quote:Op maandag 24 december 2012 15:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
lb zat met haar muis op invoeren de hele tijd ;s
NIET Leilaquote:
Goedemiddagquote:Op maandag 24 december 2012 15:52 schreef Taexon het volgende:
Middag
We mochten een uurtje eerder betaald weg
niemandquote:Op maandag 24 december 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
Wie zegt dat er een pic in de OP moet?
Ja.quote:Op maandag 24 december 2012 15:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
heb je nu een punt gemaakt o.i.d?
ja maar toen was ie 25 ofzoquote:Op maandag 24 december 2012 15:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
wow die is oud geworden, bij american psycho zag ie er nog normaal uit.
ewaquote:Op maandag 24 december 2012 15:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
wow die is oud geworden, bij american psycho zag ie er nog normaal uit.
Ja hoorquote:
Ik whats app je wel weer om 02:30quote:Op maandag 24 december 2012 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hoormaar als ik nu te veel slaap dan kan ik vanavond niet in slaap vallen blabla.
Hoelang moet je nog?
Naar welke winkels ga jij altijd? Ik kan nooit iets vinden.quote:Op maandag 24 december 2012 16:16 schreef ChesterPerry het volgende:
wel goed net terug uit arnhem met nieuwe kleding
Nee, dat is ook niet zo handigquote:Op maandag 24 december 2012 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hoormaar als ik nu te veel slaap dan kan ik vanavond niet in slaap vallen blabla.
Hoelang moet je nog?
Will Klaassen, Bijenkorf, The Globe, Witteveen Menswear voor zakelijk, voor not zakelijk: footlockerquote:Op maandag 24 december 2012 16:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Naar welke winkels ga jij altijd? Ik kan nooit iets vinden.
Dacht er eigenlijk niet meer aanquote:
Bijenkorfquote:Op maandag 24 december 2012 16:23 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Will Klaassen, Bijenkorf, The Globe, Witteveen Menswear voor zakelijk, voor not zakelijk: footlocker
Ohquote:Op maandag 24 december 2012 16:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dacht er eigenlijk niet meer aankwam toevallig vanmiddag op FOK! en zag dat ik kon posten
quote:Op maandag 24 december 2012 16:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Bijenkorfpls, dat is toch een soort zeeman maar dan slechter?
Nee doe maar nietquote:
Oh nicequote:Op maandag 24 december 2012 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet zo handig
Ik zit in de bus naar Arnhem
Niet??quote:Op maandag 24 december 2012 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee doe maar niet
[..]
Oh nicetwee dagen vrij of hoef je niet meer te komen?
Als je nog nieuwe bontkraag nodig heb moet je bij die winkeltje bij mcdonalds gaan, heb net ook nieuwe wasbeer gehaaldquote:Op maandag 24 december 2012 16:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
Bedankt voor je tips, ik ga volgende week kijken.
Jep, 2 dagen vrij en nog 3 werken. FUUUUUU ik had er bij de Rijnstraat uit moeten gaan, dan had ik mijn bus nog gehaaldquote:Op maandag 24 december 2012 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee doe maar niet
[..]
Oh nicetwee dagen vrij of hoef je niet meer te komen?
Aha, ja ik zie het al.quote:Op maandag 24 december 2012 16:25 schreef ChesterPerry het volgende:
Onzin, Ralph Lauren, McGregor, Stone Island, Hugo Boss evt hilfiger als je daarvan houd
Draag ik nietquote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Als je nog nieuwe bontkraag nodig heb moet je bij die winkeltje bij mcdonalds gaan, heb net ook nieuwe wasbeer gehaald
Neeee, en als je het doet, dan ga ik je een dezer dagen heel vroeg wakker makenquote:
Ah dat is wel heel stomquote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, 2 dagen vrij en nog 3 werken. FUUUUUU ik had er bij de Rijnstraat uit moeten gaan, dan had ik mijn bus nog gehaald
Dan doe ik het en zet ik mijn geluid van mobiel op stilquote:Op maandag 24 december 2012 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Neeee, en als je het doet, dan ga ik je een dezer dagen heel vroeg wakker maken
[..]
Ah dat is wel heel stommaar na december lekker vrij
![]()
aaaah hoelang moet je wachten nu?
Kloptquote:Op maandag 24 december 2012 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Neeee, en als je het doet, dan ga ik je een dezer dagen heel vroeg wakker maken
[..]
Ah dat is wel heel stommaar na december lekker vrij
![]()
aaaah hoelang moet je wachten nu?
oke, dan doe ik dat ook gewoonquote:Op maandag 24 december 2012 16:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan doe ik het en zet ik mijn geluid van mobiel op stil![]()
lekkerrr, alleen vlees niet hehequote:Op maandag 24 december 2012 16:40 schreef Ro-ald het volgende:
Zo andijviestamppot eten met speklapje
Wat ga jij eten dan?quote:Op maandag 24 december 2012 16:42 schreef supersof het volgende:
[..]
lekkerrr, alleen vlees niet hehe
Ik zou het niet weten, haha. wij eten vaak laat dus mn moeder is nog niet aan het koken ofzo.quote:
Aah okequote:Op maandag 24 december 2012 16:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, haha. wij eten vaak laat dus mn moeder is nog niet aan het koken ofzo.
Ik hoef niks te etenquote:
Hahaquote:Op maandag 24 december 2012 16:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoef niks te eten
al bijna thuis?
nog heel even dusquote:Op maandag 24 december 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha
Nee, over een half uur pas.
wat ga je doeeen?quote:
1ste kerstdag bij mijn tante vierenquote:Op maandag 24 december 2012 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
nog heel even dus
[..]
wat ga je doeeen?
heee ik ook, alleen dan in eindhoven. gezelligquote:Op maandag 24 december 2012 17:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
1ste kerstdag bij mijn tante vieren
Jep, het schiet aardig opquote:Op maandag 24 december 2012 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
nog heel even dus
[..]
wat ga je doeeen?
Ik ben misschien in februari in Eindhoven om voor de eerste keer carnaval te gaan vierenquote:Op maandag 24 december 2012 17:04 schreef supersof het volgende:
[..]
heee ik ook, alleen dan in eindhoven. gezellig
ieeh carnaval. Dat vieren ze hier ook, en ik vind het niet leuk hahaa. Ben dan ook nog eens jarigquote:Op maandag 24 december 2012 17:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben misschien in februari in Eindhoven om voor de eerste keer carnaval te gaan vieren
Ik wil het gewoon een keer meegemaakt hebbenquote:Op maandag 24 december 2012 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ieeh carnaval. Dat vieren ze hier ook, en ik vind het niet leuk hahaa. Ben dan ook nog eens jarig![]()
Maar misschien ga ik het dit jaar wel vieren, ik weet het nog niet.
Naja, als je van bier houdt en je het leuk vindt om je als een idioot te gedragen, dan heb je een top tijdquote:Op maandag 24 december 2012 17:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon een keer meegemaakt hebben
Iets kleiner zodat je niet die rode rand eromheen ziet.quote:Op maandag 24 december 2012 17:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Mensen wat vinden jullie van dit?
[ afbeelding ]
Hahaha voor 1 nacht lijkt mij dat wel leukquote:Op maandag 24 december 2012 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja, als je van bier houdt en je het leuk vindt om je als een idioot te gedragen, dan heb je een top tijd
Okequote:Op maandag 24 december 2012 17:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Iets kleiner zodat je niet die rode rand eromheen ziet.
haha ja voor een nachtje welquote:Op maandag 24 december 2012 17:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hahaha voor 1 nacht lijkt mij dat wel leuk
Nicequote:Op maandag 24 december 2012 17:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Mensen wat vinden jullie van dit?
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op maandag 24 december 2012 17:15 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja voor een nachtje welal die sletjes in een poezenpak he jaja.
nou ik niet hoorquote:
Ik heb er ook niks meequote:Op maandag 24 december 2012 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ik niet hoorcarnaval is niet mijn ding.
nee hequote:
Dat vind ik dan wel weer vreemdquote:Op maandag 24 december 2012 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
nee heniemand van mijn familie. zelfs die in eindhoven niet haha
Dus jij draagt ook niet zo'n pakje dan?quote:Op maandag 24 december 2012 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ik niet hoorcarnaval is niet mijn ding.
haha ja een beetje welquote:Op maandag 24 december 2012 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer vreemd.
neequote:Op maandag 24 december 2012 17:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dus jij draagt ook niet zo'n pakje dan?![]()
niceee, lekker thuis blijven dusquote:Op maandag 24 december 2012 17:23 schreef Taexon het volgende:
Yay 5 uur geweest en ben niet gebeld dus hoef nergens te beveiligen met kerst
heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
goedemiddagquote:
Ja even kieken wat ik ga doenquote:Op maandag 24 december 2012 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
niceee, lekker thuis blijven dus
Hoiquote:
lekker flurry halen ja (:quote:Op maandag 24 december 2012 17:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja even kieken wat ik ga doen!
Vanavond sowieso lekker weg
naja over 15 minuten al
ey bietsjquote:Op maandag 24 december 2012 17:25 schreef Beach het volgende:
[..]
heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Bijna avond inmiddelsquote:
Hoi Taxquote:
Vinnnquote:
jaja nog 32 minuten!quote:
Nope.. misschien filmpje kijken met een vriendin ofzo maar heel veel mensen vieren kerstmis dus ja. En ik ben ook niet echt in de mood om uit te gaan, je begrijpt wel waarom.quote:Op maandag 24 december 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
MsacrasNog plannen voor vanavond?
ik weet pas sinds vorig jaar dat dat ook iets feest-achtig is ofzoquote:
ik doe nooit wat op kerstavondquote:Op maandag 24 december 2012 17:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet pas sinds vorig jaar dat dat ook iets feest-achtig is ofzo
nee, wij dus ook nietquote:
Sommige mensen hebben ook nog een 3de kerstdagquote:Op maandag 24 december 2012 17:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet pas sinds vorig jaar dat dat ook iets feest-achtig is ofzo
haha vind twee wel genoegquote:Op maandag 24 december 2012 17:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook nog een 3de kerstdag
Een aantal jaar terug zat ik toen een nachtje op het politiebureau vastquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 17:30 schreef supersof het volgende:
even sociaal doen met de mensen waarmee ik woon
Serieus? wat had je gedaan dan?quote:Op maandag 24 december 2012 17:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Een aantal jaar terug zat ik toen een nachtje op het politiebureau vastakeligste kerstavond ooit voor me.
Yes, i know. Filmpje kijken of zo is ook wel leuk.quote:Op maandag 24 december 2012 17:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Nope.. misschien filmpje kijken met een vriendin ofzo maar heel veel mensen vieren kerstmis dus ja. En ik ben ook niet echt in de mood om uit te gaan, je begrijpt wel waarom.
Jij?
Op 3e kerstdag ga ik heel hard uit en de hele nacht door. Eigenlijk meer 4e kerstdag dus.quote:Op maandag 24 december 2012 17:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook nog een 3de kerstdag
Hopen dat ze het leuk vinden tochquote:Op maandag 24 december 2012 17:29 schreef msacras het volgende:
Overigens heb ik net voor zo'n 100 euro aan kerstcadeaus gekocht voor de fam. Over blut zijn gesproken...
Okee leuk.quote:Op maandag 24 december 2012 17:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yes, i know. Filmpje kijken of zo is ook wel leuk.
Neh, niet echt. Mijn schoenen zijn net binnen dus die ga ik zo eens bekijken en vanavond filmpje kijken of zo.
En we eten broodje hamburger
Oh ik ga de 31ste uit in Amsterdamquote:Op maandag 24 december 2012 17:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Op 3e kerstdag ga ik heel hard uit en de hele nacht door. Eigenlijk meer 4e kerstdag dus.
Stamppotquote:Op maandag 24 december 2012 17:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Okee leuk.
Wij eten stamppot ofzo denk ik. Totaal geen zin in maar ik heb sowieso geen zin om te eten op dit moment.
Is ook lekker inderdaadquote:Op maandag 24 december 2012 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ZuurkoolDaar mag je me 's nachts voor wakker maken
Fijne kerstdagenquote:Op maandag 24 december 2012 17:42 schreef Taexon het volgende:
zoo klaar met eten
Maaare ik gaat mcflurry halen enzo dus tot ..... vanavond of morgen nog geen idee wanneer ik weer op FOK! zit
Jepquote:
Have fun en tot laterquote:Op maandag 24 december 2012 17:42 schreef Taexon het volgende:
zoo klaar met eten
Maaare ik gaat mcflurry halen enzo dus tot ..... vanavond of morgen nog geen idee wanneer ik weer op FOK! zit
Hutspot eet ik alleen met 3 oktoberquote:Op maandag 24 december 2012 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stamppot. Als 't maar geen hutspot is
Meh, dat is wel vervelend
Wat is er 3 oktober?quote:Op maandag 24 december 2012 17:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Hutspot eet ik alleen met 3 oktober
Ik hou gewoon niet van Nederlands eten, haha.
Thanks! het is wel een beetje kaalquote:
Mja misschien nog iets bijverzinnen ofzoquote:Op maandag 24 december 2012 17:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Thanks! het is wel een beetje kaal
Leidens ontzetquote:Op maandag 24 december 2012 17:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is er 3 oktober?
Haha ja ieder zo zijn voorkeur. Wat vind jij lekker behalve sushi?
Oja, zegt me wel iets.quote:Op maandag 24 december 2012 17:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Leidens ontzet
Google maar, een van de tradities is dan haring en wittebrood en hutspot eten
Ja ik HOU van sushi dus, verder houd ik van Italiaans, Mexicaans en Thais eten.![]()
En jij?
Dan denken andere mensen dat het een kliekje is/was, en dat ze niet welkom zijn. Al een keer een hele discussie over gehad in een ander topicquote:Op maandag 24 december 2012 17:47 schreef msacras het volgende:
Leuke OP wel, misschien leuk om de users die hier vaak komen in de OP te zetten ofzo?
Moet je niet doenquote:
Waarom dan?quote:
Omdat het dan gelijk zo besloten wordt. en inderdaad kliekjes-achtig lijkt.quote:
Iedereen is welkom staat er?quote:Op maandag 24 december 2012 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het dan gelijk zo besloten wordt. en inderdaad kliekjes-achtig lijkt.
Is ook wel zoquote:Op maandag 24 december 2012 17:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Iedereen is welkom staat er?![]()
Ohja das waar.quote:Op maandag 24 december 2012 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan denken andere mensen dat het een kliekje is/was, en dat ze niet welkom zijn. Al een keer een hele discussie over gehad in een ander topic
Ik heb er toen zo'n discussie over gehad met een 3 tal mod'jes en een paar users en het kwam er op neer dan nnog steeds 'besloten' lijkt.quote:Op maandag 24 december 2012 17:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Iedereen is welkom staat er?![]()
Precies. Doe maar gewoonquote:Op maandag 24 december 2012 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er toen zo'n discussie over gehad met een 3 tal mod'jes en een paar users en het kwam er op neer dan nnog steeds 'besloten' lijkt.
Mij maakt het niet uit, als het niet goed is krijgen we vanzelf commentaar en kan het er weer uit.
Dit dusquote:Op maandag 24 december 2012 17:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies. Doe maar gewoon
En uiteraard moet ik er ook in! Haha
Thanks!quote:Op maandag 24 december 2012 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
UI's plaatsen is wel leuker trouwens, dat staat niet zo abstract als een lijstje.
Goed bezig
Mod-ambities zekerquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mod-ambities zeker
Mij er dan ook maar bij
Check je whatsapp. Ik had bijna 100.000 euro gewonnenquote:
Ik hoor het welquote:
dankje!quote:
Doeiquote:
wij eten pasta vandaagquote:
wel leuk even wat verandering!quote:
Ook lekkerquote:Op maandag 24 december 2012 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
wij eten pasta vandaag
[..]
wel leuk even wat verandering!
lekkerderquote:
Langs de weg met een aluminium bekertje.quote:Op maandag 24 december 2012 18:44 schreef timmmmm het volgende:
BrownieOP
Hoe spenderen jullie de feestdagen, schatjes en gespuis?
Met een kut gevoel probeer ik afleiding te vinden op FOK! Zo misschien een filmpje.quote:Op maandag 24 december 2012 18:44 schreef timmmmm het volgende:
BrownieOP
quote:Op maandag 24 december 2012 18:44 schreef timmmmm het volgende:
BrownieOP
Vertel het eens, waarom ben je sippig?quote:Op maandag 24 december 2012 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met een kut gevoel probeer ik afleiding te vinden op FOK! Zo misschien een filmpje.
Ik stuur je wel even een DM'tje.quote:Op maandag 24 december 2012 18:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vertel het eens, waarom ben je sippig?
Gezelligquote:Op maandag 24 december 2012 18:51 schreef timmmmm het volgende:
Leuk allemaal!
Eerste kerstdag spendeer ik met mijn paps bij mijn oom en tante en tweede kerstdag ga ik naar oma toe, uitgebreid koken. Oma houdt van partijtjes geven, maar die is wat te oud, dus doen we het samen, voor de halve familie
Ja!quote:
Okequote:Op maandag 24 december 2012 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even een DM'tje.
quote:Op maandag 24 december 2012 18:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja!Ik heb echt de leukste oma ter wereld. Als je haar moslimhaat even niet meerekent dan, niemand is perfect
[..]
Oke
Dat vraag ik me altijd af. Volgens mij is dat iets wat oude mensen vaak hebbenquote:
oef zeg, mensen zeggen steeds dat ik er geen 33 uitzie. da's echt een compliment.quote:Op maandag 24 december 2012 19:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit forum is voor iedereen die zich jong voelt
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 24 december 2012 19:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
oef zeg, mensen zeggen steeds dat ik er geen 33 uitzie. da's echt een compliment.
Mensen zeggen dat ook altijd tegen mij, dt ik er geen 21 uitzie. Ik word ook altijd ouder geschatquote:Op maandag 24 december 2012 19:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
oef zeg, mensen zeggen steeds dat ik er geen 33 uitzie. da's echt een compliment.
Ik dacht ook dat jij ouder was, we schelen maar een jaartjequote:Op maandag 24 december 2012 19:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat ook altijd tegen mij, dt ik er geen 21 uitzie. Ik word ook altijd ouder geschat
badum tsssssj
Inderdaadquote:Op maandag 24 december 2012 19:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat ook altijd tegen mij, dt ik er geen 21 uitzie. Ik word ook altijd ouder geschat
badum tsssssj
IK BEN LANGER WEJOOOOquote:Op maandag 24 december 2012 19:14 schreef sararaats het volgende:
ik ben maar 1m52 groot
ik was geen echte puber
Ik ben niet de kleinste meerquote:
Hoe lang ben jij dan?quote:Op maandag 24 december 2012 19:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet de kleinste meer
1,57mquote:
tjaquote:
Stem op mij gr grquote:Op maandag 24 december 2012 19:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het echt heel moeilijk kiezen, die FOK!verkiezingen
In welke categorie wil je mijn stem hebben? Als ik nog niemand heb, mag je erinquote:
FOK!Userquote:Op maandag 24 december 2012 19:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In welke categorie wil je mijn stem hebben? Als ik nog niemand heb, mag je erin
Ja, bij welke vraaaaag dan.quote:
Alle leuke?quote:Op maandag 24 december 2012 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, bij welke vraaaaag dan.
Degenen die niet stemmen, worden trouwens binnenkort van hun bed gelicht. Beware
Nou enquote:Op maandag 24 december 2012 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, bij welke vraaaaag dan.
Degenen die niet stemmen, worden trouwens binnenkort van hun bed gelicht. Beware
quote:
quote:
Vanavond niet, wel voor morgen en overmorgen. Familiedingen. En jij?quote:Op maandag 24 december 2012 19:45 schreef msacras het volgende:
[..]
mooi! nog kerstige plannen voor vanavond?
ikquote:
Nope, vanavond gezellig naar een vriendin,morgen kerst met gezin vieren thuis, overmorgen naar m'n tante met een deel van de familie (vaders kant) en de 27e op kraambezoek bij m'n nicht en daar "kerst" vieren met de familie van m'n moeders kant.quote:Op maandag 24 december 2012 19:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Vanavond niet, wel voor morgen en overmorgen. Familiedingen. En jij?
Drukke agenda, maar wel gezellig.quote:Op maandag 24 december 2012 19:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Nope, vanavond gezellig naar een vriendin,morgen kerst met gezin vieren thuis, overmorgen naar m'n tante met een deel van de familie (vaders kant) en de 27e op kraambezoek bij m'n nicht en daar "kerst" vieren met de familie van m'n moeders kant.
komt eraanquote:
Heeyquote:Op maandag 24 december 2012 19:56 schreef supersof het volgende:
Ben ik weeeer. Straks lekker in bed mn lievelingskerstfilm kijken
quote:
quote:
herkenbaarquote:Op maandag 24 december 2012 20:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben te verbitterd voor serious request denk ik
Ik haat niet hoor. Ik heb alleen zo weinig vertrouwen in het positieve effect ervanquote:
Lekker gezamelijk even het schuldgevoel afkopen vind ik gewoon hypcriet.quote:
Ik geef er geen cent aan uit,maar vind het wel goed.quote:Op maandag 24 december 2012 20:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Lekker gezamelijk even het schuldgevoel afkopen vind ik gewoon hypcriet.
Geld inzamelen om baby's te redden die later baby's gaan kweken en je dus weer terug bij af bentquote:Op maandag 24 december 2012 20:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Lekker gezamelijk even het schuldgevoel afkopen vind ik gewoon hypcriet.
bah wat ben jij harteloos zegquote:Op maandag 24 december 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geld inzamelen om baby's te redden die later baby's gaan kweken en je dus weer terug bij af bent
quote:
Hij heeft nog niet door hoeveel van dat geld daadwerkelijk bij de baby's terecht komt.quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet door hoeveel van dat geld daadwerkelijk bij de baby's terecht komt.Die 50 baby's die ze daarmee redden, slaan gen deuk in de wereldbevolking
hm?quote:Op maandag 24 december 2012 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet door hoeveel van dat geld daadwerkelijk bij de baby's terecht komt.Die 50 baby's die ze daarmee redden, slaan gen deuk in de wereldbevolking
hai, ik had zin in een dansjequote:
Dat ik er weinig vertrouwen in heb dat het gros van dat geld goed terecht komt.quote:
Oh zo ja. Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 24 december 2012 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat ik er weinig vertrouwen in heb dat het gros van dat geld goed terecht komt.
wel, kijk, dit ben jij >quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik kan echt niet dansen. Zelfs niet als ik dronken ben.
Goeie/quote:Op maandag 24 december 2012 20:29 schreef Ro-ald het volgende:
Zo de film Pulp Fiction maar weer eens kijken
ik kijk polar expressquote:Op maandag 24 december 2012 20:29 schreef Ro-ald het volgende:
Zo de film Pulp Fiction maar weer eens kijken
quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik ooit eens in de bios gezien
die is zo slecht, maar zo leuk hahahaquote:Op maandag 24 december 2012 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik ooit eens in de bios gezien
Ik vind het niks aanquote:Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
die is zo slecht, maar zo leuk hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |