Je klinkt nu al als Fernando Sorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:19 schreef Gewas het volgende:
Poging 3. Deze is wat vloeiender.
Die sneeuwpop heb ik zelf gemaakt.
Edit: geluid beter gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:13 schreef wolferl het volgende:
[..]
Je klinkt nu al als Fernando SorJa, zoals ik zei weet ik dat ik niet zo goed ben. Maar ik doe het vooral voor de lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Video's ondertussen maar verwijderd.
Het was een grapje.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:46 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja, zoals ik zei weet ik dat ik niet zo goed ben. Maar ik doe het vooral voor de lol.
Video's ondertussen maar verwijderd.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het was een grapje.
Maar je moet ze niet verwijderen man. Ga lekker door pingelen, zo kan je zien dat je vordert.
Ik heb een hele stapel Fernando Sor liggen, waarom ga je hem niet bestuderen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 05:55 schreef Gewas het volgende:
[..]![]()
Het was niet echt een goede opname, ook daarom heb ik hem verwijderd.Toch best pittig om klassieke stukken op de gitaar te spelen.
Heb trouwens wat andere opnames met de akoestische gitaar op Youtube gezet die wat beter gelukt zijn.
Ik zag bij de updates van Youtube dat je video's heb geupload van Fernando Sor. Zal het vandaag eens beluisteren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 06:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik heb een hele stapel Fernando Sor liggen, waarom ga je hem niet bestuderen?
Hij herschreef ook populaire stukken van zijn tijdgenoten voor gitaar. Het is echt een virtuoos.
Klassiek qua oudheid, maar niet klassiek qua genre of tijdperk.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:46 schreef klappernoot2000 het volgende:
Ook dit is klassiek.
Gespeeld door een weergaloze virtuoos.
Indertijd werd hij hierom verguist maar dit heeft de tand des tijds goed doorstaan..
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:41 schreef Little_Dolls het volgende:
... en dan hebben we hier nog een prachtig livestuk met held Akkerman
Volgens mij hadden ze het er in De Tiende van Tijl nog over gehad. Weet alleen even geen namen meer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:59 schreef tjoptjop het volgende:
Zijn er eigenlijk vrouwelijke componisten die stukken van betekenis hebben geschreven? Ik zat hier vanavond eens over na te denken maar kon er geen voor de geest halen.
Mooi!quote:
Ik hoor anders toch klassieke invloeden. Het is niet omdat er een gitaar in zit, dat het daarom niet kan. Maar goed, in zo een discussie heb ik geen zin.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:44 schreef wolferl het volgende:
[..]![]()
dat heeft niets met klassieke muziek te maken.
Mooi, zit een goede klank in.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:05 schreef Gewas het volgende:
Weer een video geupload...
Historische Aufnahme aus dem Jahre 1942
Ik ben blij dat je mijn video mooi vind.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |