SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Nee ik zit inderdaad niet bij de CIAquote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef ChesterPerry het volgende:
Wat gebeurt op meets blijft op meets imo.
Dit vind ik wel een mooie quote, ofdat er handel, orgies en drugsdeals hebben plaatsgevonden, je zit niet bij de CIA gappie
Wattes?quote:
Als je maar niet denkt dat ik dat doequote:Op zondag 23 december 2012 23:25 schreef supersof het volgende:
mijn neef heet vincent en ik mag hem niet want vroeger gooide hij me altijd in de prikkelbosjes
Moet jij weten, ik vind het leuker dan het over de normalitere games, sex(wat ik nogal een vreemd onderwerp vind hier) of weer de plaatselijke foksters versieren.quote:Op zondag 23 december 2012 23:23 schreef Ro-ald het volgende:
Oke ik reageer gewoon niet meer over die meet.
jb, just because.quote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wattes?
[..]
Als je maar niet denkt dat ik dat doe
Waarom is sex hier een vreemd onderwerp?quote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Moet jij weten, ik vind het leuker dan het over de normalitere games, sex(wat ik nogal een vreemd onderwerp vind hier) of weer de plaatselijke foksters versieren.
quote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Moet jij weten, ik vind het leuker dan het over de normalitere games, sex(wat ik nogal een vreemd onderwerp vind hier) of weer de plaatselijke foksters versieren.
haha jawel!!!quote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik dat doe
Ach en dat is ook wel weer zo, is weer eens wat andersquote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Yupquote:
Nou hier valt wel mee, meer op b&h daar gaan de nachtbaggers 9/10 over sex terwijl hetzelfde aantal nog nooit een kut heeft gezienquote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Waarom is sex hier een vreemd onderwerp?
Wintersessiequote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
er komt dalijk een nieuwe 101 barz
Ok.quote:
Goede vraag.quote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Waarom is sex hier een vreemd onderwerp?
Daar heb je toch wel een klein beetje gelijk inquote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Nou hier valt wel mee, meer op b&h daar gaan de nachtbaggers 9/10 over sex terwijl hetzelfde aantal nog nooit een kut heeft gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |