* Kapt-Ruigbaard snel een rechtsbijstandverzekering afsluit en r_one waarschuwt.quote:Op maandag 24 december 2012 13:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ga je ook een proces tegen mij beginnen nu ik mijn posts niet wil verwijderen TS?
Te laat he, het incident is al gaande.quote:Op maandag 24 december 2012 13:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
* Kapt-Ruigbaard snel een rechtsbijstandverzekering afsluit en r_one waarschuwt.
En anders ook 3 maanden wachttijd.quote:Op maandag 24 december 2012 13:56 schreef Deetch het volgende:
[..]
Te laat he, het incident is al gaande.
hmmz, dat is geen kattensquirtpisquote:
Wedden dat ze het gewoon door de wc heeft gespoeld?!quote:Op maandag 24 december 2012 16:56 schreef DropVeter2012 het volgende:
Hij heeft geen bewijs ik denk dat ze alles al het bewijsmateriaal al lang ergens heeft verstopt.
quote:Op maandag 24 december 2012 13:02 schreef Fendy het volgende:
Oh ik vergeet
GC / Is mijn PH-meter te gebruiken?
Mooie combo van alles jaquote:Op maandag 24 december 2012 13:02 schreef Fendy het volgende:
Die pohi ook,
SEX / Vraag over squirtende vrouwen
Dan
FB / Topic laten verwijderen
En dan het huidige pareltje.
Oh ik vergeet
GC / Is mijn PH-meter te gebruiken?
Laat maar.quote:Op maandag 24 december 2012 22:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wedden dat ze het gewoon door de wc heeft gespoeld?!
Als jij dat graag wilt, dan laten we het. Ik wil daar niet zeikerig over doen. Daarbij kan ik me best voorstellen dat je hier behoorlijk pissig van wordt.quote:
lekkahquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:41 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Of nog toepasselijker:
[ afbeelding ]
Om te beginnen je advocaat bellen denk ik dan.quote:Op maandag 24 december 2012 09:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, het is genant wat er is gebeurd ik wil alleen weten wat er nodig is voor een proces, de rest vertel ik wel aan mijn advocaat en de rechter.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:15 schreef Gia het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat TS een beetje over de zeik is. Of onder de zeik, in dit geval.
TS, effe douchen en het is weer schoon. Urine is ook best schoon.
Vraagje, heb je het ook doorgeslikt?
Een advocaat bel je alleen als je daadwerkelijk een zaak hebtquote:Op woensdag 26 december 2012 07:57 schreef Megumi het volgende:
[..]
Om te beginnen je advocaat bellen denk ik dan.
of als je kampioen van Nederland wil worden met voetbalquote:Op woensdag 26 december 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Advocaat bel je alleen als je daadwerkelijk een zaak hebt.
TS denkt nu: "Jullie maken me de pis niet lauw"quote:
Voor je het weet kruipt TS in een dooie kameel en wil ie Artis aanklagen.quote:
'T ging toch om een golden shower.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:15 schreef numero_uno het volgende:
[ afbeelding ]
Voor bij de rechtbank meet
Wat je nodig hebt?.....quote:Op maandag 24 december 2012 09:08 schreef DeParo het volgende:
Ik wil een proces tegen mijn ex beginnen omdat ze me getracht heeft te mishandelen (geen details)! Wat heb ik nodig voor een zaak qua verzekeringen? WA? Rechtsbijstandverzekering?
Ik werk voor de overheid iets dus wat zit er daar vervolgens dan bij inbegrepen? Qua verzekeringen doel ik uiteraard op alvast dank!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |