SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Nee ik zit inderdaad niet bij de CIAquote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef ChesterPerry het volgende:
Wat gebeurt op meets blijft op meets imo.
Dit vind ik wel een mooie quote, ofdat er handel, orgies en drugsdeals hebben plaatsgevonden, je zit niet bij de CIA gappie
Wattes?quote:
Als je maar niet denkt dat ik dat doequote:Op zondag 23 december 2012 23:25 schreef supersof het volgende:
mijn neef heet vincent en ik mag hem niet want vroeger gooide hij me altijd in de prikkelbosjes
Moet jij weten, ik vind het leuker dan het over de normalitere games, sex(wat ik nogal een vreemd onderwerp vind hier) of weer de plaatselijke foksters versieren.quote:Op zondag 23 december 2012 23:23 schreef Ro-ald het volgende:
Oke ik reageer gewoon niet meer over die meet.
jb, just because.quote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wattes?
[..]
Als je maar niet denkt dat ik dat doe
Waarom is sex hier een vreemd onderwerp?quote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Moet jij weten, ik vind het leuker dan het over de normalitere games, sex(wat ik nogal een vreemd onderwerp vind hier) of weer de plaatselijke foksters versieren.
quote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Moet jij weten, ik vind het leuker dan het over de normalitere games, sex(wat ik nogal een vreemd onderwerp vind hier) of weer de plaatselijke foksters versieren.
haha jawel!!!quote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik dat doe
Ach en dat is ook wel weer zo, is weer eens wat andersquote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Yupquote:
Nou hier valt wel mee, meer op b&h daar gaan de nachtbaggers 9/10 over sex terwijl hetzelfde aantal nog nooit een kut heeft gezienquote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Waarom is sex hier een vreemd onderwerp?
Wintersessiequote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
er komt dalijk een nieuwe 101 barz
Ok.quote:
Goede vraag.quote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Waarom is sex hier een vreemd onderwerp?
Daar heb je toch wel een klein beetje gelijk inquote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Nou hier valt wel mee, meer op b&h daar gaan de nachtbaggers 9/10 over sex terwijl hetzelfde aantal nog nooit een kut heeft gezien
Ik dacht er toevallig laatst wel nog aanquote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef supersof het volgende:
heeft iemand hier ook de angst om voor de trein te worden geduwd als je te dicht langs het spoor staat?
Nja ik weet dat ik bijna altijd gelijk heb maar bedankt voor de bevestiging.quote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je toch wel een klein beetje gelijk in
hahah ja daar ben ik echt altijd bang voorquote:Op zondag 23 december 2012 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht er toevallig laatst wel nog aanHeel gek
Ik sta er altijd ver van af omdat ik bang ben te vallenquote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef supersof het volgende:
heeft iemand hier ook de angst om voor de trein te worden geduwd als je te dicht langs het spoor staat?
Je zegt het zelf hoor knul.quote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Nou hier valt wel mee, meer op b&h daar gaan de nachtbaggers 9/10 over sex terwijl hetzelfde aantal nog nooit een kut heeft gezien
Gewoon altijd bij een paar oudjes gaan staan die nog net met moeite hun kiosk-koffie kunnen vasthoudenquote:Op zondag 23 december 2012 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
hahah ja daar ben ik echt altijd bang voor
hier zijn beschaafde mensenquote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
lolwut.quote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef supersof het volgende:
ik sta express nooit dicht bij het spoor omdat je zomaar uit het niets kan neervallen en al die bendequote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef supersof het volgende:
Ook maar een select aantal, imoquote:Op zondag 23 december 2012 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hier zijn beschaafde mensen
En Taex.quote:Op zondag 23 december 2012 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha nee die gaan altijd op de verkeerde plaatsen staan. die weten niet waar de deuren zijn als de trein stoptquote:Op zondag 23 december 2012 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon altijd bij een paar oudjes gaan staan die nog net met moeite hun kiosk-koffie kunnen vasthouden
ik schijt sowieso al bagger voor treinenquote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef supersof het volgende:
Daar heb ik inmiddels wel een sport van gemaakt jaquote:Op zondag 23 december 2012 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
haha nee die gaan altijd op de verkeerde plaatsen staan. die weten niet waar de deuren zijn als de trein stopt
weet niet ofdat het met beschaafd heeft te maken, weet ook niet waarom het daar meer gebeurt, als je je pimp voelt dat je een ''geil'' plaatje op internet heb gevonden of een semi erectie krijg op een fotoboek(lees fotoboek van krullenbolletje.) dit kan ik niet ontrafelenquote:Op zondag 23 december 2012 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je niet vertellen, hun hebben ook zulke dingen maar zeggen het nietquote:Op zondag 23 december 2012 23:31 schreef supersof het volgende:
jeeej ik ben niet de enige. mn vrienden lachten me uit toen ik het vertelde
jawel hoorquote:Op zondag 23 december 2012 23:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je niet vertellen, hun hebben ook zulke dingen maar zeggen het niet
ik vind het toch wel redelijk beschaafd als je niet overal rondbazuint waar je pinkie van overeind gaat staanquote:Op zondag 23 december 2012 23:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
weet niet ofdat het met beschaafd heeft te maken, weet ook niet waarom het daar meer gebeurt, als je je pimp voelt dat je een ''geil'' plaatje op internet heb gevonden of een semi erectie krijg op een fotoboek(lees fotoboek van krullenbolletje.) dit kan ik niet ontrafelen
Wat heeft krull hier nou weer mee te maken?quote:Op zondag 23 december 2012 23:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
weet niet ofdat het met beschaafd heeft te maken, weet ook niet waarom het daar meer gebeurt, als je je pimp voelt dat je een ''geil'' plaatje op internet heb gevonden of een semi erectie krijg op een fotoboek(lees fotoboek van krullenbolletje.) dit kan ik niet ontrafelen
op een internetforum kan je je anders voordoen dan dat je bent dat is leuk, ik dacht dat de meeste dat hier ook deden, totdat ik de meetingfilmpjes zag en wat bleek... 90% in die rukschuur was hetzelfde persoon.quote:Op zondag 23 december 2012 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind het toch wel redelijk beschaafd als je niet overal rondbazuint waar je pinkie van overeind gaat staan
we lachen elkaar heel vaak uit hoorquote:Op zondag 23 december 2012 23:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wel gemeen dat ze je dan uitlachen
Dat gaf ik als willekeurig voorbeeld.quote:Op zondag 23 december 2012 23:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat heeft krull hier nou weer mee te maken?
Appels met peren vergelijken..
oow zo manier, je hebt ook mensen die door hun vrienden worden gepest en het nog vrienden noemenquote:Op zondag 23 december 2012 23:34 schreef supersof het volgende:
[..]
we lachen elkaar heel vaak uit hoordus is geen ramp
Nee die dump ik gewoon. toedelsquote:Op zondag 23 december 2012 23:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oow zo manier, je hebt ook mensen die door hun vrienden worden gepest en het nog vrienden noemen
mwa niet iedereen doet zich anders voor dan hij/zij is, ligt maar net aan het soort publiek wat een meet trektquote:Op zondag 23 december 2012 23:34 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
op een internetforum kan je je anders voordoen dan dat je bent dat is leuk, ik dacht dat de meeste dat hier ook deden, totdat ik de meetingfilmpjes zag en wat bleek... 90% in die rukschuur was hetzelfde persoon.
Preciesquote:Op zondag 23 december 2012 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee die dump ik gewoon. toedels, en weg zijn ze
quote:
Het kutte is dat 80% van wat ik hier heb getypt nog echt waar is ook, wat opzich vrij triest is.quote:Op zondag 23 december 2012 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa niet iedereen doet zich anders voor dan hij/zij is, ligt maar net aan het soort publiek wat een meet trekt
ik dacht even dat ik een boxershort had gewonnenquote:Op zondag 23 december 2012 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
U bent geselecteerd om een boxershort gratis te mogen ontvangen! Bevestig uw deelname en laat uw gegevens achter om uw boxershort naar keuze te ontvangen. Vele consumenten zijn u al voor gegaan:
Bevestig uw deelname claim uw gratis boxershort naar keuze! Vele consumenten zijn u al voor gegaan:
- Dhr. Visser - Boxershort geclaimd
- Mvr. Klaasen - Boxershort geclaimd
- S *naam* - deelname nog niet bevestigd
Jij mag hem wel hebben hoor, dm je gegevens maarquote:Op zondag 23 december 2012 23:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht even dat ik een boxershort had gewonnen
nahh mannenshorts staan me niet zo leukquote:Op zondag 23 december 2012 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij mag hem wel hebben hoor, dm je gegevens maar
Maar Mevrouw Klaasen heeft er ook 1 genomenquote:Op zondag 23 december 2012 23:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nahh mannenshorts staan me niet zo leuk
ja dat moet zij wetenquote:Op zondag 23 december 2012 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Mevrouw Klaasen heeft er ook 1 genomen
quote:
Voor Spotify zeker?quote:Op zondag 23 december 2012 23:43 schreef Rockiejj het volgende:
Uw lidstatus is: Gecontroleerd
Gecontroleerd Paypal lid
Paypalquote:Op zondag 23 december 2012 23:43 schreef Rockiejj het volgende:
Uw lidstatus is: Gecontroleerd
Gecontroleerd Paypal lid
Mening over?quote:
Oh, danquote:Op zondag 23 december 2012 23:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
de paint ik heb een lelijk hoofd erbij geplakt
Dit inderdaadquote:
lekkerding dat geplakte hoofdquote:Op zondag 23 december 2012 23:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
de paint ik heb een lelijk hoofd erbij geplakt
hij heeft mij geblokt van alles door die foto'squote:Op zondag 23 december 2012 23:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekkerding dat geplakte hoofd
ik wil hem ontmoetenquote:Op zondag 23 december 2012 23:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hij heeft mij geblokt van alles door die foto's
vraag aan zijn neefje zijn adresquote:Op zondag 23 december 2012 23:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil hem ontmoetenmag dat?
hoezo?quote:Op zondag 23 december 2012 23:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Fok-it is eigenlijk een vervelende user
Eigenlijk wel. Maar moet je niet doorvertellen hequote:Op zondag 23 december 2012 23:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Fok-it is eigenlijk een vervelende user
ik weet toch niet wie zijn neefje isquote:Op zondag 23 december 2012 23:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
vraag aan zijn neefje zijn adres
Is goedquote:Op zondag 23 december 2012 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar moet je niet doorvertellen he
ik vraag wel via w-appquote:Op zondag 23 december 2012 23:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet toch niet wie zijn neefje is
Vertel.quote:Op zondag 23 december 2012 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Wie heeft hier verstand van Creditcard`s ?
Nou, je kan ook een creditcard aanvragen als je niet een xbedrag inkomen per maand verdient toch? Soort studenten-creditcard? en Zoja, waar doe je dat?quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 23:50 schreef Ro-ald het volgende:
LittleBrownie is eigenlijk wel een lieve user![]()
Oh dat was ze al
ja hoor en met jou?quote:
ING kan je een CC aanvragen als gewoon een rekening hebt daar. Tot 1000 euro krediet.quote:Op zondag 23 december 2012 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, je kan ook een creditcard aanvragen als je niet een xbedrag inkomen per maand verdient toch? Soort studenten-creditcard? en Zoja, waar doe je dat?
Nice! Thanks.quote:Op zondag 23 december 2012 23:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ING kan je een CC aanvragen als gewoon een rekening hebt daar. Tot 1000 euro krediet.
HOIquote:
Sickquote:Op zondag 23 december 2012 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb maar weer eens bandjes gefotografeerd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
HOI
Vet!quote:Op zondag 23 december 2012 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
HOI
Geen probleem, ben ook blij dat ik hem hebquote:Op zondag 23 december 2012 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice! Thanks.ga ik daar eens ff kiek`n.
quote:
Dacht ik.quote:
ja zijn neefje ik vraag de adres kan je even langsquote:Op zondag 23 december 2012 23:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat een sukkel, zo'n kans loopt ie mis alles
Nice, vooral die tweedequote:Op zondag 23 december 2012 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
HOI
de adresquote:Op zondag 23 december 2012 23:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja zijn neefje ik vraag de adres kan je even langs
Ik wil een keer, manquote:
ik hoef hem ook nietquote:Op zondag 23 december 2012 23:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nu krijg je hem lekker niet!
Foto's maken?quote:
quote:
Halloquote:
Thanks, even kijken.quote:Op zondag 23 december 2012 23:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Meer van de Stone Sour set is hier
https://www.facebook.com/(...).301130305994&type=3
en genieten van het muziekquote:
Pak je camera en ga foto's makenquote:
slaaplekker Taxquote:Op zondag 23 december 2012 23:57 schreef Taexon het volgende:
Avond jrry! ;D
Weltrusten voor de slapers ik ga ook, trusteb FOK!
Welterustenquote:Op zondag 23 december 2012 23:57 schreef Taexon het volgende:
Avond jrry! ;D
Weltrusten voor de slapers ik ga ook, trusteb FOK!
Concerten zijn leuk, maar heb in de afgelopen 2,5 jaar ruim 1000 unieke artiesten gezien. Dan ben je op een gegeven moment een tikkie verzadigd.quote:
Voor alles is een eerste keerquote:
wowquote:Op zondag 23 december 2012 23:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Concerten zijn leuk, maar heb in de afgelopen 2,5 jaar ruim 1000 unieke artiesten gezien. Dan ben je op een gegeven moment een tikkie verzadigd.
Mooie foto's man. Had ik wel bij willen zijnquote:Op zondag 23 december 2012 23:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Concerten zijn leuk, maar heb in de afgelopen 2,5 jaar ruim 1000 unieke artiesten gezien. Dan ben je op een gegeven moment een tikkie verzadigd.
wow.quote:Op zondag 23 december 2012 23:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Worden die tripjes ook gesponsord?quote:Op zondag 23 december 2012 23:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tellen festivals ook mee hè, dat tikt aardig aan.quote:
Ja de show kan zo in de top 10 van beste shows van dit jaar.quote:Op zondag 23 december 2012 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooie foto's man. Had ik wel bij willen zijn
Jij werkt voor OOR?quote:Op zondag 23 december 2012 23:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tellen festivals ook mee hè, dat tikt aardig aan.
[..]
Ja de show kan zo in de top 10 van beste shows van dit jaar.
Nicequote:Op zondag 23 december 2012 23:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tellen festivals ook mee hè, dat tikt aardig aan.
[..]
Ja de show kan zo in de top 10 van beste shows van dit jaar.
thuis hangen.quote:Op maandag 24 december 2012 00:00 schreef Ro-ald het volgende:
Wat gaan jullie doen met Oud en Nieuw?
naar vrienden en zuipenquote:Op maandag 24 december 2012 00:00 schreef Ro-ald het volgende:
Naar familie heel ver hier vandaan.quote:Op maandag 24 december 2012 00:00 schreef Ro-ald het volgende:
quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 23:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Worden die tripjes ook gesponsord?
Ik heb een huis in A'dam dat scheelt, en vaak wel op uitnodiging jaquote:Op zondag 23 december 2012 23:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Worden die tripjes ook gesponsord?
Je krijgt je pikkie niet omhoog met drank op.quote:
Yes.quote:
Sowieso veel goede concerten gezien dit jaar.quote:Op maandag 24 december 2012 00:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice. Dat zegt toch wel wat, als je net zei dat je bij ±1000 concerten bent geweest
We zijn niet zoquote:Op maandag 24 december 2012 00:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
En daarom moet ik mijn mond houden?
En, welke gaat jou ontmaagden?
Klopt jaquote:Op maandag 24 december 2012 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je krijgt je pikkie niet omhoog met drank op.
Klinkt als ervaring?quote:
Heldquote:
Heb nog nooit willen seksen toen ik dronken wasquote:
Je loopt te roken, te zuipen en te blowen en nu ga je opeens de politiek correcte moraalridder uithangen als het op seks aankomt?quote:Op maandag 24 december 2012 00:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
we zijn nog jong man wat ga je ontmaagden dat doe je niet
seks is viesquote:Op maandag 24 december 2012 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je loopt te roken, te zuipen en te blowen en nu ga je opeens de politiek correcte moraalridder uithangen als het op seks aankomt?
Blijkbaarquote:Op maandag 24 december 2012 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je loopt te roken, te zuipen en te blowen en nu ga je opeens de politiek correcte moraalridder uithangen als het op seks aankomt?
Yesquote:Op maandag 24 december 2012 00:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Held
Heb je de Foo Fighters fotografeerd?![]()
Gister piepte je wel anders.quote:
Dat het fout is om die 3 te doen klopt ja maar ik ga niet ontmaagd zijn op me 14de. Gewoon niet,quote:Op maandag 24 december 2012 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben ik ook. Geen probleem.quote:Op maandag 24 december 2012 00:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat het fout is om die 3 te doen klopt ja maar ik ga niet ontmaagd zijn op me 14de. Gewoon niet,
quote:
Voor een jongen is dat wel redelijk speciaal nog op die leeftijdquote:
Tuurlijk, maar die ga je niet krijgen. Dat weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 24 december 2012 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
PRACHTIGE FOTOheb je die toevallig wallpaper size?
Voor meisjes niet dan?quote:Op maandag 24 december 2012 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor een jongen is dat wel redelijk speciaal nog op die leeftijd
ook niet met copyrights?quote:Op maandag 24 december 2012 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die ga je niet krijgen. Dat weet je zelf ook wel.
Nope, helaaspindakaas.quote:
Anno 2012 niet neequote:
quote:
Met mij wel. Wat is er?quote:Op maandag 24 december 2012 00:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Meh... Nee niet zo. :/ met jou wel?
Ik kan me eerlijk gezegd van geen enkel meisje uit mijn klas voorstellen dat ze ooit seks hebben gehad, klas 4vwo.quote:Op maandag 24 december 2012 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anno 2012 niet neeDaarbij zijn meiden van die leeftijd meestal veel meer daarmee bezig dan jongens
en ze zijn verder.
Het zijn dan ook de jongens die erover opscheppen hequote:Op maandag 24 december 2012 00:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd van geen enkel meisje uit mijn klas voorstellen dat ze ooit seks hebben gehad, klas 4vwo.Alleen van 1 weet ik het
Moeilijk contract werk, en daarnaast deel ik nooit high res zonder kosten. Je mag een printje kopenquote:
Zijn ze zo lelijk dan?quote:Op maandag 24 december 2012 00:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd van geen enkel meisje uit mijn klas voorstellen dat ze ooit seks hebben gehad, klas 4vwo.Alleen van 1 weet ik het
Kan ik ook zo'n poster kopen?quote:Op maandag 24 december 2012 00:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moeilijk contract werk, en daarnaast deel ik nooit high res zonder kosten. Je mag een printje kopen
Waarom pas over 2 jaar?quote:Op maandag 24 december 2012 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan ik ook zo'n poster kopen?
Over 2 jaar DM ik je hierover
"Stille wateren, diepe gronden" zeggen ze wel eens.quote:Op maandag 24 december 2012 00:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sommige niet hoor, maar wel heeel braaf.
Ja hoor, kost wat, heb je wat.quote:Op maandag 24 december 2012 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
he LB die foto van jou in de jong userfoto topic ben jij dat echtquote:Op maandag 24 december 2012 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is een user-foto topic, wat denk je zelf?quote:Op maandag 24 december 2012 00:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
he LB die foto van jou in de jong userfoto topic ben jij dat echt
wat bedoel je nouquote:Op maandag 24 december 2012 00:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is een user-foto topic, wat denk je zelf?
Is de Dalai Lamaquote:Op maandag 24 december 2012 00:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
he LB die foto van jou in de jong userfoto topic ben jij dat echt
ow ze lijkt nog jonger dan mijquote:Op maandag 24 december 2012 00:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat het een topic is waar foto's geplaatst worden van users zelf.
Is ze niet.quote:Op maandag 24 december 2012 00:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ow ze lijkt nog jonger dan mij
Hoeveel?quote:Op maandag 24 december 2012 00:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja hoor, kost wat, heb je wat.
Dan ik*quote:Op maandag 24 december 2012 00:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ow ze lijkt nog jonger dan mij
Strenge ouders. Vinden dit soort dingen troep.quote:
Wat voor dingen? Concerten?quote:Op maandag 24 december 2012 00:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Strenge ouders. Vinden dit soort dingen troep.
Ze zijn niet stilquote:Op maandag 24 december 2012 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Stille wateren, diepe gronden" zeggen ze wel eens.
Mooiste wat er is.quote:
Pubersquote:Op maandag 24 december 2012 00:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze zijn niet stilHooguit kinderlijk en doen alles om bij volwassenen in de smaak te vallen.
Hangt van het formaat af, A4 is ¤75,-quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 00:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
we schelen niet veel hoor misschien word het ooit nog wat
Alles. Mag niet eens een rubiks cube bestellenquote:
quote:
Word er vaak iets gekocht bij jou danquote:Op maandag 24 december 2012 00:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hangt van het formaat af, A4 is ¤75,-
'quote:
Particulieren regelmatig, beroepsmatig meer.quote:Op maandag 24 december 2012 00:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Word er vaak iets gekocht bij jou dan
Watch the Thronequote:Op maandag 24 december 2012 00:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Toch maar even een klein lijstje gemaakt met de 10 beste concerten (wilt niet zeggen dat ik ook nog een nummer 11 t/m 50 had kunnen maken)
10. st. Vincent - Melkweg
9. Nick Waterhouse - Pitch
8. Rammstein - Ahoy
7. Trash Talk - Paradiso
6. Stone Sour - Melkweg
5. The XX - Lowlands
4. Wallis Bird - Huize Maas
3. Jay-Z & Kanye West - Gelredome
2. Kasabian - HMH
1. Editors - Rock Werchter
quote:Op maandag 24 december 2012 00:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Toch maar even een klein lijstje gemaakt met de 10 beste concerten (wilt niet zeggen dat ik ook nog een nummer 11 t/m 50 had kunnen maken)
1. Jay-Z & Kanye West - Gelredome
lees je dmquote:Op maandag 24 december 2012 00:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Watch the ThroneBall so hard, motherfuckers wanna fine me.
Lift Off en No Church In The Wild zijn de beste tracks van Watch the Throne. Vind ik.quote:Op maandag 24 december 2012 00:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij luistert Kanye West?quote:Op maandag 24 december 2012 00:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jaquote:
En een A3?quote:Op maandag 24 december 2012 00:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hangt van het formaat af, A4 is ¤75,-
quote:
Jij weetquote:Op maandag 24 december 2012 00:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lift Off en No Church In The Wild zijn de beste tracks van Watch the Throne. Vind ik.
quote:
Jay-Z heeft wel paar aardige nummers ja.quote:
ENIGE!!!!!!!!quote:Op maandag 24 december 2012 00:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
2pac biggie eazy-e de enigste goede.
99 Problemsquote:Op maandag 24 december 2012 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jay-Z heeft wel paar aardige nummers ja.
moet je niet Nicki Minaj luisteren, je bent toch 14?quote:Op maandag 24 december 2012 00:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
De beste rappers vind ik:
1 Biggie Smalls
2 Tupac
3 eazy-e
4 ice cube
5 mc eiht
6 Ky mani marley
Voor derest luister ik niemand
Nadat ik die Justin Bieber versie heb geluisterd, heb ik trauma'squote:
quote:Op maandag 24 december 2012 00:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
moet je niet Nicki Minaj luisteren, je bent toch 14?
Thuis gestuurd, mat papier afgedrukt rekenen op ¤125 ongeveer.quote:
POUND THE ALARMMquote:Op maandag 24 december 2012 00:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
moet je niet Nicki Minaj luisteren, je bent toch 14?
Ze heeft wel lekker kontje togg :$Rquote:
quote:
Nee, te onnatuurlijk. Dan liever Beyonce of Rihannaquote:Op maandag 24 december 2012 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft wel lekker kontje togg :$R
Je gaat niet nu al de dominante huisvrouw uithangen hequote:
Ik heb de cd, een van de weinige cd's die ik heb.quote:Op maandag 24 december 2012 00:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zal verder de CD niet direct opzetten hier, maar dat live concert was waanzinnig
Ik maakte een geintjequote:Op maandag 24 december 2012 00:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, te onnatuurlijk. Dan liever Beyonce of Rihanna
waarom zou ze?quote:Op maandag 24 december 2012 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat niet nu al de dominante huisvrouw uithangen he
Ik heb van de week weer LP's gekocht.quote:Op maandag 24 december 2012 00:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb de cd, een van de weinige cd's die ik heb.
Je gaat lachen als je het leest hoorquote:Op maandag 24 december 2012 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat niet nu al de dominante huisvrouw uithangen he
hahahahaha ik dacht al zoietsquote:Op maandag 24 december 2012 00:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je gaat lachen als je het leest hoor
quote:
Had ik maar gekund die datum van t concertquote:Op maandag 24 december 2012 00:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
één van de beste foto's van dit jaar komt ook van die show
[ afbeelding ]
Geniaalquote:
Neequote:
heb je het nou over mijquote:Op maandag 24 december 2012 00:36 schreef Fok-it het volgende:
oh fuck die of is wel heel dubbezinnig nu
Neequote:
Niet `alles'' gaat over jou hier.quote:
quote:
quote:
Luister eens goeie dance manquote:
Link danggquote:
Dat is er nauwelijks, alleen dat liedje met SIA en We Found Love van Rihanna heeft een geweldige beat.quote:
Levels en Superlove van Aviciiquote:Op maandag 24 december 2012 00:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat is er nauwelijks, alleen dat liedje met SIA en We Found Love van Rihanna heeft een geweldige beat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |