SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the Milkman! My milk is delicious!
Jonge! kadootjes!!!quote:Op maandag 24 december 2012 10:33 schreef Frankii het volgende:
Lekker forever alone op mn kamer chillen met kerstavond
quote:
Ik moet werken, en daarna ook alleen boehoehoequote:Op maandag 24 december 2012 10:33 schreef Frankii het volgende:
Lekker forever alone op mn kamer chillen met kerstavond
Yep, ik moet ook de hele dag werken. Al mijn huisgenoten zijn waarschijnlijk ook weg.quote:Op maandag 24 december 2012 11:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet werken, en daarna ook alleen boehoehoe
Vanavond en morgen en overmorgen en de dag daarna!!!!!quote:
kijk uit, dadelijk past die trui van 800 euro niet meerquote:Op maandag 24 december 2012 11:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vanavond en morgen en overmorgen en de dag daarna!!!!!
Skeit, lekker vreten hoort erbij!quote:Op maandag 24 december 2012 12:01 schreef Cliffy het volgende:
[..]
kijk uit, dadelijk past die trui van 800 euro niet meer
quote:
Ik kon ze nergens op internet vindenquote:Op maandag 24 december 2012 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wel de goeie pakken he
Kloptquote:Op maandag 24 december 2012 12:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kon ze nergens op internet vinden
Inderdaad, ik heb een kutleven.quote:Op maandag 24 december 2012 12:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het zit je allemaal niet mee he Frankii
gelukkig heb je happy wars!quote:
Nee joh, geen probleem. Ik ben pas om 11 uur klaar met werken, half 12 thuis, kan ik direct naar bed. Morgenochtend weer naar de schoonfamiliequote:Op maandag 24 december 2012 11:30 schreef Frankii het volgende:
[..]
Yep, ik moet ook de hele dag werken. Al mijn huisgenoten zijn waarschijnlijk ook weg.
Dat wordt FIFA met kerst zjozzquote:Op maandag 24 december 2012 13:16 schreef Cliffy het volgende:
Wtf, Zavvi heeft hem gewoon al verstuurd, inclusief trackcode
Dat Google translate Nederlands trouwens
Studeren in Hilversum?quote:Op maandag 24 december 2012 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pics van je zusje die daar studeert
Je hebt daar faculteiten van de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht (HKU) geloof ik. Film enzo.quote:
HKU. Dat is niet studeren hequote:Op maandag 24 december 2012 17:18 schreef Frankii het volgende:
[..]
Je hebt daar faculteiten van de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht (HKU) geloof ik. Film enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op maandag 24 december 2012 17:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
HKU. Dat is niet studeren he
Op de HKU zitten en zeggen dat je studeert... dat is net zoiets als zeggen dat je PADI hebt en daarom kan duikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 24 december 2012 17:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op de HKU zitten en zeggen dat je studeert... dat is net zoiets als zeggen dat je PADI hebt en daarom kan duikenHoehoehoehoe hou me vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
die mensen moeten ook naar de kerk!quote:Op maandag 24 december 2012 18:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zijn de kroegen dicht vanavond ik wil daar bier nuttigen
Hier ook gesloten... maar ja, moet morgenochtend weer vroeg met de treinquote:Op maandag 24 december 2012 18:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
No worries ik ben er ookquote:Op maandag 24 december 2012 18:46 schreef PierreTT het volgende:
Dus ik vrees dat mijn resterende avond zal bestaan uit COD spelen
quote:
Mwa, ik denk het niet. Moet ook eerst nog even mijn Xbox weer aansluiten, heb een beetje zitten kloten met bedradingquote:Op maandag 24 december 2012 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Paar potjes my ass wordt nachtbrigade Piet!
dat hebben we in het oosten dus beter geregeld XDquote:Op maandag 24 december 2012 18:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er is wel wat open hoor, maar het grootste deel niet. En wat er open is zijn zeer kansloze tentenquote:Op maandag 24 december 2012 19:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
dat hebben we in het oosten dus beter geregeld XD
Ja hier is wel wat open maar daar wil ik nog niet dood gevonden wordenquote:Op maandag 24 december 2012 19:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Van seizoen 1 mag ik hopen?quote:Op maandag 24 december 2012 20:45 schreef Frankii het volgende:
Net seizoensfinale van Homeland gezien. HOLY FUCKING SHIT.
Beste finale die ik tot nu toe gezien heb, wat een meesterwerk.
Nope, S2 kakte wat in, maar vind de laatste ep echt erg goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
quote:Op maandag 24 december 2012 20:52 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nope, S2 kakte wat in, maar vind de laatste ep echt erg goed.
Ik snap waarom je het kut zou kunnen vinden.Het was niet alleen dat maar eerst krijg je 40 min familie drama. En toen Brody zei dat zijn auto was verplaatst wist je genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben erg benieuwd naar s3.All good things are wild and free.
Wanneer verstuur je de beruchte kerstfoto rond?quote:Op maandag 24 december 2012 21:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het was niet alleen dat maar eerst krijg je 40 min familie drama. En toen Brody zei dat zijn auto was verplaatst wist je genoeg.
Ben erg benieuwd naar s3.
Klokslag 12 uur.quote:Op maandag 24 december 2012 21:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wanneer verstuur je de beruchte kerstfoto rond?
Dat mag ik toch hopen als SR bezig isquote:Op maandag 24 december 2012 19:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ja het is nu wel iets drukkerquote:Op maandag 24 december 2012 21:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen als SR bezig is
Misschien maar goed ook.quote:Op dinsdag 25 december 2012 04:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Is al 12 ur geweest, heb niksss.
Morgen mijn nieuwe grillpan testen met eendenborstfilet en hertenbiefstukquote:
nu wil je hem weet ruilen voor halo 4?quote:Op zondag 23 december 2012 23:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Heb je interesse in Far Cry 3?
Halo 4 is ook heel erg leuk, maar Stoma keek eerst niet verder dan ze neus lang is.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
nu wil je hem weet ruilen voor halo 4?
ha zeker goed, eerste kerst dag goed bevallen hoor, die van jou?quote:Op woensdag 26 december 2012 12:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alles goed? Leuke eerste kerstdag gehad?
Goed lopen bunkeren ja, en uiteindelijk goed lopen zuipen dus het was geslaagdquote:Op woensdag 26 december 2012 13:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ha zeker goed, eerste kerst dag goed bevallen hoor, die van jou?
Ja...quote:Op woensdag 26 december 2012 09:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
nu wil je hem weet ruilen voor halo 4?
Heb ik ooit gezegd dat ik het niet leuk vond?quote:Op woensdag 26 december 2012 10:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Halo 4 is ook heel erg leuk, maar Stoma keek eerst niet verder dan ze neus lang is.
Je deed toch weg omdat ie niet te spelen was door slechte matchmaking? En was waardeloos gemaakt?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja...
[..]
Heb ik ooit gezegd dat ik het niet leuk vond?
Het lag toch aan je teamquote:Op woensdag 26 december 2012 14:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja...
[..]
Heb ik ooit gezegd dat ik het niet leuk vond?
Dat het kerstmis is en ik de eendenborstfilet al aan het insnijden benquote:
vond hem al te makkelijkquote:Op woensdag 26 december 2012 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het ligt altijd aan alles behalve hem zelf
En ik ben ook niet dikquote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef Rossdale het volgende:
Hij jankt niet om voetbalclubs die hun liedjes "lenen" van buitenlandse clubs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |