Ja, maar dit betreft gewoon een 1/4e a4 t&t sticker met correct adres.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:21 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Mja. Veel collega's zijn niet zo heel slim nee. Maar er wordt ook vaak zooi verstuurd zonder een compleet adres. Dan kunnen wij ook niet veel behalve het op goed geluk vast houden tot we het adres vinden of het gewoon terugsturen. Sowieso mogen wij geen post vasthouden, dus dan is terugsturen de enige optie.
Heb altijd minimaal AH + c1000.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:45 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Als je nooit de c1000/ah/poiesz folders hebt op zaterdag kan dat wel kloppen.
Dan kun je er wel vanuit gaan dat het gewoon een foutje was en dat je minstens 3 soorten huis aan huis hebt morgen.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:47 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dan kun je er wel vanuit gaan dat het gewoon een foutje was en dat je minstens 3 soorten huis aan huis hebt morgen.
Als je rond kijkt zie je het overal staan, denk toch een foutje.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:16 schreef joriannn het volgende:
Hmm, bij mij staat er ook 0 HAH, het zou toch leuk zijn als het echt zo zou zijn.
Ja klopt, maar dat zijn niet alle postcodes. Waarschijnlijk is het inderdaad een fout, maar ik blijf nog tot morgen hopenquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als je rond kijkt zie je het overal staan, denk toch een foutje.
Haha, ik ook.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:30 schreef joriannn het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat zijn niet alle postcodes. Waarschijnlijk is het inderdaad een fout, maar ik blijf nog tot morgen hopen.
jup. 4x HAH in de wijk die ik liep. Al met al lang dagje gewordenquote:Op zaterdag 29 december 2012 05:56 schreef gelestipjes het volgende:
Ik heb het huis aan huis hier al zien staan, en dat was 2 keer c1000, 1 keer AH en 1 keer poiesz, dus het lijkt me wel erg onwaarschijnlijk als andere plaatsen die folders ineens niet hebben als ze ze normaal wel hebben
200 is niks vroeger behoorde je tot de top als je 1000/1100 per uur deed(oude situatie niet machinaal voorbereid(1k= iets meer dan 1 bakquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:33 schreef KatrienDuck het volgende:
Die 200 poststukken in 10 min. die je moet halen, is dat voor een kast waar je al wat langer achter staat, of een nieuwe kast? Als ik achter mijn vaste kast sta, dan haal ik dat wel, achter een nieuwe kast niet.
Trouwens, vanmorgen heel veel kaarten van de Vriendenloterij, veel werk met ingooien. Verder weinig post, maar nog wel veel kerstkaarten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |