SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er verder ook niets mee maar ben gewoon vrij en de super op de hoek is ook gewoon open ...quote:Op maandag 24 december 2012 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik negeer die kerstdagen gewoon en ga boerenkool maken met vette worst.
Ik heb er ook een hekel aan, maar het is op vakantie ook nooit zo'n pretje deze dagen, giga druk overalquote:Op maandag 24 december 2012 14:51 schreef Deisyy het volgende:
De kerstboodschappen zijn in huis, nu even op internet kijken hoeveel geld ik kwijt ben aan een weekje Mexico met de kerst in 2013.
Ik ben de kerstdagen nu al zat en ze zijn nog niet eens begonnen
Dus dat is de oplossing ook niet, denk jij?quote:Op maandag 24 december 2012 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hekel aan, maar het is op vakantie ook nooit zo'n pretje deze dagen, giga druk overal
Ja kaarsjes hier ook, maar ook dat doen we vakerquote:Op maandag 24 december 2012 15:54 schreef Lienekien het volgende:
Mijn moeder komt morgen eten. Dwerg heeft alle boodschappen gedaan en ruimt de tuin op. Ik doe het meeste voor het eten.
Geen kerstboom, wel kaarsjes en houtkachel.
Ik vind zo een verhaal van mijn oma best fascinerend... dat ze een kaarsje ging branden en ging bidden toen het enorm hard onweerde en opa achter in het land was.quote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja kaarsjes hier ook, maar ook dat doen we vaker
En kwam je opa wel weer terug?quote:Op maandag 24 december 2012 16:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind zo een verhaal van mijn oma best fascinerend... dat ze een kaarsje ging branden en ging bidden toen het enorm hard onweerde en opa achter in het land was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |