hebben dat al een aantal keer gedaan via de politiek die het zonodig moest verdubbelen. Gelukkig is dat verdubbelen niet meer tenzij ik iets gemist heb maar door de politiek heb ik dus al genoeg gedoneerd voor deze voelgoedshow.
  dinsdag 25 december 2012 @ 03:10:08 #179
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_120749739
Wat een walgelijke kutuitspraak van Beelen. Ik kijk en luister nooit naar SR of die orgaandonatiemaffia, vanwege dit soort chantage prietpraat.

Dus ik geef nu geen schijntje en dan is het mijn schuld. Nee, met Afrika gaat het nu goed, 8% economische groei per jaar, 300 miljoen Afrikanen hebben nu een modaal inkomen, maar types als Beelen willen je nog steeds het idee geven, dat iedereen daar de hongerdood sterft.

Obesitas is nu een serieus probleem in grotere delen van Afrika.
  dinsdag 25 december 2012 @ 10:36:51 #180
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_120751505
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:35 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Nee ik gun hem radio538
Of Q
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_120751522
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 01:10 schreef Nober het volgende:
Mensen die niet (willen) doneren hebben dat al een aantal keer gedaan via de politiek die het zonodig moest verdubbelen. Gelukkig is dat verdubbelen niet meer tenzij ik iets gemist heb maar door de politiek heb ik dus al genoeg gedoneerd voor deze voelgoedshow.
pi_120751531
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef maartend het volgende:
Wat een zooitje bekrompen idioten zitten er toch op dit forum.

Je hoeft niet mee te doen met zo'n axie, dat mag je volledig zelf weten. Maar heb minimaal wat respect voor andere mensen.

En dit beroicht slaat dus op al die idioten die dus wat ziektes toewensen of meer van dat soort ongein aan die gatsen in dat glazen huis.

Nogmaals, geven of niet geven is je goed recht, maar dat soort idioterie als hierboven in ong. de helft va de posts staat is te gek voor woorden.
Houd je bek mongool. En leer schrijven.

En fuck Giel trouwens.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120752385
Dat u het even weet, mocht u niet (genoeg) gedoneerd hebben dan is dat een schande, en wenst meneer Beelen u even indirect een aantal miskramen of doodgeboren babies toe, want ja.. niet doneren is karma.

Dat meneertje Beelen schijnbaar denkt dat hij het middelpunt van de wereld is omdat hij 5 dagen in een glazen hokkie sappies zit te zuipen laten we maar even buiten beschouwing? Of het feit dat hij naar schatting ieder jaar zo'n 3 ton staatsgeld in z'n zak mag steken (ver boven alle afgesproken normen), en ongetwijfeld bij de volgende contractbesprekingen het feit dat hij jaar-na-jaar in dat huis zit aandraagt om daar nóg een schepje bovenop te doen?

Ik weet niet wat er in de sapjes zat, maar ik denk dat het een rare chemische reactie heeft opgeleverd in de hersentjes van meneer Beelen.

Waar kan je zelf eigenlijk zien wat ze doneren? Met een jaarsalarisje van 3 ton kan je toch wel wat duizenden euro'tjes missen, als jan met de pet met een modaal salaris (wat dus zo'n 10% van Giel's salaris is) toch zeker wel moet doneren :')

Of is het genoeg dat hij 5 dagen lang naam en faam opbouwt door continu nationaal en internationaal met z'n kop op de TV en stem op de radio is?
  dinsdag 25 december 2012 @ 11:52:27 #185
47196 Lehcimus
---- Leeg ----
pi_120752850
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 10:36 schreef Stefan het volgende:

[..]

Of Q
Ik gun hem wel een baan bij Skyradio
"I am Jack's Unstoppable Insomnia. Sleep. Snicker. Not tonight. Not anytime soon."
pi_120755932
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 20:06 schreef Stefan het volgende:
Giel Beelen roept: niet doneren is een schande. Karma!

Dat gaat me wel te ver hoor
Laat Giel "huichelaar"Beelen eens reageren op onderstaande tekst:
quote:
Hee Giel! Dinsdag 18 december begint het weer: jouw 3FM-actie Serious Request. Samen met twee van je kornuiten zamel je geld in voor baby's uit de derde wereld. Petje af hoor: jezelf zes dagen lang, enkel coca cola drinkend, laten opsluiten in het Glazen Huis. En dan ook nog eens in Enschede, een stad waar je nog niet dood wilt worden gevonden.

De regering heeft al aangekondigd het ingezamelde geldbedrag niet te zullen verdubbelen. Jij boos, maar ik snap het wel. Eerst 1 miljard bezuinigen op ontwikkelingshulp, en vervolgens onder luid gejuich een paar miljoen schenken aan Serious Request. Dat zou wel heel veel schone schijn zijn, dus daar past het kabinet Rutte voor.

Ach, was Enschede maar zo principieel. De gemeente doneerde 250.000 euro aan Serious Request om gaststad te mogen zijn. Ze hebben alles doorgerekend: het Glazen Huis trekt in de week voor kerst 200.000 extra bezoekers naar de binnenstad. Die spenderen daar naar schatting 7,3 miljoen euro, dus tel uit je winst. Kassa! Ja Giel, een stukje city-marketing over de ruggetjes van baby's. Je moet er maar op komen.

Hetzelfde laken een pak voor Coca Cola. De multinational voert deze weken een reclamecampagne waarin het consumenten oproept lege statiegeldflessen in te zamelen. Dat leverde vorig jaar 160.000 euro op voor Serious Request. Mooi, denk jij – maar weet je ook dat de reclamecampagne zélf minstens het tienvoudige kost? Kan Coca Cola beter dát bedrag aan Serious Request schenken. Of ben ik nu gek? Maar zo werkt het blijkbaar niet. Heel Nederland moet en zal weten hoe betrokken de multinational is.

Geven om er zelf beter van te worden. Serious Request is verworden tot een ordinair commercieel format. Een gedrocht in dienst van het eigen imago, aids als city-marketing. Ze moesten eens weten, die kleine baby's; papa en mama zijn niet voor niets gestorven.

Het is een uitvergroting van vroeger tijden, toen mensen zilverpapier inzamelden voor Afrika. De chocolade peuzelden ze lekker zelf op, het zilverpapier was voor de zwartjes. Maar goed, beste Giel, misschien vind je dat ik zeur omdat het doel de middelen heiligt. Beter een zilverpapiertje dan helemaal niets. Ook een redenatie. Kijk, daar stopt de spiksplinternieuwe Coca Cola kersttruck al bij het Glazen Huis. Nog een colaatje dan maar?
Serious Request 2012: Waar de massa weer in de hype trapt!

Ik vind het van de gekke dat men het spaargeld van kleine kinderen incasseert alleen maar omdat de leugen telkens herhaalt wordt: Meer dan 3/4 van het geld is gewoon voor sponsors,medewerkers en gemeente om dit circus op te zetten! :r

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2012 13:43:49 ]
pi_120756050
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:42 schreef Iwanius het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het van de gekke dat men het spaargeld van kleine kinderen incasseert alleen maar omdat de leugen telkens herhaalt wordt: Meer dan 3/4 van het geld is gewoon voor sponsors,medewerkers en gemeente om dit circus op te zetten! :r
Bewijs?
pi_120756420
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:42 schreef Iwanius het volgende:

[..]

[..]

Klopt, er komt maar een zeer klein deel daar terecht waar het voor bedoeld is. Het is inderdaad in feite vooral één grote reclamecampagne over de ruggen van Afrikaanse kinderen.

En dan dat eeuwige gezeur om bewijs. Doe niet zo naief ajb Maartend. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 25 december 2012 @ 13:55:23 #189
362482 epic_gram
gram van epische proporties
pi_120756428
Tuurlijk wordt er geld aan verdiend. Maar moet je het daarom maar afschaffen? Op http://seriousrequest.3fm(...)jaren-in-vogelvlucht kun je zien wat SR allemaal heeft bereikt. Er wordt overal altijd aan verdiend, en dat is helemaal niet erg. Een stad gaat niet zoiets toelaten in hun stad, als ze er niks aan verdienen. Het kost hun immers ook geld aan beveiliging enzo.
pi_120756608
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt, er komt maar een zeer klein deel daar terecht waar het voor bedoeld is. Het is inderdaad in feite vooral één grote reclamecampagne over de ruggen van Afrikaanse kinderen.

En dan dat eeuwige gezeur om bewijs. Doe niet zo naief ajb Maartend. :')
Weet je, wilde eerst fel reageren, maar eigenlijk geen zin om aan dit soort geroep nog enig tijd te besteden.
pi_120756757
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 14:00 schreef maartend het volgende:

[..]

Zonder bewijs over deze axie van Het Rode Kruis (en dat ga je echt niet vinden, juist het Rode Kruis steekt er met kop en schouders bovenuit) is dit soort gebler gewoon dom.
Ten eerste is het aktie of actie, ten tweede vraag ik me af waarmee het Rode Kruis met kop en schouders uitsteekt boven de andere NGO's? Ook bij het Rode Kruis blijft erg veel aan de strijkstok hangen hoor, meen dat dat zelfs al eens in de krant heeft gestaan.
Bovendien laat ik me niets wijsmaken over het rode kruis, ik heb al in diverse documentaires gezien hoe ook het Rode Kruis de lokale bevolking helpt maar daar vooral is om de belangen van de westerse ondernemingen te behartigen.

Het Rode Kruis verschilt wat dat betreft weinig van de grote NGO's.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_120756818
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 14:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ten eerste is het aktie of actie, ten tweede vraag ik me af waarmee het Rode Kruis met kop en schouders uitsteekt boven de andere NGO's? Ook bij het Rode Kruis blijft erg veel aan de strijkstok hangen hoor, meen dat dat zelfs al eens in de krant heeft gestaan.
Bovendien laat ik me niets wijsmaken over het rode kruis, ik heb al in diverse documentaires gezien hoe ook het Rode Kruis de lokale bevolking helpt maar daar vooral is om de belangen van de westerse ondernemingen te behartigen.

Het Rode Kruis verschilt wat dat betreft weinig van de grote NGO's.
Ligt er maar aan welke docus je bekijkt. Ik kan je net zo veel laten zien waaruit blijkt dat het allemaal wel klopt. De waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden. En het lijkt alsof dat midden hier nooit te vinden is.
pi_120756924
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 14:06 schreef maartend het volgende:

[..]

Ligt er maar aan welke docus je bekijkt. Ik kan je net zo veel laten zien waaruit blijkt dat het allemaal wel klopt. De waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden.
Oh vast, maar daarom is het ook naief om welke NGO dan ook op hun woord te vertrouwen en te geloven.

Dit in combinatie met het hele commerciële model en belangenbehartiging van de grote westerse bedrijven over de ruggen van het betreffende goede doel, doet bij mij m'n haren overeind staan. :r
pi_120757049
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Oh vast, maar daarom is het ook naief om welke NGO dan ook op hun woord te vertrouwen en te geloven.

Dit in combinatie met het hele commerciële model en belangenbehartiging van de grote westerse bedrijven over de ruggen van het betreffende goede doel, doet bij mij m'n haren overeind staan. :r
Weet je, mijn reaxies zijn enkel op de hier neergezette ongenuanceerde blertexten. Dat zorgt er bij mij altijd voor dat ik een volslagen tegengestelde reaxie ga geven. Dus iedereen zwaar over de zeik over zo'n 3fm ding, ik ervoor. Waren er hier een stel 3fm groopies geweest, dan had ik het zwaar onderuit proberen te halen.
  dinsdag 25 december 2012 @ 15:16:12 #195
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120758651
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef maartend het volgende:

[..]

Weet je, mijn reaxies zijn enkel op de hier neergezette ongenuanceerde blertexten. Dat zorgt er bij mij altijd voor dat ik een volslagen tegengestelde reaxie ga geven. Dus iedereen zwaar over de zeik over zo'n 3fm ding, ik ervoor. Waren er hier een stel 3fm groopies geweest, dan had ik het zwaar onderuit proberen te halen.
Dus eigenlijk heb je geen eigen mening.

En echt, reaxies, texten? U serious :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 25 december 2012 @ 16:50:38 #196
19142 tslh
Never at ease.....
pi_120760656
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef maartend het volgende:

[..]

Ah, een troll ben je dus. Je verdient nu vast het respect van velen hier: ik weet zeker dat door jouw bijdrage, alhoewel abominabel slecht qua spelling, veel mensen het licht hebben gezien en zaken gaan nuanceren. Ga zeker zo door, hulde.
Life is funny. Well, yours is. To me.
pi_120760762
Zou Giel vandaag al hebben gelachen om doodgeboren kindjes omdat hun ouders zo schandalig waren om niets te doneren aan SR2012? #Karma

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2012 16:55:43 ]
pi_120761152
ik vind het elk jaar een feest, dat SR. Die goede doelen is eigenlijk een beetje bijzaak. Tis in de eerste plaats leuke radio en tv. Maar je moet niet gaan zaniken dat je MOET doneren. Dan werkt het voor mij ook averechts. Heb dit jaar geen plaatje aangevraagd, want dat vind ik toch wel geld over de balk smijten. Wel heb ik in de webshop een kadootje gekocht voor een vriendin die hoogzwanger is. (dus toch nog 'do it for the baby':P )
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 25 december 2012 @ 17:22:00 #199
177948 Daskaar
cake or death?
pi_120761196
och och het feit dat 1 enkele opmerking van iemand die je niet interesseert zulke reacties uitlokt bij jullie zegt een hoop!

onzeker much?
pi_120987008
Giel Beelen moet zich niet gedragen als een geflipte hippie. Aandacht vragen voor goede doelen is een goed initiatief maar om er een wedstrijd van te maken en zaken als (bij) geloof bij te halen doet goedkoop aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')