Dusss... Waar was ik ook alweer?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:04 schreef -Splash- het volgende:
Bert! Ga door! Vertel meer, geef alles! Desnoods leggen we geld bij!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:04 schreef -Splash- het volgende:
Bert! Ga door! Vertel meer, geef alles! Desnoods leggen we geld bij!
Keertje slikken of in mond klaar komenquote:
Als ze je leuk vindt zeker wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:25 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik raak vrouwen eigenlijk nooit snel aan. En zeker niet op haar heupen en zeker niet op een 1ste date. Je dringt jezelf 'letterlijk' in iemands persoonlijke ruimte en er zijn genoeg mannen/vrouwen die daar niet op zitten te wachten.
Zondag misschien en in het begin van het nieuwe jaar.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:17 schreef eefje801 het volgende:
Je kunt prima hoffelijk zijn én een vrouw laten merken dat je haar leuk vindt met nonverbale signalen. Maar dit wordt weer lekker theoretisch zo allemaal, wanneer gaat er nou weer eens iemand op date??
Hij is zo snel afgeleid!quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dusss... Waar was ik ook alweer?
Ow ja, dus ik hing daar, naakt in die kerstboom...![]()
euh nee daar had ik het helemaal niet over...
Gek genoeg klopt dit wel een beetje... Daarnaast vind ik het gewoon oprecht niet leuk wanneer ik het initiatief tot zoenen moet nemen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het geen uitzonderingsjaar was
Volgens mij is het vooral het niet durven na afloop van een date en gebrek aan 'aanraken'. Dat heeft me denk ik heel erg veel 'waardige afsluitingen' gekost... Dames doen dat gewoon niet, ook al vinden ze je leuk. Hoe zwaar je als man ook uitstraalt 'ik vind je leeeeukkkk!', ze wachten af en dragen hun verlies in stilte als je niet durft. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar volgens mij heb ik gelijk dat als je je als man onzeker voelt tijdens een date, je er prat op kan gaan dat de dame zich nog onzekerder voelt. Mannen hebben alleen de pech dat zij de eerste move moeten maken.
Zondag avond, thuis afgesprokenquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:17 schreef eefje801 het volgende:
Je kunt prima hoffelijk zijn én een vrouw laten merken dat je haar leuk vindt met nonverbale signalen. Maar dit wordt weer lekker theoretisch zo allemaal, wanneer gaat er nou weer eens iemand op date??
Wel mee eens, ik vind het het vaak toch aantrekkelijker als de man de aanzet geeft, al kan dat ook een blik zijn van verstandhouding, dat is niet altijd de zoen zelf.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:31 schreef Cue_ het volgende:
Aanraken in de kroeg kan heel goed. En kan het niet, dan merk je het vanzelf.
Afgelopen week nog in de kroeg een kerel gelijk z'n armen helemaal om m'n middel sloeg. Ja daar was ik niet van gediend. Maar gewoon een aanraking die niet de schouders betreft is echt niet erg.
Zeker niet als je daarvoor al eens oogcontact hebt gehad en ze naar je lachte.
En verder wat DP zegt. Het is gewoon (voor veel vrouwen) onaantrekkelijk als de man die stap niet durft te nemen tot zoenen. Je kan het oneerlijk noemen of whatever. Maar tis nu eenmaal zo.
Zelf zet ik die eerste stap ook wel eens, maar niet bij een man waaruit blijkt dat hij gewoon niet durft. Dat is gewoon minder aantrekkelijk.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:35 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zondag misschien en in het begin van het nieuwe jaar.
Goed bezig! En zit er alleen bankplezier bij of meer?quote:
Vast wel meerquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Goed bezig! En zit er alleen bankplezier bij of meer?
je kan het niet altijd bij het juiste eind hebben hequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dat kwam als een verrassing zeg.
IE. Elke breezer weet dat je Chrome en of Firefox moet gebruiken...quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:39 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
volgende week een date met deze man
Breezers zitten in de disco niet op een datingsitequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:06 schreef Craptacular het volgende:
[..]
IE. Elke breezer weet dat je Chrome en of Firefox moet gebruiken...
Ja klopt maar dacht dat je je ervaringen hier moest delen, sorry. Vervolg beter maar niet doen nee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:08 schreef eefje801 het volgende:
Tof van die date maar volgens mij is het niet zo handig om hier foto's van dates te gaan plaatsen, kan toch via pm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |