Ze mag me elke nacht afleidenquote:Op maandag 24 december 2012 02:31 schreef Stickertje het volgende:
ilse haar dialect leidt af van wat ze zegt -.-
Sja, ik rook niet en heb er een hekel aan. Ik vind het een teken van extreme meeloperij. Daarbij is het ongezond en stinkt het.quote:Op maandag 24 december 2012 02:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geen minpunt, weet ik meteen zeker dat ze er niets om geven dat ik (nog) rook
.
In sommige buurten is dat een slecht ideequote:Op maandag 24 december 2012 02:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Enige voordeel van de winter, kratje gewoon buiten zetten.
Hoeveel bandjes uit je hoofd kan opdreunenquote:Op maandag 24 december 2012 02:32 schreef Stickertje het volgende:
wat schrijven mensen up? waar zijn die lijstjes voor? O.o
We vragen ons af of er mensen zijn die geen 20 bands op kunnen noemen.quote:Op maandag 24 december 2012 02:32 schreef Stickertje het volgende:
Voetbalquote:
Ongezond ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 24 december 2012 02:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sja, ik rook niet en heb er een hekel aan. Ik vind het een teken van extreme meeloperij. Daarbij is het ongezond en stinkt het.
Ach, scheelt weer wat wachttijdquote:Op maandag 24 december 2012 02:31 schreef asco het volgende:
"Walibi opent gebedsruimte door Wessel Wit
BIDDINGHUIZEN - Pretpark Walibi Holland in Flevoland gaat een gebedsruimte inrichten voor islamitische bezoekers. Komend voorjaar komt er voor moslims een aparte plek om in alle rust te bidden. Tussen het berijden van achtbanen door kunnen zij dan hun kleedje spreiden in een speciaal daarvoor ingerichte ruimte"
Euhhhh, wát?
Ik wilde gewoon zoveel mogelijk betrekkelijk onbekende bandjes erin gooienquote:Op maandag 24 december 2012 02:32 schreef minthy het volgende:
Ik doe niet mee met die lijstjes. Mijn E-penis is niet zo lang
Bands die je op weet te dreunen.quote:Op maandag 24 december 2012 02:32 schreef Stickertje het volgende:
Ja hoor, als ze dan ook maar elke nacht tegen me aan ligtquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 02:33 schreef Pino112 het volgende:
Nu dat korengedoe?![]()
Ik ga slapen, veel plezier met zn allen en tot later![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 02:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
De beste band ever One Direction is nog niet opgenoemd
wat is dezenquote:Op maandag 24 december 2012 02:31 schreef asco het volgende:
"Walibi opent gebedsruimte door Wessel Wit
BIDDINGHUIZEN - Pretpark Walibi Holland in Flevoland gaat een gebedsruimte inrichten voor islamitische bezoekers. Komend voorjaar komt er voor moslims een aparte plek om in alle rust te bidden. Tussen het berijden van achtbanen door kunnen zij dan hun kleedje spreiden in een speciaal daarvoor ingerichte ruimte"
Euhhhh, wát?
Truste Pientje.quote:Op maandag 24 december 2012 02:33 schreef Pino112 het volgende:
Nu dat korengedoe?![]()
Prima toch?quote:Op maandag 24 december 2012 02:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon zoveel mogelijk betrekkelijk onbekende bandjes erin gooien
Schande...quote:Op maandag 24 december 2012 02:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
Only Seven Left dan!quote:Op maandag 24 december 2012 02:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20
Ze smelten de kazen!
Slaap lekker en tot later op de dagquote:Op maandag 24 december 2012 02:33 schreef Pino112 het volgende:
Nu dat korengedoe?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |