quote:
Jij hebt hetzelfde kennisniveau als badr hariquote:Op maandag 14 januari 2013 11:14 schreef garriej het volgende:
- Horeca staat voor Hotel, Restaurant, Café
Hier kom ik net achter tijdens het lezen van de OP.
Eerst netjes afspoelen onder de lopende kraan, en dan afwerken in een teiltje.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:25 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Zou je dat dan prefereren met stromend water of een teiltje?
Ik heb dat onder de lopende kraan afwassen een meerdere malen zien gebeuren en het zag er beslist niet hygiënisch uit. Het resultaat was ook niet zo best. De omslachtige methode van Heaven7 is wel hygiënisch, maar is niet "onder de lopende kraan afwassen". Het afwassen doet ze met gesloten kraan. Ervoor en erna loopt het water wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:23 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd in hoeverre dat hygiënischer is of dat dat alleen maar schijn is!
Je besefte datquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:07 schreef Miendientje het volgende:
Nieuwe dan: ik besefte mij vandaag bij het lezen van een boek dat ergens verzeild raken natuurlijk uit de scheepvaart komt, iets van verkeerde koers zeilen.
Lauw/warm heeft geloof ik de voorkeur omdat je met heet water juist de 'onzichtbare' vuiligheid erin weekt. Die blijven er dan beter in vastzitten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Het gebruik van heet water is er toch voor dat de vettigheid van de vaat afgaat? Ik krijg dat met koud water niet voor elkaar, stromend of niet. Tenzij ik heel veel afwasmiddel gebruik.
Zie nu eigenlijk pas dat het is om de tie te breaken...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik dacht als kind altijd dat bij tennis aan het eind van een set bij 6-6 een 'timebreak' werd gespeeld, omdat het anders allemaal te lang duurde. Is natuurlijk een tiebreak om het gelijkspel te doorbreken. Hoewel het oorspronkelijk ook waarschijnlijk wel om tijdsredenen is ingevoerd natuurlijk. Was al een jaar of 16 toen ik hier achterkwam iig.
Nee, eerst gloeiend heet water gebruiken om alle aangekoekte restjes af te spoelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:25 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Zou je dat dan prefereren met stromend water of een teiltje?
Dat begrijp je nu dus eindelijk, waarom mensen zich druk maken om de afwas?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:06 schreef jankaas020 het volgende:
Dingen die je pas jaaaaaaaren later heb begrepen: Mensen die zich druk kunnen maken over de afwas..![]()
NEXT!
Ja, dat heb ik nooit geweten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat begrijp je nu dus eindelijk, waarom mensen zich druk maken om de afwas?
Dit jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:24 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zie nu eigenlijk pas dat het is om de tie te breaken...
Same here, hahaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:13 schreef VMSDKR het volgende:
Ik snapte nooit hoe je soms telefoonnummers had als: 0900-DRPHIL. Heeft nog vrij lang geduurd voordat ik besefte dat je die letters gewoon moest vervangen door de nummers waar ze opstonden.
Busy Boning Childrenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Én British Broadcasting Corporation
Zoiets dacht ik inderdaad ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik dacht als kind altijd dat bij tennis aan het eind van een set bij 6-6 een 'timebreak' werd gespeeld, omdat het anders allemaal te lang duurde. Is natuurlijk een tiebreak om het gelijkspel te doorbreken. Hoewel het oorspronkelijk ook waarschijnlijk wel om tijdsredenen is ingevoerd natuurlijk. Was al een jaar of 16 toen ik hier achterkwam iig.
quote:
En Biman Bangladesh Airlines, Belgo-British Conference, Biplobi Bangla Congress, Blackpool Borough Council, Baptist Bible College, Brisbane Boys' College, Bootable business card, Banahaw Broadcasting Corporation, Barrington Broadcasting en Biwako Broadcastingquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Én British Broadcasting Corporation
Besef je inmiddels ook dat het "ik realiseer me" moet zijn?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik besef me nu, tijdens het kijken van een live-dvd, dat Led Zeppelin loden zeppelin betekent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |