SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Je proeft meer gele room dan slagroom hoorquote:Op maandag 24 december 2012 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Slagroom word ik altijd zo misselijk van![]()
![]()
Dat had mijn verhaal kunnen zijn, Tijn.quote:Op maandag 24 december 2012 15:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen. Ik vraag mij af waarom ik leef en waarvoor. Een antwoord heb ik daar niet op. Ik heb ook geen echte doelen meer.
Echte doelen heb ik ook niet en ik weet ook niet wat haalbaar is en wat niet. Wat ik wel weet is dat het meermalen fout bij mij is gegaan en dat wil ik in de toekomst voorkomen. Echter slinken daardoor wel mijn opties helaas.
Voor de rest weet ik gewoon niet wat ik met mijn leven aan moet.
Maar ik heb wel nog steeds lol, dus ja...![]()
Die gele room is lekkerquote:Op maandag 24 december 2012 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je proeft meer gele room dan slagroom hoor![]()
![]()
![]()
Allemaal KT verhalen dit datquote:Op maandag 24 december 2012 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat had mijn verhaal kunnen zijn, Tijn.
Echte doelen heb ik ook niet en ik weet ook niet wat haalbaar is en wat niet. Wat ik wel weet is dat het meermalen fout bij mij is gegaan en dat wil ik in de toekomst voorkomen. Echter slinken daardoor wel mijn opties helaas.
Voor de rest weet ik gewoon niet wat ik met mijn leven aan moet.
Maar ik heb wel nog steeds lol, dus ja...
Die weet het ook allemaal niet![]()
Ik heb een baan en huis, maar verder? Nietsquote:Op maandag 24 december 2012 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat had mijn verhaal kunnen zijn, Tijn.
Voor de rest weet ik gewoon niet wat ik met mijn leven aan moet.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
zelfs een baan heb ik niet en m'n huis is huur.quote:Op maandag 24 december 2012 15:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een baan en huis, maar verder? Niets
Maar ik heb tenminste wel wat vrienden en familie. Dat telt wel voor iets
Alleen voor de rest lijk ik niet verder te komen. Wel heel langzaam, maar langzaam is gewoon verdomde traagTsja, ieder huisje?quote:Op maandag 24 december 2012 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Allemaal KT verhalen dit dat
Die weet het ook allemaal niet![]()
Vrienden niet en familie mmm.quote:Op maandag 24 december 2012 15:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
zelfs een baan heb ik niet en m'n huis is huur.
Maar ik heb tenminste wel wat vrienden en familie. Dat telt wel voor iets
Alleen voor de rest lijk ik niet verder te komen. Wel heel langzaam, maar langzaam is gewoon verdomde traag14 SHADES OF GREY
Zo salaris rond
Uren rond![]()
07-01-2013 beginnen![]()
SpannendAlleen mijn contract ga ik pas 7-1 tekenen omdat de kerstvakantie er tussen zit
![]()
![]()
Mooi zo!quote:Op maandag 24 december 2012 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
Zo salaris rond
Uren rond![]()
07-01-2013 beginnen![]()
SpannendAlleen mijn contract ga ik pas 7-1 tekenen omdat de kerstvakantie er tussen zit
Spannend wel!![]()
![]()
Klinkt goeeeedquote:Op maandag 24 december 2012 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
Zo salaris rond
Uren rond![]()
07-01-2013 beginnen![]()
![]()
Woei, schoon en fris. Toch maar niet in bad gegaan
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 december 2012 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
Zo salaris rond
Uren rond![]()
07-01-2013 beginnen![]()
![]()
Jawel, maar dat was er maar 1 en daar heb ik nu nog heel af en toe contact mee. Het lukt niet om nieuwe contacten te maken en die vast te houden.quote:Op maandag 24 december 2012 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je dan nooit vrienden gehad ook?
En wat zou je met vrienden willen doen?14 SHADES OF GREY
Gefelicteeerdquote:Op maandag 24 december 2012 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
Zo salaris rond
Uren rond![]()
07-01-2013 beginnen![]()
![]()
![]()
Jaquote:Ook best wel weer beetje eng
Maar heb er zin in!Jaquote:
En kringloopwinkel! Altijd leuk om te snuffelen ookDank jequote:
quote:![]()
![]()
![]()
Komt goed, dat kun jij wel.quote:Op maandag 24 december 2012 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaOok best wel weer beetje eng
Maar heb er zin in!
[..]
Ja
En kringloopwinkel! Altijd leuk om te snuffelen ook
[..]
Dank je
[..]![]()
Lijkt me best leuk werk eigenlijk in zo'n winkel.![]()
Ja mij ookquote:Op maandag 24 december 2012 15:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt goed, dat kun jij wel.
Lijkt me best leuk werk eigenlijk in zo'n winkel.
Ja iedereen zegt dat ik dat kan. Hoewel ik zelf nog wel twijfelde hoor
Maar ik ga er gewoon voorAls het niks is, dan heb ik wel die ervaring opgedaan en staat weer mooi op mijn CV
![]()
![]()
Nice, gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 december 2012 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
Zo salaris rond
Uren rond![]()
07-01-2013 beginnen![]()
Eigenlijk weten we dat niet he, aangezien we het salaris en het aantal uren niet wetenquote:![]()
![]()
Nu maar hopen dat ze niet allemaal je filmpje van sr hebben gezienquote:Op maandag 24 december 2012 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mij ook
Maar ik ga er gewoon voorAls het niks is, dan heb ik wel die ervaring opgedaan en staat weer mooi op mijn CV
![]()
Ja precies en werk is werk, weer even wat om handen enzo lijkt me ook wel fijnquote:Op maandag 24 december 2012 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mij ook
![]()
![]()
Ik ken C_A wel een beetje en die zal heus niet voor een habbekrats aan de bak gaan hoorquote:Op maandag 24 december 2012 15:23 schreef palawan het volgende:
Eigenlijk weten we dat niet he, aangezien we het salaris en het aantal uren niet weten![]()
Dank jequote:Op maandag 24 december 2012 15:23 schreef palawan het volgende:
[..]
Nice, gefeliciteerd!
[..]
Eigenlijk weten we dat niet he, aangezien we het salaris en het aantal uren niet weten
Ik heb wel goed onderhandeld volgens mij
het aantal uur is 38 uur per week, maar ik ga er 40 werken, en die laat ik of uitbetalen of tijd voor tijd
Maar dat hoor ik straks allemaal nog. Wilde gewoon mijn salaris rondhebben![]()
![]()
Zo erg was die toch niet?quote:Op maandag 24 december 2012 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze niet allemaal je filmpje van sr hebben gezien
Alleen het LoLa fimpjeMaar die staat niet op internet
Ja en zeker na een jaar thuis te hebben gezetenquote:Op maandag 24 december 2012 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies en werk is werk, weer even wat om handen enzo lijkt me ook wel fijn
Mijn WW liep ook af eind januari. Dit komt echt allemaal op het juiste moment![]()
![]()
Beuh... het dak lekt...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Superfijn meissiequote:Op maandag 24 december 2012 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo erg was die toch niet?
[..]
Ja en zeker na een jaar thuis te hebben gezeten
Mijn WW liep ook af eind januari. Dit komt echt allemaal op het juiste moment![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo erg was die toch niet?
[..]
Ja en zeker na een jaar thuis te hebben gezeten
Mijn WW liep ook af eind januari. Dit komt echt allemaal op het juiste moment!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, nieuwe potentiele vrienden ontmoeten en -vasthouden- is een lastig iets. De laatste vriend die ik heb ontmoet, was iemand die ik kende van mijn therapiegroep. Na een klein jaartje kwam ik er achter dat hij ook iets met computers had en hem een keertje voorgesteld met z'n 2en naar pc dumpdag (RIPquote:Op maandag 24 december 2012 15:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
[..]
Jawel, maar dat was er maar 1 en daar heb ik nu nog heel af en toe contact mee. Het lukt niet om nieuwe contacten te maken en die vast te houden.) te gaan. Daarna nodigde ik hem een keetje bij mij thuis uit na afloop van pc dumpdag om voor hem te gaan koken en ondertussen kletsten we verder en leerden we elkaar steeds beter kennen.
Na een dubbele gebeurtenis is dat contact ineens hechter geworden en sindsdien zijn we vrienden gebleven![]()
![]()
Beters!quote:Op maandag 24 december 2012 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank je
het aantal uur is 38 uur per week, maar ik ga er 40 werken, en die laat ik of uitbetalen of tijd voor tijd
Maar dat hoor ik straks allemaal nog. Wilde gewoon mijn salaris rondhebben
Iig fijn dat je werk hebt, en dat het je er zin in hebt!![]()
Oooh dit betekent dat we veel avondjes uitkunnen of andere dingen die in de midden van de week zitten!quote:Op maandag 24 december 2012 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank je
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat was altijd mooi vroeger die pc dumpdagen.quote:Op maandag 24 december 2012 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, nieuwe potentiele vrienden ontmoeten en -vasthouden- is een lastig iets. De laatste vriend die ik heb ontmoet, was iemand die ik kende van mijn therapiegroep. Na een klein jaartje kwam ik er achter dat hij ook iets met computers had en hem een keertje voorgesteld met z'n 2en naar pc dumpdag (RIP) te gaan. Daarna nodigde ik hem een keetje bij mij thuis uit na afloop van pc dumpdag om voor hem te gaan koken en ondertussen kletsten we verder en leerden we elkaar steeds beter kennen.
Na een dubbele gebeurtenis is dat contact ineens hechter geworden en sindsdien zijn we vrienden gebleven![]()
De vroegere HCC dagenquote:Op maandag 24 december 2012 15:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was altijd mooi vroeger die pc dumpdagen.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja, voor mij -de- ideale vlooienmarkt!quote:Op maandag 24 december 2012 15:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was altijd mooi vroeger die pc dumpdagen.![]()
Optische muizen voor ¤2![]()
Maar helaas....tis weg
Maar het mooiste voor mij is dat ik, mede door pc dumpdag, er een vriendschap aan over heb gehouden!![]()
![]()
Owja!quote:
Die waren ook tof! En dan na afloop met een hele zooi tassen met computertroep in de trein weer naar huis!
En dan dat afdingen, oh, geweldig was dat!![]()
![]()
Tsja ik heb ook weinig interesses eigenlijkdus dat helpt ook niet echt met het vinden van nieuwe contacten
14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 24 december 2012 15:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh dit betekent dat we veel avondjes uitkunnen of andere dingen die in de midden van de week zitten!![]()
![]()
Ach, nu kun je het online krijgen hè. Dat heeft die dagen wel een beetje om zeep geholpen. Aan de andere kant kun je nu altijd voor lage prijzen computermeuk kopen door de webwinkels.quote:Op maandag 24 december 2012 15:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, voor mij -de- ideale vlooienmarkt!![]()
Maar helaas....tis weg
Maar het mooiste voor mij is dat ik, mede door pc dumpdag, er een vriendschap aan over heb gehouden!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat herken ik ook wel. Ik heb verder ook weinig verschillende interesses. Maar dat is alleen maar een probleem als je een vriend wilt leren kennen, niet om hem vast te houden.quote:Op maandag 24 december 2012 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
Tsja ik heb ook weinig interesses eigenlijkdus dat helpt ook niet echt met het vinden van nieuwe contacten
Zo had ik vroeger 1 vriend bij wie ik veel ging gamen (TA online!:D ) en nadat dat een beetje verwaterde, zijn we wel contact blijven houden. Nu spreek ik hem gemiddeld 1x per week of zo en vaak komt hij dan ook nog even langs!![]()
![]()
ik denk 25? ik heb werkelijk geen ideequote:Op maandag 24 december 2012 15:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel vrije dagen ga je totaal hebben dan? 40?![]()
![]()
Is het een functie die onder een CAO valt ? Want dan kan je het zo opzoeken....quote:Op maandag 24 december 2012 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk 25? ik heb werkelijk geen ideeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Voor hoe lang is het contract? 1 jaar?quote:Op maandag 24 december 2012 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk 25? ik heb werkelijk geen idee14 SHADES OF GREY
Mooie tijden waren dat.quote:Op maandag 24 december 2012 15:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, voor mij -de- ideale vlooienmarkt!![]()
Maar helaas....tis weg
Maar het mooiste voor mij is dat ik, mede door pc dumpdag, er een vriendschap aan over heb gehouden!
En dan zeker de tijden voor internet echt mainstream werd.
Toen wisten verkopers vaak zelf niet wat spullen waard waren.![]()
Niet als je voor 2e-hands of verouderd spul gaat. Daarvoor moet je tegenwoordig ook online zijn en dat is vrij klote, omdat je dan steeds met verzendkosten opgescheept zit en het artikel niet van tevoren kunt inspecteren.quote:Op maandag 24 december 2012 15:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ach, nu kun je het online krijgen hè. Dat heeft die dagen wel een beetje om zeep geholpen. Aan de andere kant kun je nu altijd voor lage prijzen computermeuk kopen door de webwinkels.
Juist dat inspecteren en de gok wagen vond ik een deel van de charme van pc dumpdag
Ik zag het als een jacht!![]()
![]()
Zo heb ik ooit een hele mooie koop misgelopen. Had een kaart gezien, maar niet gekocht. Verkoper wist ook niet wat het was maar vraagprijs was een paar tientjes of zo (weet het niet meer precies). Kom ik thuis, ik dat ding opzoeken: Bleek het een Voodoo 5 6000 geweest te zijnquote:Op maandag 24 december 2012 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat.
En dan zeker de tijden voor internet echt mainstream werd.
Toen wisten verkopers vaak zelf niet wat spullen waard waren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga in een kringloopwinkel werken.quote:Op maandag 24 december 2012 15:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is het een functie die onder een CAO valt ? Want dan kan je het zo opzoeken....
http://www.rataplan.nl/Ja 1 jaarquote:Op maandag 24 december 2012 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor hoe lang is het contract? 1 jaar?
Gelukkig wel![]()
![]()
Ik heb van de week voor het eerst sinds jaren weer eens pc in elkaar gezet.quote:Op maandag 24 december 2012 15:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit een hele mooie koop misgelopen. Had een kaart gezien, maar niet gekocht. Verkoper wist ook niet wat het was maar vraagprijs was een paar tientjes of zo (weet het niet meer precies). Kom ik thuis, ik dat ding opzoeken: Bleek het een Voodoo 5 6000 geweest te zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat stelt helemaal niks meer voor, kind kan de was doen.![]()
Shit als mijn vrouw dat zou doen zou ik er een huis -naast- moeten bouwen, van alle leuke dingen "die ze er gezien heeft en niet kon laten staan... "quote:Op maandag 24 december 2012 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga in een kringloopwinkel werken.
http://www.rataplan.nl/
[..]
Ja 1 jaar
Gelukkig wel
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kan dat?quote:Op maandag 24 december 2012 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
SEX / Vraag over squirtende vrouwen
PareltjeRustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |