Ilse niet.quote:Op maandag 24 december 2012 03:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zat anderen die ook tetten hebben.
No wayquote:Op maandag 24 december 2012 03:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Stomme opmerking, er lopen hier Turken en Marokkanen rond met een lange "o"
Alweerquote:Op maandag 24 december 2012 03:03 schreef asco het volgende:
Ik moet morgen echt helemaal niks. Ben niet echt moe. Zouden jullie dan gewoon doorhalen?
En anders zijn ze wel te maken.quote:Op maandag 24 december 2012 03:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zat anderen die ook tetten hebben.
Gewoon net zo lang doorgaan tot je moe bent, prima toch.quote:Op maandag 24 december 2012 03:03 schreef asco het volgende:
Ik moet morgen echt helemaal niks. Ben niet echt moe. Zouden jullie dan gewoon doorhalen?
Ze is niet lelijk maar niet dat ik denk: zozo.quote:
Ik heb het niet over zang, maar over uiterlijkquote:Op maandag 24 december 2012 03:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze zingt in ieder geval beter dan carice
Roosmarijn heeft ook tetten.quote:
Hehe dat gestotter vind ik ook meer geinig dan aantrekkelijkquote:Op maandag 24 december 2012 03:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon net zo lang doorgaan tot je moe bent, prima toch.
[..]
Ze is niet lelijk maar niet dat ik denk: zozo.
Maar ik zou me door haar laten versieren ofzovooral omdat ik heel hard zou moeten lachen door dat gestotter.
Absoluut, zoveel mensen zoveel meningen.quote:Op maandag 24 december 2012 03:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Liever plat dan nep, mja, daar verschillen de meningen over.
was een subtiele hint dat carice een talentloze doos is..quote:Op maandag 24 december 2012 03:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zang, maar over uiterlijk, zang is ook wel beter trouwens
.
quote:
Kirsten Bellquote:Op maandag 24 december 2012 03:05 schreef asco het volgende:
[..]
Kirsten Bell heeft de ideale lengte voor een vrouw.
Carice is hooguit een one night standquote:Op maandag 24 december 2012 03:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
was een subtiele hint dat carice een talentloze doos is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |