SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Je proeft meer gele room dan slagroom hoorquote:Op maandag 24 december 2012 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Slagroom word ik altijd zo misselijk van![]()
![]()
Dat had mijn verhaal kunnen zijn, Tijn.quote:Op maandag 24 december 2012 15:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen. Ik vraag mij af waarom ik leef en waarvoor. Een antwoord heb ik daar niet op. Ik heb ook geen echte doelen meer.
Echte doelen heb ik ook niet en ik weet ook niet wat haalbaar is en wat niet. Wat ik wel weet is dat het meermalen fout bij mij is gegaan en dat wil ik in de toekomst voorkomen. Echter slinken daardoor wel mijn opties helaas.
Voor de rest weet ik gewoon niet wat ik met mijn leven aan moet.
Maar ik heb wel nog steeds lol, dus ja...![]()
Die gele room is lekkerquote:Op maandag 24 december 2012 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je proeft meer gele room dan slagroom hoor![]()
![]()
![]()
Allemaal KT verhalen dit datquote:Op maandag 24 december 2012 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat had mijn verhaal kunnen zijn, Tijn.
Echte doelen heb ik ook niet en ik weet ook niet wat haalbaar is en wat niet. Wat ik wel weet is dat het meermalen fout bij mij is gegaan en dat wil ik in de toekomst voorkomen. Echter slinken daardoor wel mijn opties helaas.
Voor de rest weet ik gewoon niet wat ik met mijn leven aan moet.
Maar ik heb wel nog steeds lol, dus ja...
Die weet het ook allemaal niet![]()
Ik heb een baan en huis, maar verder? Nietsquote:Op maandag 24 december 2012 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat had mijn verhaal kunnen zijn, Tijn.
Voor de rest weet ik gewoon niet wat ik met mijn leven aan moet.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
zelfs een baan heb ik niet en m'n huis is huur.quote:Op maandag 24 december 2012 15:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een baan en huis, maar verder? Niets
Maar ik heb tenminste wel wat vrienden en familie. Dat telt wel voor iets
Alleen voor de rest lijk ik niet verder te komen. Wel heel langzaam, maar langzaam is gewoon verdomde traagTsja, ieder huisje?quote:Op maandag 24 december 2012 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Allemaal KT verhalen dit dat
Die weet het ook allemaal niet![]()
Vrienden niet en familie mmm.quote:Op maandag 24 december 2012 15:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
zelfs een baan heb ik niet en m'n huis is huur.
Maar ik heb tenminste wel wat vrienden en familie. Dat telt wel voor iets
Alleen voor de rest lijk ik niet verder te komen. Wel heel langzaam, maar langzaam is gewoon verdomde traag14 SHADES OF GREY
Zo salaris rond
Uren rond![]()
07-01-2013 beginnen![]()
SpannendAlleen mijn contract ga ik pas 7-1 tekenen omdat de kerstvakantie er tussen zit
![]()
![]()
Mooi zo!quote:Op maandag 24 december 2012 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
Zo salaris rond
Uren rond![]()
07-01-2013 beginnen![]()
SpannendAlleen mijn contract ga ik pas 7-1 tekenen omdat de kerstvakantie er tussen zit
Spannend wel!![]()
![]()
Klinkt goeeeedquote:Op maandag 24 december 2012 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
Zo salaris rond
Uren rond![]()
07-01-2013 beginnen![]()
![]()
Woei, schoon en fris. Toch maar niet in bad gegaan
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 december 2012 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
Zo salaris rond
Uren rond![]()
07-01-2013 beginnen![]()
![]()
Jawel, maar dat was er maar 1 en daar heb ik nu nog heel af en toe contact mee. Het lukt niet om nieuwe contacten te maken en die vast te houden.quote:Op maandag 24 december 2012 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je dan nooit vrienden gehad ook?
En wat zou je met vrienden willen doen?14 SHADES OF GREY
Gefelicteeerdquote:Op maandag 24 december 2012 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
Zo salaris rond
Uren rond![]()
07-01-2013 beginnen![]()
![]()
![]()
Jaquote:Ook best wel weer beetje eng
Maar heb er zin in!Jaquote:
En kringloopwinkel! Altijd leuk om te snuffelen ookDank jequote:
quote:![]()
![]()
![]()
Komt goed, dat kun jij wel.quote:Op maandag 24 december 2012 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaOok best wel weer beetje eng
Maar heb er zin in!
[..]
Ja
En kringloopwinkel! Altijd leuk om te snuffelen ook
[..]
Dank je
[..]![]()
Lijkt me best leuk werk eigenlijk in zo'n winkel.![]()
Ja mij ookquote:Op maandag 24 december 2012 15:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt goed, dat kun jij wel.
Lijkt me best leuk werk eigenlijk in zo'n winkel.
Ja iedereen zegt dat ik dat kan. Hoewel ik zelf nog wel twijfelde hoor
Maar ik ga er gewoon voorAls het niks is, dan heb ik wel die ervaring opgedaan en staat weer mooi op mijn CV
![]()
![]()
Nice, gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 december 2012 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
Zo salaris rond
Uren rond![]()
07-01-2013 beginnen![]()
Eigenlijk weten we dat niet he, aangezien we het salaris en het aantal uren niet wetenquote:![]()
![]()
Nu maar hopen dat ze niet allemaal je filmpje van sr hebben gezienquote:Op maandag 24 december 2012 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mij ook
Maar ik ga er gewoon voorAls het niks is, dan heb ik wel die ervaring opgedaan en staat weer mooi op mijn CV
![]()
Ja precies en werk is werk, weer even wat om handen enzo lijkt me ook wel fijnquote:Op maandag 24 december 2012 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mij ook
![]()
![]()
Ik ken C_A wel een beetje en die zal heus niet voor een habbekrats aan de bak gaan hoorquote:Op maandag 24 december 2012 15:23 schreef palawan het volgende:
Eigenlijk weten we dat niet he, aangezien we het salaris en het aantal uren niet weten![]()
Dank jequote:Op maandag 24 december 2012 15:23 schreef palawan het volgende:
[..]
Nice, gefeliciteerd!
[..]
Eigenlijk weten we dat niet he, aangezien we het salaris en het aantal uren niet weten
Ik heb wel goed onderhandeld volgens mij
het aantal uur is 38 uur per week, maar ik ga er 40 werken, en die laat ik of uitbetalen of tijd voor tijd
Maar dat hoor ik straks allemaal nog. Wilde gewoon mijn salaris rondhebben![]()
![]()
Zo erg was die toch niet?quote:Op maandag 24 december 2012 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze niet allemaal je filmpje van sr hebben gezien
Alleen het LoLa fimpjeMaar die staat niet op internet
Ja en zeker na een jaar thuis te hebben gezetenquote:Op maandag 24 december 2012 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies en werk is werk, weer even wat om handen enzo lijkt me ook wel fijn
Mijn WW liep ook af eind januari. Dit komt echt allemaal op het juiste moment![]()
![]()
Beuh... het dak lekt...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Superfijn meissiequote:Op maandag 24 december 2012 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo erg was die toch niet?
[..]
Ja en zeker na een jaar thuis te hebben gezeten
Mijn WW liep ook af eind januari. Dit komt echt allemaal op het juiste moment![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo erg was die toch niet?
[..]
Ja en zeker na een jaar thuis te hebben gezeten
Mijn WW liep ook af eind januari. Dit komt echt allemaal op het juiste moment!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, nieuwe potentiele vrienden ontmoeten en -vasthouden- is een lastig iets. De laatste vriend die ik heb ontmoet, was iemand die ik kende van mijn therapiegroep. Na een klein jaartje kwam ik er achter dat hij ook iets met computers had en hem een keertje voorgesteld met z'n 2en naar pc dumpdag (RIPquote:Op maandag 24 december 2012 15:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
[..]
Jawel, maar dat was er maar 1 en daar heb ik nu nog heel af en toe contact mee. Het lukt niet om nieuwe contacten te maken en die vast te houden.) te gaan. Daarna nodigde ik hem een keetje bij mij thuis uit na afloop van pc dumpdag om voor hem te gaan koken en ondertussen kletsten we verder en leerden we elkaar steeds beter kennen.
Na een dubbele gebeurtenis is dat contact ineens hechter geworden en sindsdien zijn we vrienden gebleven![]()
![]()
Beters!quote:Op maandag 24 december 2012 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank je
het aantal uur is 38 uur per week, maar ik ga er 40 werken, en die laat ik of uitbetalen of tijd voor tijd
Maar dat hoor ik straks allemaal nog. Wilde gewoon mijn salaris rondhebben
Iig fijn dat je werk hebt, en dat het je er zin in hebt!![]()
Oooh dit betekent dat we veel avondjes uitkunnen of andere dingen die in de midden van de week zitten!quote:Op maandag 24 december 2012 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank je
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat was altijd mooi vroeger die pc dumpdagen.quote:Op maandag 24 december 2012 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, nieuwe potentiele vrienden ontmoeten en -vasthouden- is een lastig iets. De laatste vriend die ik heb ontmoet, was iemand die ik kende van mijn therapiegroep. Na een klein jaartje kwam ik er achter dat hij ook iets met computers had en hem een keertje voorgesteld met z'n 2en naar pc dumpdag (RIP) te gaan. Daarna nodigde ik hem een keetje bij mij thuis uit na afloop van pc dumpdag om voor hem te gaan koken en ondertussen kletsten we verder en leerden we elkaar steeds beter kennen.
Na een dubbele gebeurtenis is dat contact ineens hechter geworden en sindsdien zijn we vrienden gebleven![]()
De vroegere HCC dagenquote:Op maandag 24 december 2012 15:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was altijd mooi vroeger die pc dumpdagen.
Ja, voor mij -de- ideale vlooienmarkt!quote:Op maandag 24 december 2012 15:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was altijd mooi vroeger die pc dumpdagen.![]()
Optische muizen voor ¤2![]()
Maar helaas....tis weg
Maar het mooiste voor mij is dat ik, mede door pc dumpdag, er een vriendschap aan over heb gehouden!![]()
![]()
Owja!quote:
Die waren ook tof! En dan na afloop met een hele zooi tassen met computertroep in de trein weer naar huis!
En dan dat afdingen, oh, geweldig was dat!![]()
![]()
Tsja ik heb ook weinig interesses eigenlijkdus dat helpt ook niet echt met het vinden van nieuwe contacten
14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 24 december 2012 15:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh dit betekent dat we veel avondjes uitkunnen of andere dingen die in de midden van de week zitten!![]()
![]()
Ach, nu kun je het online krijgen hè. Dat heeft die dagen wel een beetje om zeep geholpen. Aan de andere kant kun je nu altijd voor lage prijzen computermeuk kopen door de webwinkels.quote:Op maandag 24 december 2012 15:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, voor mij -de- ideale vlooienmarkt!![]()
Maar helaas....tis weg
Maar het mooiste voor mij is dat ik, mede door pc dumpdag, er een vriendschap aan over heb gehouden!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat herken ik ook wel. Ik heb verder ook weinig verschillende interesses. Maar dat is alleen maar een probleem als je een vriend wilt leren kennen, niet om hem vast te houden.quote:Op maandag 24 december 2012 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
Tsja ik heb ook weinig interesses eigenlijkdus dat helpt ook niet echt met het vinden van nieuwe contacten
Zo had ik vroeger 1 vriend bij wie ik veel ging gamen (TA online!:D ) en nadat dat een beetje verwaterde, zijn we wel contact blijven houden. Nu spreek ik hem gemiddeld 1x per week of zo en vaak komt hij dan ook nog even langs!![]()
![]()
ik denk 25? ik heb werkelijk geen ideequote:Op maandag 24 december 2012 15:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel vrije dagen ga je totaal hebben dan? 40?![]()
![]()
Is het een functie die onder een CAO valt ? Want dan kan je het zo opzoeken....quote:Op maandag 24 december 2012 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk 25? ik heb werkelijk geen ideeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Voor hoe lang is het contract? 1 jaar?quote:Op maandag 24 december 2012 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk 25? ik heb werkelijk geen idee14 SHADES OF GREY
Mooie tijden waren dat.quote:Op maandag 24 december 2012 15:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, voor mij -de- ideale vlooienmarkt!![]()
Maar helaas....tis weg
Maar het mooiste voor mij is dat ik, mede door pc dumpdag, er een vriendschap aan over heb gehouden!
En dan zeker de tijden voor internet echt mainstream werd.
Toen wisten verkopers vaak zelf niet wat spullen waard waren.![]()
Niet als je voor 2e-hands of verouderd spul gaat. Daarvoor moet je tegenwoordig ook online zijn en dat is vrij klote, omdat je dan steeds met verzendkosten opgescheept zit en het artikel niet van tevoren kunt inspecteren.quote:Op maandag 24 december 2012 15:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ach, nu kun je het online krijgen hè. Dat heeft die dagen wel een beetje om zeep geholpen. Aan de andere kant kun je nu altijd voor lage prijzen computermeuk kopen door de webwinkels.
Juist dat inspecteren en de gok wagen vond ik een deel van de charme van pc dumpdag
Ik zag het als een jacht!![]()
![]()
Zo heb ik ooit een hele mooie koop misgelopen. Had een kaart gezien, maar niet gekocht. Verkoper wist ook niet wat het was maar vraagprijs was een paar tientjes of zo (weet het niet meer precies). Kom ik thuis, ik dat ding opzoeken: Bleek het een Voodoo 5 6000 geweest te zijnquote:Op maandag 24 december 2012 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat.
En dan zeker de tijden voor internet echt mainstream werd.
Toen wisten verkopers vaak zelf niet wat spullen waard waren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga in een kringloopwinkel werken.quote:Op maandag 24 december 2012 15:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is het een functie die onder een CAO valt ? Want dan kan je het zo opzoeken....
http://www.rataplan.nl/Ja 1 jaarquote:Op maandag 24 december 2012 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor hoe lang is het contract? 1 jaar?
Gelukkig wel![]()
![]()
Ik heb van de week voor het eerst sinds jaren weer eens pc in elkaar gezet.quote:Op maandag 24 december 2012 15:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit een hele mooie koop misgelopen. Had een kaart gezien, maar niet gekocht. Verkoper wist ook niet wat het was maar vraagprijs was een paar tientjes of zo (weet het niet meer precies). Kom ik thuis, ik dat ding opzoeken: Bleek het een Voodoo 5 6000 geweest te zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat stelt helemaal niks meer voor, kind kan de was doen.![]()
Shit als mijn vrouw dat zou doen zou ik er een huis -naast- moeten bouwen, van alle leuke dingen "die ze er gezien heeft en niet kon laten staan... "quote:Op maandag 24 december 2012 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga in een kringloopwinkel werken.
http://www.rataplan.nl/
[..]
Ja 1 jaar
Gelukkig wel
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kan dat?quote:Op maandag 24 december 2012 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
SEX / Vraag over squirtende vrouwen
PareltjeRustig aan.![]()
Pareltjes squirten bedoel je?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Tis niet moeilijk nee, maar niet iedereen kan het.quote:Op maandag 24 december 2012 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb van de week voor het eerst sinds jaren weer eens pc in elkaar gezet.
Maar dat stelt helemaal niks meer voor, kind kan de was doen.
Ik heb dat ook als vrijwilligerswerk gedaan (computers repareren en bouwen). Leuke tijden waren dat!![]()
Laatst nog gekeken of er nog vrijwilligerswerk in te vinden was, maar helaas pindakaas.
Edit: Specs?![]()
![]()
![]()
Ik heb vrijdagochtend meegelopen op een andere lokatiequote:Op maandag 24 december 2012 15:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Shit als mijn vrouw dat zou doen zou ik er een huis -naast- moeten bouwen, van alle leuke dingen "die ze er gezien heeft en niet kon laten staan... "Ik zei tegen mijn nieuwe bedrijfsleidster, ik moet hier zo weg hoor, anders koop ik die winkel leeg
![]()
![]()
Ja dat kan, een vrouw kan squirtenquote:14 SHADES OF GREY
Ja dat dus! Zitten echt leuke dingen tussen, moet ik eerlijk zeggen.quote:Op maandag 24 december 2012 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb vrijdagochtend meegelopen op een andere lokatieIk zei tegen mijn nieuwe bedrijfsleidster, ik moet hier zo weg hoor, anders koop ik die winkel leeg
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hij bedoelt of een vrouw kan faken dat ze squirt. Eerst het topic lezenquote:Op maandag 24 december 2012 15:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat kan, een vrouw kan squirten![]()
![]()
Ben het wel met Huppel eens dat het een briljant topic isquote:
Heb ik alleen nog nooit meegemaakt. Wel dat ze zijknat werd.quote:Op maandag 24 december 2012 15:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat kan, een vrouw kan squirten
Ik vroeg haar toen of ze niet toevallig incontinent was(ik was een groentje en wist niet beter /disclaimer)
![]()
2-0 voor vinnie.quote:Op maandag 24 december 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij bedoelt of een vrouw kan faken dat ze squirt.Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 15:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, hij maakte een eigen doelpunt en jij kopte er daarna nog eentje in.![]()
![]()
![]()
Ik? Sorry ik leef ook onder een steenquote:Op maandag 24 december 2012 15:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, hij maakte een eigen doelpunt en jij kopte er daarna nog eentje in.14 SHADES OF GREY
Knus met ze'n tweetjes?quote:Op maandag 24 december 2012 15:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik? Sorry ik leef ook onder een steenRustig aan.![]()
Niet onder mijn steenquote:Op maandag 24 december 2012 15:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik? Sorry ik leef ook onder een steen![]()
![]()
Onder mijn eigen steen natuurlijkquote:14 SHADES OF GREY
Dan is het goed.quote:Op maandag 24 december 2012 15:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onder mijn eigen steen natuurlijkVoor zover ik weet niet.quote:![]()
Lebbis video's op je Apple-TV rules
Denk het niet, mijn steen ligt in Dordrechtquote:Op maandag 24 december 2012 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het goed.
[..]
Voor zover ik weet niet.14 SHADES OF GREY
Zeker geen burenquote:Op maandag 24 december 2012 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Denk het niet, mijn steen ligt in Dordrecht![]()
![]()
Weet ze zo niet allemaal uit mijn hoofd, was in ieder geval wel een i7 processor met 8 gb werkgeheugen en een aardige videokaart geloof ik.quote:Op maandag 24 december 2012 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis niet moeilijk nee, maar niet iedereen kan het.
Ik heb dat ook als vrijwilligerswerk gedaan (computers repareren en bouwen). Leuke tijden waren dat!![]()
Laatst nog gekeken of er nog vrijwilligerswerk in te vinden was, maar helaas pindakaas.
Edit: Specs?![]()
Was niet voor mezelf.![]()
Ghegheghe niet druk aan de kook voor morgen?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zit dat er op? Standaard?quote:Op maandag 24 december 2012 15:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht lesbie porno op apple TV...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gelukkigquote:![]()
Alhoewel misschien is het wel leuk14 SHADES OF GREY
Neequote:Op maandag 24 december 2012 15:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ghegheghe niet druk aan de kook voor morgen?![]()
![]()
Ik moet nog even een lekker "Parsnip" recept zoeken op de BBC Food website....quote:
Hoe heten die dingen in het nederlands ook alweer...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zou ik ook wel willen, zo'n i7. Maar m'n AM3tje doet het verder prima nogquote:Op maandag 24 december 2012 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet ze zo niet allemaal uit mijn hoofd, was in ieder geval wel een i7 processor met 8 gb werkgeheugen en een aardige videokaart geloof ik.
Was niet voor mezelf.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 16:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet nog even een lekker "Parsnip" recept zoeken op de BBC Food website....
Hoe heten die dingen in het nederlands ook alweer...geen idee
![]()
Mijn laptop en pc zijn allebei i7, mijn laptop is alleen 2 jaar jongerquote:Op maandag 24 december 2012 16:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen, zo'n i7. Maar m'n AM3tje doet het verder prima nog![]()
![]()
Pastinaak!quote:
Mijn schoonmoeder dacht dat ze salades had besteld; op het invul formuliertje had ze een STERRETJE gezet bij de salades die ze wilde.
Invulinstructie op het papiertje: vul bij de gewenste salade het aantal personen in.
Belt ze net pissig dat de salade niet is geleverd. Nee echt? Gek he!*grinnik*
Pastinaak.quote:Op maandag 24 december 2012 16:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet nog even een lekker "Parsnip" recept zoeken op de BBC Food website....
Hoe heten die dingen in het nederlands ook alweer...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik spaar nog ff door voor een Mekboek Pro met i7quote:Op maandag 24 december 2012 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn laptop en pc zijn allebei i7, mijn laptop is alleen 2 jaar jongerProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Flans dan zelf wat in elkaarquote:Op maandag 24 december 2012 16:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pastinaak!
Mijn schoonmoeder dacht dat ze salades had besteld; op het invul formuliertje had ze een STERRETJE gezet bij de salades die ze wilde.
Invulinstructie op het papiertje: vul bij de gewenste salade het aantal personen in.
Belt ze net pissig dat de salade niet is geleverd. Nee echt? Gek he!*grinnik*
![]()
![]()
Dankuquote:Zondag al Knolraapjes gemaakt, was errug lekker!
Ja tuurlijk, is inmiddels klaar. Staat lekker "te trekken" in de koelkastquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Applequote:Op maandag 24 december 2012 16:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik spaar nog ff door voor een Mekboek Pro met i7. Dan heb je geld te veel.
![]()
Ik heb niet eens een laptopquote:Op maandag 24 december 2012 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn laptop en pc zijn allebei i7, mijn laptop is alleen 2 jaar jonger
Maar goed, heb ik ook niet echt nodig.![]()
Nee want ik moet er immers nog voor doorsparenquote:Op maandag 24 december 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Apple. Dan heb je geld te veel.
En ik doe lang met mijn pc's (laptop waar ik nu op tiep is van juli 2007
Ik wil ook wel weer een andere ja.quote:Op maandag 24 december 2012 16:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen, zo'n i7. Maar m'n AM3tje doet het verder prima nog
Maar ik denk dat ik gewoon zo'n medion haal bij de aldi dan.
Die dingen zijn prijs/kwaliteit gewoon goed.![]()
Ik ook niet echt, maar was makkelijk voor studie en straks ook weer makkelijk voor studie.quote:Op maandag 24 december 2012 16:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een laptop
Maar goed, heb ik ook niet echt nodig.Dat kan ook een kwestie van niet genoeg geld hebben zijnquote:Op maandag 24 december 2012 16:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee want ik moet er immers nog voor doorsparenEn ik doe lang met mijn pc's (laptop waar ik nu op tiep is van juli 2007
![]()
![]()
Ik heb niet zo'n vertrouwen in voorgebouwde pc's. Een vriend van mij had jaren terug een Q6600 gekocht. Hij had er al vrij snel problemen mee. Bleek er het 1 en ander mee mis te zijn:quote:Op maandag 24 december 2012 16:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer een andere ja.
Maar ik denk dat ik gewoon zo'n medion haal bij de aldi dan.
Die dingen zijn prijs/kwaliteit gewoon goed.
-Er zat geen case fan in zijn systeem en hij had de standaard processorkoeler. Gevolg: Steeds weer oververhitting vanwege stof op de processorkoeler.
-Er zat een 350W(!) voeding in. Voor even werkt dat wel (was geen kutmerk 350W, maar 350W voor een top pc is gewoon veel te weinig) maar na verloop van tijd ga je daarmee problemen krijgen omdat het de enige ventilator in het systeem was dat hete lucht afvoerde. Dus de voeding zou zijn gaan onderstoffen en overbelast gaan raken mede door de hitte en het stof.
Slecht gebouwd naar mijn mening.
Ik heb toen meteen een sterkere voeding en een 12cm case fan erin gezet, nog speciaal daarvoor naar Amsterdam gegaan om de onderdelen aan te schaffen (ik schoot het effe voor) en gelijk er in te zetten
En daarom bouw ik ze liever zelf. Veel van die merk pc's hebben (veel te) zwakke voedingen en soms zelfs moederborden met maar heel weinig uitbreidingsmogelijkheden.![]()
Ik heb een 1000 watt voeding en een antec 1200 case.quote:Op maandag 24 december 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n vertrouwen in voorgebouwde pc's. Een vriend van mij had jaren terug een Q6600 gekocht. Hij had er al vrij snel problemen mee. Bleek er het 1 en ander mee mis te zijn:
-Er zat geen case fan in zijn systeem en hij had de standaard processorkoeler. Gevolg: Steeds weer oververhitting vanwege stof op de processorkoeler.
-Er zat een 350W(!) voeding in. Voor even werkt dat wel (was geen kutmerk 350W, maar 350W voor een top pc is gewoon veel te weinig) maar na verloop van tijd ga je daarmee problemen krijgen omdat het de enige ventilator in het systeem was dat hete lucht afvoerde. Dus de voeding zou zijn gaan onderstoffen en overbelast gaan raken mede door de hitte en het stof.
Ik heb toen meteen een sterkere voeding en een 12cm case fan erin gezet, nog speciaal daarvoor naar Amsterdam gegaan om de onderdelen aan te schaffen (ik schoot het effe voor) en gelijk er in te zetten
En daarom bouw ik ze liever zelf. Veel van die merk pc's hebben (veel te) zwakke voedingen en soms zelfs moederborden met maar heel weinig uitbreidingsmogelijkheden.Rustig aan.![]()
Niet te vergeten de verstikkende installaties van totaal onzinnige tools, adware, proef-versies van nutteloze software en andere onzin...quote:Op maandag 24 december 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n vertrouwen in voorgebouwde pc's. Een vriend van mij had jaren terug een Q6600 gekocht. Hij had er al vrij snel problemen mee. Bleek er het 1 en ander mee mis te zijn:
En daarom bouw ik ze liever zelf. Veel van die merk pc's hebben (veel te) zwakke voedingen en soms zelfs moederborden met maar heel weinig uitbreidingsmogelijkheden.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op maandag 24 december 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb een 1000 watt voeding en een antec 1200 case.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 16:20 schreef palawan het volgende:
Nou, ik ga nu nog heel ff naar het glazen huis toe hoor ik
Later!
Rustig aan.![]()
Kwam net in de stad (kreeg zaterdag avond te horen dat "we" ineens aan cadeautjes doen met Kerst...) mijn oude Grieks docent tegen, met zijn vrouw. Ik ken zijn vrouw van mijn huidige opleiding, maar die kerel wist gewoon mijn voor- en achternaam nog.
Ik heb hem 10 jaar geleden geloof ik voor het laatst gesproken. Knap wel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nu nogquote:Op maandag 24 december 2012 16:20 schreef palawan het volgende:
Nou, ik ga nu nog heel ff naar het glazen huis toe hoor ik
Later!
oke veel plezier![]()
![]()
Dat is hun werk namen en rugnummers onthoudenquote:Op maandag 24 december 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kwam net in de stad (kreeg zaterdag avond te horen dat "we" ineens aan cadeautjes doen met Kerst...) mijn oude Grieks docent tegen, met zijn vrouw. Ik ken zijn vrouw van mijn huidige opleiding, maar die kerel wist gewoon mijn voor- en achternaam nog.
Ik heb hem 10 jaar geleden geloof ik voor het laatst gesproken. Knap wel.14 SHADES OF GREY
Ik snap er geen reet vanquote:Op maandag 24 december 2012 16:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is nog high end in 2020 joh.![]()
. 1000w is over het algemeen ook te veel voor een gemiddelde hi-end systeem.
![]()
Waar welquote:Op maandag 24 december 2012 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is hun werk namen en rugnummers onthouden
Rustig aan.![]()
Tuurlijk, maar als je ieder jaar 150 nieuwe leerlingen krijgt, vind ik het zeer knap als je dat allemaal kan onthouden.quote:Op maandag 24 december 2012 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is hun werk namen en rugnummers onthouden
Overigens heb ik voor mezelf een mooi boekje gekocht, over de variatie in slakkenhuisjes
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hey het topic is gesloten, nu weet ik niet hoe het afloopt.quote:
14 SHADES OF GREY
En de rest van je specs?quote:Op maandag 24 december 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb een 1000 watt voeding en een antec 1200 case.Yep, en het vaak ontbreken van een installatieschijfquote:Op maandag 24 december 2012 16:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet te vergeten de verstikkende installaties van totaal onzinnige tools, adware, proef-versies van nutteloze software en andere onzin...![]()
![]()
Oow maar vergeet de verborgen herstelpartitie niet, die 1/4 van je nuttige diskruimte verbrastquote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En de rest van je specs?
[..]
Yep, en het vaak ontbreken van een installatieschijf
Klinkt als een enorm mooi boek.quote:Op maandag 24 december 2012 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens heb ik voor mezelf een mooi boekje gekocht, over de variatie in slakkenhuisjes![]()
En waardeloos is als je harddisk crashtquote:Op maandag 24 december 2012 16:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow maar vergeet de verborgen herstelpartitie niet, die 1/4 van je nuttige diskruimte verbrast![]()
![]()
Prachtig grafiekjes, in een tijd voor Excel.quote:
Het is een proefschrift uit 1977, maar mijn stage ging over hetzelfde onderwerp. Maar dan een andere soort en meer kenmerken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
E8500 4 gig ram, Gigabyte ds45 oid?quote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En de rest van je specs?
[..]
Yep, en het vaak ontbreken van een installatieschijf
Eerst een goede videokaart maar die ging kapot.Rustig aan.![]()
Jij hebt liever slakkensporen?quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Dat lukt je met 600w ook wel.quote:Op maandag 24 december 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
E8500 4 gig ram, Gigabyte ds45 oid?
Eerst een goede videokaart maar die ging kapot.![]()
Nah, een goede 600 is wel beter dan een slechte 1000w. Sowieso is een 1000w veel te veel voor dat systeem.quote:Op maandag 24 december 2012 16:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er ook aan welk merk zijn 1000W voeding is
Ik heb dit:
I7 920
6GB 1333Mhz Patriot RAM
Asus P6T
750+1000GB Samsung hdd's
Sapphire? HD4870
CoolerMaster blabla 750w
Zoiets.![]()
Dan heb je waarschijnlijk een brakke 1000w voedingquote:Op maandag 24 december 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Makkie, maar de 600 watt was even duur en iets minder toekomst bestendig.![]()
![]()
Kloptquote:Op maandag 24 december 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk een brakke 1000w voeding![]()
![]()
Dat zeg ikquote:Op maandag 24 december 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, een goede 600 is wel beter dan een slechte 1000w. Sowieso is een 1000w veel te veel voor dat systeem.
Ik heb dit:
I7 920
6GB 1333Mhz Patriot RAM
Asus P6T
750+1000GB Samsung hdd's
Sapphire? HD4870
CoolerMaster blabla 750w
Zoiets.
En ik mis die Samsung Spinpoints wel![]()
![]()
Ja, spinpoints! Goede dingen zijn dat.quote:Op maandag 24 december 2012 16:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zeg ik
En ik mis die Samsung Spinpoints welChieftec is toch van die hele lelijke pc kasten?quote:![]()
1000w is volgens mij altijd dat formaat. Heb ooit een meegedaan aan een enquête bij CM, en toen kregen we zo'n CM 1000W mee naar huisquote:Op maandag 24 december 2012 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezus, wat een joekel is dat!
Hoeveel heeft ie gekost?. Verpatst natuurlijk
![]()
![]()
Ja, snel, goedkoop en tot zover nog niet 1tje stuk gegaanquote:Op maandag 24 december 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, spinpoints! Goede dingen zijn dat.
[..]
Chieftec is toch van die hele lelijke pc kasten?
Chieftech maakt volgens mij idd ook pc kasten. Mwah, of ze mooi zijn, is natuurlijk ook een kwestie van smaak.
Ik vind de Coolermaster Centurion 5 wel een mooie kast. Ik ben niet zo dol op kermisatracties![]()
![]()
Wat the fuck ik begrijp geen fuck van waar het over gaat14 SHADES OF GREY
114 oid denk ik, is nu wel 160 waard ofzo. Denk ik... Kan het wel opzoeken.quote:Op maandag 24 december 2012 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezus, wat een joekel is dat!
Hoeveel heeft ie gekost?Rustig aan.![]()
Tsja, ik heb maar een 600W dus heb dat formaat nooit in m'n handen gehouden.quote:Op maandag 24 december 2012 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1000w is volgens mij altijd dat formaat. Heb ooit een meegedaan aan een enquête bij CM, en toen kregen we zo'n CM 1000W mee naar huis. Verpatst natuurlijk
![]()
Ik ben groot formaat gewend.quote:Op maandag 24 december 2012 16:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, ik heb maar een 600W dus heb dat formaat nooit in m'n handen gehouden.
Rustig aan.![]()
Precies.quote:Op maandag 24 december 2012 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, snel, goedkoop en tot zover nog niet 1tje stuk gegaan
Chieftech maakt volgens mij idd ook pc kasten. Mwah, of ze mooi zijn, is natuurlijk ook een kwestie van smaak.
Ik vind de Coolermaster Centurion 5 wel een mooie kast. Ik ben niet zo dol op kermisatracties
Ja oké, dat is waar. Ik heb een mooie strakke Lian Li PC-60F geloof kTweakers linkje?quote:Op maandag 24 december 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
114 oid denk ik, is nu wel 160 waard ofzo. Denk ik... Kan het wel opzoeken.![]()
Sowieso dat kwaliteitsverschil in voedingen is soms gewoon schrikbarend. Sommigen wegen meer dan een baksteen en sommigen zijn dan weer vederlicht
Ik moest lachenquote:![]()
![]()
Ja okéquote:Op maandag 24 december 2012 16:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, ik heb maar een 600W dus heb dat formaat nooit in m'n handen gehouden.. 750 is volgens mij zelfde formaat als 600. 1000 is 1,5 keer zo lang denk ik.
![]()
Kloptquote:Op maandag 24 december 2012 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sowieso dat kwaliteitsverschil in voedingen is soms gewoon schrikbarend. Sommigen wegen meer dan een baksteen en sommigen zijn dan weer vederlicht
[..]
Ik moest lachen. Daarom inlezen als je iets gaat kopen
![]()
![]()
Hey Faxquote:![]()
Oke genoeg geluld over computers
14 SHADES OF GREY
Das idd wel een mooie systeemkast jaquote:Op maandag 24 december 2012 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies.
Ja oké, dat is waar. Ik heb een mooie strakke Lian Li PC-60F geloof k
[..]
Tweakers linkje?![]()
Ik houd ook wel van strak en heb destijds de Centurion 5 gekocht omdat ik er al mee bekend was en omdat ie maar iets van ¤45 was of zo![]()
![]()
Degelijke en mooie kast voor een mooi prijsjequote:Op maandag 24 december 2012 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das idd wel een mooie systeemkast ja![]()
Ik houd ook wel van strak en heb destijds de Centurion 5 gekocht omdat ik er al mee bekend was en omdat ie maar iets van ¤45 was of zo![]()
![]()
Doe ik al-tijd!quote:Op maandag 24 december 2012 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Daarom inlezen als je iets gaat kopen
Heb destijds de OCZ ModXtream gekocht omdat hij niet te duur was en FSP als OEM had (FSP maakt ok voedingen die tenminste wel de essentiele beveiligingen hebben). FSP is niet zo goed als de echte topmerken, maar wel een goeie keus als je een strak budget hebt. Vandaar![]()
![]()
Nu?quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer gaan we een drankbingo doen?
Ik heb alvast 3 kadootjes uit mogen pakken
[ afbeelding ]14 SHADES OF GREY
I'm inquote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]!
![]()
Ik heb al jaren een Antec P180quote:Op maandag 24 december 2012 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Faxie. Het gaat nu over hardwareporn dus kom maar op!![]()
![]()
Im in.quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]Rustig aan.![]()
OCZ is een prima merk voor voedingenquote:Op maandag 24 december 2012 16:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe ik al-tijd!
Heb destijds de OCZ ModXtream gekocht omdat hij niet te duur was en FSP als OEM had (FSP maakt ok voedingen die tenminste wel de essentiele beveiligingen hebben). FSP is niet zo goed als de echte topmerken, maar wel een goeie keus als je een strak budget hebt. Vandaar![]()
![]()
Ja kloptquote:Op maandag 24 december 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Degelijke en mooie kast voor een mooi prijsje
Het enige wat ik jammer vind is het ontbreken van een 12cm front fan, de zijpanelen zijn vrij dun en het zwarte verfspul krast te makkelijk (dus ik ben altijd voorzichtig als ik hem verplaats enzo).
Maar voor de rest is het een prima systeemkast.
Vroeger vond ik de AOpen kasten ook wel goed, die waren gewoon van staal en niet van blik!![]()
![]()
31 december?quote:Op maandag 24 december 2012 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
Snel een datum prikken voor een drankbingomeet!14 SHADES OF GREY
Zeg het maar!quote:Op maandag 24 december 2012 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
Snel een datum prikken voor een drankbingomeet!![]()
Onderin ja. Tja wat boeit het... kan me d'r niet druk om maken.quote:Op maandag 24 december 2012 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zit bij jou de voeding onderin? Ik vind dat zo maf he!![]()
Lian Li is allemaal van aluminiumquote:Op maandag 24 december 2012 16:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja klopt
Het enige wat ik jammer vind is het ontbreken van een 12cm front fan, de zijpanelen zijn vrij dun en het zwarte verfspul krast te makkelijk (dus ik ben altijd voorzichtig als ik hem verplaats enzo).
Maar voor de rest is het een prima systeemkast.
Vroeger vond ik de AOpen kasten ook wel goed, die waren gewoon van staal en niet van blik!
Zit een 14cm fan ik volgens mij, maar 12cm is imo beter:P![]()
Hier ook hoor?quote:Op maandag 24 december 2012 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zit bij jou de voeding onderin? Ik vind dat zo maf he!Rustig aan.![]()
Hij staat er wel, zag 'm net. Even zoeken op CTF of CFT 1000.quote:Op maandag 24 december 2012 16:56 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan die voeding van mij helemaal niet meer in pricewatch vinden joh.![]()
Ja weet ik. Systeemkasten met de voeding nog bovenin zijn zowat niet meer te vinden. Jammer, want daar geef ik wel de voorkeur aanquote:![]()
![]()
Donequote:Op maandag 24 december 2012 16:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik stem voor! Heb dan toch geen reet te doenjij neemt koffie mee?
14 SHADES OF GREY
M'n processorkoeler heeft trouwens ook een 12cm fan. Ik hoor hem nooit, ook niet tijdens het gamen (en ja, hij staat gewoon aanquote:Op maandag 24 december 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lian Li is allemaal van aluminium
Zit een 14cm fan ik volgens mij, maar 12cm is imo beter:P). Processorkoeler is een Scythe Mugen 2 rev B geloof ik.
Top ding!
Hoezo vind je 12cm beter dan 14cm? 14cm lijkt mij meer airflow hebben en toch stiller?![]()
![]()
In figuurlijke zin hoop ik ?quote:Op maandag 24 december 2012 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zit tot eind december vol
Nieuwe jaarProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
In die Kirche ?quote:Op maandag 24 december 2012 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga douchen en omkleden. Kerstavond vieren
Veel plezier allemaalProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hahaquote:Op maandag 24 december 2012 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als jij een magnetron meeneemt, dan zijn wij er he-le-maal klaar voor!
1 januari? 12 uur?quote:Op maandag 24 december 2012 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nieuwe jaar
14 SHADES OF GREY
Al mijn fans zijn 12cm, dat ding maakt de laatste tijd wel een beetje lawaai, maar heb dan ook 2 fans op mijn koeler (weet zo even niet welke) en een outtake fan.quote:Op maandag 24 december 2012 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n processorkoeler heeft trouwens ook een 12cm fan. Ik hoor hem nooit, ook niet tijdens het gamen (en ja, hij staat gewoon aan). Processorkoeler is een Scythe Mugen 2 rev B geloof ik.
Top ding!
Hoezo vind je 12cm beter dan 14cm? 14cm lijkt mij meer airflow hebben en toch stiller?
Naar mijn idee verplaatst die 14cm helemaal niet zoveel.luchtLijkt me sowieso handigerquote:Op maandag 24 december 2012 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nieuwe jaar![]()
![]()
Have funquote:Op maandag 24 december 2012 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga douchen en omkleden. Kerstavond vieren
Veel plezier allemaalNiet te veel drinken he
![]()
![]()
Misschien omdat jouw computer helemaal niet warm genoeg wordt voor de 14cm fan om harder te gaan draaien? Of zit ie aan een molex?quote:Op maandag 24 december 2012 17:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al mijn fans zijn 12cm, dat ding maakt de laatste tijd wel een beetje lawaai, maar heb dan ook 2 fans op mijn koeler (weet zo even niet welke) en een outtake fan.
Naar mijn idee verplaatst die 14cm helemaal niet zoveel.lucht
Dan kan het zijn dat dat gewoon z'n maximum snelheid is.![]()
Sterktequote:Op maandag 24 december 2012 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in die wat?
Sowieso 18 man en gillende kids. Help![]()
![]()
ik zou de Bob zijn, maar we gaan nu lopendquote:Op maandag 24 december 2012 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Have funNiet te veel drinken he
Lekker wijntjes drinken
Niet te veel![]()
![]()
Hij zit aan een fancontrollerquote:Op maandag 24 december 2012 17:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien omdat jouw computer helemaal niet warm genoeg wordt voor de 14cm fan om harder te gaan draaien? Of zit ie aan een molex?
Dan kan het zijn dat dat gewoon z'n maximum snelheid is..
![]()
Whut? Kerstavond en mensen? Kerstavond is toch voor de sprookjesboekvolgers om te gaan horen hoe stout ze zijn geweest het afgelopen jaar? En dan hard zingen zodat het vergeven wordt?quote:Op maandag 24 december 2012 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in die wat?
Sowieso 18 man en gillende kids. HelpProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou de Bob zijn, maar we gaan nu lopend
Lekker wijntjes drinken
Niet te veel
Geniet er van![]()
![]()
spanjaarden zij dwars, die vieren altijd kerstavond. Eerste kerstdag noemen ze het. Veel eten, drank en eten en drankquote:Op maandag 24 december 2012 17:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Whut? Kerstavond en mensen? Kerstavond is toch voor de sprookjesboekvolgers om te gaan horen hoe stout ze zijn geweest het afgelopen jaar? En dan hard zingen zodat het vergeven wordt?
Leg ik na kerst wel uit![]()
![]()
Doen ze dat tijdens zo'n bijeenkomstquote:Op maandag 24 december 2012 17:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Whut? Kerstavond en mensen? Kerstavond is toch voor de sprookjesboekvolgers om te gaan horen hoe stout ze zijn geweest het afgelopen jaar? En dan hard zingen zodat het vergeven wordt?ik snapte al niet wat de mensen bezielde
14 SHADES OF GREY
Oowja voor Spanjaarden hier in NL kan dat wel, in Spanjolesie hebben ze erge crisis toch? Daar zal kerst dan dit jaar wel zijn uitgesteldquote:Op maandag 24 december 2012 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
spanjaarden zij dwars, die vieren altijd kerstavond. Eerste kerstdag noemen ze het. Veel eten, drank en eten en drank
Leg ik na kerst wel uit
Ja en die mooie kleren doen ze aan om niet herkend te worden.. (Waarom dacht je anders dat ze dat iedere zondag doen, omdat ze lekker gingen dineren? Da's om niet herkend te worden...)quote:Op maandag 24 december 2012 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doen ze dat tijdens zo'n bijeenkomstik snapte al niet wat de mensen bezielde
Ik heb als kind aan die rituelen mee gedaan maar ik snapte toen niet wat we deden eigenlijk, maar het wordt mij nu een stuk duidelijkerquote:Op maandag 24 december 2012 17:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja en die mooie kleren doen ze aan om niet herkend te worden.. (Waarom dacht je anders dat ze dat iedere zondag doen, omdat ze lekker gingen dineren? Da's om niet herkend te worden...)
14 SHADES OF GREY
Kan ie niet op het moederbord?quote:
Ik heb mijn 12cm fan trouwens op een 7v adapter zitten zodat ie minder hard draait![]()
Heb een beetje een hekel aan computers die veel herrie maken![]()
![]()
Snap ik, mijn keus naar een nieuwe kast zou ook op zo een ding als die van faxie vallen.quote:Op maandag 24 december 2012 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan ie niet op het moederbord?
Ik heb mijn 12cm fan trouwens op een 7v adapter zitten zodat ie minder hard draait![]()
Heb een beetje een hekel aan computers die veel herrie makenRustig aan.![]()
Zow, lekker pannetje zuurkool op het vuur. Straks Dexter-marathon!
Kan wel, maar waarom zou ik dat doen?quote:Op maandag 24 december 2012 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan ie niet op het moederbord?
Heb een beetje een hekel aan computers die veel herrie maken
Hehe, ja ik ook. Ik wil nog een keer een zo stil mogelijke.pc bouwen in zo'n platte kast (htpc?), leuk voor bij de tv![]()
![]()
Is je oude kast dan niet meer goed genoeg?quote:Op maandag 24 december 2012 17:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Snap ik, mijn keus naar een nieuwe kast zou ook op zo een ding als die van faxie vallen.![]()
![]()
Lekkerquote:Op maandag 24 december 2012 17:17 schreef fietsie het volgende:
Zow, lekker pannetje zuurkool op het vuur. Straks Dexter-marathon!.
En Dexter is tof![]()
![]()
Ik houd niet zo van platte computerkasten. Zijn meestal zo krap en zoquote:Op maandag 24 december 2012 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan wel, maar waarom zou ik dat doen?
Hehe, ja ik ook. Ik wil nog een keer een zo stil mogelijke.pc bouwen in zo'n platte kast (htpc?), leuk voor bij de tv![]()
Als, dan bouw ik gewoon een mATX systeempje speciaal voor dat doel
Alleen jammer dat hdmi kabels maar 2 meter of zo kunnen zijn![]()
![]()
Ik wel, vooral bij tv meubel. Lijkt het het of je een versterker oid hebt staanquote:Op maandag 24 december 2012 17:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van platte computerkasten. Zijn meestal zo krap en zo![]()
Als, dan bouw ik gewoon een mATX systeempje speciaal voor dat doel
Alleen jammer dat hdmi kabels maar 2 meter of zo kunnen zijn![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 24 december 2012 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb die hele Dexter hype gemist geloof ik*kruipt weer onder zijn steen*
14 SHADES OF GREY
Seizoen 1 & 2 gevolgd, de rest staat, gedowndload, klaar....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik volg echt niets momenteel.quote:Op maandag 24 december 2012 17:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Seizoen 1 & 2 gevolgd, de rest staat, gedowndload, klaar....14 SHADES OF GREY
Dexter is een bloedspetteranalist en werkt bij Miami Metro Police, maar terwijl hij dat doet heeft z'n verleden hem een 2e persoonlijkheid aangemaakt oid, daarmee vermoord hij de "bad guys" die de politie niet kan pakken.quote:Op maandag 24 december 2012 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb die hele Dexter hype gemist geloof ik*kruipt weer onder zijn steen*
Toffe serie hoor![]()
![]()
Ik wacht op seizoen 3 van GoTquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, maar veel fans dus meer herrie.quote:Op maandag 24 december 2012 17:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is je oude kast dan niet meer goed genoeg?Rustig aan.![]()
O god, weer zo'n (politie/detective) serie dusquote:Op maandag 24 december 2012 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dexter is een bloedspetteranalist en werkt bij Miami Metro Police, maar terwijl hij dat doet heeft z'n verleden hem een 2e persoonlijkheid aangemaakt oid, daarmee vermoord hij de "bad guys" die de politie niet kan pakken.
Toffe serie hoor![]()
![]()
Zeker allemaal 8cm nog?quote:Op maandag 24 december 2012 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, maar veel fans dus meer herrie.![]()
![]()
Zoiets. Maar niet echt de standaard politie serie.quote:Op maandag 24 december 2012 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, weer zo'n (politie/detective) serie dus![]()
O god, beter stoot je geen beker met drank om terwijl die op de kast staat!quote:Op maandag 24 december 2012 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dunno, de bovenste is volgens mij zelfs 20 cm.![]()
![]()
De kast is te hoog om er iets op te zetten johquote:Op maandag 24 december 2012 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, beter stoot je geen beker met drank om terwijl die op de kast staat!
Rustig aan.![]()
Mijne niet. Liggen nu 9 dvd hoesjes, een stapel papier, een rol wc papier en een leeg bord opquote:Op maandag 24 december 2012 17:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De kast is te hoog om er iets op te zetten joh![]()
![]()
Ik was zaterdag met m'n glas whiskey aan 't spelen in de kroeg. Lette niet op en toen ging het er overheenquote:Op maandag 24 december 2012 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, beter stoot je geen beker met drank om terwijl die op de kast staat!![]()
![]()
![]()
Kuuuuuutquote:Op maandag 24 december 2012 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was zaterdag met m'n glas whiskey aan 't spelen in de kroeg. Lette niet op en toen ging het er overheen![]()
![]()
![]()
Classy as fuck.quote:Op maandag 24 december 2012 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en iedereen ging me uitlachen.
We eten broodje hamburger op kerstavondEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik eet spruitjes met aardappel en een vegaburger14 SHADES OF GREY
Ik heb op de eerste kerstdag vorig jaar bij de McDonalds gezetenquote:
In mijn eentje.
Edit: wel voor het avondeten
Ik kwam binnen en zag hamburgers in de pan en broodjes op het aanrecht. Ik dacht: "Dit kun je niet menenquote:"
![]()
Doe het zelf dan beterquote:Op maandag 24 december 2012 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kwam binnen en zag hamburgers in de pan en broodjes op het aanrecht. Ik dacht: "Dit kun je niet menen"
14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 24 december 2012 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik veel HD films op je pc staan?en ook veel series in HD
![]()
Ja en?quote:Op maandag 24 december 2012 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen boodschappen gedaan en ik moest gewoon werken.
Maar waarom zijn hamburgers dan een slechte maaltijd?14 SHADES OF GREY
Op zich niet, maar op Kerstavond welquote:Op maandag 24 december 2012 17:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en?
Maar waarom zijn hamburgers dan een slechte maaltijd?![]()
![]()
Minimaal 720p en Web-dl. Geen hdtv rotzooi, heb een hekel daaraan. Amerikaanse zender hebben er een gewoonte van gemaakt om irritante reclame's onderaan door het beeld te jagenquote:Op maandag 24 december 2012 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HD
Ik kan niet tegen slechte kwaliteit![]()
![]()
Wat is Kerstavond dan?quote:Op maandag 24 december 2012 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op zich niet, maar op Kerstavond welProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je zal maar een rauwe hamburger krijgenquote:Op maandag 24 december 2012 17:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en?
Maar waarom zijn hamburgers dan een slechte maaltijd?![]()
![]()
Wat is er dan zo speciaal aan kerstavond? Ik snap sowieso dat hele gedoe rondom kerst nietquote:Op maandag 24 december 2012 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op zich niet, maar op Kerstavond wel14 SHADES OF GREY
Daarom moet je ook niet bij de mac gaan etenquote:Op maandag 24 december 2012 17:57 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je zal maar een rauwe hamburger krijgen14 SHADES OF GREY
Als je dat nog een keer doet je tong uitsteken maak ik er een foto vanquote:![]()
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Kloptquote:Op maandag 24 december 2012 17:56 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Minimaal 720p en Web-dl. Geen hdtv rotzooi, heb een hekel daaraan. Amerikaanse zender hebben er een gewoonte van gemaakt om irritante reclame's onderaan door het beeld te jagenquote:Op maandag 24 december 2012 17:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is er dan zo speciaal aan kerstavond? Ik snap sowieso dat hele gedoe rondom kerst nietEindeloze discussie, ga er niet weer over beginnen.quote:![]()
Dan laat ik de tong vandaag maar netjes in de mondquote:Op maandag 24 december 2012 17:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je dat nog een keer doet je tong uitsteken maak ik er een foto van![]()
Goeie avond![]()
![]()
Hahaquote:Op maandag 24 december 2012 18:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan laat ik de tong vandaag maar netjes in de mond
14 SHADES OF GREY
Ow, wat dat dan?quote:Op maandag 24 december 2012 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van heel vrolijk in 2 minuten ineens een heel stuk minder![]()
Knuffel!!quote:Op maandag 24 december 2012 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van heel vrolijk in 2 minuten ineens een heel stuk minderIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat had ik zaterdag!! Daar kwam vast mn buikpijn vandaan!quote:Op maandag 24 december 2012 17:57 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je zal maar een rauwe hamburger krijgenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik krijg net te horen van mijn stiefpa (die notabene aan de telefoon was), te horen dat hij nog max. 3 jaar te leven heeftquote:Thanksquote:!
![]()
Damnquote:Op maandag 24 december 2012 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik krijg net te horen van mijn stiefpa (die notabene aan de telefoon was), te horen dat hij nog max. 3 jaar te leven heeft
[..]
Thanks!
sterkte
14 SHADES OF GREY
Damn!quote:Op maandag 24 december 2012 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik krijg net te horen van mijn stiefpa (die notabene aan de telefoon was), te horen dat hij nog max. 3 jaar te leven heeft
[..]
Thanks!
Heel veel sterkte!!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is nooit leuk om te horen.quote:Op maandag 24 december 2012 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
![]()
Sterkte ermee![]()
![]()
Thanksquote:Op maandag 24 december 2012 18:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is nooit leuk om te horen.![]()
Sterkte ermee!
![]()
TETTEN!!quote:Op maandag 24 december 2012 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, en nu maar een ander onderwerp, dan heb ik wat afleidingIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 24 december 2012 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Sterkte![]()
![]()
Ik ben m'n net gekochte schoenen aan het uitpakkenquote:Op maandag 24 december 2012 18:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
Gaat iemand nog wat leuks doen vanavond?.
![]()
Nog maar anderhalf uur
[b]AirwiN schreef [/b]
zeker ik ga al Peu zn lamsbouten opeten en zn bier opdrinken en ddaarna zn huis toiletpaperen (Evie)quote:Op maandag 24 december 2012 18:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
Gaat iemand nog wat leuks doen vanavond?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Sterkte kerelquote:Op maandag 24 december 2012 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
![]()
quote:sterkte kerel... probeer er ondanks alles toch een beetje fijne dagen van te maken (Evie)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Nee, dan heeft mn kitten genoeg vlieguren voor dr vliegbrevet!quote:
Rotkat!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Thanksquote:Op maandag 24 december 2012 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]sterkte kerel... probeer er ondanks alles toch een beetje fijne dagen van te maken (Evie)
! Beetje afleiding zoeken en dan gaat het wel, denk ik
.
Hahahaquote:Op maandag 24 december 2012 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dan heeft mn kitten genoeg vlieguren voor dr vliegbrevet!
Rotkat!!![]()
![]()
Was ist passiert?quote:Op maandag 24 december 2012 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn nagels lakken
What was I thinking![]()
![]()
Niet leuk. Ik word gek van het beestje!!quote:Op maandag 24 december 2012 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks! Beetje afleiding zoeken en dan gaat het wel, denk ik
.
[..]
HahahaIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom ook hondenquote:Op maandag 24 december 2012 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dan heeft mn kitten genoeg vlieguren voor dr vliegbrevet!
Rotkat!!![]()
![]()
Is 't een bepaald ras of een htk-kat?quote:Op maandag 24 december 2012 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet leuk. Ik word gek van het beestje!!![]()
![]()
Die heb ik ook!!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 24 december 2012 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik ook!!HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor hond heb je?![]()
Het ras is: AlQaidaKat!!quote:Op maandag 24 december 2012 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is 't een bepaald ras of een htk-kat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Een kliko!quote:
Mengeling labrador en sharpei.
En ze is lief
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 24 december 2012 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ras is: AlQaidaKat!!AlQuiadaKatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KattenIk vind het zulke leuke beesten
![]()
![]()
Jules is ook wel schattig stiekem hoorquote:Op maandag 24 december 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AlQuiadaKat
KattenIk vind het zulke leuke beesten
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, die zijn vast wel leuk ja. Tenminste niet zo'n klein mormel van 10 cm hoog.quote:Op maandag 24 december 2012 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een kliko!
Mengeling labrador en sharpei.
En ze is lief![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules is ook wel schattig stiekem hoor
Echt overal waar ik kom en er zijn daar katten zit er binnen een minuut zo'n beest op schoot![]()
![]()
![]()
ja maar kerst en ik heb eindelijk lange nagelsiquote:Op maandag 24 december 2012 18:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan moet je er ook niet aan beginnen. Of veel oefenen![]()
Dat zijn ratten, geen honden!quote:Op maandag 24 december 2012 18:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah, die zijn vast wel leuk ja. Tenminste niet zo'n klein mormel van 10 cm hoog.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tip!quote:Op maandag 24 december 2012 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar kerst en ik heb eindelijk lange nagelsi
Begin met de nagels van je goede hand lakken!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb nu pas door dat "sex met die kale" op de muziek van "sex is on fire" is
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 24 december 2012 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nu pas door dat "sex met die kale" op de muziek van "sex is on fire" is![]()
![]()
Erg he.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn nieuwe schoenen. Haters zullen haten, maar ik heb nu tenminste wél warme voeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het origineel al ergquote:Op maandag 24 december 2012 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nu pas door dat "sex met die kale" op de muziek van "sex is on fire" is
14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 24 december 2012 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn nieuwe schoenen. Haters zullen haten, maar ik heb nu tenminste wél warme voeten.Sexy hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn nieuwe schoenen. Haters zullen haten, maar ik heb nu tenminste wél warme voeten.StevigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij bent gewoon raarquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn nieuwe schoenen. Haters zullen haten, maar ik heb nu tenminste wél warme voeten.Nice wel, maar Uggs... Vast duurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hoop dat ie beter eten kan bereiden dan die van mijquote:Op maandag 24 december 2012 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Woohoo zometeen Weer aan m'n broertje z'n wok-kunsten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: