SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the Milkman! My milk is delicious!
Jonge! kadootjes!!!quote:Op maandag 24 december 2012 10:33 schreef Frankii het volgende:
Lekker forever alone op mn kamer chillen met kerstavond
quote:
Ik moet werken, en daarna ook alleen boehoehoequote:Op maandag 24 december 2012 10:33 schreef Frankii het volgende:
Lekker forever alone op mn kamer chillen met kerstavond
Yep, ik moet ook de hele dag werken. Al mijn huisgenoten zijn waarschijnlijk ook weg.quote:Op maandag 24 december 2012 11:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet werken, en daarna ook alleen boehoehoe
Vanavond en morgen en overmorgen en de dag daarna!!!!!quote:
kijk uit, dadelijk past die trui van 800 euro niet meerquote:Op maandag 24 december 2012 11:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vanavond en morgen en overmorgen en de dag daarna!!!!!
Skeit, lekker vreten hoort erbij!quote:Op maandag 24 december 2012 12:01 schreef Cliffy het volgende:
[..]
kijk uit, dadelijk past die trui van 800 euro niet meer
quote:
Ik kon ze nergens op internet vindenquote:Op maandag 24 december 2012 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wel de goeie pakken he
Kloptquote:Op maandag 24 december 2012 12:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kon ze nergens op internet vinden
Inderdaad, ik heb een kutleven.quote:Op maandag 24 december 2012 12:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het zit je allemaal niet mee he Frankii
gelukkig heb je happy wars!quote:
Nee joh, geen probleem. Ik ben pas om 11 uur klaar met werken, half 12 thuis, kan ik direct naar bed. Morgenochtend weer naar de schoonfamiliequote:Op maandag 24 december 2012 11:30 schreef Frankii het volgende:
[..]
Yep, ik moet ook de hele dag werken. Al mijn huisgenoten zijn waarschijnlijk ook weg.
Dat wordt FIFA met kerst zjozzquote:Op maandag 24 december 2012 13:16 schreef Cliffy het volgende:
Wtf, Zavvi heeft hem gewoon al verstuurd, inclusief trackcode
Dat Google translate Nederlands trouwens
Studeren in Hilversum?quote:Op maandag 24 december 2012 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pics van je zusje die daar studeert
Je hebt daar faculteiten van de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht (HKU) geloof ik. Film enzo.quote:
HKU. Dat is niet studeren hequote:Op maandag 24 december 2012 17:18 schreef Frankii het volgende:
[..]
Je hebt daar faculteiten van de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht (HKU) geloof ik. Film enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op maandag 24 december 2012 17:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
HKU. Dat is niet studeren he
Op de HKU zitten en zeggen dat je studeert... dat is net zoiets als zeggen dat je PADI hebt en daarom kan duikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 24 december 2012 17:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op de HKU zitten en zeggen dat je studeert... dat is net zoiets als zeggen dat je PADI hebt en daarom kan duikenHoehoehoehoe hou me vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
die mensen moeten ook naar de kerk!quote:Op maandag 24 december 2012 18:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zijn de kroegen dicht vanavond ik wil daar bier nuttigen
Hier ook gesloten... maar ja, moet morgenochtend weer vroeg met de treinquote:Op maandag 24 december 2012 18:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
No worries ik ben er ookquote:Op maandag 24 december 2012 18:46 schreef PierreTT het volgende:
Dus ik vrees dat mijn resterende avond zal bestaan uit COD spelen
quote:
Mwa, ik denk het niet. Moet ook eerst nog even mijn Xbox weer aansluiten, heb een beetje zitten kloten met bedradingquote:Op maandag 24 december 2012 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Paar potjes my ass wordt nachtbrigade Piet!
dat hebben we in het oosten dus beter geregeld XDquote:Op maandag 24 december 2012 18:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er is wel wat open hoor, maar het grootste deel niet. En wat er open is zijn zeer kansloze tentenquote:Op maandag 24 december 2012 19:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
dat hebben we in het oosten dus beter geregeld XD
Ja hier is wel wat open maar daar wil ik nog niet dood gevonden wordenquote:Op maandag 24 december 2012 19:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Van seizoen 1 mag ik hopen?quote:Op maandag 24 december 2012 20:45 schreef Frankii het volgende:
Net seizoensfinale van Homeland gezien. HOLY FUCKING SHIT.
Beste finale die ik tot nu toe gezien heb, wat een meesterwerk.
Nope, S2 kakte wat in, maar vind de laatste ep echt erg goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
quote:Op maandag 24 december 2012 20:52 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nope, S2 kakte wat in, maar vind de laatste ep echt erg goed.
Ik snap waarom je het kut zou kunnen vinden.Het was niet alleen dat maar eerst krijg je 40 min familie drama. En toen Brody zei dat zijn auto was verplaatst wist je genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben erg benieuwd naar s3.All good things are wild and free.
Wanneer verstuur je de beruchte kerstfoto rond?quote:Op maandag 24 december 2012 21:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het was niet alleen dat maar eerst krijg je 40 min familie drama. En toen Brody zei dat zijn auto was verplaatst wist je genoeg.
Ben erg benieuwd naar s3.
Klokslag 12 uur.quote:Op maandag 24 december 2012 21:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wanneer verstuur je de beruchte kerstfoto rond?
Dat mag ik toch hopen als SR bezig isquote:Op maandag 24 december 2012 19:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ja het is nu wel iets drukkerquote:Op maandag 24 december 2012 21:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen als SR bezig is
Misschien maar goed ook.quote:Op dinsdag 25 december 2012 04:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Is al 12 ur geweest, heb niksss.
Morgen mijn nieuwe grillpan testen met eendenborstfilet en hertenbiefstukquote:
nu wil je hem weet ruilen voor halo 4?quote:Op zondag 23 december 2012 23:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Heb je interesse in Far Cry 3?
Halo 4 is ook heel erg leuk, maar Stoma keek eerst niet verder dan ze neus lang is.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
nu wil je hem weet ruilen voor halo 4?
ha zeker goed, eerste kerst dag goed bevallen hoor, die van jou?quote:Op woensdag 26 december 2012 12:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alles goed? Leuke eerste kerstdag gehad?
Goed lopen bunkeren ja, en uiteindelijk goed lopen zuipen dus het was geslaagdquote:Op woensdag 26 december 2012 13:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ha zeker goed, eerste kerst dag goed bevallen hoor, die van jou?
Ja...quote:Op woensdag 26 december 2012 09:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
nu wil je hem weet ruilen voor halo 4?
Heb ik ooit gezegd dat ik het niet leuk vond?quote:Op woensdag 26 december 2012 10:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Halo 4 is ook heel erg leuk, maar Stoma keek eerst niet verder dan ze neus lang is.
Je deed toch weg omdat ie niet te spelen was door slechte matchmaking? En was waardeloos gemaakt?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja...
[..]
Heb ik ooit gezegd dat ik het niet leuk vond?
Het lag toch aan je teamquote:Op woensdag 26 december 2012 14:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja...
[..]
Heb ik ooit gezegd dat ik het niet leuk vond?
Dat het kerstmis is en ik de eendenborstfilet al aan het insnijden benquote:
vond hem al te makkelijkquote:Op woensdag 26 december 2012 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het ligt altijd aan alles behalve hem zelf
En ik ben ook niet dikquote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef Rossdale het volgende:
Hij jankt niet om voetbalclubs die hun liedjes "lenen" van buitenlandse clubs
Ze wacht al op jequote:Op woensdag 26 december 2012 16:51 schreef KoningStoma het volgende:
Stelletje wijven.
Ga naar het libelle forum als je drama wil.
Dat kan.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef Rossdale het volgende:
Hij jankt niet om voetbalclubs die hun liedjes "lenen" van buitenlandse clubs
quote:
i see your egg, and raise it with one santaquote:
Oke opa.quote:
Stoma is gewoon een moderne hippie, die waren ook over alles negatiefquote:Op woensdag 26 december 2012 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke opa.
Ik kan me overigens echt niet voorstellen dat iemand irl om kan gaan met iemand die zo negatief is als Stoma. Ik kan het via internet al niet handelen
Anita is gewoon een topper, hopelijk ziet van Gaal het ook.quote:
Anita is een echte box to box speler past daar perfecft in Engeland. Strootman is als middenvelder veel dynamischer.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
Anita is gewoon een topper, hopelijk ziet van Gaal het ook.
Jezusquote:Op woensdag 26 december 2012 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke opa.
Ik kan me overigens echt niet voorstellen dat iemand irl om kan gaan met iemand die zo negatief is als Stoma. Ik kan het via internet al niet handelen
Ik ben dat eeuwige negatieve gedoe gewoon even beu. Altijd maar zeuren en klagen daar hou ik gewoon niet van. Als dat gebeurt trek ik vaker gewoon mijn mic eruit of ik draai het volume van de chat helemaal dicht.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jezus. Hoe vaak jij wel niet "maar stoma zeurt veel", of iets in die richting, hebt gezegd de afgelopen tig topics. Heerlijk doorzichtig.
Dat is zo'n beetje het enige antwoord dat jij kan geven als je niet meer weet hoe je je debiele standpunten nog kan verdedigen.
Dat doe ik zeker en ik ben ook niet de enige die er zo over denkt al zullen die het vast niet zeggenquote:
Dat weet ikquote:Op woensdag 26 december 2012 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat doe ik zeker en ik ben ook niet de enige die er zo over denkt al zullen die het vast niet zeggen
Dat doe ik nu toch niet snap niet waarom je daar over begint.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat weet ikHet is ook geen geheim
Jij gebruikt deze alom bekende waarheid keer op keer om een of ander irrelevant punt maken, waar anderen dat niet doen.
"stoma zeurt dus ik heb gelijk". Nee, sorry.
quote:Newcastle United dreigt het lange tijd te moeten doen zonder Vurnon Anita. De middenvelder liep woensdag tegen Manchester United (4-3 nederlaag) een op het oog ernstige blessure op.
quote:
Met de au-pair ja?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb trouwens een geweldig avondje gehad
ik ga geen KK verhalen hier vertellen hequote:
Ahw please do! Kk doet het zelf niet meerquote:Op woensdag 26 december 2012 23:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik ga geen KK verhalen hier vertellen he
Eindelijk weer van bil gegaan?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb trouwens een geweldig avondje gehad
Eindelijk zegt iequote:Op donderdag 27 december 2012 01:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Eindelijk weer van bil gegaan?
Slet.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eindelijk zegt ie_!
Daar zat niet heel veel tijd tussen hoor![]()
Oke Mystiq.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eindelijk zegt ie _! Daar zat niet heel veel tijd tussen hoor
31 bij amazonquote:Op donderdag 27 december 2012 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Halo 4 kost nu 38 euro bij de intertoys!
Hej hoi,quote:Op donderdag 27 december 2012 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sold gaan we vanavond Halo doenGr gr Jeremain Lens
Hmm ik zou dan toch niet kunnen wachten, als ik hem ergens anders gewoon meteen kan meenemen en er maar weinig verschil in zitquote:
Wij hebben vannacht nog fifa gedaan toch?quote:
Ja en je was toch slechtquote:Op donderdag 27 december 2012 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wij hebben vannacht nog fifa gedaan toch?
Ah oke, wist het niet helemaal zeker meerquote:Op donderdag 27 december 2012 14:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja en je was toch slecht![]()
N-Joy
Jij speelt dan ook bewust alleen maar tegen badboynovaquote:Op donderdag 27 december 2012 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is dat een verassing dan Sold?
33 bij de mediamarkt.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die 7 euro betaal ik graag extra als ik hem meteen mee kan nemen
Je hebt toch wel games die je nooit meer wil spelen?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Misschien heb ik nog een keer zin om een classic te spelen dan hoef ik hem niet opnieuw te kopen maar kan ik hem direct spelen
Nee niet echt. Maar ik koop dan ook niet alles wat los en vast zit dat scheelt ook een hoopquote:Op donderdag 27 december 2012 15:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je hebt toch wel games die je nooit meer wil spelen?
Maar die zijn er niet veel op de xbox360quote:Op donderdag 27 december 2012 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Misschien heb ik nog een keer zin om een classic te spelen dan hoef ik hem niet opnieuw te kopen maar kan ik hem direct spelen
Kapitaalvernietiging, want zo rol je als je een uitkering hebtquote:Op donderdag 27 december 2012 15:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
MW3 heb ik zelfs niet verkocht maar gewoon weg gegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kapitaalvernietiging, want zo rol je als je een uitkering hebtNog een paar weken en dan zit het erop dan mag ik weer beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eyo nigga, ik heb ook gevoelquote:Op donderdag 27 december 2012 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij speelt dan ook bewust alleen maar tegen badboynova
Waar?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Eyo nigga, ik heb ook gevoel
Onder de derde steen links achter in dat park, waar de milfs allemaal rijke tatta's zoeken.quote:
Mooi. Dan zit het dus goed weggestopt?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
Onder de derde steen links achter in dat park, waar de milfs allemaal rijke tatta's zoeken.
Mod?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zo, dat was even nuketown in MW2.
Omdat je alleen domination wilt spelen. Doe dan gewoon S&Dquote:
Dat is geen dom schieten hequote:Op donderdag 27 december 2012 20:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat je alleen domination wilt spelen. Doe dan gewoon S&D
enige leuke mods :quote:
Het zal wel aan mij liggen, maar dutch commentary is een beetjequote:Op vrijdag 28 december 2012 01:53 schreef KoningStoma het volgende:
Omdat het hippe minecraft boys zijn.
Nee, dat ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 28 december 2012 02:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar dutch commentary is een beetje
ik ga hem halenquote:
Weetje in cod ga je op de meest random manieren dood dan heb ik geen zin om te spectaten maar wil ik gewoon weer mee doen.quote:
Juist daarom is het soms niet erg om even te spectatenquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weetje in cod ga je op de meest random manieren dood dan heb ik geen zin om te spectaten maar wil ik gewoon weer mee doen.
geen killstreaks he, dus mindere gamequote:Op vrijdag 28 december 2012 10:44 schreef KneusTeun het volgende:
Dat CS:GO was niet wat toch?
Ik heb npg points over :S
Nee juist niet. Wie wil er nou kijken naar iemand die speelt als je het ook gewoon zelf kan doen. S&D is alleen leuk met GB regels dan komt het tenminste aan op samen spelen en weten wat je doet ipv noobtubes schietenquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Juist daarom is het soms niet erg om even te spectaten
Ik ben nog te jeugdig voor sentiment.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:52 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind csgo nog steeds erg tof hoor! Jeugdsentiment!
ging meer om het ragen eigenlijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee juist niet. Wie wil er nou kijken naar iemand die speelt als je het ook gewoon zelf kan doen. S&D is alleen leuk met GB regels dan komt het tenminste aan op samen spelen en weten wat je doet ipv noobtubes schieten
Ik kan niet op xbox.comquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:11 schreef Rossdale het volgende:
Today only: Get a copy of the Award Winning “The Walking Dead” game for free. Plus, every single chapter is 50% off.
Episode 1 gratis en de andere vier slechts 200 MSP per episode. Kopuh kopuh kopuh!
Deel 1 is al paar dagen gratis, vandaag is ook meteen de laatste dagquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:11 schreef Rossdale het volgende:
Today only: Get a copy of the Award Winning “The Walking Dead” game for free. Plus, every single chapter is 50% off.
Episode 1 gratis en de andere vier slechts 200 MSP per episode. Kopuh kopuh kopuh!
Yep inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Deel 1 is al paar dagen gratis, vandaag is ook meteen de laatste dag
Tot nu toe klopt het lijstje wel
Ik ben echt benieuwd naar de Skyrim sale, misschien wel goed dat ik ff gewacht hebquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yep inderdaadIk wilde Walking Dead al een tijdje, maar ben blij dat ik gewacht heb
800 punten voor alle 5 de eps is echt een stealquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yep inderdaadIk wilde Walking Dead al een tijdje, maar ben blij dat ik gewacht heb
Dat doe ik sowieso al niet dan gaat het alleen maar slechterquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ging meer om het ragen eigenlijk
Told you soquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:40 schreef Cliffy het volgende:
[..]
800 punten voor alle 5 de eps is echt een steal
Tja ik dacht dat die eps standaard 800 punten waren.. De adviesprijs voor die disc versie is ook $50 dacht ik, nogal een verschilquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Told you soJe geloofde me maar niet
2x in TDM en 1x Dom.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat je alleen domination wilt spelen. Doe dan gewoon S&D
Is mij nooit geluktquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel sgattug dat je nu pas ontdekt dat een nuke halen makkelijk is
Ah joh zodra je een harrier hebt dan is het al voor 90% klaar. Als je moeite hebt met die harrier kun je ook met oma dc 5 kills halen en dan switchen naar een class met hardlinequote:
Vorige keer stond ik op 24 op Wasteland, weet je nogquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah joh zodra je een harrier hebt dan is het al voor 90% klaar. Als je moeite hebt met die harrier kun je ook met oma dc 5 kills halen en dan switchen naar een class met hardline
Ik weet het Piet ik deed er ook een paar maanden over voor ik mijn eerste had. Gok dat ik er in totaal 250/300 heb gehaald en een paar dubbele maar daar heb je niks aanquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vorige keer stond ik op 24 op Wasteland, weet je nog
Ik heb die hoop gewoon allang laten varenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet het Piet ik deed er ook een paar maanden over voor ik mijn eerste had. Gok dat ik er in totaal 250/300 heb gehaald en een paar dubbele maar daar heb je niks aan
Je moet dat spel ook zo weinig mogelijk aanraken alleen maar van die mongolen met noobtubes en snipersquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb die hoop gewoon allang laten varen
Noobtuben met danger closequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet dat spel ook zo weinig mogelijk aanraken alleen maar van die mongolen met noobtubes en snipers
Ha-ha fa2 man.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel sgattug dat je nu pas ontdekt dat een nuke halen makkelijk is
Ja ik kan daar niet van genietenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Noobtuben met danger closeAT-4
RPG
Ik welquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik kan daar niet van genieten
Ja anders kap ik er meestal direct meequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik welSkidrow, en maar bommen gooien en raketten schieten
Je mag blij zijn dat je altijd bij mij in het team zit
toch rage quiten dusquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja anders kap ik er meestal direct mee
Het is jammer dat de SMAW zo zwak is in BO2quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja anders kap ik er meestal direct mee
i know rightquote:
Of met controllers te gooienquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach Nick wij hoeven niet meer te schreeuwen
Ja..quote:
join party ffquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schijnt aan UPC te liggen misschien ken je hun eens bellen...
Heeft het nog nooit goed gedaanquote:
Doet het meestal prima, deed het ook nog prima net toen ik niet ingelogd was, nu krijg ik een runtime error oidquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft het nog nooit goed gedaan
het gaat vaak zo traag als stront door een trechterquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Doet het meestal prima, deed het ook nog prima net toen ik niet ingelogd was, nu krijg ik een runtime error oid
Klopt, maar dan werkt het in ieder geval. Er zijn gewoon dagen dat je alleen maar foutmeldingen krijgt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
het gaat vaak zo traag als stront door een trechter
gebruik xbox.com dan ook amper
jij hebt schijnbaar genoeg problemen met livequote:Op vrijdag 28 december 2012 17:32 schreef Cliffy het volgende:
Ik heb dus nooit zo'n probleem met xbox.com.. maar goed, volgens mij werkt live nu weer niet meer..
Ga maar een WiiU kopen denk ikquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jij hebt schijnbaar genoeg problemen met live
Mag je meteen een flinke update downloaden, waarover nogal wat mensen zeikenquote:
Het reageert alleen kut. Snap niet waarom Nintendo niet een console maakt met een controller en dat andere gedoe voor erbij.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
juist dat tablet ding vind ik wel tof
Geld.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het reageert alleen kut. Snap niet waarom Nintendo niet een console maakt met een controller en dat andere gedoe voor erbij.
Veel praten weinig actiequote:Op vrijdag 28 december 2012 18:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
Walking Dead is me toch een gevalletje apart.
Het is wel geinig. Het is net iets te houterig.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nee, is ook totaal niks mis met internet verder..quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
Het is geen Gears zei een wijze man ooitquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is wel geinig. Het is net iets te houterig.
dat heb ik nooit gezegtquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is geen Gears zei een wijze man ooit
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:59 schreef BzP het volgende:
[..]
LoL grap?
Dat maak je er nu van omdat je ontdekt bent.
Je bent een vies trolletje en bijna niemand moet jou hier
zo'n beetje elke dagquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoevaak begin jij eigenlijk overnieuw met Skyrim Hugo?
Overnieuw.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoevaak begin jij eigenlijk overnieuw met Skyrim Hugo?
i knowquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja je bent iedere keer weer level 1 als ik kijk
En dan ook nog niet weten waaromquote:
quote:
laat maar, het werkt weerquote:
vreemd want ik hoor helemaal niemand, zag wel dat er wat gezegd werd.quote:
Heb je je volume niet gewoon dichtgedraaidquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
vreemd want ik hoor helemaal niemand, zag wel dat er wat gezegd werd.
gekkiequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heb je je volume niet gewoon dichtgedraaid
mallerdquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je hebt toch niet je headset dicht gedraaid?
heb ik eindelijk halo, doet xbox live het niet meerquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Spelen Sold en ik Halo zit natte COD te doen waar gaat het heen met de wereld
We kunnen meteen verder vanaf het punt waar jij eruit knaldequote:Op zaterdag 29 december 2012 01:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
heb ik eindelijk halo, doet xbox live het niet meer
game is wel geinigquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
Scott Pilgrim vs The World voor de zoveelste keer gecheckt, ook maar even de game aanschaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |