Gewoon niet te graag willen als ik het zo leesquote:Op woensdag 26 december 2012 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah gewoon 5KM, 2 dagen rust, 5KM gaat prima. Ik heb nu weer 3 keer 6KM met maar 1 rustdag ertussen. Ik moet de intensiteit gewoon laag houden.
Ik wil nog 1 keer 6KM dit jaar want dan heb ik 950KM volgemaakt
Ja precies. Accepteren dat het ff niet zo lekker gaat.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gewoon niet te graag willen als ik het zo leesSucces met de 950km volmaken!
De softstrap van garmin? Ik heb er al 2 gehad met defecten. Nu maar een polarsofstrap gekocht. Werkt prima samen met de garminsensoe. Deze klik je er gewoon zo op.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:08 schreef gcjoel het volgende:
Net heerlijk gelopen, eindelijk lukte het weer gewoon 10km te doen. De laatste paar keer ging het steeds niet lekker en moest ik mijn rondje inkorten.
Helaas doet hartslagmeter weer raar! had ineens een hartslag van 200! haha nou dan had ik op de grond gelegen denk ik. Dat wordt opsturen dus.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/114897983
Zou ik echt doen ja. Ik heb vanmorgen helemaal pijnloos gelopen. Voeten zijn wel wat meer "vermoeid" nu, maar dat lijkt me logisch. Weet ff niet goed hoe ik het precies moet omschrijven. Tijdens het lopen zelf had ik helemaal nergens last van.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee tis echt ff kut. Gelukkig trekt het steeds behoorlijk snel weg, maar denk wel dat ik voorlopig echt meer dan 1 rustdag tussendoor nodig heb. Zodra het schip met dubbeltjes binnen komt eens naar dezelfde winkel als Arequdinges en een paar goede schoenen aanmeten.
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, nog even er op door. Rustig lopen.
Ja klopt, heb steeds dat hij na een half uurtje ofzo heel anders aan gaat geven. 2x een reset gedaan op aanraden van de winkel maar nu doet hij het weer dus dan maar opsturen. Nu eerst maar eens kijken wat ze doen, als ik het later weer krijg zal ik wel gaan kijken naar een andere.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
De softstrap van garmin? Ik heb er al 2 gehad met defecten. Nu maar een polarsofstrap gekocht. Werkt prima samen met de garminsensoe. Deze klik je er gewoon zo op.
Komt wel weer goed hoorquote:
Balen man. Achterlijke rug van je.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:49 schreef YUR het volgende:
Quoi heeft het vandaag een stuk beter gedaan dan ik...halverwege de eerste ronde begon mijn onderrug al helemaal vast te zitten. Dik tegen mijn zin in (dús verstandig) ben ik na de eerste ronde uitgestapt. Stom
Ben lui meid, morgen mail ik ze naar jequote:Op woensdag 26 december 2012 17:29 schreef Quoi het volgende:
* Quoi is helemaal verder niet nieuwsgierig naar die fitte foto's![]()
Yur is gewoon verstandig geweest. Beter met een fitte rug aan je marathon-training beginnen
En ik te ongeduldig. Superleuk, ik zie ze morgenquote:Op woensdag 26 december 2012 19:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben lui meid, morgen mail ik ze naar je![]()
Mijn antwoord direct erna was: liever niet meer. Máár..... hoe zwaar kan die oliebollencross zondag zijn, zonder duinen en mul zand?quote:Op woensdag 26 december 2012 18:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
Quoi, je zie bijna nooit een cross langer dan 10km dus dat geeft al aan hoe zwaar crossen is.
Belangrijkste vraag Quoi en YUR, voor herhaling vatbaar?
quote:[b]Op woensdag 26 december 2012 19:10 schreef Quoi het volgende:
Mijn antwoord direct erna was: liever niet meer. Máár..... hoe zwaar kan die oliebollencross zondag zijn, zonder duinen en mul zand?
zie je wel Q,volgende keer kan het alleen maar meevallenquote:Op woensdag 26 december 2012 19:11 schreef GotC het volgende:
Oh en wb de cross: Volgens vele Haag leden was het parcours enorm zwaar. Voorgaande jaren was het makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |