Open er een topic overquote:Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef BasEnAad het volgende:
Die stukjes popcorn die tussen je tanden tandvlees blijven zitten
Dat hoop ik ja.quote:Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef Hoplahopla het volgende:
TS zijn broer gaat een vroegtijdig hartinfarct krijgen...
Heb met de gedachte gespeeld, hoeveel jaar staat er op een drievoudige moord?quote:
DIT!quote:Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef Hoplahopla het volgende:
TS zijn broer gaat een vroegtijdig hartinfarct krijgen...
Doe eens lief voor je broer, jesus TSquote:
Mijn broer komt me gewoon compleet de strot uit, zo heeft hij laatst bijna mijn bril gemold omdat hij het leuk vond me te slaan (hij is 26) en mijn pa werd gister boos nadat ik heel rustig zei dat hij rustig moest doen toen hij stond te schreeuwen tegen mijn moeder. Hij zei dat ik op moest rotten en dat het me niets aan ging.quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
Doe eens lief voor je broer, jesus TS. Tis misschien niet de fijnste knaap, maar zoiets gaat gewoon te ver, zoiets ga je gewoon niet op reageren
Dan zal ik wel verder in de evolutie zitten ofzo... na 1 generatie.quote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Wij mannen zijn nou eenmaal smeerlappen.
quote:Op zondag 23 december 2012 23:22 schreef Akantha het volgende:
Mensen die hele aardappelen in een keer doorslikken.
Je broer dood willen hebben wegens een bril, verwende vlegel. Hup snel naar de keuken en fiks je broer wat te eten terwijl je manieren leert, trut.quote:Op zondag 23 december 2012 23:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Mijn broer komt me gewoon compleet de strot uit, zo heeft hij laatst bijna mijn bril gemold omdat hij het leuk vond me te slaan (hij is 26) en mijn pa werd gister boos nadat ik heel rustig zei dat hij rustig moest doen toen hij stond te schreeuwen tegen mijn moeder. Hij zei dat ik op moest rotten en dat het me niets aan ging.
Ik snap dat mijn broer niet geeft om het feit dat ik dat ding betaal, al zijn spullen zijn ook goedkope troep, dus hij snapt dat niet.
Waarom moet ik aardig zijn voor een zwijn dat grof tegen me doet en m'n spullen molt? Omdat we de zelfde papie en mamie hebben? Wat is dat voor ***** hypocriete bullshit.quote:Op maandag 24 december 2012 00:00 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Je broer dood willen hebben wegens een bril, verwende vlegel. Hup snel naar de keuken en fiks je broer wat te eten terwijl je manieren leert, trut.
Krijgen we dit weer.quote:Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef Hoplahopla het volgende:
En wordt geopereerd van mijn belastingcenten...![]()
Haha woow jij hebt echt een kutleven mensen in Afrika hebben medeleven met jou:o Eeeh overdrijf niet zo. Volgens jou redenatie hoeven je ouders ook niet voor jou te zorgen, omdat ze je toevallig gebaard hebben. Dus tyf op uit dat huis dan hypocriete hoer.quote:Op maandag 24 december 2012 00:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waarom moet ik aardig zijn voor een zwijn dat grof tegen me doet en m'n spullen molt? Omdat we de zelfde papie en mamie hebben? Wat is dat voor ***** hypocriete bullshit.
Doe jij dan ook even normaal zeg. Rare reacties dit.quote:Op maandag 24 december 2012 00:42 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Haha woow jij hebt echt een kutleven mensen in Afrika hebben medeleven met jou:o Eeeh overdrijf niet zo. Volgens jou redenatie hoeven je ouders ook niet voor jou te zorgen, omdat ze je toevallig gebaard hebben. Dus tyf op uit dat huis dan hypocriete hoer.
Waar de fuck heb jij het nou weer over? Ga fietsen ofzo.quote:Op maandag 24 december 2012 00:42 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Haha woow jij hebt echt een kutleven mensen in Afrika hebben medeleven met jou:o Eeeh overdrijf niet zo. Volgens jou redenatie hoeven je ouders ook niet voor jou te zorgen, omdat ze je toevallig gebaard hebben. Dus tyf op uit dat huis dan hypocriete hoer.
Zij doet doodsverwensingen naar broer en gaat dan zielig lopen doen, wordt ik kotsmisselijk van.quote:Op maandag 24 december 2012 00:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Doe jij dan ook even normaal zeg. Rare reacties dit.
quote:Op maandag 24 december 2012 00:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het nou weer over? Ga fietsen ofzo.
Dat stukje huls dat achter op je tong blijft zittenquote:Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef BasEnAad het volgende:
Die stukjes popcorn die tussen je tanden tandvlees blijven zitten
De aardappeleters door Van Gogh.quote:Op zondag 23 december 2012 23:22 schreef Akantha het volgende:
Mensen die hele aardappelen in een keer doorslikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |