Dit was dan echt zo'n blik dat net zover opengetrokken was dat die dampende stampende lucht zich er vluchtig een weg uitbaande richting mijn neus.quote:Op maandag 24 december 2012 03:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Indien goed gesloten niets mis mee.
Net als Miss Montreal dusquote:Op maandag 24 december 2012 03:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ilse is wel raakbaar, alleen dat boerinnengelul is een beetje jammer.
Trustequote:Op maandag 24 december 2012 03:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga nu wel slapen![]()
Goede nacht mensen!
Geil toch.quote:Op maandag 24 december 2012 03:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat past niet samen met een niggahquote:Op maandag 24 december 2012 03:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Trusten man!quote:Op maandag 24 december 2012 03:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga nu wel slapen![]()
Goede nacht mensen!
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 december 2012 03:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga nu wel slapen![]()
Goede nacht mensen!
Ik vind Miss Montreal niet echt aantrekkelijk.quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 03:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga nu wel slapen![]()
Goede nacht mensen!
Dit.quote:Op maandag 24 december 2012 03:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind Miss Montreal niet echt aantrekkelijk.
Ik welquote:Op maandag 24 december 2012 03:02 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 december 2012 03:03 schreef asco het volgende:
Ik moet morgen echt helemaal niks. Ben niet echt moe. Zouden jullie dan gewoon doorhalen?
Gisteren tot 6:00 opgebleven, misschien vannacht ook.quote:Op maandag 24 december 2012 03:03 schreef asco het volgende:
Ik moet morgen echt helemaal niks. Ben niet echt moe. Zouden jullie dan gewoon doorhalen?
Maar wel tettenquote:Op maandag 24 december 2012 03:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Stomme opmerking, er lopen hier Turken en Marokkanen rond met een lange "o"quote:Op maandag 24 december 2012 03:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat past niet samen met een niggah.
Sorry![]()
.
Tot 6 uur doorgaan en kijken of je dan moe bent, zoja, slapen tot Ekdom, zonee: doorhalen.quote:Op maandag 24 december 2012 03:03 schreef asco het volgende:
Doorgaan tot je denkt, nu heb ik het gehad/ik val meteen in slaap als ik nu ga liggenquote:Op maandag 24 december 2012 03:03 schreef asco het volgende:
Gewoon rond 6:00 in slaap vallen en dan 14:00 wakker worden ofzoquote:Op maandag 24 december 2012 03:03 schreef asco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |