misschien moet je dan leo blokhuis vervangen.. kerel heeft het te vaak foutquote:Op maandag 24 december 2012 02:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil best tot de 200 gaan, want ik weet nu al dat ik dat makkelijk ga halen. Ik ben vrij muzieknerd sowieso.
Doet ie wel?quote:Op maandag 24 december 2012 02:40 schreef De_Nater het volgende:
Waarom doet FOK! geen scroll als je lange quote hebt?
Wabliefquote:Op maandag 24 december 2012 02:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ooit nog een pak waarvan ik als ik een hand omhoog hou en de andere ook in een spannende positie, de ruitjes toch rechtdoor lopen als je 'm van voren bekijkt
Leo Blokhuis is aangetrouwd familie van me.quote:Op maandag 24 december 2012 02:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien moet je dan leo blokhuis vervangen.. kerel heeft het te vaak fout
Nee, maar vertel verder over je kat.quote:Op maandag 24 december 2012 02:39 schreef DaMook het volgende:
Kunnen jullie stoppen met die lijstjes ? Voegt niets toe.
Vreeeeeemd, hier nietquote:
Ik kan ze zo opdreunen. metalbands, uit het shoegazesegment, classic rock bands, nog wat 90's alt en al die indie bands van de laatste 10 jaar, de punkrevolutie, stoner en 70's prog. Daarmee moet ik ruim op de 200 komenquote:Op maandag 24 december 2012 02:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga dat ook wel halen, het zal wel even duren denk ik
Klopt. Ik kan me soms ook heel erg ergeren aan die manquote:Op maandag 24 december 2012 02:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien moet je dan leo blokhuis vervangen.. kerel heeft het te vaak fout
Zeer zeker.quote:
Die zijn nu samen met een touwtje met veertjes aan het spelenquote:
echt?quote:Op maandag 24 december 2012 02:41 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Leo Blokhuis is aangetrouwd familie van me.Dat ook nog eens...
Jij mag niet meer meedoenquote:Op maandag 24 december 2012 02:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
Even kijken hoeveel bands ik ken:
<knip>
Ver weg hoor in de familie...quote:Op maandag 24 december 2012 02:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
echt?
dan vertel hem maar eens dat 'white'christmas die hij vorig jaar.. EN dat jaar daarvoor liet horen NIET van guns nr oses is![]()
leek sebastian bach van skid row..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |