quote:Op maandag 24 december 2012 15:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
lb zat met haar muis op invoeren de hele tijd ;s
NIET Leilaquote:
Goedemiddagquote:Op maandag 24 december 2012 15:52 schreef Taexon het volgende:
Middag
We mochten een uurtje eerder betaald weg
niemandquote:Op maandag 24 december 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
Wie zegt dat er een pic in de OP moet?
Ja.quote:Op maandag 24 december 2012 15:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
heb je nu een punt gemaakt o.i.d?
ja maar toen was ie 25 ofzoquote:Op maandag 24 december 2012 15:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
wow die is oud geworden, bij american psycho zag ie er nog normaal uit.
ewaquote:Op maandag 24 december 2012 15:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
wow die is oud geworden, bij american psycho zag ie er nog normaal uit.
Ja hoorquote:
Ik whats app je wel weer om 02:30quote:Op maandag 24 december 2012 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hoormaar als ik nu te veel slaap dan kan ik vanavond niet in slaap vallen blabla.
Hoelang moet je nog?
Naar welke winkels ga jij altijd? Ik kan nooit iets vinden.quote:Op maandag 24 december 2012 16:16 schreef ChesterPerry het volgende:
wel goed net terug uit arnhem met nieuwe kleding
Nee, dat is ook niet zo handigquote:Op maandag 24 december 2012 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hoormaar als ik nu te veel slaap dan kan ik vanavond niet in slaap vallen blabla.
Hoelang moet je nog?
Will Klaassen, Bijenkorf, The Globe, Witteveen Menswear voor zakelijk, voor not zakelijk: footlockerquote:Op maandag 24 december 2012 16:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Naar welke winkels ga jij altijd? Ik kan nooit iets vinden.
Dacht er eigenlijk niet meer aanquote:
Bijenkorfquote:Op maandag 24 december 2012 16:23 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Will Klaassen, Bijenkorf, The Globe, Witteveen Menswear voor zakelijk, voor not zakelijk: footlocker
Ohquote:Op maandag 24 december 2012 16:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dacht er eigenlijk niet meer aankwam toevallig vanmiddag op FOK! en zag dat ik kon posten
quote:Op maandag 24 december 2012 16:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Bijenkorfpls, dat is toch een soort zeeman maar dan slechter?
Nee doe maar nietquote:
Oh nicequote:Op maandag 24 december 2012 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet zo handig
Ik zit in de bus naar Arnhem
Niet??quote:Op maandag 24 december 2012 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee doe maar niet
[..]
Oh nicetwee dagen vrij of hoef je niet meer te komen?
Als je nog nieuwe bontkraag nodig heb moet je bij die winkeltje bij mcdonalds gaan, heb net ook nieuwe wasbeer gehaaldquote:Op maandag 24 december 2012 16:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
Bedankt voor je tips, ik ga volgende week kijken.
Jep, 2 dagen vrij en nog 3 werken. FUUUUUU ik had er bij de Rijnstraat uit moeten gaan, dan had ik mijn bus nog gehaaldquote:Op maandag 24 december 2012 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee doe maar niet
[..]
Oh nicetwee dagen vrij of hoef je niet meer te komen?
Aha, ja ik zie het al.quote:Op maandag 24 december 2012 16:25 schreef ChesterPerry het volgende:
Onzin, Ralph Lauren, McGregor, Stone Island, Hugo Boss evt hilfiger als je daarvan houd
Draag ik nietquote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Als je nog nieuwe bontkraag nodig heb moet je bij die winkeltje bij mcdonalds gaan, heb net ook nieuwe wasbeer gehaald
Neeee, en als je het doet, dan ga ik je een dezer dagen heel vroeg wakker makenquote:
Ah dat is wel heel stomquote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, 2 dagen vrij en nog 3 werken. FUUUUUU ik had er bij de Rijnstraat uit moeten gaan, dan had ik mijn bus nog gehaald
Dan doe ik het en zet ik mijn geluid van mobiel op stilquote:Op maandag 24 december 2012 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Neeee, en als je het doet, dan ga ik je een dezer dagen heel vroeg wakker maken
[..]
Ah dat is wel heel stommaar na december lekker vrij
![]()
aaaah hoelang moet je wachten nu?
Kloptquote:Op maandag 24 december 2012 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Neeee, en als je het doet, dan ga ik je een dezer dagen heel vroeg wakker maken
[..]
Ah dat is wel heel stommaar na december lekker vrij
![]()
aaaah hoelang moet je wachten nu?
oke, dan doe ik dat ook gewoonquote:Op maandag 24 december 2012 16:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan doe ik het en zet ik mijn geluid van mobiel op stil![]()
lekkerrr, alleen vlees niet hehequote:Op maandag 24 december 2012 16:40 schreef Ro-ald het volgende:
Zo andijviestamppot eten met speklapje
Wat ga jij eten dan?quote:Op maandag 24 december 2012 16:42 schreef supersof het volgende:
[..]
lekkerrr, alleen vlees niet hehe
Ik zou het niet weten, haha. wij eten vaak laat dus mn moeder is nog niet aan het koken ofzo.quote:
Aah okequote:Op maandag 24 december 2012 16:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, haha. wij eten vaak laat dus mn moeder is nog niet aan het koken ofzo.
Ik hoef niks te etenquote:
Hahaquote:Op maandag 24 december 2012 16:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoef niks te eten
al bijna thuis?
nog heel even dusquote:Op maandag 24 december 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha
Nee, over een half uur pas.
wat ga je doeeen?quote:
1ste kerstdag bij mijn tante vierenquote:Op maandag 24 december 2012 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
nog heel even dus
[..]
wat ga je doeeen?
heee ik ook, alleen dan in eindhoven. gezelligquote:Op maandag 24 december 2012 17:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
1ste kerstdag bij mijn tante vieren
Jep, het schiet aardig opquote:Op maandag 24 december 2012 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
nog heel even dus
[..]
wat ga je doeeen?
Ik ben misschien in februari in Eindhoven om voor de eerste keer carnaval te gaan vierenquote:Op maandag 24 december 2012 17:04 schreef supersof het volgende:
[..]
heee ik ook, alleen dan in eindhoven. gezellig
ieeh carnaval. Dat vieren ze hier ook, en ik vind het niet leuk hahaa. Ben dan ook nog eens jarigquote:Op maandag 24 december 2012 17:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben misschien in februari in Eindhoven om voor de eerste keer carnaval te gaan vieren
Ik wil het gewoon een keer meegemaakt hebbenquote:Op maandag 24 december 2012 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ieeh carnaval. Dat vieren ze hier ook, en ik vind het niet leuk hahaa. Ben dan ook nog eens jarig![]()
Maar misschien ga ik het dit jaar wel vieren, ik weet het nog niet.
Naja, als je van bier houdt en je het leuk vindt om je als een idioot te gedragen, dan heb je een top tijdquote:Op maandag 24 december 2012 17:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon een keer meegemaakt hebben
Iets kleiner zodat je niet die rode rand eromheen ziet.quote:Op maandag 24 december 2012 17:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Mensen wat vinden jullie van dit?
[ afbeelding ]
Hahaha voor 1 nacht lijkt mij dat wel leukquote:Op maandag 24 december 2012 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja, als je van bier houdt en je het leuk vindt om je als een idioot te gedragen, dan heb je een top tijd
Okequote:Op maandag 24 december 2012 17:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Iets kleiner zodat je niet die rode rand eromheen ziet.
haha ja voor een nachtje welquote:Op maandag 24 december 2012 17:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hahaha voor 1 nacht lijkt mij dat wel leuk
Nicequote:Op maandag 24 december 2012 17:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Mensen wat vinden jullie van dit?
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op maandag 24 december 2012 17:15 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja voor een nachtje welal die sletjes in een poezenpak he jaja.
nou ik niet hoorquote:
Ik heb er ook niks meequote:Op maandag 24 december 2012 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ik niet hoorcarnaval is niet mijn ding.
nee hequote:
Dat vind ik dan wel weer vreemdquote:Op maandag 24 december 2012 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
nee heniemand van mijn familie. zelfs die in eindhoven niet haha
Dus jij draagt ook niet zo'n pakje dan?quote:Op maandag 24 december 2012 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ik niet hoorcarnaval is niet mijn ding.
haha ja een beetje welquote:Op maandag 24 december 2012 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer vreemd.
neequote:Op maandag 24 december 2012 17:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dus jij draagt ook niet zo'n pakje dan?![]()
niceee, lekker thuis blijven dusquote:Op maandag 24 december 2012 17:23 schreef Taexon het volgende:
Yay 5 uur geweest en ben niet gebeld dus hoef nergens te beveiligen met kerst
heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
goedemiddagquote:
Ja even kieken wat ik ga doenquote:Op maandag 24 december 2012 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
niceee, lekker thuis blijven dus
Hoiquote:
lekker flurry halen ja (:quote:Op maandag 24 december 2012 17:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja even kieken wat ik ga doen!
Vanavond sowieso lekker weg
naja over 15 minuten al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |