SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Nee ik zit inderdaad niet bij de CIAquote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef ChesterPerry het volgende:
Wat gebeurt op meets blijft op meets imo.
Dit vind ik wel een mooie quote, ofdat er handel, orgies en drugsdeals hebben plaatsgevonden, je zit niet bij de CIA gappie
Wattes?quote:
Als je maar niet denkt dat ik dat doequote:Op zondag 23 december 2012 23:25 schreef supersof het volgende:
mijn neef heet vincent en ik mag hem niet want vroeger gooide hij me altijd in de prikkelbosjes
Moet jij weten, ik vind het leuker dan het over de normalitere games, sex(wat ik nogal een vreemd onderwerp vind hier) of weer de plaatselijke foksters versieren.quote:Op zondag 23 december 2012 23:23 schreef Ro-ald het volgende:
Oke ik reageer gewoon niet meer over die meet.
jb, just because.quote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wattes?
[..]
Als je maar niet denkt dat ik dat doe
Waarom is sex hier een vreemd onderwerp?quote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Moet jij weten, ik vind het leuker dan het over de normalitere games, sex(wat ik nogal een vreemd onderwerp vind hier) of weer de plaatselijke foksters versieren.
quote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Moet jij weten, ik vind het leuker dan het over de normalitere games, sex(wat ik nogal een vreemd onderwerp vind hier) of weer de plaatselijke foksters versieren.
haha jawel!!!quote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik dat doe
Ach en dat is ook wel weer zo, is weer eens wat andersquote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Yupquote:
Nou hier valt wel mee, meer op b&h daar gaan de nachtbaggers 9/10 over sex terwijl hetzelfde aantal nog nooit een kut heeft gezienquote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Waarom is sex hier een vreemd onderwerp?
Wintersessiequote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
er komt dalijk een nieuwe 101 barz
Ok.quote:
Goede vraag.quote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Waarom is sex hier een vreemd onderwerp?
Daar heb je toch wel een klein beetje gelijk inquote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Nou hier valt wel mee, meer op b&h daar gaan de nachtbaggers 9/10 over sex terwijl hetzelfde aantal nog nooit een kut heeft gezien
Ik dacht er toevallig laatst wel nog aanquote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef supersof het volgende:
heeft iemand hier ook de angst om voor de trein te worden geduwd als je te dicht langs het spoor staat?
Nja ik weet dat ik bijna altijd gelijk heb maar bedankt voor de bevestiging.quote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je toch wel een klein beetje gelijk in
hahah ja daar ben ik echt altijd bang voorquote:Op zondag 23 december 2012 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht er toevallig laatst wel nog aanHeel gek
Ik sta er altijd ver van af omdat ik bang ben te vallenquote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef supersof het volgende:
heeft iemand hier ook de angst om voor de trein te worden geduwd als je te dicht langs het spoor staat?
Je zegt het zelf hoor knul.quote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Nou hier valt wel mee, meer op b&h daar gaan de nachtbaggers 9/10 over sex terwijl hetzelfde aantal nog nooit een kut heeft gezien
Gewoon altijd bij een paar oudjes gaan staan die nog net met moeite hun kiosk-koffie kunnen vasthoudenquote:Op zondag 23 december 2012 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
hahah ja daar ben ik echt altijd bang voor
hier zijn beschaafde mensenquote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
lolwut.quote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef supersof het volgende:
ik sta express nooit dicht bij het spoor omdat je zomaar uit het niets kan neervallen en al die bendequote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef supersof het volgende:
Ook maar een select aantal, imoquote:Op zondag 23 december 2012 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hier zijn beschaafde mensen
En Taex.quote:Op zondag 23 december 2012 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha nee die gaan altijd op de verkeerde plaatsen staan. die weten niet waar de deuren zijn als de trein stoptquote:Op zondag 23 december 2012 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon altijd bij een paar oudjes gaan staan die nog net met moeite hun kiosk-koffie kunnen vasthouden
ik schijt sowieso al bagger voor treinenquote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef supersof het volgende:
Daar heb ik inmiddels wel een sport van gemaakt jaquote:Op zondag 23 december 2012 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
haha nee die gaan altijd op de verkeerde plaatsen staan. die weten niet waar de deuren zijn als de trein stopt
weet niet ofdat het met beschaafd heeft te maken, weet ook niet waarom het daar meer gebeurt, als je je pimp voelt dat je een ''geil'' plaatje op internet heb gevonden of een semi erectie krijg op een fotoboek(lees fotoboek van krullenbolletje.) dit kan ik niet ontrafelenquote:Op zondag 23 december 2012 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je niet vertellen, hun hebben ook zulke dingen maar zeggen het nietquote:Op zondag 23 december 2012 23:31 schreef supersof het volgende:
jeeej ik ben niet de enige. mn vrienden lachten me uit toen ik het vertelde
jawel hoorquote:Op zondag 23 december 2012 23:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je niet vertellen, hun hebben ook zulke dingen maar zeggen het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |